Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Формула 1 - 2022


PRR

Recommended Posts

Ами 2021 е в историята. За добро или лошо. Гледаме към 2022. Какви са ви очакванията? Как виждате промяната в правилата? Прогнози?

 

И да отговоря - очаквам по-малко да се намесва маФИя и, в редките случаи в които го прави, да е с еднакъв "аршин". Не са ми големи очакванията относно изпреварванията, въпреки, че основно усилията при промяната на правилата са в тази посока. 

Очаквам изненади от гумите. Пирели са майстори на непредвидимите (и пукащи се де) гуми и не бих се изненадал, ако с новите размери има издънки.

Очаквам и Хамилтън отново да се бори за титлата, но очаквам и сериозна конкуренция от новия му съотборник Ръсел. Очаквам и още по безкомпромисно и нагло поведение от Верстапен. Дано не съм прав де.

Очаквам и сериозно разместване в силите между отборите и изненадващи размествания в силите. 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не залагай големи надежди .. не случайно дупките на стартовата решетка се запълват от нечувани марки и от други , които нямат нищо общо (няма какво да покажат и с какво да са конкурентни) с Ф1.

Глупостите с ограничаване на бюджетите ще продължи , няма да се учудя да вкарат някой малоумен производител на шасита като Далара да произвежда едно шаси за всички и някакви подобни идиотии . 

За мен тоз цирк от години не носи никаква емоция . 

Ако имате възможност гледайте поредицата на АМС - Racing files и ще направите разликата между "тогаващните" битки и Пилоти и съвременните меки китки .

Интрига ще има , когато осовободят отборите за иновации и технологии , а до тогава - цирк ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен още от началото ще е интересно какво ще свършат Ред Бул и Хонда с новият проект за двигатели. И се надявам да не е празна година за РБ в тоя смисъл.

Вчера прочетох, че Ветел ще се пенсионира след сезон 2022 :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Фетел е нормално, на годинки е. Няма да се учудя и след година-две да обявят и пенсионирането на Хамилтън. Но всичко зависи от това каква кола ще има догодина. 

Нямам против лимонадите да се борят за титлата, но се надявам лекето да не я спечели. 

Надявам се Ръсел да се включи добре при мерцовете и да е сериозна конкуренция на Хамилтън и лимонадкови.

Ще се радвам, ако и магарИ се събудят от летаргията и реално влезнат в битката на пилотите. Сайнц влезе в час и почна да прави не лоши състезания.

Ще ми се и малкия Шумахер да покаже реално какво може, но не знам какви са шансовете с тая каручка. Средно по близо половин секунда по-бърз от Мазепин, ама той по-скоро не е критерии ...

Но да, очаквам с нетърпение сезона ... и надявам се без глупостите на некадърните режисьори от маФИя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се надявам и на Макларън. Норис е страхотен пилот, с много хъс и желание. Рикардо вече се напасна в болида, а и шасито показа стабилен напредък.

Не виждам как Ръсел ще се включи "добре", или поне добре от негова гледна точка. Докато Саждьо е там другия в отбора винаги ще свири втора цигулка и ще трябва да го подпира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има добри младежи определено! И на мен ще ми е интересен следващият сезон. Хамилтън съм сигурен, че пак ще се бори за титлата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Състезанието е след малко повече от 5 часа. Квалификацията предложи първата изненада със спечелването на пол-позишън-а от Льоклер. Верстапен е на една десета по-назад и почти без разлика с третия, което е пак ферари. Мерцовете доста имат да наваксват, но очаквам по-добро темпо в състезанието. Като цяло промените в правилата поразместиха пластовете и май интригата се звръща. И, дано, дано, дано, тази година да обсъждаме по-малко стюардите и повече самото състезание, че края на сезона миналата година още ми горчи :(

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересно състезание. Ферари определено са направили огромен скок и показаха скорост не само в квалификация, но и в дълга серия от обиколки. За мен е важен и друг аспект при тях - не се издъниха със стратегията, което си е постижение. Макс, колкото и да не го харесвам, показа много добра скорост и постоянство, както и много, ама много желание за победа. Но техниката му просто не беше на нивото на Ферари. Всъщност за мен е много показателно подреждането, преди техническите проблеми - ЛьКлер, Макс, Сайнц, Перез. Според мен това показва превъзходството на Ферари в момента, както и силите на пилотите в тимовете.

