Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 2 Facelift


Recommended Posts

Здравейте нови колеги, предстои ми идната седмица да закупя автомобила от заглавието с мотор 2.0 TDI CR 140hp 4x4 6МТ 2012г. Все още нямам снимки на колата, но е закупена от Шкода България и е на доказуеми 297к км, има външни забележки на места, но за цената на която ми я продава сегашният собственик, въобще не ми пречат тези зебележки, като проблем който може да се каже че има колата, е запушен дпф, лампичката свети в жълто на подгрева и на дпф-а и ще се опитам да го отпуша с диагностика но ако не се получи ще го премахна. Автомобила който карах до сега бе Ауди А6 C5 Avant 1.9TDI 131hp. Колата ми вършеше перфектна работа, като изработка и материали въпреки че е от 2002г ми се струва че е една идея по на високо ниво от Октавията която ще взема но ще видим с времето, нещата които много ме дразнеха в аудито бяха, много слаби фарове, никакво радио, и много твърда возия защото Аудито беше на S-line окачване. Исках да ви попитам за октавията, понеже нямах много време да я разгледам, добре ли светят фаровете ( без ксенон са), как е озвучението на колата, видях че е със Swign и няма буфер в багажника, като ако може да ми кажете няколко мнения дали ще остана доволен от 10 годишния ъпгрейд между двата автомобила. Поздрави на всички и ако темата не ми е за тук, моля да ме извините!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че ще ти е кой знае каква разликата. Возията малко по-добре, може би, не съм запознат с окачването на тоя модел ауди, само предполагам, фаровете има вариант лед да сложиш и ще си доволен, иначе малко спорно, ако бяха ксенон като моите, щеше да си много доволен, супер добре светят.  Озвучаване, ами, като взех колата бях с тая комбинация и бях доволен, обаче после сложих андроид 10, смених колоните и разбрах, колко съм се заблуждавал преди това. Относно дпф - гледай да го спасиш, че с тия затягания, не е добър вариант премахване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друго забравих да питам, ако халдекса нещо не работи, ще показва ли някаква лампа на таблото или друг показател който може да се види без диагностика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да превъртат предните гуми или съвсем леко, колкото да зацепи халдекса. Не знам да има индикация на таблото, на мен нищо не ми е светвало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динамиката на колата ще е идентична, шумоизолацията на аудито е доста по-добра и няма да вози така твърдо. Фаровете са с лупи на октавията и могат да се направят прилични ъпгрейди. Музиката не е нещо особенно. Задължително да се проверят тези индикации по-таблото да не се окаже нещо сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих вчера колата и както продавача ме предопреди че е с запушен ДПФ филтър и е в авариен режим, понеже намерих сервиз в София където да го махнат, ще й стане ли нещо на колата за този преход от Монтана до София, един колега ми казва че не бива да се кара колата в това състояние защото може да ми се счупи мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той за това е в авариен режим (дали е само от запушен ДПФ, както казва продавача?) за да не се кара. Особено ако има и друг проблем. Толкова ли няма сервизи в Монтана? Дори аз знам един - този.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам въобще, защо си я купил тая кола, то проблема може да не е само там. В първият пост не споменаваш, че чак стига в авариен режим, още тогава щях да ти кажа да бягаш далеч. Сигурно са те омаяли с някой голяма отстъпка, но после всичко си има цена и ще я платиш ти. Тая кола мисля е била служебна и е карана предимно в града, то друг вариант за такова зверско запушване да стане, не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се е запушил филтъра, сигурно има и друг проблем. Ако обаче датчика за диференциалното налягане е сдухал е бързо решимо. Трябва да я прочете някой, който знае къде и какво да гледа. Не бързай да премахваш филтъра, а първо поставете точната диагноза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аварийния режим може да е от ДПФ. Ама може и да е от ЕГР, ако е само това ходи пусни и тото, защото ще е супер късмет.

Защото от тук нататък скачаш в дълбокото, включително до турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата утре отива в Dpf.bg сервиз, там хората ще кажат, старият собственик я е обслужил преди 1000км (10.2021г) от до в сервиз в София и в книжката пише почистване на дпф, след това пак се е запушил и не я е правил, колата си работи но си вдига оборотите на 1000 и няма сила, по това съдя че е в авариен режим, иначе колата е на 297к реални км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е ок и сега имам няколко други въпроса, искам да сложа или лед или ксенон от кесенон центъра, може ли да ми кажете колата с каква крушка е на късите, и ако сложа примерно диодни крушки ще даде ли грешка на бордовия?  Въпрос номер 2, смених днес 3-тия стоп и оправих дюзата обаче чистачката не работи, за задната става на въпрос, гледах бушона и се оказа здрав, гледах на буксата има 12в ма всички кабели и ме навежда мисълта че трябва да сменя моторчето, някой има ли на представа ново колко струва и ако взема 2ра употреба дали няма да изгори след няколко месеца?

