Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Formula 1 - сезон 2021


PRR

Recommended Posts

След супер "интересния" сезон миналата година, тази май пак ще сме свидетели на доминацията на Хамилтън ... ако се подпише договора. Нещо в което не се съмнявам, но пък привлича медиен интерес.

За съжаление всички промени по колите, които щяха поне да ги направят по-атрактивни, бяха оставени за догодина. За сметка на това календара е претъпкан и завършва чак края на годината - 12 декември. Според мен прекаляват, но това си е мое мнение.

От друга страна при пилотите има надежда да има конкуренция. Алонсо и Верстапен се надявам да спретнат хубаво шоу. Малкият Шумахер засега не го виждам да избухне, но знае ли човек. Супер ще съм доволен, ако изненада приятно.

При колите не очаквам изненади, но с интерес ще наблюдавам Alpine.

 

Накратко - надявам се сезона да е поне малко по-интересен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ще е Фетел в комбинация с Астън Мартин ("прекопирания" Мерцедес) дали ще успее да покаже малко живец, че последната година във Ферари го игра умряла котка.

 

Любимият ми отбор е Ферари, но все пак ще стискам палци и за Alpine, които реално са Рено спорт, но с друго име. Миналия сезон показаха бая прогрес!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се знае дали календара ще остане толкова голям. Дано е интересен сезон. Аз лично, не разчитам на някакви героични и нечовешки постижения от Алонсо, пък и не съм му фен. ?

За мен най-интересно, ще е да видя Фетел какво ще направи и това, как ще се представят Макларън с Рикардо. Ще ми се Алфа и Уилямс, че дори и Хаас да са по-близо до средата на колоната. И аз се надявам Шумахер младчи да покаже наистина талант. Не следя малките формули и не знам как се справя, освен това, че е спечелил титлата във Ф2, разбира се, но историята познава много такива шампиони, отишли си безславно от Ф1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той малкия Шуми е в кола, която си избухва сама и опъва колесника. Няма как вече да пуснат новак директно в топ тим, както направиха с Хамилтън, освен ако жена не вземе супер лиценз. Тогава директно могат да ѝ връчат купата за да покажат равните възможности.

Алонсо е страхотно добър пилот. Нищо, че не го харесвам. Аз и Шуми старши не харесвах, ама какво от това. И Хамилтън не ми е любимец. Но и тримата имат невероятен хъс и желание за победа на всяка цена, страхотно усещане за кола и настройки, способност да измъкнат всичко възможно дори от 22ра позиция.

 

Като гледам, поста ми стана като написан от Grouchy Smurf, та поне да кажа, че има и пилоти които харесвам - The Iceman, който винаги гледа все едно са му изпили водката и Рикардо, който пък винаги е нахилен като варена тиква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, Фетел го бях позабравил. Фен съм му, но не смятам, че последните 2-3 години показва това, което се очаква от него. Факт е, че Льоклер го отвя миналия сезон. Което дава малка надежда, че от Ферари ще се борят за ... 3-тото място B)

А Алонсо кара. Гледах го на Сепанг преди доста години и на живо много добре се виждаше, как колата му е дори след ръба на всеки завой. Но и той е на години, а и колата не е върха на сладоледа. Но да видим.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първито видео, ако не се лъжа, е от преди да отложат въвеждането на правилата за следващата година.

Преди 6 часа, Izolini написа:

....

Като гледам, поста ми стана като написан от Grouchy Smurf, та поне да кажа, че има и пилоти които харесвам - The Iceman, който винаги гледа все едно са му изпили водката и Рикардо, който пък винаги е нахилен като варена тиква.

Кими е жесток, и аз съм му фен от както е във Ф1. Ей такива личности малко ми липсват вече.

Преди 6 часа, PRR написа:


..Факт е, че Льоклер го отвя миналия сезон...

 

След грешките на Фетел 2018 и 2019, беше очевидно, че има голям конфликт и отбора беше изцяло в подкрепа на Льоклер. И ситуацията във Ферари ще е интересна тази година, най-вече това, дали ще могат да настройват колата младоците. Сайнц натрупа опит вече, но и Ферарито май е доста сложно за настройка и каране като цяло (най-вече, защото си е доста зле), а в това отношение да имаш пилот като Фетел или Кими си е голямо предимство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Izolini написа:

Алонсо е страхотно добър пилот. Нищо, че не го харесвам. Аз и Шуми старши не харесвах, ама какво от това. И Хамилтън не ми е любимец. 