Мерцовете .... Извадиха много, ама много повече, отколкото заслужаваха. Ръсел показа, че има причина да е сочен за следващата звезда на Мерцедес. Хамилтън с нищо не блесна, но постигна абсолютния максимум от днешното състезание. Но, гледайки прогреса на Ръсел, очаквам, че след средата на сезона ще му бъде много, много трудно да остане номер 1 в отбора.

Магунесен също заслужава поздравления за това, коеот постигна с Хаас. Мисля, че е повече от показателно, какъв пилот е.

За съжаление, поне за мен де, малкия Шумахер или не е дорасъл или толкова си може. Но, кой син е надминал баща си в този спорт? Особено, когато говорим за една легенда...

Заслужава си да се спомене и дума за промените в техническите правила - според мен сполучливи. С много малки изключния не си спомням да сме имали няколко последователни обиколки с размяна на първото място, близко каране и чисти изпреварвания. Ще видим и в следващите състезания, но съм оптимист.

 

 

И за финал, колкото и да не обичам чистия "хейт": за мен това беше чиста проба карма! Никога не съм искал състезание, камо ли сезон, да се реши от технически проблем и/или съдийска "грешка", но специално в този ще се радвам за всяко отпадане на Макс и/или проблем, който срещне. Поне да не беше незаслужения номер 1 на колата ...

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До момента доста интересна квалификация. Хамилтън аут в Q1, Шумахер дано е добре, Верстапен близко, твърде близко, до Льклер, а Перез дори е по-бърз. 

Но, най-важното, дано Шумахер да е добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после си нагласих сървърите и мога да гледам (няма да дам 12 кинта на месец на ВиваЦом за да гледам 2 състезания). Съответно мога и да коментирам.

1. Саждьо гълта изгорели газове в края на колоната. Това е + Ами, излъгах! Това са +++++++++++++++++

2. Отдавна чакам Ферари да се събудят. Това е +++

3. Макларън са по-слаби. Това е -

4. Алпин са силни. Това е + но е - изпълнението на тъпото франсе от това състезание.

5. Ха, някой в управлението има топки - не спряха състезанието, а ги оставиха да карат след слона. Ура, нов +

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно състезание. Макс направи чудесно каране, като от осмия път му дойде акъла къде да пусне и къде да натисне. Но, спред мен, късмета беше много на негова страна с тия жълти флагове, които не позволиха пълна контраатака. Малко странно ми се стори рестарта след виртуалната кола за сигурност, след която рязко разликата от 1.6-1.7 секунди беше под една. Малко май лимонадите/Макс послъгаха, но това си е мое мнение.

Най-големия губещ беше Перез, чиято победа беше извадена и дарена на Макс. Не беше честно, но това е спорта.

Като цяло ферари показаха, че победата миналата седмица не е била случайна.

Лимонадите на бързите писти ще са яка конкуренция.

Ръсел направи чудесно каране за Мерцедес, докато Хамилтън направи чудеса, но от бокса закъсняха с 5 секунди и вместо 6ти, 7ми се оказа 10ти. Късмета яко му изневерява.

Общото ми впечатление е, че колите са с много повече възможности за близко каране и определено интереса е много, много по-голям.

И, за разлика от миналата година, пъпката кара чисто. Направо не вярвам.

И, гледайки и повторенията и интервютата - браво на Льоклер за спортменското поведение! Първите ти думи да са да честитиш на противника, който те е победил, а не да мрънкаш, като ... Хамилтън и пъпчо, ето това е спортист!

Ще видим след две седмици, как ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, PRR написа:

Ще видим след две седмици, как ще е.

Тогава сме в Първенец. Патешките сърчица бият формулата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Izolini написа:

Тогава сме в Първенец. Патешките сърчица бият формулата.

