Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Аварийно спиране на хидравлична помпа.


PIIIcoppermine

Recommended Posts

Здравейте, протече ми хидравликата на волана , подозирам че се е спукала тръбата между помпата и рейката, но не съм лягал да гледам. Въпроса ми е има ли начин да се спре помпата с бушон или през VCDS. Питам за начин различен от Test Airbags, защото ме е страх че ще се отворят някой път , когато го натисна, а не ми се разкача централата за Airbag- a. Целта е колата да се закара аварийно до сервиз, без да работи помпата на сухо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали, ако разкача само 5ти бушон , до акумолатора , ще набие грешка после или да махна и 7ми от малките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вади бушон и я закарай, кво като набие грешка толкова ли няма някой край теб да я изчисти. И какво общо има тест еърбег и защо те е страх да го направиш/теста/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо IDA , ми е разправял, как на една Октавия, така и гръмнали беговете от тоя тест. Иначе съм го натискал на загасена кола. Спира хидравличната помпа, пали лампата в купето, пуска аварийки и отключва 4 те врати. За по - сигурно ще откача бушона на помпата. Пък ако успея да си я оправя сам, ще е супер, но едва ли. Дано помпата да е TRW да не е Koyo.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на загасена би трябвало да нямаш връзка с никой модул.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата сама трябва да спре и по ниско ниво. Нямаше ли силов предпазител и на кутията на акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, ID A написа:

Помпата сама трябва да спре и по ниско ниво. Нямаше ли силов предпазител и на кутията на акумулатора?

Там е, но не знам тази Фабия с коя подредба е, ето ги и двете

722170108_Screenshot2021-05-11085330.thumb.png.552af289a30319fc073a603394eda87f.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С долната снимка.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, fabia 1234 написа:

на загасена би трябвало да нямаш връзка с никой модул.

 

Говоря на загасена кола , но на контакт. Едва по - късно се светнах , че мога да си я запаля , за да си пусна парното и пак да си я чопля... Но виж на запалена кола, нямам топки на натисна Output Test - Airbags... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да имаш ядове, аз лично всички функции/на свободната версия/ на Вагкома съм ги пробвал/тествал/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, fabia 1234 написа:

Не би трябвало да имаш ядове, аз лично всички функции/на свободната версия/ на Вагкома съм ги пробвал/тествал/.

ми дай мейл или телефон, да ти пратя и другата...  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, PIIIcoppermine написа:

ми дай мейл или телефон, да ти пратя и другата...  ;)

izitrans@abv.bg    много благодаря                                

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, PIIIcoppermine написа:

Изпратих ти 2 линка ,ако се оправиш, кажи.

Благодаря, след работа ще ги погледна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

архивиран файл но празен, невиждам нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.05.2021 г. at 11:07, fabia 1234 написа:

С долната снимка.

 

Готови сме! Бушона е 3 от долната снимка , да.

bg6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.