Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Formula 1 - сезон 2021


PRR

Recommended Posts

А коментатора е ***! Те му пишат "will NOT be allowed", той чете "ще им се разреши" !?!??! ИДИОТТТТ

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА...А ЦЕЛИЯ СЕЗОН ОТ маФИА!!!!

 

PS: Самоцензурирах се, че да не види баш админа и да ме бананоса ;) 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нямаха право да го направят! 

Честито на педалчето, браво на маФИА и да го духат всичките !!!

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не беше подпиране ту на единия, ту на другия.

Касапина от Красна поляна отдавна ми каза да спра да гледам това порно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недопустимо беше маФИА да решат сезона по този начин. Подиграха се със спорта.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коментаторите врътнаха няколко кавала на макс по време на състезанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След цялата педарастия почвам полека да се успокоявам. В крайна сметка и двамата не ги харесвам, но по-малко не харесвам Хамилтън. Просто лекето не заслужаваше с това педерско каране да спечели дори половин титла. Но, добрата новина е, че поне Химилтън не взе 8ма и да мине еднолично Шуми. Та, в дългосрочен план, съм доволен. В краткосрочен ще си остана бесен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Thunderbolt написа:

коментаторите врътнаха няколко кавала на макс по време на състезанието.

Те цял сезон му ги въртят. Няма такива ла..ари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изчетох всичко коментати от последните няколко часа , ми стана ясно , че съм постъпил правилно да гледам биатлон и снукър .

Да му е честита титлата на Макс! ☺️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, правилно си постъпил. Просто режисьора на маФИя малко попрекали в края на сезона. Ама някак бяха длъжни да дадат малко фандък на холандчето ;) 

Както и да е, IT IS OVER, както се казва на чист български :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В дълга серия от обиколки Хамилтън трупаше на Верстапен по над 10 сек. Колата му вървеше на тая писта по-добре. Той не допусна груба грешка. Не повярвах, че ще решат световната титла с дърпане в последната обиколка. И то при неравни условия! Е защо тогава караха цели 57 обиколки, или пък през целия шампионат?! Няма тук нищо спортменско. Това не е спорт. Подиграха се с Мерцедес. Имах чувството, че зад състезанието, паралелно е вървяло някакво изнудване чрез задържане или избутване спрямо двата водещи отбори или пък някакво голямо тото се е заформило.....

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ние всички забравихме кой сега е собственик на Ф1, какви са целите му и че режисирането на един "риалити формат" за тях си е напълно в реда на нещата в името на рейтинга/$$$

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за което говорите го има в Ф1 от 20 години. И във всеки друг спорт. It is what it is. 

Извънземна стратегия на Ред Бул. Това състезание го спечели отбора, не пилота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стратегия??? Би ли описал каква е била тази стратегия? Три обиколки преди края Кристиян Хорнер клатеше глава отрицателно и се беше отказал. И Верстапен се беше свършил! Това си беше чист подарък за Коледа!!! Дори не беше случайност!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още от квалификацията използваха Чеко да изтегли Верстапен, а после обратното. В състезанието влизаха в бокса в перфектните моменти. Чеко успя да затапи Хамилтън. После слагането на софт-а на Верстапен беше гениален ход. Нищо от това, което направиха не беше сигурно, че ще проработи, но то проработи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, sauber написа:

... Извънземна стратегия на Ред Бул. Това състезание го спечели отбора, не пилота.

Нямаше стратегия в цялата работа, имаше неадекватни решения на "стюардите". Безобразно решиха състезанието, защото в случая спокойно можеха да пуснат виртуална кола за сигурност, но целта не беше да е честно, а да е "сензационно"! Е, постигнаха си целта ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми беше интересно да гледам последния старт и май т’ва е състезанието, което най-дълго гледах от целия сезон. Черньо беше топ! Никакви грешки в карането! Абсолютно перфектен! Отбора го прееб@ за съжаление. Можеше и той да влезе за смяна на гуми, както направи Верстапен, но му казаха да остане на пистата! И то - 2 пъти! И при виртуалната кола за сигурност и в края на състезанието. Т’ва осиране от страна на стратезите в Мерцедес им коства рекордната титла на Хамилтън! В отборното класиране са хегемони от 2014, нямаха право на такава изцепка към пилота си. Верстапен абсолютно на късмет взе титлата. Тая катастрофа накрая му беше верно подаръка за Коледа. Никакъв шанс нямаше да догони брикета. Изпусна и старта, а после се видя, че и с нови гуми не може да настигне Мерцедес-а. Не знам, при такъв залог, защо не набиха червено знаме и да си продължат в последствие състезанието след разчистване на пистата.

