Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реле горивна помпа 1.9 тди 100 коня 2005 г


venio

Recommended Posts

Здравейте

Някой да знае къде се намира релето на помпата която се намира в резервоара. Дава грешка 17932 и ми казаха че е от него, но не го намирам. Колата пали и върви но чека на таблото свети

Редактирано от venio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, venio написа:

Здравейте

Някой да знае къде се намира релето на помпата която се намира в резервоара. Дава грешка 17932 и ми казаха че е от него, но не го намирам. Колата пали и върви но чека на таблото свети

Засега върви, ама като ти намалее нафтата и тръгнеш да изкачваш баир може да изгасне. Дръж повече от половин резервоар гориво, докато решиш проблема и гледай да спираш по възможност с муцуната надолу. Не съм сигурен за релето, но би трябвало да е под волана. Май ти трябва схема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсех схема за релетата но намирам само за бушоните за това реших да попитам тук. Тази помпа не помага ли само за паленето и след това да ае изключва поне така четох.при почти празен резервоар пак пали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи постоянно. На едно Кади ми беше изгоряла, голямо чудене беше що гасне тая кола, но открихме проблема и я сменихме. Преди няколко месеца, бивши колеги ми разказваха за същите симптоми с тази кола, но вече не съм там да им решавам проблемите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Ползвам темата да споделя един проблем, ако някой се е сблъсквал може да каже. Та значи двигателя е същият, като от темата, проблема е, че пали по-трудно, когато колата е загряла, на студено палене само половин оборот и трябва. Направих диагностика, понеже ми беше изгаснала няколко пъти в движение се оказа датчик разпределителен вал, смених го, но се оправи само гасненето в движение, другият проблем остана. Чудя се дали не трябва някаква настройка на горивната помпа, но само си гадая, не знам дали е това. Някои да се е сблъсквал с тоя проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го преглеждал, но ако е от него, не би ли следвало да го има проблема и при студено палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на студен имаш повече гориво при определени обороти на стартера ,докато на загрял е много по-малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сега се сетих, че преди две години го ремонтирах стартера заради проблем с имобилайзера, мислех ме, че проблема е в него и го ремонтирах. После отстраних имобилайзера и тогава се оправи колата, работеше си добре всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.