Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Екостикери, екокатегории


Stucata

Recommended Posts

До @zloQQ - Не бях търсил информация - факт. Разчитах на знания, от където съм ходил на екскурзии, които очевадно се потвърдиха - само в най-най-най напредналите Държави. Не знам - започвам да си мисля, че си заслужаваме съдбата. Пак се бутаме, където не ни е Работата. И в Еврозоната и в Зелената Сделка - мега глупости..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, tuningmania написа:

До @zloQQ - Не бях търсил информация - факт. Разчитах на знания, от където съм ходил на екскурзии, които очевадно се потвърдиха - само в най-най-най напредналите Държави. Не знам - започвам да си мисля, че си заслужаваме съдбата. Пак се бутаме, където не ни е Работата. И в Еврозоната и в Зелената Сделка - мега глупости..

Миро, ама ти верно не четеш, а само предваш ;)

 

С дебеличко (bold) съм ти маркирал издънките в един пост!

- Първо пишеш, после проверяваш, в случая друг проверява, написаното

- Пишеш, че нещо се е потвърдило, а то очвевидно НЕ се е потвърдило. Защото "че се броят на едната ръка." Реално ВСИЧКИ европейски държави с изключение на Литва, Беларус, Украйна, Молдова, Македония, Албания, Сърбия, Черна Гора, Косово и Хърватия ИМАТ еко рестрикции. Повечето от тези държави не са членове на ЕС ;) И, както изглежда, едната ти ръка има към 25 пръста ;) 

- В един пост пишеш, че искаш да гоним най-най-най-най-най-най-най и по-напредналите държави, в следващия пост пишеш "където не ни е Работата" ... Защо "Работата" е с главна буква и ти не знаеш, ама то не е като да е изключение при теб ;) 

- Ходенето на екскурзия в една държава не те прави познавач на същата. вЕрвай ми ;) 

 

И, между другото де, замърсяването на големите градове няма много общо със зелената сделка ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @zloQQ - Хубаво за Нидерландия но от 2025 Година и само за Доставки.

 

До @PRR - Ох, само ТИ, единствен ТИ, знаеш. Има ли Тема, по която да не си специалист?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, tuningmania написа:

До @zloQQ - Хубаво за Нидерландия но от 2025 Година и само за Доставки.

Абсолютно! Но! Говорим за ZERO - демек, никакви емисии. Смятай! Доставките се правят с най-малкото - бусове! Т'ва обстойно го прочетох и се учудих, че ще има толкова много места в Холандия, понеже те не са най-откапените по тази тема.

Иначе, LEZ, за което всъщност ставаше дума - ограничения за намаляване на емисиите си ги има в момента и не са от вчера. Наистина ги има в доста градове и само "източния блок" е трагикомедия. В читавите държави си има освен тези LEZ ограничения и доста други. Например - бая високи данъци, свързани с притежава ето на автомобил (знаеш за Дания примерно).

И те така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, tuningmania написа:

До @PRR - Ох, само ТИ, единствен ТИ, знаеш. Има ли Тема, по която да не си специалист?

Миро, поне се опитвам да се информирам преди да се излагам ;) Пробвай и ти - първо прочиташ, след това проверяваш информацията и тогава се излагаш :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @PRR - Изложих се, като казах, че в много под половината Държави в Европа има такива ограничения а това се оказа факт според сайта, който @zloQQ показа? ОК - нека съм се изложил така. Според ТЕБ, какъв процент от мръсния въздух в София се дължи на "МПС"-тата? И ако е по-малко от половината, то какво предлагаш за другата част?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро, "че в много под половината" е реално половината, и то основно източна Европа ;)

Относно мръсния въздух в София - не малка част от замърсяването е от колите, но основната не е. Не съм експерт, споделям лични наблюдения, но "финните прахови частици" се дължат както на отоплението с въглища (да се прави разлика с дърва!), така и на безобразно мръсните улици в следствие на нулевия контрол на паркираните в тревните площи кори, разнасящите кал по улиците камиони и т.н. и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баща ми му сложили 1-ва категория, на Фабия 1, 2003 1,9 pd със всичко налично и работещо, при положение, че едва ли има по-читава и добре поддържана подобна кола в града и околията, но ще видим тази година. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @PRR - Според мен липсата на редовно чистене е по-голям Проблем от "МПС"-тата. Но изглежда никой не смее да гъкне на Кумчо Вълчо. Такъв Народ СМЕ си. Какво беше - "Наведена глава сабя не я сече."?

