Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Нов гайковерт Parkside


Nasko_79

Recommended Posts

Купих си въпросния гайковерт и реших да го пробвам.Първоначално на джантата на колата и не искаше да се отвие.Помислих си,че е много стегната.Отвих я с ключ и я стегнах леко,но пак не искаше.И реших да го хвана с ръка,но той не мърда.Явно е дефектен,понеже съм ползвал на същата марка и не е имало проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С касовата бележка в Лидл и до седмица-две ще ти го сменят или ще ти върнат парите. В това отношение са железни.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От понеделник пускат отново в акция акумулаторния гайковерт (400Nm), който си купих оттам преди време и от който до момента съм много доволен. Най-вероятно по каталог не е толкова мощен като пневматичния вариант, но като за непрофесионална употреба от домашния майстор в гаража е доста удобен с мобилността и автономността си. С него съм успявал да отвия не само джанти, но и централната гайка на предната главина.

Проблемът с лидълските инструменти в доста случаи е, че наистина вероятността да попаднеш на дефектна бройка не е чак толкова ниска. Хубавото е, че при рекламация клиентът бива компенсиран без много излишни въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върнах го,казаха,че или ще го поправят или ще ми пратят нов по куриер,за тяхна сметка

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от тази гледна точка са железни - ще я сменят, най-вероятно :) 

 

По-миналата година (2020) си взех водоструйка от тях и преди 4-5 месеца се развали, почна да вибрира много яко, да не прави добро налягане и т.н. Работи, но докато пръскаш ръце не ти остават изобщо от вибрацията на маркуча, а да не говорим, че самата тя се разхождаше наоколо (вибрира яко) :) Звъннах на ЛИДЛ и ги питах какво правим. Обадиха ми се отделно от централата да говорим, а през това време аз търся касовата бележка (като си мислех, че е в кашона на водоструйката). Казах им, че не откривам касовата бележка, търсих къде ли не, те казаха, че трябва да я намеря, иначе не става. Рових навсякъде - няма я... Обикновено не хвърлям такива работи, но тази съм я изгубил, явно. Открих точния ден, даже им показах и разпечатка с плащането от банката, час и всичко. Както и да е, в крайна сметка ми казаха да я закарам в магазина от където съм я купил и там ако могат да ми помогнат нещо с касовата и т.н., но е минало много време и не става. 

Не ми се разправяше повече... машината ми трябваше. Разглобих я, разглобих помпата и видях, че маслото, което беше сложено е ужасно гнусно, рядко, черно и т.н. (след има няма 30-35 часа работа). Смених маслото, прочистих/продухах хубаво системата, всички отворчета, където минаваше водата, дюзички, всичко. Промих си помпата, сложих масло 5w30 (видимо по-гъсто от това, което беше налято в машината и беше черно, та черно). Прекръстих се, пуснах я - работи 2-3 пъти по-тихо от преди и прави жестоко налягане - минали са 4-5 месеца и я ползвам почти всеки уикенд. Доволен съм, но си трябва обслужване, явно. :) От ЛИДЛ ми казаха, че ще ми я сменят с нов модел изцяло, явно са знаели, че става така. Но, моят късмет си е тази, защото не открих касовата :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, shaft написа:

Но, моят късмет си е тази, защото не открих касовата :) 

 

В тоя ред на мисли смятам, че е време в EU да се свърши нещо по темата. И то е така наречената "дигитална гаранция". Наложи ми се да викам вносителя на Мицубиши Хеви Индъстрис климатиците. Не за ремонт, по татално друг въпрос. Хората дойдоха, погледнаха серийния номер, туп пляс, всичко им става ясно. Няма бележки, няма книжки, няма путки майни. Ама колко са производителите/вносителите дето го практикуват. Щото имах същият спор със Самсунг за един телевизор. Гаранцията му е две години, модела е пуснат на пазара преди 7 месеца и те ми обясняват, че без гаранционната карта няма как да знаят, дали бил още в гаранция... :D

 

Редактирано от sauber
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, shaft написа:

... Казах им, че не откривам касовата бележка, търсих къде ли не, те казаха, че трябва да я намеря, иначе не става. ... 

Откакто вкараха Lidl Plus картите, това не е проблем. Пазят дигиталната бележка и действаш с нея. Вече се възползвах и от тази екстра.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно така е :) 2020та го нямаше това нещо. Нооо... няма проблем, важното е, че техниката си работи след едночасова поддръжка - всичко си е напълно отлично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, PRR написа:

Откакто вкараха Lidl Plus картите, това не е проблем. Пазят дигиталната бележка и действаш с нея. Вече се възползвах и от тази екстра.

Това е доста удобно за мен, защото както знаем, хартиените бележки избледняват, особено ако я подържиш няколко дни в джоба или портфейла си (както правя аз) и после нищо не се чете, та в последствие няма никаква полза от нея. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Това е доста удобно за мен, защото както знаем, хартиените бележки избледняват, особено ако я подържиш няколко дни в джоба или портфейла си (както правя аз) и после нищо не се чете, та в последствие няма никаква полза от нея. 

За другите магазини просто снимай бележката с телефона още в магазина. Ако се наложи, намираш снимката, печаташ и пак нямаш грижи. Нямат право да откажат.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.