Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мърлявщините на Еуратек София


illyk

Recommended Posts

Здравейте! Нов съм във форума, но нямаше как да не се регистрирам и да уведомя всички колеги със Шкоди какво ги очаква в т.нар. официален сервиз!

Собственик съм на две Шкоди - Октавия, 1,6 TDI, 2015 година и Шкода Фабия, 1,0 бензин, 2018 година. Накратко Фабията е закупена от Еуратек  през техния лизинг на Аутобохемия през 2018г. Изплатена е предсрочно през август месец 2020г.. От февруари 2020г. /тогава беше на цели 15 000км./ същата тази Фабия, която се води гаранционна, започна да тропа глухо отпред по неравности. И сега забележете - седем пъти съм карал колата в сервизите на Еуратек в Дружба и Надежда. Последните два пъти колата седя при тях над месец и половина, като твръдят дори, че са сменяли тампон на скоростна кутия /в момента колата е на цели 23 000км./. Всеки път като отида до сервиза возя т.нар. майстори, няма да описвам как изглеждат и вонят тези хора, които са работници в официален сервиз, но това е друга тема. Та в момента след седем посещения колата си тропа. Това ме накара да предявя писмена рекламация към Аутобохемия, тъй като съм платил колата на тях и да поискам възстановяне на 15% от платената за колата сума, тъй като искам да отида в нормален сервиз и да й подменя цялата предница. Естествено получих отказ под предлог, че Аутобохемия и Еуратек са две разлчини юридически лица, а аз съм предявявал претенции само към сервиза, а не и към Аутобохемия. Пълен абсурд!!! Те са в една и съща сграда, имат общо деловодство и са едни и същи хора. Искат да им закарам колата за осми път. ОСМИ ПЪТ!!!

 Към настоящия момент съм подал сигнал до КЗП и очаквам какво ще се случи по него. Освен това съм твърдо решен да стигна до край, като ако трябва ще се съдим по общ ред, но няма да оставя така нещата. Крайно време е Еуратек да разберат, че клиентите им също имат права, а не само задължения.

Прилагам в прикачен файл част от кореспонденцията ми по мейлЗа форума.pdf с управител на сервиза, мениджър следпродажбено обслужване и някакъв мъж от Съвета на директорите на Аутобохемия.

Като резултат и извод - КОЛА ОТ ЕУРАТЕК НЕ СИ КУПУВАЙТЕ!!! НЕ ХОДЕТЕ И В СЕРВИЗИТЕ ИМ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като идеш в сервиза - какво казват? "Да, чуваме проблема" или "Ще видим какво можем да направим"? В кой сервиз ходиш - в смисъл само в един ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходил съм и в Дружба, и в Надежда. 

Какво казват ли - да чухме го, ще видим какво е и ще го отстраним! И така седем пъти!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха... това прилича на моята сага с един друг "официален сервиз" на друга марка... от който се отказах окончателно поради същите дебилни истории :) Просто, първо нервите ми са по-важни, второ пробваха се да оправят тропането цели 4 пъти, но при мен тропането е от друго, не от предница (може би и тук е така) /от спирачните апарати тропаше при мен/. Финално, тропането си остана, дори след като смениха няколко неща, макар и не всички, както трябваше да направят - ще се оправям сам, но повече време и нерви нямам (те на това разчитат всички) :) Това са 5 загубени почти цели дни, които няма кой да ми плати, за да се занимавам с тях още и още... бог знае колко още дни, нали :)

 

