Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Твърда работа Рапид 1.0 TSI


Шкодата с артрита

Recommended Posts

Здравейте! Нов съм в клуба, но влязох понеже имам странен проблем, за който и аз се чудя как е възможно. Имам Rapid 1.0 TSI 95 коня и от скоро много често забелязвам, че работи твърдо. Не е винаги, има моменти, в които всичко е наред. Но все по-често волана е твърд, при смяна на скорост сякаш не приема подаване на газ както трябва и се "забъква", скоростите влизат по-трудно от обикновено... Също така спирачката ми се струва малко гумена в такъв момент. Тоест, че доста натискане, пък не точно желаното спиране. Но дисковете ми не са много читави, така че последното може да е от това. Говорих с баща ми, който е монтьор, но и той седи и ме гледа тъпо, вика нещо ти се струва... Днес ще звъня на еуратек, но викам чакай да питам и тук. Някакви съвети да ми дадете? Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размишлявайки на глас, може и тотално грешно да е, но... Освен сервото да има пръст при описаните симптоми... Някакъв проблем с помпата вероятно може да е грижата със спирачките. Ако не е с Ел. рейка - също и чрез волана можеш да изпитваш трудности. Работата на двигателя...там вече нямам идея. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, zloQQ написа:

Размишлявайки на глас, може и тотално грешно да е, но... Освен сервото да има пръст при описаните симптоми... Някакъв проблем с помпата вероятно може да е грижата със спирачките. Ако не е с Ел. рейка - също и чрез волана можеш да изпитваш трудности. Работата на двигателя...там вече нямам идея. 

Аз също мислех, ако двигателя се мъчи и не може да даде масло ли налягане ли на останалите елементи... От там да идва всичко, но баща ми вика по-скоро не... Хм, мерси за мнението!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са "умни" коли , и когато нещо не им стига , започват да изключват някои големи консуматори , но най-често първи е климатика .. за рейка не съм чувал да изключва , но може да се появява електрическа неизправност , която да води до по-тежкия волан . Ако е с адаптивно управление , над определена скорост нормално волана става по-тежък , но на място трябва да е перо.

Колкото до смяната на предавките - зависи от пробега .. добрите хора (инженерите) казват , че между 60-80 000 км. пробег маслото в кутията трябва да се сменя .. производителите казват не , ама щото над тях висят едни изисквания от зелените министерства :) Друго , което влияе на смяната на предавките е състоянието на съединителя , което пак зависи от пробега и стила на шофиране.

Та така .. нищо не казах , ама дано не съм навредил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

Това са "умни" коли , и когато нещо не им стига , започват да изключват някои големи консуматори , но най-често първи е климатика .. за рейка не съм чувал да изключва , но може да се появява електрическа неизправност , която да води до по-тежкия волан . Ако е с адаптивно управление , над определена скорост нормално волана става по-тежък , но на място трябва да е перо.

Колкото до смяната на предавките - зависи от пробега .. добрите хора (инженерите) казват , че между 60-80 000 км. пробег маслото в кутията трябва да се сменя .. производителите казват не , ама щото над тях висят едни изисквания от зелените министерства :) Друго , което влияе на смяната на предавките е състоянието на съединителя , което пак зависи от пробега и стила на шофиране.

Та така .. нищо не казах , ама дано не съм навредил :)

Ами, на 109.000 е. Скоро беше на обслужване, май на 105.000... Но може сега като отида в сервиза да го подметна като вариант, да видим какво ще кажат. Не помня какво ми казаха като история на колата, дали е сменяно маслото на кутията, но при мен още гаранционно ми смениха масло на курмилна кутия. Така казаха, имаше бучене като навъртя волана и в двете посоки, което мислех, че е нормално, но се оказа, че не е. Всъщност те ме светнаха за това. После наистина го нямаше, но не съм забелязал тогава да се държи зле, а беше отдавна - на около 95.000. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Rapid 1.0 TSI 95 коня 2017 е моята на 66000 км, вози много твърдо на паваж и дупки подскача до тавана. Някакъв съвет за подобряване на комфорта,смяна на пружини ли или амортисьори???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трудна работа просто окачването е такова конструктивно евентуално,ако е с пакет лошо пътища да е една идея по некомфортно но едва ли ще е голяма разликата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Malehov написа:

Rapid 1.0 TSI 95 коня 2017 е моята на 66000 км, вози много твърдо на паваж и дупки подскача до тавана. Някакъв съвет за подобряване на комфорта,смяна на пружини ли или амортисьори???

Имах Фабия 1 , която с оригиналния размер на гумите 185/60/14 возеше като каруца. Сложих и 185/65/14 и нещата се промениха към по-комфортна возия. Сегашната ми Фабия 3 вози по-комфортно с големите джанти (17") , отколкото с оригиналния размер (15"). 15" са с гуми в оригиналния размер 185/60 , а при 17" си позволих "своеволие" - намалих оригиналната ширина на 205 вместо 215 и 45 височина , вместо 40 , но като цяло окачването на Ф3 е значително по-меко от на Ф1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.