Цъ, ще гледам и формулата и ще папкам патешки сърчица :)

 

Race: 08:00 - 10:00

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Izolini написа:

Най-после си нагласих сървърите и мога да гледам (няма да дам 12 кинта на месец на ВиваЦом за да гледам 2 състезания). Съответно мога и да коментирам.

1. Саждьо гълта изгорели газове в края на колоната. Това е + Ами, излъгах! Това са +++++++++++++++++

2. Отдавна чакам Ферари да се събудят. Това е +++

3. Макларън са по-слаби. Това е -

4. Алпин са силни. Това е + но е - изпълнението на тъпото франсе от това състезание.

5. Ха, някой в управлението има топки - не спряха състезанието, а ги оставиха да карат след слона. Ура, нов +

Сподели как ги гледаш?и на мен не ми се дават за 2 състезания...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, PRR написа:

Най-големия губещ беше Перез, чиято победа беше извадена и дарена на Макс. Не беше честно, но това е спорта.

Внимателно изгледах повторението на цялото състезание. Да, Перез беше прецакан, но на този етап изобщо не беше за да избутат Макс напред, а просто се вързаха на блъфа на Ферари.

 

Преди 5 часа, Andro73 написа:

Сподели как ги гледаш?и на мен не ми се дават за 2 състезания...

https://www.gledaitv.live/watch-tv/13/diema-sport-online

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, Izolini написа:

Внимателно изгледах повторението на цялото състезание. Да, Перез беше прецакан, но на този етап изобщо не беше за да избутат Макс напред, а просто се вързаха на блъфа на Ферари.

 

Грешно си ме разбрал. Не обвинявам нито отбора, нито стюарди, просто споделих, че не беше честно, чисто спортно. Лошо стечение на обстоятелствата. Точно както при Хамилтън - ако беше влязал в бокса преди да го затворят щеше да спечели още 3 места, а може и повече. Но и той изтегли късата клечка.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим катастрофата на малкия Шумахер (дано му няма нищо , освен уплах) май нищо не съм изпуснал от картинга на стероиди ?

Монако и Монца ще гледам , защото са класики , но не залагам нищо като очаквания .. поредния сезон на цирка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, излгедай едно състезание от край до край и пак ще говорим. От години, ама от много години, не съм виждал толкова оспорвани състезания. И, нещо немислимо до миналата година, толкова близко каране. Тази промяна в аеродинамиката позволява много близко каране, точно както пишеш - картинг на стероиди. Ама на мноого стероиди! 

 

Единственото от което се притеснявам, е "ground effect"-а, който се ползва. Той е супер, но веднъж тръгне ли колата нещата са тотално извън контрол. Видяхме го на няколко пъти последния уикенд, а очаквам и да продължи. Не случайно преди 20 години се хвърлиха много усилия в посока отстраняването му, но сега пак се връщаме към него. Между другото, като стана дума за картовете, те основно на това разчитат, защото аеординамиката им е граничеща с нулева ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, The Best Forman написа:

Като изключим катастрофата на малкия Шумахер (дано му няма нищо , освен уплах) май нищо не съм изпуснал от картинга на стероиди ?

Монако и Монца ще гледам , защото са класики , но не залагам нищо като очаквания .. поредния сезон на цирка.

 

Ти нещо различно от "хейт" (безмислен) ще напишеш ли в тая тема ?!?

 

Състезанието беше интересно.

Имаше обрати , изпреварвания и тактика.

Верстапен си спечели заслужено , макар и с доза късмет (най вече заради гумите и леката липса на хъс в Льоклер).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че и двете състезания бяха интересни и оспорвани. Няма как да скрия задоволството си от това, Ферари да са в челото. Доста са изравнени колите и определено е по-интересно за гледане. Хаас с 12 точки от 2 състезания, при положение, че бяха без точка миналия сезон. Верно, Магнусен кара, ама все пак... Малко съм разочарован от Мерцедес предвид хегемонията последните години, но се надявам да се включат в борбата за титлата. Сезона е дълъг. По-често ще гледам състезания със сигурност. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.