Абсолютно същото отношение имам към изброените от теб пилоти. Докато колите са такива "сакати", аз съм със занижен интерес към Ф1 (вече доста години), но определено има интересни моменти, които вече бяха посочени по-горе. Искам си времената когато на пистата бяха Шумахер, Хил, Вилньов, Френцен, Алези, Берегер, Ървайн, Хакинен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Stucata написа:

....Докато колите са такива "сакати", аз съм със знаижен интерес към Ф1...

 

Боледуват и те от даунсайзинга :(

Боледуват също и голямото вмешателство от страна на маФИА!

Когато е създаван шампионата е имал за цел развитие на техниката , а сега само парите .. няма как да ме заинтригуват.

До скоро гледах с интерес Льо Ман , но и там се набъркаха .. остава само немския шампионат за издръжливост , но никой не го дава :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато, не е имало по-бързи коли от сегашните до сега в историята на Ф1. А ако и Мерцедес не бяха толкова напред, и разликите щяха да са много по-малки от когато и да е било в историята. Но магията от едно време наистина я няма, но не е защото колите са сакати според мен. Единственото нещо, което реално е по-зле е звука, но надали пък толкова ни пречи това, особено като ги гледаме по телевизията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е баш тъй .. магията изчезна , когато започнаха от ФИА да задават параметрите дори и на болтчетата , с които се сглобяват колите и на практика вече никога отбор като Лотос не може да победи заради по-ниско тегло или слагане на турбо на накакъв малък и лек двигател . Последния случай беше Хил на Хунгароринг , но тогава единствения английски компонент го предаде . С две думи - Давид никога няма да може да победи Голиат в съвременната Ф1 , а ще ги разхождат като панаирджииски мечки и ще стбират кинти .. никакъв фън и елемент на изненада.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надеждата беше да променят драстично дизайна на колите от тази година, но го отложиха. Тия балонни гуми са мега смешни. "Стандартните" коли са с гуми х35 а на Ф1 отиват на х80 ... като на джимнито ми :D Уви, ще чакаме.

Що се отнася до регулациите - аз съм 50/50. Трябва да има правила, защото иначе се почват разни шмеркерувания, като променливия ъгъл на атака на предните колела на Мерцедес. Или двойните задни на Лотус. Или вентилаторния болид ... Все пак трябват някакви разумни граници, че иначе някой ще монтира ракетен двигател ...

Та, като стана дума за ракетен двигател, аз бих оставил отборите да правят каквито искат двигатели и с каквато искат мощност и кубатура ... стига да могат да завършат състезанието с 100 литра гориво. Или 80, или 50 ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата в Алипн стават интересни: https://www.formula1.com/en/latest/article.alpine-announce-ex-suzuki-motogp-chief-davide-brivio-as-new-racing-director.76okxl1kmvJRnk84zATl7F.html

Този човечец, макар и с малко късмет, спечели титлата при пилотите в MotoGP. Да не говорим, че възроди марка, която 20 години не беше печелила шампионата. Дали ще се справи и в Рено, т.е. Алпин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че и при производителите спечелиха титлата май. Мен лично ми е доста симпатичен тоя човек и ми вдъхва доверие, за разлика от предшественика му, нищо че е италианец.?

Съгласен съм, че малко прекаляват с правилата и Давид няма шанс, но и аз се надявам това да се промени, поне до някаква степен, когато влязат в сила новите правила и тавана на бюджетите. Сигурен съм обаче, че големите отбори отново, ще намерят начин да харчат повече. Ферари започнаха вече със създаването на техен си отдел, в отбора на Хаас. И Мерцедес ще измислят нещо със сигурност. Я с Астън Мартин, я с Уилямс, най-вероятно и с двата отбора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този спорт винага е било голямо надлъгване между производители и регулаторния орган. Но напоследък ФИА май малко попрекалява ... 

