Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем климатик, перката не тръгва, fabia 1 комби, 6Y5, 2003г.


jijix

Recommended Posts

Здравейте,

fabia 1 комби, 6Y5, 2003г.

климатика е наново напълнен с масло и фреон, но като я запаля и го включа от копчето перката изобщо не тръгва.

като подам на перката 12V директно от акумулатора си работи.

много би ми помогнало като начало, ако някой може да даде ел. схема на климатика?

не мога да намеря предпазителите нито за компресора, нито за перката? да ги проверя, а не вярвам да няма?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има блок с релета под левия фар , които командват перката , ако не е от него , погледни и бушоните над акумулатора.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

над акумулатора имам само 3 предпазителя и са здрави, тях ги намерих. довечера ще търся релетата, благодаря за сега, пак ще пиша за развитието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ориентировъчно .. свали акумулатора и погледни за черна кутийка по вертикалната греда между фара и радиатора .. там някъде мисля слагаха управлението на перките.

20160514_110547.jpg.eb463969c636cff4b2676216ce12d527.jpg

Това намерих в нета и като гледам си направо под акумулатора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Легни отдолу, свали кората и с една чашка десет е долу релето за 1мин. Проблема не е перката, а че компресора не тръгва, той тръгне ли и тя ще тръгне. Виж за -и+ към него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към компресора имам само 2 кабела и на тях винаги има напрежение, независимо дали съм включил копчето за климатика или не. как прави обратна връзка към перката по тези два кабела?

иначе тази голямата продългавата черна кътия я виждам. не е под акумолатора. наистина е под левия фар, но много отдолу. ще я сваля довечера от долу (кората я няма от 2-3 седмици, че меря с уреда къде какво върви).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, jijix написа:

към компресора имам само 2 кабела и на тях винаги има напрежение, независимо дали съм включил копчето за климатика или не.

 

а не трябва да е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това на бързо от Autodata-та като схема, ако ти е от полза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешки:

Thursday,19,August,2021,18:32:27:53969
VCDS Version: Release 21.3.0 Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 08: Auto HVAC       Labels: 6Q0-820-045.lbl
Control Module Part Number: 6Y0 820 045
  Component and/or Version: Klimaanlage        X0830
           Software Coding:
            Work Shop Code:  
                      VCID: 72652C71BAF94C8741-515A
7 Faults Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
            30-00 - Open or Short to Plus
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
            41-00 - Blocked or No Voltage
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
            29-00 - Short to Ground
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
00819 - High Pressure Sensor (G65)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00819 - High Pressure Sensor (G65)
            28-00 - Short to Plus


---------------------------------------

Thursday,19,August,2021,18:47:05:53969
VCDS Version: Release 21.3.0 Running on Windows 7 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine       Labels: 036-906-034-APE.lbl
Control Module Part Number: 036 906 034 DF
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV G      5020
           Software Coding: 00071
            Work Shop Code: WSC 13765  
           Additional Info: TMBGD26Y943914103     SKZ7Z0C2094812
                      VCID: 59F8AE860AB06A9CAD-4B64
5 Faults Found:

18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
            P1641 - 35-00 -
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0133 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
            P1118 - 35-00 - Open Circuit
17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2; Heating Circuit
            P1105 - 35-00 - Short to Plus
17977 - Cruise Control Switch (E45)
            P1569 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: 0000 0001

 

за сега се насочвам към 00819 и се надявам че като го сменя 18049 ще изчезне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика за високото налягане (G65) и всичко тръгна.

Заб.: при подобна грешка може проблема да е и в празна с-ма. при мен беше сигурно че е пълна, защото я бях напълнил преди 20-тина дни.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.