Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Премахване на катализатор на дизелов автомобил


Кристиан

Recommended Posts

Здравейте. 

Има различни мнения за катализаторите. Има ли риск от премахването му, какво се променя освен че можноста ще се повиши? Има ли разлика в звука и минава ли се преглед на коли без катализатор и права генерация? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли ще въведат такава крайна мярка да не минеш преглед,но колата най-вероятно ще попадне в еко 1 или 2  в дни определени от общината,когато е мръсен въздуха няма да може да я караш 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @skodafen - Ако въобще сработи тази нелепа идея, то ще има забрана само за определени зони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 От догодина прегледите минават на онлайн система. Еко нормите на колата се предават в реално време и ако не отговарят на тези зададени от производителя няма как да минеш, това с падането на категорията не важи. Информацията ми е от хората, които ми правеха последният преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, skauta написа:

 От догодина прегледите минават на онлайн система. Еко нормите на колата се предават в реално време и ако не отговарят на тези зададени от производителя няма как да минеш, това с падането на категорията не важи. Информацията ми е от хората, които ми правеха последният преглед.

Да видим дали няма да го променят в тази част. Иначе България рЕзко ще остане без автомобили и масовия гласоподавател ще се разочарова. А той не бива да бъде дразнен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, skauta написа:

 От догодина прегледите минават на онлайн система. Еко нормите на колата се предават в реално време и ако не отговарят на тези зададени от производителя няма как да минеш, това с падането на категорията не важи. Информацията ми е от хората, които ми правеха последният преглед.

 

То не са компютри, а са компоти. Радвам се, че кибиците по ГТП се чудят с какво да си запълват времето, докато осъществяват фиктивна и безсмислена дейност. Ама е редно да не е с фейк нюз. Еко нормите зададени от производителя са по Евро стандарт. Евро стандартите към момента са 6 за бензин и 7 за дизел. На кое точно от производителя трябва да отговраря замерването?

Това, което са се опитали да ти обяснят крайно неуспешно е, че ГТП ще се предава онлайн И в тази си част. Защото към момента се предават валяци, записва се с камери и прочие. А сега вече ще се ъплоудват и данните от газомеренето. Което не следва да промени резултата от ГТП по абсолютно никакъв начин.

Ако колата е с изкурубени ДПФ/катализатор, просто пада в най-ниската категория и толкоз. На паркинга пред нас има едно дизелово Соренто, което би трябвало да е с ЕКО категория 3. Но му е дадена 1ва, щото от колекторите нататък нЕма никой...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.