Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Алтернатор


b.4er

Recommended Posts

Здравейте маниаци на задномоторните ШКОДИ!
Имаме Шкода 105 L - 1987 набор. За съжалетие алтернаторът се скапа.
Моля помагайте! 
От Варна съм Телефон 089 732 6575
БЛАГОДАРЯ!!!


 

Редактирано от b.4er
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

 

Ще напиша някой друг ред, за да са на ясно останалите потребители, дали си заслужава да откликват на молбата за помощ от господина.

Въпросния господин Чернев е намерил телефона ми тук в телефонния указател и ми звънна в четвъртък. Казах му, че имам 50 алтернатора които висят с години и не знам в какво състояние са, но имам 120 ка на която ще слагам фаворитов алтернатор и мога да му го сваля работещ от колата в неделя и да му го пратя, на стойност 50 лв.

Човека се съгласи, в неделя ми звънна да пита кво стана в понеделник ми звънна дали съм го изпратил...два пъти, е изпратих го.

Вчера си го взима от спиди, щот имаше претенции и за куриера и ми звъни и ми казва тва не е алтернатор от 120 щот бил не знам си колко ампера... признавам си не съм погледнал колко ампера е!!! после звънна да ми каже, че имал 3 уши на 120 били 2... казах му ок върни ми го, той каза, че чака"майстор" да му го монтира и ще ми се обади, след 2,3 часа звъни и ми казва тоя алтернатор зарежда 14 волта ама на празен ход зарежда 12.5 "майстора" каза, че не работи, връщам ти го "да излъжеш някой друг"!!! Е тея думи ме вбесиха, щот мисля, че всички които ме познават знаят, че аз пари от шкоди не изкарвам, а гледам да помагам на хората... казах му да не праща нищо, че ще му върна парите, не искам да ми праща нищо и му затворих. 

Днес му пратих парите по Спиди...

 

С две думи, още един доказа, защо имам табелка в гаража на варненци да не помагам...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, malkiq написа:

... 

С две думи, още един доказа, защо имам табелка в гаража на варненци да не помагам...

 

 

Много жалко! Не е хубаво да слагаме всички от града под общ знаменател, особено след като повечето знаят и познават begachkata, но ей такива индивиди съсипват целия пейзаж! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Умрех от смех! Значи след толкова години, варненци , пак са си същите! :) Кефи ме как не е от 120 ка първо, но после го е монтирал и зарежда. Хахахаха. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарежда ама само на обороти... на празен ход 12.5... следователно не работи!!!

 

Има развитие днеска явно се е усетил от къде духа вятъра и получих смс от Спиди, че съм имал пратка...ще ходя да видя кво ми е пратил.

 

Има и още развитие, днеска @__smirnoff__ му е пратил алтернатора от Ръсти, след което прочел мнението ми и си казал "къде се набутах"

Да ама не, човека му се е обадил след обяд и му е благодарил сложил е алтернатора и "Шкодата вече пее"

 

Извинявам се публично на човека, явно проблема е в мен и моя алтернатор, интересно ми е колко зарежда 120 ковия алтернатор на празен ход и кви са разликите с моя не 120 ков ... Пълна пародия, е за тва всичко излишно на скрап или в кофата и не се занимаваш с подобни индивиди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понеже съм един много прост човек и имам двигател в хола си (с вътрешно горене! :P ) , навремето правих шайби на стругар , то и гената е прост, защото и той прави , от него взех идеята , правихме чертежи това онова, точно защото шкодовия не зарежда на празен ход , пробвах 55А , пробвах фелициев и най - накрая сложих от BMW E36 , ама то си играх , че нямам работа...

 

Та и на мен ми е интересно , алтернатора от Ръсти с колко зарежда, или и него ще го връщаме ? :)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, malkiq написа:

явно проблема е в мен и моя алтернатор, интересно ми е колко зарежда 120 ковия алтернатор на празен ход и кви са разликите с моя не 120 ков ...

 

Не, Коце. Иво му е пратил същия "неизправен" алтернатор и човека е кандисал./не съм говорил с Иво/

Такива са. И на моята е такъв, въпреки, че е от по-новите и по-мощен /или, като твоя/ - 50А, монтира се на задномоторни от 86та г. Тези с подгрев на задното стъкло и в последствие на Фаворит. За мен е меродавно "в обороти" колко зарежда. Когато съм купувал акумулатори, винаги в обороти са замервали зареждането /1200-300об./, за да ми напишат гаранцията на акумулатора. И на празен ход е 12,5V. На "око". Не съм го мерил, но го виждам - фаровете и лампите на таблото светят по-слабо. И да, с такова зареждане карах акумулаторите по 5-6 години, без да ги свалям за дозареждане. Повечето градско и на късо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

 

Не, Коце. Иво му е пратил същия "неизправен" алтернатор и човека е кандисал. Такива са. И на моята е такъв, въпреки, че е от по-новите /или, като твоя/ - 50А, монтира се на задномоторни от 86та г. Тези с подгрев на задното стъкло и в последствие на Фаворит. За мен е меродавно "в обороти" колко зарежда. Когато съм купувал акумулатори, винаги в обороти са замервали зареждането /1200-300об./, за да ми напишат гаранцията на акумулатора. И на празен ход е 12,5V. На "око". Не съм го мерил, но го виждам - фаровете и лампите на таблото светят по-слабо. И да, с такова зареждане карах акумулаторите по 5-6 години, без да ги свалям за дозареждане. Повечето градско и на късо.