Успех! Практиката показва, че като се размрънкаш навсякъде - работата се свършва коректно. Така сме устроени тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @illyk - Ще споделя опит с "Porsche Sofia Zapad". Отивам със служебен Автомобил, с Проблем, че спирачките свирят така, че Хората по Улиците се обръщат да видят какво става. Най-гнусно (защото го направиха нарочно) казаха, че трябва да се смени всичко по спирачната система. Смени се и свиренето се появи отново след около седмица. Като отидох за рекламация, подозрително бързо ми разпечатаха и връчиха Документ, идващ от "Audi"-Германия, че това са "Нормални Експлоатационни Шумове". Тоест, според "Audi"-Германия и "Porsche Sofia Zapad" - Автомобила е 100% технически изправен. Реално, Адвокат няма за какво да се хване, да ги Съди. Жалко, че засегнати Клиенти не се сдружават по някакъв начин, за да има по-голям натиск. Всяко действие си има противодействие. Не е тайна, че има Хора, които се занимават със Застрахователни Измами и са добри в това, което правят. Вече чувам, че има и Хора, които могат да създадът скъпоструващи технически Проблеми, които не може да се докаже, че не са случайни. Но защо трябва да се стига до там..

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип подобен тип ситуации  се решават по друга схема. Когато проблема не може да бъде открит,отивате  в различен от ЕТ сервиз,диагностицират тропането  (ако могат ) и насочвате ЕТ,къде да го търсят.

Обикновено при проява на дефект,Еуратек пращат информация към чехите с видео и описание на проблема и се връща отговор с решение съответно и части.

Неприятна случка ,мога само да ви кажа,че частите които казват,че са подменени,със сигурност са на колата. В това отношение са коректни и не лъжат.

 

 

Редактирано от Bondo
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата @Bondo. В Еуратек се ходи с диагностициран проблем - тогава решават проблема. Но ако очакваш да разберат какво вие, тропа, тресе, няма шанс. Особено, ако е нещо като проблем по окачването, за което не се генерира компютърна грешка. Или това да закачат колата за диагностика и да гледат данни в реално време, ле-ле ле-ле :D

 

Съветвам колегата @illyk да отиде в някой друг сервиз, да си плати диагностиката на проблема и да се върне в Еуратек с описание на проблем.

 

Еуратек не са виновни, не крадат и не лъжат. Просто толкова си могат :) 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Еуратек са си най-виновните според мен. Това, че не могат да диагностицират и оправят лесни проблеми, при положение, че са официален сервиз е голям проблем. Осем пъти да ходя и да оставям кола на която разчитам за по седмица може да ми стува хиляди левове. След като не са способни да диагностицират проблеми, то тогава това не е сервиз, а например - болтаджийница, която издава официални хартии. Като не си това за което се рекламираш - измама.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление Фолксваген/Шкода имат толкова много продажби, че отделният клиент вече не означава нищо за тях.
В Германия дори заведоха колективен иск за повредите по колите след софтуерния ъпдейт 3R7 (Emissions recall campaign).
Нищо не постигнаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Еуратек както и всеки официален сервиз ги интересува да продават и обслужват НОВИ коли...ремонта на НОВИ коли не им е приоритет..защото никой производител не плаща добре за тази дейност..ремонта на стари коли кой дойде...затова и не плащат добре на сервизните си и кой е по читав стажува и се маха..а с трици мишки не се ловят....знаейки всичко това на Т.О. им казах че колата е с шумно окачване рекоха че всичко и е наред то си било така можело да ми го смажат...аз не мисля повече да им я карам....някой ден ако имам мерак сам ще си я правя засега я търпя така...на фабия окачването е ташак вероятно и на твоето нищо му няма..така че пий една студена кола и не си купувай повече фабия или  дори шкода....мой колега си води фабията тази зима на 5х.км.за същото и са му  казали същото...

Редактирано от silent
добавка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, silent написа:

Еуратек както и всеки официален сервиз ги интересува да продават и обслужват НОВИ коли...ремонта на НОВИ коли не им е приоритет..защото никой производител не плаща добре за тази дейност..ремонта на стари коли кой дойде...затова и не плащат добре на сервизните си и кой е по читав стажува и се маха..а с трици мишки не се ловят....знаейки всичко това на Т.О. им казах че колата е с шумно окачване рекоха че всичко и е наред то си било така можело да ми го смажат...аз не мисля повече да им я карам....някой ден ако имам мерак сам ще си я правя засега я търпя така...на фабия окачването е ташак вероятно и на твоето нищо му няма..така че пий една студена кола и не си купувай повече фабия или  дори шкода....мой колега си води фабията тази зима на 5х.км.за същото и са му  казали същото...

