Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новата Фабия 4 се задава на хоризонта.


The Best Forman

Recommended Posts

преди 50 минути, zloQQ написа:

Ще я сменяш ли? Ама нема комби на картинките...

За момента нямат конкуренти , освен ако не пуснат комби с 1.5 ;)

Обещават да излезе комби 2022.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ID A написа:

Ще има и 1.5. Вече замисляш ли се?

Предпочитам да ги карам на нечетни ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, The Best Forman написа:

Предпочитам да ги карам на нечетни ;)

Значи ще чакаш няколко години до Фабия 5? На мен понеже ми "миришат краката" за нова кола, най много да мина от О1, на О3 след някоя година. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 1.5 само в комбинация с DSG ☹️? Колко щеше да е яко 150 коня с 6-степенна ръчка. Като изключим тези две неща ми харесва, новата Фабия ме кефи.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Определено има потенциал, за бестселър !

Пораснала и пълна с интересни хрумки, в стил “симпли клевър” !

Според конфигуратора на ЕТ, версия Монте Карло с всички екстри, двигател 1.5 със 150 магарета и 7 степенен автомат, излиза малко над 50 хилки !

Много по-добре от Скала-та, при която успях да конфигурирам 64 хиляди левчета …

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво му е добре, 2014 година за 54 бона се купуваше Супърб дизел автомат едишън. Каквото и да са направили с външния вид, Фабията си е нисък клас кола с евтини материали и не й отива да гони 50 бона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Mili 75 написа:

Е какво му е добре, 2014 година за 54 бона се купуваше Супърб дизел автомат едишън. Каквото и да са направили с външния вид, Фабията си е нисък клас кола с евтини материали и не й отива да гони 50 бона.

 

Само че, в онзи Супърб от 2014та за 54 бинки голямата част от нещата, които ги има в тази Фабия сега, липсват :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Mili 75 написа:

Е какво му е добре, 2014 година за 54 бона се купуваше Супърб дизел автомат едишън. Каквото и да са направили с външния вид, Фабията си е нисък клас кола с евтини материали и не й отива да гони 50 бона.

Това, с какво променя факта, че автомобилчето е красиво, пораснало е на размер и предлага повече комфорт, плюс две торби със смислени екстри ?!?

Все пак, не е разработвано/проектирано/калкулирано за българските реалност и среден доход, а за целия свят или поне Европа B)

А, на който му е кисело гроздето и/или му миришат краката, да не купува - никой не го принуждава :D

Скала-та има с около 1/3 по-малко екстри и технологии, че и по-стари като поколение /и в двата случая говоря за топ изпълнение и всички възможни за поръчване екстри/, а нито е по-голяма, нито е по-красива, нито е повече автомобил !

Ама струваше с 14 к, повече от фОбията /когато излезна/ ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, shaft написа:

 

Само че, в онзи Супърб от 2014та за 54 бинки голямата част от нещата, които ги има в тази Фабия сега, липсват :) 

Имало е каквото е било актуално за тогава. То по тая логика, след 10 години трябва да струва 100 бона тая черупка. Имала екстри, ти кола ли купуваш или мултимедия. Най- големите екстри на една кола са качеството на материалите, мощен и сигурен двигател, пълен привод, голям багажник и други едни такива, които Фабията няма. 

Редактирано от Mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Mili 75 написа:

...Най- големите екстри на една кола са качеството на материалите, мощен и сигурен двигател, пълен привод, голям багажник и други едни такива, които Фабията няма. 

Фабия имаше багажник (при комби) , но от тук насетне ще продават само фотьоили , но пък ще са големи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Mili 75 написа:

Имало е каквото е било актуално за тогава. То по тая логика, след 10 години трябва да струва 100 бона тая черупка. Имала екстри, ти кола ли купуваш или мултимедия. Най- големите екстри на една кола са качеството на материалите, мощен и сигурен двигател, пълен привод, голям багажник и други едни такива, които Фабията няма. 

 

Да, така е, но и тогава едни бяха цените за едни неща, пак бяха скъпи, сега имаш други цени, пак са скъпи за актуалното време :) Иначе, ако купуваш кола, като кола, а не екстри - Logan, страхотна кола, не ти пука за качеството на материалите, защото издържа и на ядрен взрив, не се съсипва и държат на много душмански изпълнения, а е и евтина :) 

 

Аз лично спрях да харесвам дизайните на Шкода (за материалите не знам как са, но като гледам по ревюта са от пресоваха тоалетна хартия навсякъде). Харесва ми само Eniyaq-а, като дизайн, който пък ми е много скъп за момента, затова и не карам Шкода :) 

 

Фабията си има своят пазарен дял и ще се купува. Който си е купил Поло или Голф ще си купи Фабия, ако е бъкана с екстри, защото Голфа става много скъпичко "удоволствие" за обикновения човек, а за цената на това, което предлага Полото... да не говорим :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.