Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Заден капак за Фелиция пикап.


Rutev

Recommended Posts

Здравейте търся заден капак колата има хардтоп с врати но искам да мога да го свалям за да я ползвам и без него. Благодаря предварително за помощта и насоките. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 3 часа, Rutev написа:

Здравейте търся заден капак колата има хардтоп с врати но искам да мога да го свалям за да я ползвам и без него. Благодаря предварително за помощта и насоките. 

Трудна работа... Към момента единствено на тази обява ако е налична още самата врата:

https://www.cars.bg/offer/5da41e0ff969787ed810eaa1

Друг вариант е самоделка като на тази:

https://www.cars.bg/offer/5da41fb0abebe273e27cac42

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не намираш от Фелиция , фаворитовия ще е като зъб от кокошка.

Поне веднъж съм виждал преработена Фелиция с предница от Сеат/Поло , та защо не провериш някое Кади дали не е с подобна врата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кадитата са два вида. Едното се води просто кади и до колкото знам са само във вид на баничарка с лице на поло 6н:

Screenshot_20211126_200217_com.android.chrome.thumb.jpg.129f396ad5532579305d01bc9554f57e.jpg

 

Другото се води кади пикап и представлява фелиция пикап с емблема на фолксваген и разполага само с 1.6 и 1.9 двигатели, но от обявите видях само едно такова, което се продава цялото. 

Screenshot_20211126_200148_com.android.chrome.thumb.jpg.4f6dae01beaa78d0d2c556ca692b35db.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер. Търсенето на капак продължава но маи отива към правене на такъв ще се ослушвам още малко. Имам и други проблеми но незнам дали да пускам друга тема или може в тази. А не знам и как се сменя заглавието. Фелиция 1.3 карбуратор купих я преди около месец и се постягаме . Нормалните неща рейка скорости педала на спирачката нова газова уредба и други дреболии. За което доста ми помогна форума. Та на въпроса стигнах и до карбуратора на Гас върви прилично похарчва малко повече.  Проблемът е на бензин тече от някъде от карбуратора? И също така не мога да намеря схема на вакумите моите ги няма половината маркучета или просто са извадени и си висят. Получи се доста дълго и досадно за четене за което се извинявам. Благодаря предварително на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този карбуратор тече от две места - капака на ускорителната помпа и от икономайзера . От ускорителната помпа тече отзад върху генерацията , от икономайзера - отстрани откъм скоростите. Едното се оправя с ново платно , другото се продава комплект капаче , средна част , мембрана и гарнитурка ... ако не намериш , лечението е хартийка върху входящия отвор на камерата .

Вакуумите не ги знам на изуст , но ако ми изпратиш мейл на ЛС , ще ти изпратя книгите на К.Косев и Цедрих. В книгата на Цедрих , в раздела карбуратор пише все "обърнете се към сервиз" , но в другата мисля има схема на карбуратора .. те повечето са за вакуума на смукача , ускорителната помпа и обогатителя  при студен мотор.. най-важен е този за делкото , всичко останало е маловажно :)

По спомен - отзад има два щуцера - широк за вакуума на делкото и тънък , който отива в единия (мисля долния) щуцер на вакуума на смукача. Горния щуцер се свързава с клапана за обогатяване на сместа при студен мотор. Щуцера за клапата на втората камера мисля беше на срещуположната стена или на страната с жилото за газта (това не го помня , но е близо до вакуума). От гърловината за маслото има един 6мм щуцер за обогатяване на картерните газове , той се свързва с всмукателния колектор (някъде под карбуратора) , другите за клапата за топъл въздух ги бях затапил (ненужни са особено на газ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да предложа няколко страници литература на руски за карбуратора.
Мисля, че някъде имам и на английски, кажете ако е по-удобно.

fel_carb_2e3_rus.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта. Тече някъде отпред отляво или поне от там го виждам. А този ремонтен комплект от къде? Хубав ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред на карбуратора има един филтър(пластмасов) в него влиза горивния маркуч, огледай го този филтър да не е спукан. 

 Макар, че се пада по-скоро отпред дясно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, krasipask написа:

Отпред на карбуратора има един филтър(пластмасов) в него влиза горивния маркуч, огледай го този филтър да не е спукан. 

 Макар, че се пада по-скоро отпред дясно. 

