Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Честа активна регенерация на DPF!


Plamen_ss

Recommended Posts

преди 7 минути, joro-120L написа:

......

по-плавни действия с "оловното" краче. :)

 

преди 5 минути, PRR написа:

А, то газта при него има само две стойности - 0 и 100% :D 

Напротив, заядливци. Когато може да се раздава пълна газ няма ритане. Ошашква се при тръгни-спри в задръстване с минимални обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регенерацията всъщност изисква висока температура, за да може да изгори насъбралите се сажди. Т'ва, според мен де, предполага каране със сравнително ниска скорост в обороти, за да се избегне прекомерното охлаждане (може и да бъркам). Логика в регенерацията има - следи си параметрите и когато някой от тях достигне границата - включва се регенерацията. Няма значение, колко, как и защо сте шофирали до момента. Може да се пътува от София до Бургас на юруш и преди да загасите колата - да почне да регенерира.

При мен не знам как и защо, обаче (да не чуе дявола) ламБа не ми е изгрявал на таблото до сега. Колата я карам 98% градско, ежедневно, минимум по 20 км. Регенерациите ги усещам винаги, но въобще не се съобразявам с тях. Никога не съм седял да я чакам на място или да тръгна да я разхождам. Не знам, колко е пълен и не мога да закача VAG-DPF поради липсата на подръжка за моя двигател и съответно нямам никакви по-конкретно данни. Факт е обаче, че си бачка - видяно при Пепи на диагностика. Единствената разлика от по-новите коли при регенерация е, че като я настъпя на 2-ра или 3-а предавка, докато регенерира, избълва черен облак отзад. Не знам дали трябва да е така... През останалото време не пуши грам. На ГТП като минах - 3 пъти форсирана на място до ограничителя - 0.00 димност. Данните ги гледах директно на компютъра и даже помолих да ми ги принтират.

Та така с моя филтър...странна работа...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, zloQQ написа:

... Логика в регенерацията има - следи си параметрите и когато някой от тях достигне границата - включва се регенерацията. ...

Доколкото съм запознат има диференциален датчик за налягане преди и след DPF, съответно когато се задръсти датчика сработва и започва процеса. Това е "тригера". Самия процес е още по-голямо мазало, ама е друга тема :) 

Що се отнася до дим - аз от моята не съм виждал, но може и да има... Все пак кой си ползва огледалата ... по предназначение :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, мери, но ако малко по-дърти автомобили са с обновен "еко" софтуер, там, това мерене (грамовете сажди) няма значение. Софта пуска регенерация по "калкулирани" стойност, а не по реално измерените. Т'ва е след скандала дизел гейт. Сега, на новите нямам идея как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята се води първата без нужда от ъпдейт заради дизел гейт и уж мери, ама ... Знам ли? 

От друга страна, като изключим регенерацията, съм забелязал, че тия коли искат много, ама мноооого километри по магистрала. Супърба след 500+км по магистрала чувствително се отпушва. И не е щото видиш ли българската нафта е боклук, защото след 500км съм все още с българска нафта (1000-1100км до първо зареждане), а защото 500км със 130-140 явно чудесно продухват цялата генерация и колицата почва да диша...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.