 

До @ghost_rider - В талона на Автомобила какво пише? Или е без данни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, tuningmania написа:

До @PRR - Според мен липсата на редовно чистене е по-голям Проблем от "МПС"-тата. Но изглежда никой не смее да гъкне на Кумчо Вълчо. Такъв Народ СМЕ си. Какво беше - "Наведена глава сабя не я сече."?

Не разбирам какво се опитваш да ми кажеш, ама проблема най-вероятно е в моя телевизор ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, tuningmania написа:

До @ghost_rider - В талона на Автомобила какво пише? Или е без данни?

Пише Евро 3, ако това питаш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, PRR написа:

Не разбирам какво се опитваш да ми кажеш, ама проблема най-вероятно е в моя телевизор ;)

 

Не е само в твоя... Явно е дефектна партида TV...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, tuningmania написа:

До @PRR - Според мен липсата на редовно чистене е по-голям Проблем от "МПС"-тата. Но изглежда никой не смее да гъкне на Кумчо Вълчо. Такъв Народ СМЕ си. Какво беше - "Наведена глава сабя не я сече."?

 

В София напрактика е невъзможно да се чисти. Прахосмукачките си минават редовно по големите булеварди, но там паркирали коли няма. Навсякъде другаде не виждам как да стане. Все едно да искаш да изчистиш всяко кътче от пода вкъщи, ама без да местиш мебелите. Еми няма как...

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да....калта по улиците, въглищата, скапаният, древен автопарк - все проблеми, които се допълват и натрупват... 

Ама аз само да попитам - Какво се прави по въпроса?

И моят си отговор - нищо по същество, но пък пари се събират.

Плащаме данъци и такса смет, но улиците мръсни (голяма емоция е миенето на централната част еднаж годишно), кофите преливат....

Селяни, като мен, си греят къщите с въглища, и да има разни субсидии за подмяна на отоплителни уреди, но после с какво ще си плащам тока/газта/пелетите - на никой не му дреме.

Колата ми не била еко/био/Ел...ми не е, защото такъв ми е джоба, ма карам на газ та съм по-еко от 99% от дизелите.

Ама ще ни оправят - мамата е***а на София - вместо да се организира трафика се организират задръствания, а вредните емисии са повече при празен ход и при тръгни/спри...

Без да съм спец, без да съм видял лично цял Европа, без да съм чел и гледал тук и там и най-вече без да си меря п*****а с кой да е по света, си мисля че нещо не е наред в организацията и изпълнението и че каквито и локуми да разтягаме, най-накрая пак ще го отнесе редовия "гражданин"

Амин

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, Logrus написа:

Да....калта по улиците, въглищата, скапаният, древен автопарк - все проблеми, които се допълват и натрупват... 

Ама аз само да попитам - Какво се прави по въпроса?

И моят си отговор - нищо по същество, но пък пари се събират.

Плащаме данъци и такса смет, но улиците мръсни (голяма емоция е миенето на централната част еднаж годишно), кофите преливат....

Селяни, като мен, си греят къщите с въглища, и да има разни субсидии за подмяна на отоплителни уреди, но после с какво ще си плащам тока/газта/пелетите - на никой не му дреме.

Колата ми не била еко/био/Ел...ми не е, защото такъв ми е джоба, ма карам на газ та съм по-еко от 99% от дизелите.

Ама ще ни оправят - мамата е***а на София - вместо да се организира трафика се организират задръствания, а вредните емисии са повече при празен ход и при тръгни/спри...

Без да съм спец, без да съм видял лично цял Европа, без да съм чел и гледал тук и там и най-вече без да си меря п*****а с кой да е по света, си мисля че нещо не е наред в организацията и изпълнението и че каквито и локуми да разтягаме, най-накрая пак ще го отнесе редовия "гражданин"

Амин

Амин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, sauber написа:

 

В София напрактика е невъзможно да се чисти. Прахосмукачките си минават редовно по големите булеварди, но там паркирали коли няма. Навсякъде другаде не виждам как да стане. Все едно да искаш да изчистиш всяко кътче от пода вкъщи, ама без да местиш мебелите. Еми няма как...

Ту партс. Как успяват да почистят в Рим? Как успяват да почистят в Берлин, Брюксел, Монако, ... и т.н ? Ами с желание ;) НО! Там просто и не се налага толкова да се чисти. Видял ли си в "нормалните" държави колите да паркират, дори да стъпват, в тревните площи? Видял ли си около строеж да има кал по улиците? Видял ли си някъде нечий комин да прави димна завеса в радиус от 100+ метра? За последното подадох сигнал на 112 преди два дни ...

