Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странен проблем с централно заключване


ValentinMitev

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам следния проблем с един Сеат Кордоба 2007 година.

Централното не работи тотално, нито с ключ нито с бутоните, отркрих прекъснати и с нарушена изолация кабели в снопа който отива в капака на багажника, един по един ги оправих с презапояване и термо шлаух. Комфорт модула го смених, тъй като имаше консумация свързана с бавното загасване на плафона в купето, след това смених и бравата на шофьорската врата, заради микро бутона, сега всичко останало работи, консумацията падна но все още държи 110 мА- предполагам заради централното.

Питането ми е: Има ли отделен модул който управлява централното? Ако да, къде се намира? Ако не, какъв може да е проблема?

Колата пали, всичко останало работи, няма нито една записана грешка.

Благодаря предварително на отзовалите се.

Редактирано от ValentinMitev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли изчакват известно време преди да загаси тока модула на централната електроника.

Ако искаш да разбереш колко точно е времето - отвори предния капак и заключи бравата с отвертка или друго подобно нещо. Закачи един ампермер и заключи колата и изчакай докато не падне под 50 мА. Засичал съм на Фабия 1 - 30 мин. поддържа различни консуматори в готовност.

Щом не източва акумулатора , всичко е ОК.

Управлението е от модула на централната електроника , като има различни условия - да е изваден ключа от волана , да е затворена предна лява врата и други подобни за да сработи.

Имал съм проблем с патронника на контактния ключ , но тогава не пали плафона при изваждане от ключалката и централното работи , но без двойното заключване (отвътре може да бъде отворена колата). Другото , което ми хрумва - щом е имало прекъснати кабели на петата врата , може да има и на шофьорската .. не е лошо да бъдат проверени.

И последното , което не е невъзможно (не разбирам от кодиране и подобни манипулации) - този новия модул ако е от друго ниво на оборудване , да иска да се прекодира за колата или ключа да се обучи . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, знам че, всеки автомобил се нуждае от определено време за да спре всички чекове-занимавам се с акумулатори и автомобили от много години.

Определено вече се съмнявам в прекъснати или оголени кабели на предна лява врата. 

Що се отнася до модула, дори и да има нужда от обучение или кодиране, би трябвало заключването да сработи поне механично от ключалката.

Тия дни ще я боря пак, че сега времето е отвратително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.