Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ПРЕКЪСВА ЦИЛИНДЪР


cobrata

Recommended Posts

Пускам нова тема защото създаденият този клуб е отврат. Някои могат да ми се обидят но е така. Моят проблем с ROOMSTERA ми отне дни за да се опитам нещо да намеря публикувано тука. В една тема всеки пише за всичко. Руснаци, Беларус, Орела са го направили идеално. За броени минути попадаш на това което ти трябва. И сега на маят проблем. Колата ми е ROOMSTER 20007

на бензин и газ, двигател 1,4  86 к.с. От скоро започна да прекъсва и на двете горива. Прекъсва на празен ход и най вече когато се подава газ. Лошото че прекъсването не е ритмично а от време на време което

е трудно за откриване. Не са свещи сменях ги. Предположих за бобина, но фрапиращо е че 

на програмата ми даде грешка Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ESP80.lbl

Part No SW: 6R0 907 379 E HW: 6R0 907 379 E

Component: ESP 8.0 front H05 0002

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0002314

Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 40D814F0CC1EC51A16-513C

 

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

А това е ABS но лампата на таблото не свети . Светва когато съм на контакт и изгасва след 2-3 секунди сякаш на колата всичко е наред. Нямам бутон за изключване на ABS a само на EPS.Изключвал съм EPS но няма ефект. Предпазител №4 за abs e здрав. Напръсках със спрей всички предпазители и ги попритиснах без резултат. Руснаците казаха че една от причините е клема №30 Не знам коя . Очаквам предположения.          Предварително ви благодаря са спестеното време.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешката е свързана с ниско напрежение,може да се дължи хлабава клема на акумулатора кофти акумулатор или алтернатор провери напрежението с което зарежда алтернатора може да е бобина,но докато не започне да отчита грешка няма как да се хване 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не записва грешка (miss fire) , значи е нещо , което не се контролира по електронен път. Провери я с ВАГ ком  на живи данни и виж какво се случва в двигателя , когато претриса .. познавайки анатомията на 16v моторите на ВАГ , аз залагам на нещо тривиално като гумички на клапаните или някаква подобна тъпотия.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.