Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Капарирах Skoda Superb 3.6i V6 DSG 4x4 L&K


skertin

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

 

Капарирах автомобилът от обявата по-долу и ако всичко е наред и не ми мине котка път, отиваме в Понеделник в ЕТ да го проверят и го отнасям. Все пак бих искал да попитам и за вашето мнение. Как ви се вижда колата, има ли нещо специално, на което да обърна внимание. Досега карах Passat CC със същия мотор и съм наясно с разхода на гориво и експлоатационни разходи. Колата наистина има реална история в Шкода, вече я проверих и всичко е както е написано в обявата. 

 

Та ще се радвам ако споделите и вашето мнение :) Благодаря предварително

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11614241882119797

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 142
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • skertin

    60

  • joro-120L

    22

  • Stucata

    14

  • Боре

    11

Очаквах по-голям интерес към колата. Надявам се да получа все пак някое мнение, защото разгледах форума и тук определено членуват хора с огромен опит и набито око :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@skertin

Здравей колега, 

Да кажем, че е нормално да няма писано, просто защото такава кола те оставя "без думи" ?

Шегата настрана, 

Колата наистина изглежда много добре и е натупана с екстри.

Наистина рядко изпълнение! 

Поздравления за избора, а честитки и пожелания ще има след Понеделник, да си стане "официално" твоя. 

Щом си карал Пасат с този мотор си наясно с разхода (в обявата е писано с розови очила явно ?

Другите експлоатационни разходи са си съвсем нормални, даже прилични за такъв клас автомобил. 

При проверката обърни внимание на DSGто за ритания или прекъсвания и превключванията на D и S (включително и с перата) 

Надяваме се Шкодата все пак да те изненада приятно с лукса и динамиката на точно този модел. 

 

В очакване сме да се похвалиш с покупката и да пуснеш хубави снимки, за да я разгледаме по обстойно (на мен ми е интересно да видя салона и интериора) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mRt Здравей колега, благодаря много за включването :) Честно казано като отидох да видя колата, бях меко казано очарован от нея, защото отвътре я чуствах доста по-широка, луксозна и просторна от Пасата, каквато и всъщност е. Салонът на живо изглежда доста по-добре от снимките. Успях да проверя историята й, наистина всичко съвпада с посочените данни в обявата. Закупена е като служебна от ЧЕЗ и предполагам е карана от някой техен служител на висок пост. Осблужвана е само и единствено в Шкода. 

 

Не мога да повярвам как тази кола е с размерите на Пасата горе долу, а багажникът и мястото на втория ред е чувствително повече, това ще да е магия някаква :D 

 

Дано всичко да мине гладко в Понеделник, за да си отворя една темичка в другия раздел :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяха 2 еднакви, обявени на търг от ЧЕЗ. Началната цена беше към 14500лв. За колко са продадени, нямам идея. Иначе колата е топ. Щом разхода не те плаши - скачай смело. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нещо такова разбрах, че са били продадени на търг. Разходът определено не е проблем, той Пасата ми даже мисля, че харчеше повече заради 40те коня отгоре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата със сигурност е добре гледана. Дано всичко мине успешно в понеделник и да се похвалиш. Може да споделиш дали продавача е точен, че съм харесал един Пасат с бяла кожа при него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще споделя какво е станало :) На този етап мога да кажа, че въпросният човек изглежда коректен. Колата си я кара като личен автомобил и реално огледът се случи в собствения му гараж там където живее. Преди да я капарирам, преди около седмица (Вторник 30.03), ми показа всички фактури за извършените обслужвания.  Днес се чухме, пази ми колата и се разбрахме да ме вземе в Понеделник по път за Еуратек. Та мисълта ми е, че е отзивчив, но все пак като мине всичко, ще споделя финални впечатления. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много хубава! Мен лично повече ми допада комбито, ама т'ва не е от значение. Кафявия салон е страхотен! Наистина преди няколко години имаше 2 на обява от ЧЕЗ. Те, както и други фирми, продават наистина читави коли!

 

Дето се вика - да ти е честита!

 

Малко да се отклоня...тоя волан, тоест - цвета му, много ми се набива на очи. Изобщо, според мен, не му е подходящ цвета. На фона на черно табло и капачката за еърбега, и половината конзола на волана - кафявият "ринг" ми седи като от друга кола... Аз бих го претапицирал с хубава, дори, перфорирана, кожа задължително!

