Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

турбо пътища 1.9 tdi


vladkant

Recommended Posts

Здравейте, имам питане към запознатите-възможно ли е да ми обясните турбопътищата при окти 1.9 tdi помпа дюза.

Опитах се да намеря тук и в гугъл, ама нещо не се оправих.

Питам, понеже днес намерих мазно петно зад предна дясна гума, отделно калника беше целият в масло. След като прегледах евентуални източници които могат да са виновни за мазното петно, се оказа че един от маркучите които влизат в кулера (ако така се казва това което прилича на радиатор в калника зад предна дясна гума) е омаслен, т питането ми е защо е омаслено и трябва ли да минава масло от там.

Благодаря предварително за поясненията ?

П.П. мисля жив и здрав тази пролет или лято да го чистя и да сменям и ЕГР-а 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кулера е пред предна дясна гума. 

Масло минава под формата на маслени пари и колкото по-износено е турбото, толкова повече масло минава от там. Щом е потекло масло, вероятно се е понапълнил и е започнал да изкуска от снадките с тръбите, защото те не са херметични.

 

П.п Като се решиш за чистенето пиши, мога да се включа да помагам или поне да зяпам, че ми е интересно ?

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ghost_rider само да намеря място където да я разглобя и да може да нощува- звънкам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, The Best Forman написа:

Ако ще миеш само кулера , се сваля само десния подкалник ;)

Преди време си бях свалял предната броня да я лепа, мисля че ще ми е по удобно за работа- или поне така се надявам ?

Тогава го мих само с пароструйка отвън, въобще не се замислих за вътрешно обезпаризитяване....

Какво може да се случи ако я карам така още месец два, при положение че не я спирам и я карам градско и извънградско?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак бронята не е нужно да я сваляш, наистина е излишен труд. При мен свалях десния фар, но това, мисля че се наложи заради ксенона. Едно заради баласта на фара който е лепнат отзад и второ заради казана за течността за чистачките, който е 5,5л вместо 3 литра на колите без пръскалки на за фаровете. Така няма никакъв луфт за бъркане и мисля че затова го свалях. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.