Честно казано, тъпо ми стана за Хамилтън. Безгрешен беше и си мисля, че ги уби с каране. Последните 4 състезания стопи разликата! По-добра демонстрация на класа - няма на къде. Колата няма какво да я коментирам даже.

От друга страна, имаше нужда да се случи вече нещо такова. Промяна на върха трябваше да има. Малко разнообразие, че иначе втръсва.

Не разбрах обаче, тея опити за намеса от страна на Тото Волф в “кухнята”... Адска излагация! Прецака си перфектния Хамилтън с перфектната кола! Да му се извини поне. Т’ва е най-малкото дето требе да направи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, не съм съгласен. Отбора беше абсолютно адекватен. Нямаше нужда да се влиза при положение, че рейс контрола ясно каза "няма да има изпреварвания от изостаналите пилоти"! Това за мерцедес означаваше "имаме пет коли между нас, за една обиколка е немислимо да те задмине". Уви, в предпоследната обиколка рязко обърнаха на 180 градуса и пуснаха колите и между Хамилтън и лекето не остана никой. Преди това от мерцедес нямаха опция да вкарат Хамилтън в бокса, защото тогава той щеше да е зад лекето и с няколко коли помежду им и очаквано завършване на състезанието зад кола на сигурността. А и тая кола на сигурността можеше да е виртуална, както при първия случай, или да спрат състезанието с червен флаг. Но умишлено не се направи това. Дори обратно - колата на сигурността умишлено караше по-бавно на правите за да не се извъртят обиколките преди да са разчистили. Все "случайности" ;)

Да, понякога съдбата помага, но в случая неадекватните решения на рейс контрола обезмислиха цялата втора част от сезона.

Но, минало - бешало, както се казва. Единственото хубаво за спорта е, че постоянната доминация на един човек/отбор в спорта е пагубна и таза "подмяна" е добре дошла за раздвижване на обстановката. Просто не трябваше да е по този начин ...

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, при така стеклите се обстоятелства (с катастрофата накрая), реално изгубиха състезанието при първото спиране. Хамилтън още при виртуалната кола за сигурност им каза, че е трябвало да смени гумите. Държеше със износени гуми Макс на 11-13 секудни без проблем. Разбира се, няма как да се знае, какво ще се случи до края, но там, на първата кола за сигурност, можеха спокойно да вкарат мерцедеса за смяна. И накрая, като ФИА разчисти пред Макс, Хамилтън със сигурност щеше да удържи 2те атаки на правите. Че "случайности" се "случиха" - така е. Но ако покриваха стратегията на Макс, щяха да отнесат и двете титли. Хамилтън направи всичко, което зависеше от него, че и отгоре. Според мен, главния виновник е мрънкалника Тото. Титлата си беше за брикета на 110%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, не можеха. Ако го бяха вкарали губеше първото място с риск да има коли между него и Верстапен. Отделно очакванията бяха да завършат състезанието зад кола за сигурността, т.е. пак губи. Верстапен нямаше какво да губи и можеше да реагира обратно на Хамилтън. Хамилтън не влезе, Верстапен го направи. Ако Хамилтън беше влязъл, Верстапен нямаше да влезе. И, докато лекето можеше да си позволи да бъде безкрайно агресивен, Хамилтън нямаше тази възможност. Съответно беше и много предпазлив в защитата на позицията. 

Но това, както нееднократно писах, е вече история. Дано от маФИя си направят изводите и почнат да са консистентни в решенията си без значение дали е лидера в класирането или Мазепин ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, имах предвид първата виртуалка - в средата на състезанието. За края е ясно, че нямаха полезен/добър ход. Общо взето, коледния подарък от Латифи направи Макс шампион. Не съм фен на Хамилтън, но според мен, той трябваше да победи.

Да видим, какво ще става следващият сезон. Нов съотборник, други правила, надявам се повече коли с поизравнени възможности... Гледа ми се борба като Перез - Хамилтън :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яд ме е много за начина, по който приключи сезона. Тоя Маси цял сезон изкарва червен флаг за щяло и не щяло и точно на финала реши да се прави на мъж. Ако беше показал отново червен флаг, може би, щеше да е най-добрия завършек на драмата, защото щяха да излязат и двамата с нови гуми за 5-6 обиколки и да гледаме истински двубой, а не подаръци. Не че и при такова развитие, Макс нямаше да е способен да опорочи нещата, но все пак щеше да е по-честно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.