Дано все пак да има интрига в шампионата, че миналата година беше ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм скептично настроен за това , че някога ще се върне интригата и ще е интересен отново този спорт . Първата причина е , че отдавна няма много малки , а няколко големи производители . Втората е прекомерната намеса от страна на ФИА и многото налагани рестриции (то не е само в Ф1 , а навсякъде където се набъркат) .. това го видяха от Индикар , където по едно време оставиха две шасита (Лола и Далара) и три двигателя и им казаха да си правят колите с тях и резултата - празни трибуни и никакъв интерес .. гледам , че по същия начин процедират и с електричките , а ако ги оставят да се надбягват с ЕКУ-то на Магнети Марели - мамма миа .. само не знам , защо още не са почнали да слагат балст на по-бързите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-принцип и аз съм скептичен за това, но пък ако ако си представим, че Мерцедес ги нямаше миналия сезон(или бяха на нивото на форс индия), това щеше да бъде един от най-добрите сезони изобщо. За съжаление, такова нещо е в сферата на мечтите.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ... Не знам. С тази система за точкуване, т.е. голямата разлика между първо и второ място, си мисля, че пак щеше да е решен сезона доста по-рано. Просто в момента Мерцедес са класа отгоре и някак оставят борбата за третото място ... Ама чудеса стават. Надяваме се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е тенденция от години насам - един шапионат да се върти около един отбор .. така е във WTCR и в ERC , WRC , а Мерцедес ако изпаднат от Ф1 , ФИА ще пусне кепенците :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедес са "млад" отбор. Бая години ги нямаше. Лошото е, че старите отбори за нищо не стават. Магари години кретаха на второ място, а тая година направо изкъртиха теракота... Дано отдолу бетона е по-здрав, че продължават да копаят с доста ентусиазъм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, The Best Forman написа:

То това е тенденция от години насам - един шапионат да се върти около един отбор .. така е във WTCR и в ERC , WRC , а Мерцедес ако изпаднат от Ф1 , ФИА ще пусне кепенците :)

Не си съвсем прав, особено за ВРЦ. Да, имаше нещо такова, когато ФВ караха, но от както ги няма, това е един от най-интересните шампионати, според мен. В момента Тойота има леко предимство пред останалите, но преди старт на състезание, никой не може да каже със сигурност кой ще спечели. Въобще, като състезания, интрига и непредсказуемост, според мен, ВРЦ и МотоГП в момента са на върха. Виж, бъдещето с тия хибриди ми е малко тъмно, но да видим. За туристическите, предполагам, че визираш Линк & Ко и може би си прав донякъде, но пък и там миналата година например, ако си спомням правилно, Хонда се бореше до последно за титлата. Дали я взеха, не знам, защото пък тоя БоП там ме побърква и спрях да ги следя толкова много. Те по тавана ги товарят чак. Победителя от предишното състезание, днес на 25та позиция.?

За ЕРЦ също не съм съвсем съгласен. Около Ситроен ли да се върти шампионата? Че те имат най-умрялата програма за Р5ци. Едва ли. Просто няма кой да го бие руснака там, освен той сам ако не се прецака (както само той си може?). 

И Ф1 няма да пусне кепенците без Мерцедес. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://clubs1.bg/news/f1-i-fia-dvigateli-ponedelnik/
Ще видим в понеделник доктора какви ще ги говори ако не се приеме. Виждам полза само за Мерцедес от това замръзяване, но да видим ФИА и Ф1 как ще гласуват. На мен лично, ще ми е интересно ако накарат Ред Бул да сложат отново двигатели на Рено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако във формулата няма развитие, най-добре да си я играят онлайн. Ред бул да си преосмислят не само участието, а и цялото отношение. Отказаха се от Рено точно когато техния двигател тръгна напред. Вярно е, че Хонда (на пук на Алонсо) изкараха много добър агрегат. Но да замразиш задвижващите системи в един моторен спорт? What the fuck? Да им дадат по едни ролери и да тичат по пистата!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Izolini написа:

... Но да замразиш задвижващите системи в един моторен спорт? What the fuck? ...

маФИА !

Какво означава - организатора да води преговори с производители? тия да не мислят , че са хеанали Белобрадия за ... шлифера :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.