Та, като стана дума за сигнали, колко сигнали сте подали за горните последната година? Аз имам 2 или 3 подадени за разнасяне на кал, един за задимяване на района и още над 20 за различни нарушения и опасности по пътищата.  Последния такъв, за премахнатото ограждение за пешеходци при Парадайз-а, дори е вече оправена ;) Та аз съм оптимист. Бавно става, но прогрес има...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, ghost_rider написа:

Пише Евро 3, ако това питаш. 

До @tuningmania, през 2010 година, не можаха да разчетат номера на двигателя (за което обикновено се заяждат в Габрово, но тогава минахме така), като я регистеирахме и я писаха без номер в талона, но Евро категорията си я има. 

 

По другия въпрос, бих казал, че наистина е трудно миенето, особено в кварталните улички, защото едва минава нещо по голямо от лек автомобил. Редовно гледам как едва се провира камиона за боклука зад блока, защото хората са нагли и мързеливи - "ей тука ще спра, че не ми се ходи 30м, на който му преча да се оправя..." 

Това паркиране е в следствие на много фактори, като увеличаващия се брой коли в едно домакинство, и изоставените им стари, непотребни, които не искат да изхвърлят, защото няма да я дадат за 300лв, да си стои там, тя хляб и вода не иска... Затова подкрепям по-скорошното принудително премахване.

Вероятно пак няма да са достатъчно местата, но, ще бъде доста по-добре. Вместо някакъв скрап да заема паркомясто с години, а ти да газиш из калта, унищожавайки градинките, късайки гуми по бордюрите и други такива "приятни" работи, по-добре да ги разкарват бързо. Така ще има по-голяма възможност да се мият улиците и в същото време по-малка нужда от това, но ще спра до тук, че мнението стана като за една друга тема. 

 Само още нещо, което наблюдавам. Много хора се ориентират към паркетни "жипки", само с идеята да могат да катерят бордюрите и да паркират в градинката. Та за мен мисленето е сбъркано... 

Редактирано от ghost_rider
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, PRR написа:

Ту партс. Как успяват да почистят в Рим? Как успяват да почистят в Берлин, Брюксел, Монако, ... и т.н ? Ами с желание ;) НО! Там просто и не се налага толкова да се чисти. Видял ли си в "нормалните" държави колите да паркират, дори да стъпват, в тревните площи? Видял ли си около строеж да има кал по улиците? Видял ли си някъде нечий комин да прави димна завеса в радиус от 100+ метра?

 

Не знам как се справят, но в градовете, които цитираш (без Монако, там не съм бил), не съм виждал толкова напаркирани коли. И толкова движение ако трябва да бъда честен. Там където живея, редовно минават женици и метат, в топлите месеци минават и да мият, но... Като има 200 коли, познай какъв е ефекта. И никоя от тия коли не е паркирала в нелегалност.

А това, че не се налага е така. Пак пред блока ми, почти през ден минават от тия камиончета за стройтелни отпадъци. Или за небитови отпадъци, не знам как се водят. Ами има хора, които очевидно тръгват да си правят ремонт, от което следва изхвърляне на 10-15 метрични тона с покъщнина, мебели и дрехи. Градинките пред нас пак така. Една година ги чистихме с едни майки - след месец пак кочина. На другата година мина почистваща фирма и ги направи перфектни за 2 дни, пак след месец, пак кочина...Свине сме си и тва е

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sauber написа:

... И толкова движение ако трябва да бъда честен. ...

..., редовно минават женици и метат, ... 

... Една година ги чистихме с едни майки - .... перфектни за 2 дни, пак след месец, пак кочина...Свине сме си и тва е

За движението - нашето е слабо в сравнение с доста от по-големите европейски градове. Веднъж направих грешката да мина петък след обед през Мюнхен и за 2 часа минах 7 километра ... с дете на точно една годинка в колата. Няма такъв "купон" :(

Относно жениците - ма как така женици?!?!? 21ви век сме, очаква се тези женици да ползва нещо различно от метлата. Всичко друго е чист социален патронаж, който аз и ти плащаме :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - В Съединените Американски Щати се съобщава кога ще се мие Улицата и Автомобили се махат в този период. Ако Собственика не го е махнал, го взима паяка - няма драма. Тук Проблем ще са първите 1-2-3 измивания. След това, когато вече мръсотията е по-малко и се мие редовно, няма да има време да се натрупват гадости и съм убеден, че като се пръска с налягане под Автомобилите, ще се отмива ако не на 100% то на 90%, което реално ще е мега напредък. Е, да.. Там, където гумата контактува с Пътя, няма да може да се измива.