И още едно нещо ще споделя от опит. Columbus-a е най-доброто, което се предлага за Шкода, но в същото време - доста стар като концепция. Все пак е от 2010 още, без да са го пипнали като функции, интерфейс, възможности... Аз бях със същия RNS-510 около 3 години, но го смених. Последните китайци са много качествени и като процесор и като екран. Отделно, благинките като интернет и произлизащи те от тази свързаност неща, не са хич лошо нещо. Интернет радия - безброй, YouTube, детски песнички ако има дребосък в колата, навигация в реално време, показваща задръствания и обходни маршрути (особено извън БГ), звукът отделно е на по-добро ниво от Columbus-a, визуализация на различни данни от автомобила, а ако щеш, дори и командване на смарт хоум системата вкъщи :) Всичко т'ва разбира се - ако имаш желание и си фен на джаджите де. Иначе - Columbus-a е съвсем достатъчен да си свържеш телефона безпроблемно, да слушаш радио/диск и да те навигира. Върши си работата перфектно!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехаааааа, ето това очаквах :) Динозаврите във форума да дадат своето мнение, все пак преди да пусна темата, доста подробно прегледах темите :) така че съм ви благодарен!Иначе съм напълно съгласен с теб, относно навигацията, за волана, на този етап ми харесва. Ако всичко мине добре и утре я взема, ще й се радвам в оригиналното й състояние, пък по-натам, винаги мога да въведа някакви подобрения. Важното е да е читава, защото напоследък не мога да попадна на читава кола и за няма и 2г. тази ще ми бъде третата, и честно казано ми омръзна да сменям коли. Искам най-сетне да взема нещо, което да карам по-дълго време, да си го поддържам качествено и да си го почуствам като свое :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам ако и колегата @joro-120L се включи с мнение, прочетох цялата му тема за неговия Супърб, очарован съм от желанието и страстта, с която поддържа колата си :)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и благодаря за доверието.

Следя темата. Със сигурност щях да ти честитя в новата тема, която спомена да направиш, след като купиш колата.

А и там, като че ли ще има повече поводи за коментари.

Тук просто няма какво да кажа. Или да те предпазя от нещо. 3.6 и 4х4 не са ми приоритет. Не казвам, че са лоши. Не съм запознат с тях. Иначе колата изглежда добре. Волана на L&K FL е такъв. Черно и кафяво. И на мен не ми харесва, но не бих го пипал. Може би е въпрос на свикване. На С2 е целия кафяв. Харесва ми дървенията по таблото и вратите. Няма нищо общо с на обикновените Супърби. Та, това мога да кажа. Общо взето - нищо съществено. Аз и затова си трая.:)

Да, и да питам нещо. Разбрах, че на тези джанти са монтирани зимните гуми. Оригиналните джанти налични ли са?

Тези бих ги разкарал веднага. Според мен, не стоят добре на колата. Дори и за зимата.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Жоре, трогнат съм, че си направи труда да коментираш :). Извинявам се, че така фамилиарно се обръщам към теб, въпреки че не се познаваме ;). За съжаление оригинални джанти с летни гуми и втори ключ няма :( Какво се е случило с тях, не се знае, но това определено не е нещо непоправимо, в бъдеще ще помисля по въпроса и може би ще си набавя още един чифт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В същност тук не се е изказал само човека, който е имал този хипопотам, Учтивия Лос, aka @Боре.

До като не е казал нищо, да се изокам и аз.

@zloQQВелко, Злоо куку такова, докато не сме видели комбинацията в салона на живо - не можем да кажем кое си отива и кое не.

 

Аз имам тежък проблем с ФЛ на Супърб. Този поне не е сребрист и мяза на нещо. Пък и с този двигател си е Автомобил от където и да го погледнеш. Освен джантите (@joro-120L не за зимата, за нищо не стават), приличат на недохранени 5листни детелини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@skertin

Това с джантите и най-вече с 2рия ключ е малко несериозно, но ако колата я взимаш от автокъща (която я е взела от ЧЕЗ или друго лице) за съжаление е често срещано. 

Та, в тази връзка... Видя ми се че е с безключово палене колата и може би няма да е лошо да помислиш за едно прекодиране или забрана на втори ключ в ЕураТек. 

За джантите... Спестих го в първото си мнение, ама след другите, да си кажа и аз.... Сменяй ги при първа възможност ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Izolini, верно е, че нямам личен автомобил с такъв салон, но съм имал допир до същия Супърб по стечение на обстоятелствата. Не конкретния екземпляр де, но същото изпълнение. Салона е, както е модерно да се казва, топ! Цвета е страхотен! Самата кожа е много готина. Като на Октавията ми първите 7-8 години. Мека и някак...плътна. Просто волана не е за там, според мен. Особено с черния капак на бега... Но! Т'ва е моето мнение де. Просто споделям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехаааа, как се радвам, че се раздвижи темата, благодаря ви хора!!!! @mRtправилно си забелязал, колата е с така нареченото kessy и достъпът и паленето са безключови. Та искаш да кажеш, че е хубаво така да се прекодира, че да може да се отключва само с наличния ключ? А какво става ако реша да си направя 2ри? Предполагам трябва наново да се кодира?

 

Относно джантите, ами, може да ми се смеете, но въпреки че приличат на такива от лего, са O.Z. и на мен не са ми чак толкова ужасни :) . Но определено бих помислил за оригинални на по-късен етап. Най-важното ми е каско веднага като я взема и летни гуми, че няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този черна кола много ще ѝ отива модела Turbine 

 

turbine-anthracite-alloy.thumb.jpg.29d822994bf107cf6bdabcdb120aa89e.jpg

 

Иначе очаквам @Stucataкато види OZ да влезе рЕзко в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, 

Дано, утре те поздравим с “Добре дошъл” !

