Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изключително дразнещ момент


Uns7opAbL3

Recommended Posts

Ще започна с описа на проблема. Много дразнещо тахометъра за разчет гориво на основния резервоар показва вярно (поне за сега, засечен по субективна норма - правилен разчет), тук почва ГОЛЯМОТО но и гадното пардон главното меню гнусотия, показвайки/разчитайки НАОПАКИ. При смяна на горивна помпа преди много лета господни (вследствие електрическа неизправност на помпата) е поставена пак чисто нова (тогава поне) и след това започна аномалията. Сменени са две изправни инструментални табла (поради козметични причини от естетическо значение), и при двете е консистивна аномалия. Говорим за абсофакин лутли всеки път та чак от първото подаване на контакт. Това което няколко години след това и много буламач текстови вариант, установих, че това е инженерно-механична вградена по първично производство несъвместимост на фабричната окабялаванка и след фабричните части като гранична година на производство е 2004г. Обобщено на купе преди 2004г. всяка помпа след 2004г. ще показва точно наопаки, и вайс верса обратната история е пак така. Това идва от самата конструкция на детайла поплавъчна кошничка. На нея има една планка с пистички през които минава крачето вързано за плавателното рамо, тазя планка е със съпротивителни специфични свойства в двата си края, които са по дефолт обърнати за отчет подаден като сигнал към комп-таблото. Това бидейки казано бързам да напомня че инсталацията в резервоара е еднополюсна (Поради безопасност на експлоатаия и пиромано предотвратяващи причини), така че всеки отговорил си на проблема, с мисъл от типа: "Ми размени жиците на кръстосано" не само би била погрешна и непроменяща константа но и откровено казано НЕПРИЛОЖИМА. Много бих се радвал ако ми бъде обяснено как по дяволите бих разграничил двата модула и дори как год дамн ит да разбера на МПС-то коя генераия е сложена и другото ясно ако не е едното то значи е другото. При натрупване на отговори, обещавам да има геймчейндж момент в историята които ще споделя (по-натам разбира се).

 

P.S.

Забравих да вметна одеве, говорим за 6y2/Hatchback вариант-а.

Редактирано от Uns7opAbL3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне съм сменял на бензинова Фабия 1 само елемента (и то не веднъж , а два пъти) и на таблото нищо не се променяше , ще попитам - ти само елемента ли подменяш или цялата "кошница" с нивомера?

Ако до сега си сменял всичко , значи ти е останала керамичната пластинка с контакторите (нивомера) .. ами сложи си я на новата "кошница" .

П.П. Ако нещо не съм разбрал , явно не е написано разбираемо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми чичо от предишната помпа нямам нищо налично. Сменен е цялостно окомплектовката помпа с кошница със све. Абе мани манивсе попадам на сервизи чудо и механици менте. Направо съм се видел у чудо да не знам къде да отида та като се каже нещо то да е това и да е така. А не все аз да трябва да дооправям след тоз мити онз мити...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато препрочитах първия пост и се чудех как тактично да те нахраня , че не си запазил оригиналните части , ми хрумна нещо , което може да е от гениялно , до пълна глупост (не съм специалист все пак).

Та казваш , че си сменял всичко дори и табло и все отчита наобратно .. това е така , защото сигнала отива първо до ЕКУ -то , където електрониката на база съпротивлението на нивомера , генерира напрежение за уреда на таблото.

Вариантите в общи линии (които ми хрумнаха) са два - платката на кошница е правоъгълна и ако няма някакви стопери/щифтове , които определят положението ѝ , да я завъртиш на 180 градуса (не съм убеден , че ще стане).

Другия вариант е да намериш някой , който знае какво прави с VCDS  (на български ВАГ ком) , който да прекодира бордовата електроника да отчита наобратно и ще приключат мъките.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Евалата. Е за тове си ми любимец, ама гледай да не се разчуе, че после ходи доказвай че немам сестра. Значи, първо относно пазенето на материали извън комисия, вече не се практикува (писна ми бе човек, разбери ме моля те). Така относно електрониката, дори и комп-а е сменен поради друга повреда десетилетие по-късно (present day). Не става обръщането на платката, едни луди немци (или поне на такива ми заприличаха от визуалния материал) го пробваха и замина таблото. Спре да отчита на све. Както казах, болката я знам до отвъд границите и лека е ясен ама пусто не знам как да разбера от коя страна на 04 е сложената в момента и евентуално да купя нова която също да се знае че е обратното на вече сложената. И понеже както споменах много ти се кефя, ще ти разкрия извращението което по-рано обещах. А именно, колата можеш ли да познаеш коя година е производство? Да, да, да точно това е правилния отговор за милион главоболия 2004г. А сега ми кажи не съм ли късметлия? хахахахах Ако остане време утре ще мина през пича дето сервиза му е до Нестле, че съм супер близко и направо с него ще изкоментирам докато договаряме записване за в бокса.

 

P.S. относно хранилката, не се притеснявай, давай на смело и на широко, че първо вече съм си свикнал и не се бутам лесно, и второ май май това си заслужам най- вече. Да се *** * ******. Не намерих, червената точка за "Внимание груб език"

Редактирано от Uns7opAbL3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.