Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

WQ Skoda Octavia II vRS (1Z) 2.0TDi CR


DSG-doctor.BG

Recommended Posts

От средата на февруари вече се сдобих с така очакваната и търсена в продължение над една година Skoda Octavia II vRS (1Z) 2.0TDi CR. След доста прегледани/гледане, очакване и следене на обяви в mobile.de се стигна и до очакваната сделка, от която към момента съм много доволен. Имаше помощ от приятел и няколко премеждия с докарването, но нищо фатално или сериозно.

 

Началото ?

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_01

 

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_02

 

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_04

 

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_06

 

Последва моето пристигане, регистрация и обратно към България

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_08

 

WQ_Skoda_Octavia_II_1Z_2.0TDi_CR_170PS_09

 

След завръщането в България последваха и задължителните сервизни процедури преди да престъпя към тунинга. Започнах със смяна ангренаж с водна помпа, пистов ремък с обтегач, смяна вътрешни карета, смяна масло DSG с филтър и първото тунинг подобрение, алуминиев корпус за масления филтър на DSG скоростната кутия.

87884598_1685004931639357_50956280469840

 

87866008_1685004671639383_87267185629593

 

87781264_1685004491639401_90795989729888

 

87877892_1685004814972702_17228876908331

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последва подмяната на джантите, които си чакаха чинно няколко месеца ?

the+White+Queen+Revo+RV018+Matte+Anthrac

 

the+White+Queen+Revo+RV018+Matte+Anthrac

 

the+White+Queen+Revo+RV018+Matte+Anthrac

 

Последва регистрацията в КАТ и се започна ?.... чип тунинг на двигателя в пакет с чип тунинг и на DSG кутията...

ECU Stage 2 205Ps/430Nm

the+White+Queen+DSG+doctor+BG+ECU+chip+t

 

the+White+Queen+TVS+Engineering+ECU+chip

 

DSG Stage 2+ повишен въртящ момен до 500Nm & Driveabillity пакет

the+White+Queen+DSG+doctor+BG+DSG+chip+t

 

the+White+Queen+TVS+Engineering+DSG+chip

 

Лека фото сесия преди карантината ☣️

the+White+Queen+Skoda+Octavia+vRS+1Z+2_6

 

the+White+Queen+Skoda+Octavia+vRS+1Z+2_3

 

the+White+Queen+Skoda+Octavia+vRS+1Z+2_4

 

Идеално време за боя на предния капак, двете брони, задния спойлер бяха дадени за боя. Докато ги върнат, започнах с монтажа на интеркулера от Audi S3 (8P) и след него спортния панелен филтър.

the+White+Queen+OEM+intercooler+Audi+S3+

 

the+White+Queen+OEM+intercooler+Audi+S3+

 

the+White+Queen+Revo+ProPanel+vasdushen+

 

the+White+Queen+Revo+ProPanel+vasdushen+

 

Детайлите се завърнаха боядисани и готови за монтаж ?

the+White+Queen+OEM+Rear+spoiler+Skoda+O

 

the+White+Queen+OEM+Rear+spoiler+Skoda+O

 

the+White+Queen+OEM+Rear+spoiler+Skoda+O

 

Последваха ги и новите ? пребоядисани и обслужени спирачни апарати от VW Golf 6 R 2.0TSi, двукомпонентните дискове 345ммх30мм, спирачни маркучи АТЕ и ОЕМ щитове...

the+White+Queen+D9Brakes+predni+spirachn

 

the+White+Queen+D9Brakes+predni+spirachn

 

the+White+Queen+D9Brakes+predni+spirachn

 

Задните дискове двукомпонентни дискове 310ммх22мм, щитове и АТЕ маркучи са в изчакване до сдобиване с подходящите апарати за монтаж ?... пристигнаха и още глезотийки, но всяко нещо по реда си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава реклама си правите, но не може да се отрече, че се влага страст в този проект. Какви са постигнатите резултати след ремапа и също така, колеги бяха споделили оплаквания за фабрично криви джанти от точно този модел. Какви са вашите наблюдения? Също така ако може да споделите тегло на джантите, ако сте ги теглили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SKODA 105 RS Гумаджията, където правих монтажа имаше кантар (не съм сигурен точно колко е верен и точен), но той сложи две джанти за проба и показаха 9.890кг/9.910кг. Аз оплаквания нямам от джантите, няма кривини или друго, което да е извън посочените фабрични параметри.

Преди да ги сменя имах проблем при плавно ускорение от 60км/ч до към 120-130км/ч като си люлееше колата, така се прибрах от Германия. Огледах джантите, с които я взех и те са със силиконови централни втулки, за което имах леки съмнения, но както писах и по-горе, смених вътрешните карета и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Честито колега, колата изгледа супер, със задраве да си чя караш. Интересува ме интеркулера, мислех да го заменя със такъв, но видях че отворите са с Ф55, а оригиналните са Ф 70, сменял ли си и пътищата и каква е дебелината на новия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@svi Аз съм ОЕМ-те маркучи, но... играчката е голяма да не кажа "убийствена". Имам и силиконов кит на 70мм, но със стругаря решихме да си с ОЕМ маркучи. При положение, че турбо пътищата са си същите.