Да де и аз я държах на 1000 оборота с шкодовия и затова го смених , даже мисля че на 120ката карба (ладовия) още си е настроен на 1000 оборота, той двигателя ако е студен, на 800 об едва крепи... ;) Още помня думите си - "Направи го да харчи, и да върви на ко**ле тоя карбуратор!" Та сега колата понавървява, харчи 25/100 и пали без смукач ;)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, PIIIcoppermine написа:

Да де и аз я държах на 1000 оборота с шкодовия и затова го смених , даже мисля че на 120ката карба още си е настроен на 1000 оборота, той двигателя ако е студен, на 800 об едва крепи...

 

Не съм сметнал за необходимо да правя такива гимнастики.

За кво я палиш колата. Да я караш или да стои на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , говори в единствено число .. Фаворита заради невъзможност да се регулират оборотите , кълцаше на 750 об/мин и зареждаше 14-14.2 , а Формана умишлено го държах на 850-900 об/мин (заради тъпото парно) и той си зареждаше прилично с малката шайба .. това , че твоите никога не са отваряни и профилактирани си е лично твой приблем ;)

Жоре , в София от 30 мин. "шофиране" , може да стигнеш 20 мин. престой ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена , не ме хапи точно мен , защото няма да ти се получи. Твоя мотор е в хола с 55А алтернатор с шайба не от фелиция , а от стругаря до Шела на Мушанов... Благодаря. Като плюете по maxrpm , поне да знаете че е прав... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, The Best Forman написа:

Жоре , в София от 30 мин. "шофиране" , може да стигнеш 20 мин. престой

 

И в Пловдив може.

В годините, когато бяха актуални задномоторните, нямаше такъв трафик и НЕ се караше през деня на фарове.

И генератора вършеше работа. Тези коли са морално остарели и не за ежедневна употреба. Пък който иска да ги кара, да му мисли.

Такива са им алтернаторите. На всички!

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, PIIIcoppermine написа:

Гена , не ме хапи точно мен , защото няма да ти се получи. Твоя мотор е в хола с 55А алтернатор с шайба не от фелиция , а от стругаря до Шела на Мушанов... Благодаря. Като плюете по maxrpm , поне да знаете че е прав... :)

Както казва поета - говори на ръката !

А maxrpm  е прав само , когато е наказан в ъгъла .

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maxrpm , беше наказан в ъгъла, когато беше на 10 , а на ръката си , аз отдавна не говоря.  Върша си го сам . ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз - алтернатора, който дадох, е съвсем стандартен за 120 от 1985-та - 42 амперов. При Ръсти даянеше ежедневно каране с монтирана музика, в един период и с усилватели, с 55 ватови ксенони, и още куп глезотийки. Карах го Ръстьо с 45 амперов акумулатор. Никога не е направил проблем. Съответно и никога не съм го мерил колко зарежда, като цялата тази информация я споделих с човека.  

 

За сметка на това, на червената ми 105-ца с абсолютно същият модел алтернатор, при ежедневно каране БЕЗ абсолютно никакви допълнителни консуматори ми се налагаше всяка седмица да дозареждам акумулатора. Там си зареждаше 12,3  -  12,5 на празен ход. С мерцедесов алтернатор в момента си е 13,8 - 14,3. Стария директно го изхвърлих, без да се замислям.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Потвърждавам, на тихи обороти зарежда слабо, толкова слабо, че фаровете леко отслабват. Моят е от по-големите, последните алтернатори.

Последният ми акумулатор /Монбат/ се скапа преди няколко месеца след десет годишна служба, с едно-две дозареждания всяка зима, ама аз зимата не я карам. Таз година, като си купих нов акумулатор, търговецът като мери на клемите, за да попълни гаранцията, малко се смути, макар, че я държах в обороти....Абе, попълни ми той гаранцията, ама вика- 'зареждай си го от време на време'?

Та тъй, нема страшно хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С фаворитов алтернатор 55А, никога не съм имал драми със зареждането. Винаги зареждането е било над 14в, вярно че празния ход ми е на 1000 оборота, ама няма как да е по друг начин. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.