Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

1.2 HTP 54 к.с. прекъсва като загрее


Gavendish

Recommended Posts

Здравейте, нов съм в форума от 3 дни се сдобих с шкода Фабия 1.2 54 коня три цилиндъра проблемите започна веднага след покупката.След като загрее колата в градско каране започва да работи на два цилиндъра и не може да се форсира , след като рестартирам двигателя всичко се оправя и така почти на всеки светофар. При извън градско шофиране няма никакви проблеми! След посещението на един сервиз ми заявиха , че проблема е в компютъра.Намерха компютър, прехвърлиха данни от стария на новия компютър и казаха , че всичко е ок. След като си взех колата още на третия светофар всичко се повтаря и проблема си остава. Моля за съвет какво да правя , че последната интервенция ми струваше 450 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото , което се прави - диагностика и правилна интерпретация на записаните грешки.

Ако показва липса на запалване в съответния цилиндър , може да смениш свеща и бобината на друг цилиндър. Ако е от тях , грешката ще се прехвърли на другия и тогаз сменяш свещи и бобини и караш. Ако грешката остане в съответния цилиндър , търсиш проблема в компресия , инсталация и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих диагностика излезе misfire на втори цилиндър майстора каза , че е набило грешки и в инжекторите  , препоръча смяна на свещи , ако не се оправи каза че е от инжекторите .Смених и трите свещи първоначално проблема изчезна , но по късно през деня след доста градско всичко започна пак. Интересното е че прекъсването става само и единствено когато работи на място. В движение няма никакъв проблем колата набира супер работи добре , когато работи на място се появяват силни вибрации и след минута две изчезва единият цилиндър колата не може да се изфорсира и след гасене и палене всичко се оправя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако колата има проблем с клапаните и компресията не трябва ли да има и проблем с вървежа ? Колата се движи много добре набира много добре всичко и е ок проблема е само на място и то ако е по продължително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този шантав двигател няма ли датчик на входящия поток, който отговаря за празния ход?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Нещо което забравих да спомена  е, че маслото беше много над максимума. Не знам дали има някакво значение това, но след смяната на маслото и всички филтри , проблема започна да се проявява все по рядко.Така след около 1200 км изминати вече не го прави. Предполагам ,че колата е седяла много време без да се кара и от някой инжектор може да е правило проблема защото след все повече изминати километри го правеше все по рядко докато изчезна напълно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.