По мое мнение, доста неясен и объркан пост, включващ неточна и невярна информация. Ще се опитам да карам наред като коментар на написаното.

1. Не е вярно, че вносител на автомобили го интересува основно продажбата на нови коли и съответно обслужването им. По ред причини наистина е важно да се продават нови автомобили. От обслужването им също се печелят пари, но това не е единственото финансово перо за кой да е сервиз.

2. Ремонт на нови коли е приоритет, обратното на това, което пишеш. Частите често са по-скъпи от на старите коли, съответно при идентична търговска отстъпка се печели повече. Но дори това с цената на частите да не е вярно или да не го визмаме под внимание, от голяма част от ремонти се печели повече, сравнено със стандартно обслужване (масло, филтри). Първо имаш цената на частите, второ - често труда е повече часове. Какво общо има тука производителя, за който пишеш, че не плаща добре? Клиента плаща ремонта, не производителя.

3. Старите коли също носят приход за всеки официален сервиз. Неслучайно повечето такива сервизи имат програма за по-старите модели. Част от отговора защо е така се намира в т.2. Останалата част е повече от ясна.

4. Във всеки един сервиз, дори да не е официален, като им кажеш, че оплакването ти е "шумно окачване", ще получиш неясен и уклончив отговор. Какво очакваш да ти кажат от Шкода на така описаното от теб окачване. Ако кажеш, че нещо скърца, тропа, свири (все неща, които са свързани със шум), решение би могло да се намери. Но в противен случай шума може да идва и от гумите, от по-слаба шумоизолация на купето и т.н.

5. На Фабия окачването не е "ташак", както го определяш. За класа, в който попада автомобила, си е много добро. С кой аналогичен модел го сравняваш? Вярно е, всеки производител настройва окачването по свои критерии. Също така е вярно, че два автомобила в един и същи клас е нормално да возят различно. Но това не прави едното окачване "ташак" спрямо другото, защото на теб може да не ти харесва, но на друг да му е любимо. Решението е просто - имаш пари за Фабия, значи гледаш всичко в нейния клас и взимаш това, което най-много ти допадне спрямо заделения бюджет.

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 А ти къде работеше? В кой оторизиран сервиз на коя марка? Ако все пак по някаква случайност работиш в такъв сервиз, въобще не си в час. Всеки един официален вносител печели от продажби на нови автомобили и от обслужване на нови автомобили което и основно прави и с приоритет. Частите по гаранция не носят печалба на сервиза. Производителя ги плаща по доставни цени. Самият ремонт също не е кой знае колко доходоносен защото часовите ставки на производителя по които плаща в общия случай са яко орязани. Ако един гаранционен ремонт пряко сили в най-добрият случай е 10часа производителя ти го плаща 8..... а ако се проточи на 12-15 часа.... А някои дори не плащат и диагностика. Плащат само труда за смяна на самата дефектирала част но не и труда за диагностицирането на повредата.Самият официален сервиз има щат който се изисква от производителя и няма нищо общо с щата кварталния сервиз...сервиза трябва да изкарва и техните заплати. Отделно трябва да отделя и една част за издръжка на администрация която е неизбежна при внос, продажби,реклама  и т.н...тъй наречение акции за стари коли излезли от гаранция  са опит да се отмъкне нещо от бай Пешо дето работи за 25лв на час и съответно някоя част да се продаде за да  захлеби  сервиза и да си уплътни времето....защото там наистина има печалба но тези ремонти на извънгаранционни автомобили  са и с по-нисък приоритет, малко хора си карат колите за ремонт там поради две причини- високи цени(според мен нормални и даже ниски) и като цяло ниска квалификация на сервизните работници(с което в общия случай съм съгласен). На фона на всичко това с ограничен ресурс с приоритет сервизно обслужване на нови автомобили в гаранция къде е фокуса на сервиза според теб.  Ако някой вносител може да продава  без сервиз със сигурност нямаше да се занимава с белята официален фирмен сервиз ...ама не може....

