Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на масло с машина


gellezzz

Recommended Posts

Здравейте,

от скоро имам нов автомобил superb 2.0 TDI - 150 к.с. Искам да му сменя маслото сега на 10к км. за първи път. Мога ли да го изсмуча с машина през капачката, да си сменя филтъра и да налея новото масло без да ходя в ЕТ за това. Притесненията ми са свързани предимно с това за гаранцията на автомобила и дали когато направи 30к км. и я закарам в ЕТ за първо обсулжване ще имам проблеми? И другото ми питане - какво мислите за измукването на маслото с машина или да се опитам да развия пробката без следи :)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 пробката не запечатана няма проблем да си го смениш и няма как да разберат, само си купи оригинален филтър,ако нямаш канал и с машина е вариант 

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, skodafen написа:

 пробката не запечатана няма проблем да си го смениш и няма как да разберат, само си купи оригинален филтър,ако нямаш канал и с машина е вариант 

а от къде да поръчам масло и оригинален филтър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в Еуратек и им казваш, че искаш да си смениш маслото. Дори твое масло да занесеш (в Дружба) - могат да го сменят, стига да отговаря на спецификацията. Пробвано е. Само давам идея ако ме искаш да се цапаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам горното. Заявих в ЕТ, че искам да го сменям  на 10000км и ми казаха, че няма проблем. Слагат ми тяхно масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, baijoro написа:

Потвърждавам горното. Заявих в ЕТ, че искам да го сменям  на 10000км и ми казаха, че няма проблем. Слагат ми тяхно масло.

Трябва да карам минимум 150км в едната посока за да закарам колата и да си пропилея целия ден за ЕТ. За това искам аз да го сменя. И питах за опциите и дали някой е правил такава смяна или всички само в ЕТ сте го сменяли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако кажеш примерно, че си от Русе...е друга бира. 

 

Сервиза се намира на ул.Света Петка - номера е 26 ако не се лъжа, но не съм сигурен. Телефон : 0899 516 791 - Краси.

 

Дрънкаш на Краси и си задаваш въпросите. Мисля, че ще останеш доволен. Драсни после да кажеш к'во - що. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проверено ли е дали този двигател позволява аспирация на маслото? Защото не всеки позволява. И накрая караш с 50на50 ново/старо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.09.2022 г. at 17:54, sauber написа:

А проверено ли е дали този двигател позволява аспирация на маслото? Защото не всеки позволява. И накрая караш с 50на50 ново/старо...

Това ме интересуваше и мен. Дали някой си е сменял така маслото?

 

На 21.09.2022 г. at 16:59, zloQQ написа:

Е, ако кажеш примерно, че си от Русе...е друга бира. 

 

Сервиза се намира на ул.Света Петка - номера е 26 ако не се лъжа, но не съм сигурен. Телефон : 0899 516 791 - Краси.

 

Дрънкаш на Краси и си задаваш въпросите. Мисля, че ще останеш доволен. Драсни после да кажеш к'во - що. Успех!

Аз майстор имам който да ми смени маслото. Интересуваше ме някой дали си е сменял маслото на гаранционния автомобил извън ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах идея за майстора. Той не знае ли, възможно ли е да се издърпа маслото на този двигател? Не е от вчера на пазара и би трябвало да има инфо. Само вземи оригинален филтър от ЕТ. Можеш и пробка да поръчаш също ако не става с изсмукване. Така, при последваща смяна в ЕТ на маслото, ще си с оригинален филтър и пробка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я разбирам аз тая работа със смяната с помпа. Не виждам как ще се източи "тинята", която е на самото дъно. Отделно пробката е с магнит и е добре да се изчисти, за да не се задръсти и да престане да събира метални частички. 

Като се прави нещо е добре да се направи качествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, gellezzz написа:

....

Аз майстор имам който да ми смени маслото. Интересуваше ме някой дали си е сменял маслото на гаранционния автомобил извън ЕТ.

Сменял съм два пъти по време на гаранцията и проблем не е имало. Ако филтъра е елемент , не знам как е , но за Фабията вземах маслен филтър от ЕТ и си сменях маслото.

С машина (специално на Фабията) не стана , защото картера е на две нива и източих 1.5 л. останалото през проблата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще поръчам филтър от ЕТ и ще си развия пробката с едно парцалче. Няма да пробрам въобще с машина за да не си играя два пъти.

Преди 23 часа, PRR написа:

Не я разбирам аз тая работа със смяната с помпа. Не виждам как ще се източи "тинята", която е на самото дъно. Отделно пробката е с магнит и е добре да се изчисти, за да не се задръсти и да престане да събира метални частички. 

Като се прави нещо е добре да се направи качествено.

Смяната с машина и аз не я харесвам и знам, че винаги остава масло. Но в моя случай понеже колата не е ходила още в ЕТ за смяна на масло от тях ми се искаше да не оставям следи.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакъв спомен, че фабричния филтър и оригиналния предлаган от ЕТ не са съвсем еднакви. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, b3lq7a написа:

Имам някакъв спомен, че фабричния филтър и оригиналния предлаган от ЕТ не са съвсем еднакви. 

Разликата при филтрите , които продават ЕТ и останалите в мгазинната мрежа е щампата VW/Audi , а на останалите пише само MAN , а елементите на дизеловите мисля , че като се потопи веднъж в мслото , вече нищо не се чете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, gellezzz написа:

 

Смяната с машина и аз не я харесвам и знам, че винаги остава масло. Но в моя случай понеже колата не е ходила още в ЕТ за смяна на масло от тях ми се искаше да не оставям следи.

 

То не е въпроса дали я харесваш, а дали става. Има мотори, на които е напълно в реда на нещата. Има такива, на които просто не става. Проблема е, че тази операция се практикува най-много в Северна америка. Ерго ако потърсиш информация в интернет, ще намериш много трудно, ако въобще намериш. Просто защото твоят мотор надали е разпространен там (ако въобще се внася).

 

Аз така и не разбрах защо искаш да я правиш? За да не развиваш пробката поради гаранция? Защото ако е така, от сега ти казвам, че няма абсолютно никакво значение. Тук в София доста хора ползваме сервиз Трансексперт, на който сигурно 30% от клиентите са му гаранционни коли. Шкода, Тойота, Волво, нищо че са в гаранция, там си ги обслужват хората. Стига маслото и филтъра да са по спецификация, яд няма. И сервиза да е кадърен, че да подаде инфо към официално представителство за да се впише манипулацията в книжката.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.