Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Мигаща лампа на подгревните свещи


jorojoro

Recommended Posts

Здравейте!

 

Взех си O2 FL, 2013-та г., 2.0TDI. Покарахме я с човека от автокъщата, закачихме я на вагком да я проверим за грешки... всичко беше окей.

Като си тръгнах, обаче заваля... Покарах я 20-30 км и започна да мига лампата за подгревните свещи. Нормално каране, без да ѝ давам зор. Колата определено изгуби мощност. Покарах я така още няколко км и светна и "check engine" лампата.

Закачих я на диагностиката и ми показа грешка 4892 (ROD - Unknown error code) - а според гугъл: индикира за проблем с EGR... Спрях и загасих колата за няколко минути. Тръгнах и остана само да мига лампата за подревните свещи, вървеше (очевидно) в авариен режим.

Лека-полека се прибрах до вкъщи (около 100-на км). През това време дъждът спря и напече слънце. Покарах малко градско...

 

И тук идва интересната част - мигащата лампа за подгревните свещи изгасна и колата отново заработи нормално. Върви и ускорява, както си трябва.

 

Чудя се, дали някоя букса или кабелче се намокриха (съответно после изсъхнаха) или проблемът може да е друг?

Ще се радвам ако някой със същия проблем, сподели мнение и как си е решил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е някоя букса. Отвори капака и огледай. Особено ако няма кора отдолу - ще пръска доволно много. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, Pepino написа:

Вероятно не е букса, а ЕГР-а прави проблем. С времето пак ще светне. 

Т.е. да се ориентирам към смяна ИЛИ да го премахна (хардуерно, софтуерно и т.н.)?

Дали можеш да ме ориентираш към ~ цени на едното и другото, както и кое препоръчваш ти като вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Аз имах същия проблем.Светна лампата за свещите,след 5 мин каране светна и Check engine и колата влезна в авариен режим.После директно в сервиза и по пътя имах чувството че карам Mustang с 5 литров мотор така буботеше.Смених ЕГР с нов.Стария беше яко запушен.След смяната колата ускоряваше доста по-добре и разхода падна с 0,5л и не съжалявам за смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.