4 и 5 не мисля да коментирам само ще повторя че  точно на Фабия окачването е голям ТАШАК...родено с недъзи ще живее с недъга си  за мъка на собствениците му и ще умре като недъгаво....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това какво работя и с какво се занимавам няма никакво значение. Важното, в случая, е да подчератя, че не работя в/за оторизиран автомобилен сервиз под каквато и да е форма... Хората, които ме познават сигурно се хилят в момента. Което не означава, че нямам преки наблюдения в сервизите на няколко марки. По-горе ясно написах, че намирам поста ти за объркан и неясен, продължавам да съм на това мнение. Първо написа:

На 18.06.2021 г. at 8:14, silent написа:

ремонта на НОВИ коли не им е приоритет..защото никой производител не плаща добре за тази дейност...

 А сега пишеш:

преди 20 минути, silent написа:

 Частите по гаранция не носят печалба на сервиза. Производителя ги плаща по доставни цени. Самият ремонт също не е кой знае колко доходоносен защото часовите ставки на производителя по които плаща в общия случай са яко орязани...

Едно е ремонт на нов автомобил, съвсем друго е ремонт по гаранция. Има разлика, нали? Аз коментирах първото, точно във вида, в който си го написал... Останалото - за някои неща си прав, за други не си. Но не виждам смисъл да ги дискутирам или да правя опит да те оборвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок...виждам противоречието...имал съм в предвид че ремонта на коли в гаранция е нежелано задължение....ако могат да изкарат виновен клиента да плати добре....но как да накараш да плати клиент за проблем на кола на 5х.км....не си струва разправиите особено ако е по-лесно да го убедиш че колата си е наред ....вероятно не се изразявам добре и затова говорим и четем различно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, silent написа:

Ок...виждам противоречието...имал съм в предвид че ремонта на коли в гаранция е нежелано задължение....ако могат да изкарат виновен клиента да плати добре....но как да накараш да плати клиент за проблем на кола на 5х.км....не си струва разправиите особено ако е по-лесно да го убедиш че колата си е наред ....вероятно не се изразявам добре и затова говорим и четем различно...

Без да вземам страна .. моята Фабия от км.4 до ден днешен (54 000) има скърцане подобно на стар гардероб в точно определено положение . Поне съм малко технически грамотен знам , че това дори и да е фабричен дефект , не е живото застрашаващ и дума не съм обелвал на плановите обслужвания (нито искам да ми тестват колата , нито искам да я правят). Докато беше в гаранция , просто си ходех в Благоевград .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една страна най-вероятно има праг на гаранционни заявки към производителя. От друга страна на всеки официален и оторизиран от дадена марка сервиз (не само автомобилен, ако щеш и за телевизори да е) често му се налага да се "бори" с резултата от лоша/неподходяща/неуместна експлоатация от страна на клиенти. Резултата е, че често покрай сухото гори и мокрото. Защото на клиенти тарикати съм се нагледал достатъчно. Аналогично нещо от няколко години се забелязва и от страна на застрахователите - заради чести опити за измама горим всички.

 

Разбира се, прав си за персонала. Често той е недостатъчно обучен и/или мотивиран (финансово) да работи. Но медала има и друга страна. А тя е, че дори работодателя да дава повече пари, често те са неоправдан разход, защото на персонала не му се работи или по-лошото - не е добър в работата си. На един некадърник и петорна заплата да му дадеш, той ще си остане некадърник. Та по този въпрос истината май е някъде по средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Е, и аз да се оплача...

Много пъти имах вземане-даване и в двата сервиза на Еуратек. Първо в Надежда, а после и в Дружба. Наясно съм какви "тарикати" на дребно са! При тях всичко е "ако мине номера" и ако не вдигаш скандали и не си търсиш правата, просто те прецакват. Още на първото ми стълкновение с тях се наложи да се видя с шефа и да му вдигна един приличен скандал!

За щастие и най-накрая, тази година ми изтича гаранцията по чисто новата Шкода RS, която закупих през 2017 и платих 100% кеш, авансово.