 

До @ghost_rider - Гледах официалните теблици, при коя Година на прозиводство и коя Евро Категория, каква Еко Категория се дава и излиза, че "Fabia"-та наистина е за първа Еко Категория:

 

 

20220108_074017.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, tuningmania написа:

До "ВСИЧКИ" - В Съединените Американски Щати се съобщава кога ще се мие Улицата и Автомобили се махат в този период. Ако Собственика не го е махнал, го взима паяка - няма драма. 

 


До МИРО @tuningmania !

Миро, в Несъединените Български Щати, в щат София-град, в гр.София,  Район “Възраждане”, в моя непрестижен квартал “Зона Б-18”, това лято миха 3/три/ пъти. 
Една седмица преди всяко миене, на сайта на Столична община и на табели в квартала и съобщения на входните врати на сградите, имаше график и схема на улиците с дати и часове, в които щеше да се мие, както и указания за премахване/преместване на автомобилите за съответния часови период !!!

В деня в който започваше миенето, каретата от улици бяха затваряни от полицейски патрули, а не преместените автомобили, репатрирани с “паяци” на ЦГМ !!!

И повярвай ми, ефект имаше !

За съжаление, не особено дълготраен, благодарение на неспиращото от 15 години презастрояване на квартала и ако щеш вярвай - на ветровете които в някои дни буквално носеха стени от прах из квартала, все едно е пясъчна буря в Сахара …

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @Боре - При ТЕБ е добре значи. В Жк. Западен Парк, в радиус 4-5 пресечки около мен (където минавам и/или имам видимост) 2021 Година измиха Улиците 0 (Нула) пъти. От всяко миене трябва да има ефект, да. Когато се прави регулярно, ще става и осезаемо по-лесно. От както съществуват авто-мивки на самообслужване, аз сам си мия Автомобила. Тоест, претендирам да знам кога, как и колко ми се цапа "Skoda"-та. Най-отговорно заявявам, че Град София става все по-мръсен, всяка следваща Година, от да кажем последните 10-ина. Няма подобрение, дори застой. Много ми е интересно по Документи, дали няма да излезе, че и около мен е измито 3 пъти. Но както знаеш, тази информация с Цената на Кръв ще се пази, да няма лесен достъп до нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, tuningmania написа:

До "ВСИЧКИ" - В Съединените Американски Щати се съобщава кога ще се мие Улицата и Автомобили се махат в този период. Ако Собственика не го е махнал, го взима паяка - няма драма. Тук Проблем ще са първите 1-2-3 измивания. След това, когато вече мръсотията е по-малко и се мие редовно, няма да има време да се натрупват гадости и съм убеден, че като се пръска с налягане под Автомобилите, ще се отмива ако не на 100% то на 90%, което реално ще е мега напредък. Е, да.. Там, където гумата контактува с Пътя, няма да може да се измива.

 

До @ghost_rider - Гледах официалните теблици, при коя Година на прозиводство и коя Евро Категория, каква Еко Категория се дава и излиза, че "Fabia"-та наистина е за първа Еко Категория:

 

 

20220108_074017.jpg

Миро, това го знам, само че Фабията е Октомври 2003г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, tuningmania написа:

До @Боре - При ТЕБ е добре значи. ...

Миро, на мен ли ми се струва, или пак си писал нещо "генерално", което се оказва, че не е точно така както си го написал. Къде не си проверил, къде "по твои наблюдения", къде "в моя квартал" се обобщава за цяла София и дори и цялата държава ;)

 

От друга страна тая тема беше за еко стикерите и еко категориите ... май ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще изразя едно различно мнение - станахме прекалено "тесни" специалисти .. един в компютрите , друг в инженерството , трети в правото и на никой не му е работа да вдигне това , което го дразни . Вчера на стълбите някой беше изпуснал опаковка от сухи кърпички , подразни ме , вдигнах я и хвърлих в кофата . После ме подразни една кутия от цигари изпаднала от коша .. вдигнах я и в кофата. Сутринта вятъра беше довял една елха пред колата , вдигнах я и до кофите ... вие подавайте сигнали и се жалвайте на арменския поп ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.