Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Formula 1 - сезон 2021


PRR

Recommended Posts

А, за да е "интересен" сезона де, и Алонсо е под въпроса:(
https://www.motorsport.com/f1/news/fernando-alonso-injured-hit-car/5382674/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Добрата" новина е, че Алонсо е "само" със счупена челюст и е минал операцията. Дано се оправи бързо и не го спрат от състезанията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

От тази година май няма да сменят вече. Но мен хич не ме грабва тази формула. Колите изглеждат супер бавни, гумите нямат сцепление, аеродинамиката е бутафорна, звук няма....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече не ги сменят .. карат през цялото време с една , но има други "странности" като активиране на +25 кW , фебууст и какви ли не други приумици :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това пък с фенбуста вече ми идва прекалено шоу, на кеч започва да ми прилича работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то е друга бира тоя шампионат. Двигателите са абсолютно еднакви като мощност, съответно това се вади от уравнението. Понеже и гумите са "стандартизирани" остават аеродинамика и пилот. В съвеременните моторни спортове пилотите са с много малка разлика във възможностите си, съответно остава аеродинамиката. Ама и там правилата ограничават брутално и то какво стана? Всичко почти изравнено и ... "много интересно" ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, PRR написа:

Двигателите са абсолютно еднакви като мощност, съответно това се вади от уравнението.

А защо тогава консумацията е различна? Батериите ли са различни или е от пилотирането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От пилотирането е, и според мен, това прави разликата. Относно аеродинамиката, във ФЕ тя си е абсолютен плод на естетическия дизайн на колите, и на практика не върши почти никаква работа. То няма и как да я върши с тия скорости и гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Izolini написа:

А защо тогава консумацията е различна? Батериите ли са различни или е от пилотирането?

Стил на пилотиране, "пестене" на енергия и т.н. и т.н. Ел. мотора е изключително проста машина и там не е открито почти нищо ново последните 50 години. А батериите са "стандартизирани". От електроника да спестиш 1-2%, не повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, PRR написа:

„Ел. мотора е изключително проста машина и там не е открито почти нищо ново последните 50 години.“

Не е съвсем вярно. Ултразвуковите електромотори например се появиха „само“ преди около 35 години а в днешно време се използват масово. По онова време учех ел. задвижвания във ВМЕИ-то и тези даже на теория не сме ги споменавали. Вярно, че теорията не се е променила много, но материалите и най-вече електрониката доведоха до драстични подобрения. По онова време не можехме да си представим синхронен мотор с размерите на стотинка и електроника с тегло което се измерва в милиграми а сега е пълно с подобни че и още по-дребни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не се изразих правилно, защото имах предвид големите/мощните двигатели. Все пак тия форумули са с по 250KW мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А дано! Гледах снимките и някои неща ми изглеждат доста "сделано в Россия", ама да видим. Ще се опитам да бъда позитивен :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще видим резултатите на пистата. За момента е известно, че турбото им не е сплит система, както на мерцовете. Не е много ясно доколко това е добре или лошо, но ще видим.

Мен ме гложди друго - те бяха много изостанали и беше необходимо да се вземат мерки, но едновременната промяна по шасито, по аеродинамиката, по двигателя и т.н. и т.н. е доста рискова. Дано не са тръгнали я грешна посока и са стиковали нещата, та да не стане като с ямахите в MotoGP - пилотите искат новия двигател на старото шаси ... а шефовете са в потрес и не им дават, защото е голяма излагация и сваля цената на моторите им на пазара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултатите са "обнадеждавщи" ;) Мерцовете се правят на луди и са под средата на таблицата. Фетел си е харесал 13то място, Фераритата са "блеснали", а Максчо е навъртял две състезания и половина в рамките на един ден. Останалите са си по местата, горе долу, както се и очакваше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцовете май са си правили гавра последния ден. И май не само те, предвид, че АлфаТаури са втори на 1/10 а Ферари са трети на 7 десети, а Луис 5ти на секунда ...

 

Както винаги резултатите от тия тестове няма да имат нищо общо с реалността, но все пак има някаква надежда за леко раздвижване ... в средата на колоната :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Една дребна корекция по т.7, могат да пият вода, освен ако не забравят да им свържат маркуча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.