Последните ми приключения са от последните дни:

На 34 000 км. колата започна да дава дефект в съединителя на механичната ми 6-степенна скоростна кутия. Започна да отлепва при включена скорост и нормално ускорение и да буксува от време на време. Иначе върви и превключва без проблем. След като предварително посетих сервиза и се разбрах с приемчика, кога да вкарам колата, този понеделник закарах колата, изпробвахме я с един от механиците, за да му демонстрирам проблема и я оставих за ремонт. Обясниха ми, че ако е само до феродовия диск, той бил "консуматив" и следвало да си заплата смяната му. Казах им че това е абсурд да се случи на тези километри и че имам шофьорска книжка и стаж от над 35 години и никога не съм имал проблем със съединител, независимо, че съм имал много коли втора ръка... Овен това RS-ката ми никога не е дърпала каравани или нещо друго, не е катерила планини, не е карана офроуд (което и няма как да се случи, по разбираеми причини). Накратко няма как на 34 хил. километра да си замине точно феродовия диск.

Както и да е, човекът ме разбра, съгласи се и каза, че като свалят съединителя ще ми кажат, за какво става въпрос... Казах му изрично, че ако става въпрос само за феродовия диск, не желая те да ми го сменят, защото явно е боклук по начало и ще си търся нещо истинско! Освен това за парите, които щяха да ме одерат, ще мога да си купя нещо много по-добро, с класи над оригинала.

Така си мина целия понеделник, вторник и сряда - ни вест ни кост. В четвъртък сутринта след многократно позвъняване успях да се свържа с приемчика, който кротко ми каза, че щял да ми звънне на обяд, като сваляли съединителя!... Направо полудях! На въпроса ми, какво, по дяволите, са правили три дни, отговора беше, че били претоварени и така…. И всичко това, след като изрично си бях запазил ден и час за приемка в сервиза. Та, накарах се на момчето, което всъщност беше един иначе приятен и отзивчив млад човек, който не за пръв път ме обслужва, но и при предните ми посещения в сервиза на него съм попадал, така че вече се познавахме… Anyway. Обеща, че ще ми звънне веднага, след като има новини. След няколко часа ми звънна и ми каза, че феродовия диск не е износен, но имало проблем с притескателния диск. Обясни ми, че нормално, в този случай ремонтът ще си мине по гаранция. Каза, че ще пишат до чехите за съгласуване и ще ми се обади за окончателното решение. Поуспокоих се малко, но явно не било писано...

Днес, петък, към обяд ми се обадиха да ми съобщят, че чехите им отказали да ремонтират по гаранция, защото неизправността бил в следствие на употреба! Онемях! Естествено, че ще е в следствие на употреба. Въпросът е, че явно съединителят е някакъв даунсайзнат боклук, който не може да изкара 30 000 км. или просто изобщо не е съобразен за мощността и тягата на конкретната модификация и двигател на автомобила! И това не би трябвало да е по моя вина... Но, уви!... И като си помисля, че нарочно държах на ръчна скоростна кутия, за да избегна проблемите, които често имат DSG-тата!...

Извод - когато колата ти е на карък, както явно е в моя случай, може всичко да очакваш!

Както и да е, заявих им, веднага да ми сглобят колата, нищо да не пипат и ремонтират и да ми се обадят да си я взема. Казах им също, че ако не дай си боже, колата ми не е в движение, ще им се види черен света!

Та, сега чакам да ми се обадят.

Междувременно се обадих на обичайния си автомонтьор да го уведомя, че ще ремонтираме съединител и го помолих да ми намери нещо ново, наистина добро и качествено без оглед на цената.

Накратко, това е историята.

Сега вече си мисля дали не е време да се отърва от Шкодата, защото явно наистина нямам късмет с нея. Повече ходения в сервиз, от тези със Шкодата, всъщност никога не съм имал преди!

Не знам, какво ще се случи, когато отида да си взема колата от Еуратек, но ако има екшън, ще споделя и допълня повествованието си!

