Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia 1.9TDI PD угасна в движение


exoiavanko

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Колата е Skoda Fabia Combi 6Y 1.9TDI PD 101 коня. Ситуацията е следнатната: Днес си карах извънградско както обичайно, като в един момент, без никакви признаци преди това, колата угасна и светна лампата за маслото. Опитах да запаля отново и запали за около секунда, след което угасна. При следващ опит за палене, колата само върти стартера и до там. Като давам на контакт си светят всички лампи, както обикновено, лампата на нагревателите си святка за секунда-две и угасва, няма аларми, всичко си е нормално. Изчаках два три часа и отново опитах да запаля - този път колата запали и си вървеше нормално. Ясно е, че ще се ходи на сервиз, защото не съм компетентен да правя диагностики и ремонти, но все пак ми е интересно по-опитните тук за какво се сещат като възможни причини за проблема. 

Редактирано от exoiavanko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един прост тест - слагаш един етерен шпрей или обезмаслител в багажника , и когато загасне разкачваш гофрирания маркуч след филтърната кутия , пръскаш малко и ако припука - вземаш една помпа в резервоара и забравяш .. и аз клоня към нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията! Успях да я закарам на собствен ход до бокса на около 15 километра. Колата си запали от първия път, карах си я съвсем нормално. Тези дни ще пиша каква е била развръзката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по друг начин се хваща неработеща помпа в резервоара. Проблма се проявява с гориво под половин резервоар, също и при продължително изкачване. Ако не оставяш да падне под половината горивото, може и да караш дълго време без проблем. Не че го препоръчвам, но е врвменно решение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, exoiavanko написа:

Благодаря за мненията! Успях да я закарам на собствен ход до бокса на около 15 километра. Колата си запали от първия път, карах си я съвсем нормално. Тези дни ще пиша каква е била развръзката. 

 

Колега , 

Пробвайте за начало смяна на горивен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи като релето на помпата. Въпрос към сведущите - помпа дюзите имат ли такова и ако имат кой номер е? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, оказа се датчик на колянов вал. За щастие ремонтът не е скъп и всичко се оправи с минимални главоболия! Надявам се някога темата да бъде полезна на някой колега! 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.