Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 105 S - моя ретрак


fulcrum

Recommended Posts

Добре изглежда, Кире. Какво ще е развитието? Ежедневка, или нещо по-така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, __smirnoff__ написа:

Добре изглежда, Кире. Какво ще е развитието? Ежедневка, или нещо по-така?

Всичките ми проекти Ивчо са били нещо по така. Като Настас и аз бягам от шаблона. 

Базата е отлична без ръжди и удари на само 68 000 реални км. Ще бъде проект  в любимия ми класик рали круизър, ресто мод с иновации - мотор, скорости, окачване, интериор. 

Първо да раздвижим, да стиковаме обекта, да му се покефим. Имам я от близо две години, карам я паралелно с ежеднвката ми, спазвайки принципа да има движение. Човека от когото я купих е колега електроинженер и ми я заеща с голяма радост и кеф. Та тепърва ще синтезирам материала за форумната аудитория. Стъпка по стъпка, идея по идея. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са общо взето контурите на проекта, ще започна да описвам от моторния отсек. Първата работа след като закупих автомобила, бе едно хубаво обслужване на мотора. Ново масло Мотул 15 W 50, нов ремък, нови гарнитури и силикон Виктор Рейнц на картера, капаците на клапаните и повдигачите, ново полско гърне и всичките прилежащи гарнитури на колекторите и двуцевката. 70 А алтернатор на Валео направи заряда на акумулатора изключително стабилен, а безконтактното запалване със сензор на Хол от VW/Audi дадоха друго измерение на изгарянето на гориво въздушната смес. Нови свещи NGK, основна ревизия на карба, чистене и преправяне на задвижването на втора клапа на карба от ваккуумно на механично. Постигнах фантастичните 1.2 милиграма СО на 1 кубик въздух на тазгодишния ГТП при норма 3,5 и доста приличен вървеж. 

IMG_20220624_134839.jpg

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Моя подход за така нареченото,, маратонско" охлаждане. Дифузора с едностепенния вентилатор са от Фелиция 1.3 /1,6 Мпи, сензора за включване на вентилатора е 87/82 градуса от Москвич Алеко вместо оригиналния 92/87.Куплунга от инсталацията на вентилатора опира в торпедото на стената на багажника и радиатора не се вмества дори само с корекции на ушите на болтовете за закрепване. Трябва да се разпробият до оригиналните отвори още два отвора Ф8 или оригиналните отвори да станат,, раздвижни". Сменям и буксата за вентилатора, на снимката се вижда как,и чак тогава се получава както трябва. 

 

FB_IMG_1656401247948.jpg

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Отдел фатки и чалъми в действие, профилактика и смазване на жило на смукача.Заварих го счупено и съответно доста по късо и кофти напасвано. За този проект ще разкажа по късно. 

IMG_20220628_203344.jpg

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

И Който не е виждал, да обвявя че правя 4 фарник 120 LS. Идеята е тази:

 

FB_IMG_1671435897640.jpg

Редактирано от fulcrum
  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.