Успех на всички и имайте винаги едно наум, когато посещавате български лицензирани сервизи, защото по презумпция всички са едни и същи задници!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй е новото "лего" производство , не са виновни ЕураТек .. моита беше под 20 000 км . когато за първи път ми замириса на феродо в купето (потегляне по наклон от ръчна) .. вече е почти на 60 и няма драми със съединителя , но имам едно на ум. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Nick Zappa написа:

Е, и аз да се оплача...

 

 

 

По представителства, че са така са така. Но това е реалността, в която ще живеем по отношение на качеството на автомобилите от тук нататък. То даже не е от тук нататък, а е от няколко години насам. Познавам човек със Супърб, който на 7-8000 км ходи за подмяна на четири криви спирачни диска. Тва е положението, не само при Шкода/ВАГ. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, sauber написа:

 

... Познавам човек със Супърб, който на 7-8000 км ходи за подмяна на четири криви спирачни диска. Тва е положението, не само при Шкода/ВАГ. :(

При мен на около 15-20к се изкривиха дисковете на октавията. Подозрението ми е, че беше в следствие на мивките, т.е. горещи дискове, студена вода и резултата е очакван. Два пъти ми се случи. Първия път положението не беше трагично и ги карах така, но след още 10К стана критично, но пък и време за смяна, която не направих в ЕТ, защото те не предлагаха АТЕ-та, които исках. И те така с дисковете. 

Но, доколкото знам, всички производители отказват гаранция на дискове, защото са си консуматив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от 2017 януари до скоро - ноември 2021 ползвах гумаджийницата на ЕТ в кв.Надежда - хотел, смяна зимни с летни комплекти, всеки път баланс, чинно, под строй, април и ноември, аз, жената и колата айде на Хан Кубрат 27 за смяна гуми.

Да де, ама от април 2021 се промениха нещата на лошо. Досега с летните гуми със скорости от близо 195 по километраж, колата стои като залепена на пътя.

И изведнъж, от преди година точно, се появиха леки, но осезаеми вибрации след 155 по километраж.

Цялото лято 2021 така.

Мина време, ноември м.г. сложихме зимните гуми и джанти в ЕТ Надежда и след 2 седмици отиде жената сама до Пловдив с колата.

На връщане, на около 40 км преди края на магистралата колата изписала "Проблем задна дясна гума."

Ирина се сетила за гумаджиите в Бухово, дето 12 години им сменяха на всичките служебни коли гумите и отишла там. Забравени тежести на гумата. От предишният баланс.

Оправено, всички гуми проверени, жената доволна и спокойна.

На 23.12 пътуваме към Свети Влас за Коледа и НГ.

Едно ГЛЦ реши да се закача.

Три пъти.

Не му се дадохме. 209 бяхме по километраж.

Колата не трепна.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По горния проблем с притискателя. Мисля, че от Еуратек нямат вина. Отказа за гаранционна подмяна идва от производителя, подмяната не я отказват те.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ами в продължение на сагата със съединителя, мога да кажа, че в крайна сметка го смениха в Еуратек, защото колата беше вече разглобена, но поне им прави чест, че се съгласиха да ми вземат за работа, колкото щеше да ми вземе и моя автомонтьор, а също така се съгласиха аз да им занеса, нов съединител (комплект огледален и феродов дискове), който си поръчах и закупих. Та, всичко ми излезе 710 лв. - 310 кинта за работа и 400 за съединителя, които аз си закупих.

 

Разликата между това, което платих и тяхната първоначална оферта за ремонта беше 1000 лв. така че съм доволен!

 

Понеже междувременно се разрових из нета, открих и коментара на един англичанин, който също се оплаква от заминал съединител на същата кола, само че още на 25 хил. км. От сервиза в Англия директно му казали, че съединителя има само 6 месеца гаранция... Също така разбрах, че ВАГрупата слагат един и същи модел съединител на бензиновите си двигатели от 110, 150, 180 и... 220 и 230 коня, т.е. ако съединителя при по-маломощните двигатели понася и приема добре съответните Нютонметри, то в моя случай съединителя работи на границата на възможностите си! Това е шибания "даунсайзинг".

 

Ами, това е! Дано съм бил полезен с информацията.

Късмет и здраве на всички!

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.