Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

ХА Така сега, нова задачка-закачка...


Uns7opAbL3

Recommended Posts

Описанието на състоянието на 5-то състояние на материята или ракетна наука е въпроса.

  Отново се сетих за вас мили ми колеги и/или съпътници в тъз епопея. Викам си на акъла, защо преди да продължа по препланираните действия да не драсна някой ред на хорицата тук относно проблем който е толкова мистичен за мен колкото и лечението му. Значи, при студен старт/първи старт за деня да речем всичко работи на мечта, загряваме за 7-10мин. и всичко е топ уферта-да да ама не. И тогава изведнъж без видима усезаема разлика спрямо стандартния физичен модел на ежедневието при празни обороти 900-910RPM сякаш му спираш на моторчето горивото, или поскоро някоя от общо 3-те бобини решава да не сработва. Това се случва колкото рандомизирано във времето толкова и честотата с която се случва. Така, при движение на празен ход 1000RPM дори изагряла няма проблем. 3 от 3 тествани дни. На всичко от горе това се случва и при движение когато акселератора е натиснат сякаш разработва на 2 цилиндъра и при покачване/компенсация на дросел и обороти проблема отново изчезва. Когато е студена няма абсолютна забележка, мърка като коте в буквалния смисъл не се чува че работи мотора и като загрее след 10 мин. гледай какво става направо не знаеш кога ще е ок и ще работи или кога при потегляне няма да иска :( Интересен факт да отбележа. когато не получава външни команди сам мотора претриса усезаемо в купето дори и отново покачва до работни обороти, като това събитие се случва абсолютно идентично спрямо оборотомера и абсолютно непредмидимо е след загряване. Без значение от предавката, дали си в завой или не дали си с фарове ОН или не. Онзи ден е сложен чисто нов и свален от зареждачка акумулатор и чисто нови свещ БОШ иридиум топ линията на модела. Бобините са MEYLE всички и те чисто нови, наааа 3К км. да речем.Гориво в резервар на макс. при всички положения на наблюденията и през цялото време на обследване и замерване на показанията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S.

Надявам се да съм още жив в следващите дни за да видя вашите мнения що за животно е това. Оооо и забравих да уточня че тестовия субект е 6y2 Hatcback mk.1 1.2/54hp немодофициран за газ или пръдни и т.н. Фабричен сет ОБАЧЕ, Обаче е комунистка и е блондинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо предположение - имаш малко зелено човече , което живее под капака.

Второ предположение - имаш армия зелени човечета , които живеят под капака.

Трето предположение - колата ти е обладана от зли сили и ѝ е направена черна магия.

В общи линии на въпрос зададен по този начин , такива отговори мога да дам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХиХи... Пък и това е нещо. Това за зелените човечета отива от 1 взвод до малко под 1 армейска единица... Това се знае и без врачка. Обаче относно злите сили... Нииикой никога не трябва да ги изключва от уравнението или да ги взима на леко сърце. Ама и това го мислих и си позволих да направя 2 освещения на 2 различни места и съответните щедри дарения, безвъзмездни искам да се отбележи в протокола. Обаче, чакай-чакай има и развитие. Днес докато тъпчех ненаситницата с добавка за присад на маслото (Спойлер алърт: Руското чудо "Универсален модификатор" АМА ВЕРНО ПРАВИ ЧУДЕСА. 2 от 2 пъти направо ме смайва с представянето си.) незнайно точно как се случи, ама взех че бръкнах с ръчичка при бобо-ините и май напипах G-точката. Мухуху поразмърдах кабелякус и ти да видиш престана да пропуска тук-там запалване. Та сега съм си подготвил един куп чудесий за възстановяване на контактори и букси проследявания на кабеляци и 2 монстъра и утре сутрин започвам механо полу ден. Щото ти казвам тоя ел. жмел вече не го издържам по нервната ми ииинсталация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компреса е на шест, главата е след сервизна обработка или там както му викат. Обаааче присъдата е друга уви. Днес за едно  мигване на окото, Фабия изведнъж се трансформира на Харли Дейведсън... Даже кото на панхед го докарваше озвучението апа колко беше равномерно аз самия се учудих. Както казах блондито не прави разлика между 2 и 4 колела... Можете да си представите изумената тълпа и от останалите втренчени шофьори... Направо лошо ми стана, ама това става когато отнемеш средния цилиндър, на и без това инженерно нединамично изпълнен 3 цилиндров мотор... Паника, шаша може да си представите двете блондинки да се вайкат правейки криволичещ еееедвам едвам ляв завой. От там наскачаха момчетата от пит екипажа и след главозамайващо разместване и всевъзможни комбинаций от набора от стари бобини 3 и нови бобита пак 3 и както е у песента върти го-сучи го... И да видиш ти гремлина под капака изведнъж взе че замина на почивка. Не се сещам някой колега ме беше хранил за изхвърлени стари части. Аз взех че го послушах тогава и не фърлих старите бобини а пък не питайте как се оказаха точно тогава под ръка в колата... Мухаха... Не че се фала ама направо свършвам умствено сега като я чуя как мърка на 3-ка... И тааая добавка мйеееен направо чудесата сътвори... Сега като е загряла се чува смо гърления звук отзад от Гърнетонитурата... Уууумопомрачителен ефекта е УоУ и вишито няма пръст тука... 50лв. Уникално добре похарчени до всяко пени за тая добавка... Подавам го като заявка за всяка профилактика на маслото по 1 флаконче да добавям всеки път... Сега ако намеря и от оная за скоростите дето е направоооо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.