Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно пали


nesor

Recommended Posts

Здравейте!

 

Искам да попитам за съвет относно два проблема на моята фабия 1.9 СДИ:

 

Първият е, че с падане на температурите, /но без да включва подгревни свещи/ започна да пали с повече въртене. Обикновено винаги пали от 1/4. Ако преди да запаля леко натисна и задържа педала на газта си пали нормално, без въртене... Предполагам, че е някаква настройка, но не знам каква...

 

Другият проблем е, че когато е много студено /минус 10 и повече градуса/ стартера върти едва едва и прави паленето трудно. Колата е на реални 150 000 км, стартера е свалян и проверен, проверени са връзки, маси и прочее. Алтернатора зарежда добре. След смяна на акумулатор проблема се оправя, но до следващата зима. Сваленият акумулатор си работи добре на друга бензинова кола! Възможно ли е късият преход който правя всеки ден да е причината? Пътувам по 8 км във всяка посока, но зимният сезон е натоварващ ел системата.

 

Моля, дайте някакви варианти на къде да се насоча по тези проблеми, благодаря!

Редактирано от nesor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трбва да направите диагностика причините може да са кофти центровка на гнп или температурен датчик според мен 

причините за трудното въртене на при студен двигател може да са комплексни,като гъсто масло с какво масло карате ? калпав акумулатор с нисък стартов ток или  неподходящ (малък) ,колко Ah e акумулатора ? имайте предвид,че моят акумулатор който не можеше да превърти стартера колега с бензинова кола го кара,още четри години ,стартера също може да е не добър нищо,че майстор го е гледал мой познат имаше същия проблем двама майстори му казваха,че е перфектен,а третият смени четки и втулки и проблемът изчезна 

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Тези дни ще правя диагностика и исках съвет какво да гледам...

 

За въртенето, маслото си е 0-30, фукс не смятам, че проблема е в него... Акумулаторите ми са с не по малък стартов ток от предписания, последния който смених беше силвър варта с доста по голям стартов ток от нужния, преди третата зима го смених... още върви на бензинова кола. Възможно е, да е стартера, но казаха че е наред, а четките лично видях че са доста дълги, може би трябва да го закарам другаде...макар колата да е с малък пробег, не че е гаранция..

 

При диагностиката какво да гледаме освен температурен датчик? Аванса на помпата? Количеството гориво, заради което местят капака на помпата има ли отношение към проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

диагностиката горивото на 4 ти канал там е и авансатора също виж графиката (тайминга),като ги гледаш на загрял двигател без включени консуматори температурния датчик най-добре да се види на студен двигател преди запалването за да се сравни близка ли е температурата до релната 

 акумулаторите обикновенно са залежали все попадам на такиване държат добро напрежение/ток под товар ,а алтернатора колко дава с включени консуматори ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря още веднъж!

 

Алтернатора дава 14.4, като по учебник. Притеснява ме, че зимата има голяма консумация и поради кратките разстояния се получава системно недозареждане... Възможно ли е?

 

Горивото на 4 канал в какъв диапазон е добре да бъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля,че във втората колонка е колко иска компютъра ,третата е колоко е настроеното при теб, четвъртата е авансатора ,ако караш всеки ден не би трябвало да има проблем,но може да го дозаредиш с зарядно от време на време няма да му невреди 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти!

 

Като прегледам данните тия дни, ще пиша!

 

Пропуснах да спомена, че от 6 месеца съм откачил електрически клапанчето което задейства егр клапана, защото явно се бави и ми тресеше в ниските обороти. След откачането му колата стана една идея по пъргава в ниските и леко падна разхода. Записва грешка и свети чека, но до сега колата вървеше и палеше без проблем, така че не мисля да е това, но все пак да си кажа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес я закачихме и я прегледахме.

 

Датчиците за температура на въздуха, горивото и антифриза показват близки една до друга стойности, както и близки до околната температура. Центровката е точно по средата на двете линии.

 

Сутринта на плюс 5 градуса подадох леко газ и не изчаках подгряването, запали добре но ми се струва че върти мудно.

 

Имам предположение, вие ще кажете дали е основателно: стартера върти бавно, и поради това не пали от раз?

 

На студено и на контакт, но не запален двигател прегледах някои показатели. Доколкото си ги превеждам актуален аванс и търсен аванс, както и актуално количество гориво за запалване и търсено такова. Нормално ли е на контакт с не запален двигател да има разлика в тези стойности? След запалване се изравняват почти.

 

Дайте някакви насоки? Благодаря!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да има вариант стартра да върти бавно и да му трябва поне оборт да запали моята също напоследък завърта трудно сутрин ще го свалям да го профилактирам 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Проблема разрешен!

 

Преди години ми кипя акумулатор. Оказа се, че е залял силовия кабел към стартера, който е бил със спукана изолация. В последствие кабела силно се е окислил под изолацията, и е намаляло сечението му.

Подменен е, и от тогава върти и пали по часовник!

 

Лека и безаварийна!

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.