Мисля да изчакам да вземеш автомобила и тогава ще съм на разположение за всякакви въпроси.

Иначе, автомобилът е свеж и въпреки че не харесвам феислифта, тъй като му липсва индивидуалността на Сюпърб 2 /прилича ми на Шкода Рапид на стероиди, а в сребрист цвят - на някои модели самобръсначки на вrAun/, в черно изглежда доволно добре.

Определено, за разлика от повечето други марки и съответните модели, този изглежда някак по-спортен.

За джантите е ясно - грозновати са, но за зимата стават.

Аз бих заложил на летни с по-спортна визия и с елементи в черно.

Не казвам да го правиш “Black on Black”, но нещо в тази посока.

Относно кожата в салона..., точно това кафяво не ми е любимото, но е поносимо. А и предполагам, че на живо е по красиво.

Мисля, че по-светло би отивало повече на черното купе и би контрастирало по-добре с черните елементи в интериора, но това е лично мнение.

Относно оборудването - натоварен е с почти всички екстри за модела.

Спрямо моя /бившия..., трудно свиквам с мисълта/, няма щори, активен паркинг асистент и някои от регулациите на климатроника и печката, но има два говорителя повече,  частично перфорирана кожа и безключов достъп. Последното, за мен не е екстра или плюс, по-скоро е минус. Послушай колегите и нека една от първите ти задачи, да е забрана на втори ключ и прекодиране на наличния.

За печката - имай предвид, че за да функционира, трябва да имаш над 50% гориво в резервоара.

Относно “дървесните” елементи - на Жорката му харесват, ама той е възрастен ?

На мен - не, приличат ми на ламперия в директорски кабинет от “соца”...

Но, преди няколко години бяха модерни и ги слагаха дори на бебешки колички.

За разхода и DSG си знаеш, няма какво да ти казвам.

За конете - при теб са 300 с променен софтуер, тук са 260 с друг софтуер. Лесно се оеднаквяват, макар да няма съществена разлика.

Усеща се след 220-230 км/ч, като СС-то бавно изпреварва Сюпърба, но разликата в динамиката се измерва само с календар...

И, задължително да не щадиш време и пари за поддръжка на кожата.

На този етап, толкова от мен, като го вземеш, с удоволствие ще коментираме каквото искаш.

Сюпърба е много хубав, хваща окото и изглежда добре обгрижван /най-важното/.

Дано всичко е наред и утре да се похвалиш !

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Боре, благодаря ти за изчерпателния коментар! Аз подразбрах, че ти работиш в нот кантора, та как си утре с времето ?? и горе долу, от опита, който имаш, колко ще ми излезе прехвърлянето, аз съм се подготвил за около 500 лв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И наистина ли има печка тази кола, как го разбра? Аз съм малко бос с печките и нямам идея как работят....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, skertin написа:

@Боре, благодаря ти за изчерпателния коментар! Аз подразбрах, че ти работиш в нот кантора, та как си утре с времето ?? и горе долу, от опита, който имаш, колко ще ми излезе прехвърлянето, аз съм се подготвил за около 500 лв?


Привет, време има, ще се разберем.

Нотариални такси - 333.64 лева.

Местен данък /за Русе/ - 547.80 лева.

Местен данък /за София/ - 747лева.

Комисионна на банката - 6 лева.

Това са разходите, при продажна цена 24900 лева и ако същата стойност е посочена в удостоверението за застрахователна стойност.

 

преди 28 минути, skertin написа:

И наистина ли има печка тази кола, как го разбра? Аз съм малко бос с печките и нямам идея как работят....

 

Предпоследния бутон вдясно, на горния ред бутони на панела за управление на климатроника, е за печката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! А как работи печката, хвана ме малко неподготвен, не знаех, че има печка и нямам идея как функционира....Доколкото съм чувал, обикновено се включва с дистанционно предварително, за да затопли, но в случая като няма дистанционно, как се случват нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, skertin написа:

Благодаря! А как работи печката, хвана ме малко неподготвен, не знаех, че има печка и нямам идея как функционира....Доколкото съм чувал, обикновено се включва с дистанционно предварително, за да затопли, но в случая като няма дистанционно, как се случват нещата?


Привет отново, трудно ще е да ти обясня тук, но в общи линии - от въпросния бутон и от менюто в MFD.

Със сигурност, ще трябва да си прочетеш ръководството за експлоатация на автомобила.

Доста е ;) 

 

П.П. Странно, аз имах дистанционно...

Даже, мисля че е задължително да имаш !

Впрочем, снимката е лоша, а аз гледам на телефона - възможно е, това да е бутонът за подгрев на предното стъкло.

Тогава, нямаш печка, не и фабрична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.