Въпрос номер 3, колата в момента е с Skoga Swing и звукът от колоните доста ми допада, обмислям обаче да сложа Болеро, необходимо ли е нещо друго да се прави като кодиране или настройка за да може функциите да работят нормално, говоря за градусите, парктроника или просто се монтира и се вкарва пин-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпрос 1 - зависи какви крушки сложиш. Моите ледове не дават грешка и светят супер, особено на фона на това, че струваха по-малко от комплект Осрам Найтбрейкър. А Найтбрейкър изкарват преко сили 15 месеца, а аз с тези лед крушки съм вече повече от 5 години.

По въпрос 2 - не знам, дали трябва да сменяш моторчето, @The Best Formanе царя на тоците, той дистанционно може да диагностицира всяка простотия. А с втората употреба - може да изгори след 3 месеца, 3 дни или 3 години, никой не може да каже

По въпрос 3 - ти си с ФЛ от 2012 така че нямаш никакви проблеми с Болеро. Аз имам едно в гаража, което си търси нов собственик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може  ли цена за Болерото и ако може да ми напишеш каква марка са ти ледовете или да ми дадеш някакъв линк, защото до сега доста крушки съм слагал и най бях доволен от ксенона, но той е на стойност 168лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Mecho1991 написа:

Колата вече е ок и сега имам няколко други въпроса..........

 

Здравей,

Това, че колата е ок е чудесно! Но, дължиш отговори, за да можеш да продължиш с чиста съвест с въпросите.

И...какво й беше на колата? Как се справиха с проблема? Обяснявай, кажи им на колегите, които ти помагат в тази тема как се е решил проблема. Не ги минавай, като малка гара. Това е и един вид уважение към тях. Така си и полезен за всички, които четат. И за някои, които ще се изправят пред същата неизправност. Успех и със здраве да си караш колата!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега, колата бе закарана в София на dpf.bg сервиз, не помня адреса но момчетата за 3 часа отстраниха дпф и катализатора, върнаха си всичко на мястото и софтуерно го оправиха след това, дават ми 3 години гаранция и цялата процедура ми стъпи на 450лв.

Много съм доволен, защото в Монтана питах няколко човека и като цяло трябваше на едно място да сваля дпф и след това да закарам на друго място колата да го премахнат софтуерно и така стават много разправия, колата сега се движи нормално и не пуши дори при 4500 оборота

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не мерят нищо. Но ако правилно съм разбрал и наистина системата не те пуска, ако показателите не покриват заложените за съответната еко категория, в която трябва да е колата, ще стане интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, ghost_rider написа:

Все още не мерят нищо. Но ако правилно съм разбрал и наистина системата не те пуска, ако показателите не покриват заложените за съответната еко категория, в която трябва да е колата, ще стане интересно.

Това няма да стане тук в близките години. Така ще изкапе 90 процента от автопарка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че скоро тук няма да стане, колата мина на преглед 2 дни след процедурата и си взе Еко стикер 4, те гледат какво пише в талона, кое евро е, но интересното беше че показателите си бяха в зелено на монитора при замерването, не запомних какви стойности показваше но започваха с 0 и си бяха в зелено, за съжаление четох че живота на един дпф е около 300к км а колата е на реални 298к и просто за нашият стандарт няма как да дам още 8-9к лв за дпф ,този е чистен вече няколко пъти, в сервизната история го пише и явно живота си му е свършил.

Ново питане от мен колеги :D някой може ли да ми даде линк, защото не мога да намеря в интернет масло и филтър за халдекса, искам да ги поръчам и да си ги сменя при моят майстор, човека няма време да търси и да поръчва в интернет, ако някой даде линк ще бъда много благодарен, аз търсих но ми излиза само от някакъв сайт на rovex.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Това няма да стане тук в близките години. Така ще изкапе 90 процента от автопарка

Да, прекалено е "хубаво" за да се случи. При такива цифри общественият натиск ще е прекалено голям. Да и аз не съм цъфнал и вързал, но подкрепям мерките за по-чист въздух. Според всичко изписано и изчетено до сега, ще дават 14 дни, в които да си поправиш (ако е възможно), каквото и има на колата и да минеш отново на същия пункт без да плащаш повторно. Вероятно няма да става номера с минаване на друг пункт без да си пипнал нещо по колата, но да видим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес излязох да се повозя и останах доста изненадан от разхода извънградско на темпомат, не съм имал автомобил който да ме е радвал повече от тази шкодичка, автомобила има доста външни забележки но на цената на която е взех мисля че нямам право да се оплаквам нито от запушен дпф, нито от забележки по боята, постепенно с времето ще отсранявам едно по едно и ще си се радвам на колата :)

20220201_202443.jpg

20220125_112401.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То забележките са като цяло от камъчета където са били по веждите, по предният капак и тавана е паднала на места боята и май май по нататък ще е за цялостно пребоядисване :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам поредният въпрос, двигателят на колата като е 2.0TDI 140hp CFHC, има ли въпросният ремък на маслената помпа като автомобила е 2011г или годината няма значение? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.