Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Boschmann пука


Recommended Posts

Здравейте, имам автоусилвател (или осциловатер, както казват в една група...), Boschmann PCH 2682 EX (600 watts), от известно време припуква, но иначе си работи. Имам съмнения за единият канал че не работи, нямах време да се занимавам, там може и от кабела да е проблема.

Т, това припукване на "довиждане" ли е или просто съм го претоварил, понеже на единият канал вързах колона която е с НЕизвестни параметри, другата си беше монтирана заедно с плеъра и *автоосциловатера (*да се чете автоусилвател).

Припукването се чува когато плеъра е намален до край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукането ако е при запален двигател , може да е белег за не добре филтрирано захранване . Ако се чува и при изгасен , може да е от самовъзбуждане .. отвори и прегледай кондензаторите в захранването на стъпалото и прегледай връзките и най-вече екранировката на кабелите.

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите са Ок, има го и при запалена и при изгасена кола. Явно се онодил....ш го отварям през почивните дни- ако не пукне тотално до тогава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери колоната с неизвесни параметри с мултицет, трябва всички да отговарят на работното съпротивление означено на усилвателя.

 

За пукането, аз навремето 2003-4та имах колонки Saturn, изгоря им крайното стъпало , смених го с такова купено отделно от магазин за електроника и тогава тръгнаха, но започнаха да пукат. Ако си взел усилвателя 2 ра ръка, може да му е сменяно стъпало и затова да го е продал. Отвори го и виж, ако не е много скъпо крайното стъпало, смени го пак...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плеъра, усилвателя и едната колона бяха чисто нови, преди около 4 години, монтирани от едни пичове от Гоце Делчев които се занимаваха само с това.

Почивните дни ще го разкоствам  и ще пиша дали вътре всичко е читаво :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичовете сигурно са Авител. Отвори го и го виж, ако кондензаторите са ок, им го занеси директно, мисля че имаха и сервизна част. ;)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След ремонта , го тествай с това , ако не криви , значи ремонта е извършен ... При мен криви жестоко , ама той техникса е от 1990та и даже по документи има огромен Тоtal Harmonic Distortion на 85% load... ;)

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То точно такива песнички го съсипаха ?

Иначе ще я чуя и в колата след малко, да направя сравнение преди и след :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, вчера беше разглобен и видимо нямаше нищо изгоряло, раздуто или студена спойка....

Първоначално реших че се е опекъл от пожарогасителя, понеже преди две години се пусна сам пожарогасителя (а той е 6 лт/кг) и усилвателя беше пълен с прах от пожарогасителя.

Преди малко реших докато пия кафе да го сглобявам и да го нося на доктор, съвсем случайно го хващам за крайните стъпала на единият канал и се оказва че мърдат и двете като млечни зъбки на първокласник ?

Оказа се че самите крачета са се разпоили, самата спокойка към платката си беше Ок. 

Предполагам че проблема е от това че беше монтиран на гърба на "шкафа" и вибрацийте са му разказали играта, беше ми минавало през акъла че може да се случи нещо такова но реших че не е толкова мощна системата че да се стигне до там. При монтажа след като си направих по голямата кутия се чудех какво мога да сложа между усилвателя и кутията за да обира вибрацийте, но не успях да измисля и остана за бъдещо решение на проблема...

След малко ще пробвам дали работи и дали е бил само това проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....направо стана за боклука бошмена....

Между стъпалата и корпуса където бяха захванити за да се охлаждат имаше ленти фолио, поради някакви причини реших че няма да ги слагам и директно върху стъпалата сложих новата термо паста и ги притиснах към корпуса. Само че се оказа че явно тези лентички са и изолация за да не окъсяват крайните стъпала....

Усилвателя изпуши кът стар дизел и за малко и да си запаля гъза.....

.....днес не ми беше ден за такива работи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента релаксирам на работа.....и сутринта се разбързах да го монтирам и за това не се замислих защо са тези пластинки под стъпалата, зарадвах се че е никакъв проблем....

Мисля да е същият, доволен съм от него и е подходящ за говорителите който са вързани към него. Намерих го на цени от 90 до 120 - 150 лева чисто нов.

Ама то си е казано че на празници- се почива и нищо не се прави....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.