Еййй караш го тоо дръгел от толко години и не са научи , че не е филтър ? туй е за излишното гориво ;)

Като се замисля и икономайзера тече там .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Продължавам да досаждам. Тече по във ляво някъде пред автоматичният смукач или поне на мен така ми се струва. Този карбуратор съвместим ли е със 2Е3 маи така го дават. Защото за пиербурга намерих ремонтен комплект. А и смукача е врътнат в крайно положение не е на нито една от двете черти. Мисля че работи но не знам колко коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Еййй караш го тоо дръгел от толко години и не са научи , че не е филтър ? туй е за излишното гориво ;)

Като се замисля и икономайзера тече там .

  Приема се. Знам, че не е точно филтър, защото имам горивен филтър и  го сменям.  Вече ще знам за какво служи ;)

 Сега погледнах в книгата на К. Косев пише вакуумен термоконтакт. :)

 

  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално този Иков е модифициран Пиербург 2Е3 , но не съм сигурен дали няма някакви разлики . Преди време се наложи да сменя целия капак заради умишлено (от някой майстор) повредено легло на иглата и тогава намирах много такива карбуратори , но не стигнах да пробвам такъв. В магазина на Симеоновско шосе преди имаше всичко за тях , имат и сайт и доставят .. поръчай от тях за по-сигурно.

ТОВА трябва им е сайта.

Пластината на автоматичния смукач с времето омеква и се налага да се врътка чат-пат , но не е проблем .. най-добре е да се нагласи в топло време да държи по-малко затворена клапата , защото ако е много натегната , зимата ще караш все на смукач.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте борбата продължава. Днес събрах всичко тръгнах да паля и не ще. На Гас пали и работи със спрей като пръсна пак пали изгаря спрея и гасне. И така над 20 пъти. Сложих помпа ръчна тип круша преди помпата и идва до там бензин. Какво може да е? Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапан за бензин ? 

На моя Форман помпата е оригинална и е на над 300 000 и съм убеден , че ще качи на пето - шесто завъртане , но трябва са има поне 5 литра. Другото е блокирала игла в леглото и последното е клапана на карбуратора.

Клапана за бензин , който се управлява от ключа за газ има принудително спиране с кранче , да не е врътнат на затворено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги проверя тези работи а може ли да е заминала бензиновата помпа. Как да я проверя . Бензин съм сипал към 20 литра. 

Редактирано от Rutev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме развитие проверих клапана на бензина работи. Откачих маркуча след помпата докато работи на Гас бензин не идва. Свалих я и и изпадаха червата - пружина щифт и вилката всичко насипно. Сглобих я и на ръка работи. Маи не трябва да е така. Какво държи щифта и къде може да е паднало дали е опасно? Към нова помпа отива работа маи. Благодаря за помощта. Хубав уикенд.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.cars.bg/offer/616c1039213eed5818250a72

В случай, че не си видял обявата, скорошна е дано имаш късмет:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.12.2021 г. at 21:51, Rosen Raychev написа:

https://www.cars.bg/offer/616c1039213eed5818250a72

В случай, че не си видял обявата, скорошна е дано имаш късмет:)

Здравейте звънял съм му преди време няма го капака. Благодаря все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

@Rutev

https://www.facebook.com/marketplace/item/4783869381723541/?ref=facebook_story_share

Лично за мен е малко скъпа, предвид че има работа по нея, но ако решиш... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте не съм писал от доста време но то няма и за какво. Колата си върви на пушка няма никакви проблеми. Много съм доволен. И сега на проблема де. Сложих други крушки на фаровете. Лед крушки със запалки. Свети ден обаче се губи сигнала на радиото. Може ли нещо да се направи. Благодаря на всички отзовали се. Хубав ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Rutev написа:

Здравейте не съм писал от доста време но то няма и за какво. Колата си върви на пушка няма никакви проблеми. Много съм доволен. И сега на проблема де. Сложих други крушки на фаровете. Лед крушки със запалки. Свети ден обаче се губи сигнала на радиото. Може ли нещо да се направи. Благодаря на всички отзовали се. Хубав ден.

Може да пробваш с импулсен стабилизатор на 12В да изчистиш захранването и шума трябва да изчезне .. с обикновен филтър няма стане.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.