 

93702766_1733769980096185_32221350043393

 

93510171_1733769990096184_43238981828209

 

93771072_1733769970096186_26666411527986

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Да освежим темата, както и колата ?

 

Eibach спортни стабилизиращи щанги

106348417_1803112513161931_9373516335759

 

106457637_1803112406495275_3071566131043

 

106398270_1803112453161937_2326970362741

 

След няколко дни започна и цялостният ъпгрейд на задният мост, замяна на всички тампони с Poweflex, фиксиращи втулки за болтовете на задният мост към купето, ъпгрейд с двукомпонентни D9Brakes дупчено-рязани задни спирачни дискове с размер 310ммх22мм, D9Brakes задни усилени спирачни накладки, апарати от Audi RS3, щитове  и амортисьори Bilstein B4S.... лека козметика на ръждата ?

 

107467166_1810808115725704_2343974088204

 

107523136_1810808205725695_4415479734612

 

107398151_1810808125725703_8611304977143

 

107393958_1810813392391843_9937380028734

Редактирано от DSG-doctor.BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преминаваме и към ъпгрейда на предният мост: стабилизираща щанга Eibach, Powerflex тампони и фиксиращи алуминиеви втулки/водачи ?

 

109724679_1820081918131657_7563255256755

 

109685885_1820082044798311_5550282592945

 

109770116_1820082024798313_5143192682845

 

109666170_1820082031464979_7296365288646

 

109695597_1820081921464990_4522051660802

 

109089069_1820082101464972_3307349287387

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как е комфорта след този ъпгрейд. Поведението със сигурност се е подобрило, но по неравности не е ли прекалено нервна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, SKODA 105 RS написа:

Как е комфорта след този ъпгрейд. Поведението със сигурност се е подобрило, но по неравности не е ли прекалено нервна?

 

Комфорта е супер, даже по неравностите е много по-добре от преди. Много от хората си мислят, че става някакъв "УЖАС" с полиуретана, но е точно обратното.

Нямах много опит със задният многораменен мост при PQ35 платформата (предимно бях сменявал частично някой друг тампон с Powerflex, никога всичките).... но съм супер очарован от крайния резултат. По-стегната кола на тази платформа не съм имал или карал.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би било интересно и може би полезно, ако споменете някакви цифри. Лично на мен поне би ми било интересно де, какви финикийци отиват за подмяна на всички тампони, от къде може да си ги набавим и прочее. Не, че в нета няма инфо - напротив. Но инфо от човек, минал процедурата, винаги е по-полезно от инфото на продавача :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, zloQQ написа:

Би било интересно и може би полезно, ако споменете някакви цифри. Лично на мен поне би ми било интересно де, какви финикийци отиват за подмяна на всички тампони, от къде може да си ги набавим и прочее. Не, че в нета няма инфо - напротив. Но инфо от човек, минал процедурата, винаги е по-полезно от инфото на продавача :)

Специално за пауър флеск има много добър гайд, по който да си подбереш правилните тампони.

 

Моят въпрос по-горе беше провокиран от това, че ми предстои подобна процедура на Октавията от подписът ми и се чудя дали има смисъл да слагам пауър флекс или да заложа на оригиналните, тъй като колата се ползва предимно за извънградски пътувания, но от време на време се шофира и малко по-агресивно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, zloQQ написа:

Би било интересно и може би полезно, ако споменете някакви цифри. Лично на мен поне би ми било интересно де, какви финикийци отиват за подмяна на всички тампони, от къде може да си ги набавим и прочее. Не, че в нета няма инфо - напротив. Но инфо от човек, минал процедурата, винаги е по-полезно от инфото на продавача

 

Цената на всички тампони Powerflex с доставката беше към £ 560.00+.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
преди 14 минути, SKODA 105 RS написа:

Специално за пауър флеск има много добър гайд, по който да си подбереш правилните тампони.

 

Моят въпрос по-горе беше провокиран от това, че ми предстои подобна процедура на Октавията от подписът ми и се чудя дали има смисъл да слагам пауър флекс или да заложа на оригиналните, тъй като колата се ползва предимно за извънградски пътувания, но от време на време се шофира и малко по-агресивно.

 

При теб е по-лесно с подбора на тампони, на времето на VW Golf IV GTi 1.9TDi PD бях си сменил тампоните с Powerflex и си е доста по на далавера: два комплекта за предните носачи и комплект за задният мост... първо не сменяш повече тампони, второ си е супер комфортно и "мазно" возенето, не зависимо в, или извън града. А по онова време, Бургас и региона си беше като след бомбардировка, за две години имах девет гуми 17-ки с балони по каско ??.

Редактирано от DSG-doctor.BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните стъпки по ъпгрейда на окачването са направени ? ... Eibach Pro-kit пружини и предни амортисьор Bilstein B4s.

 

113091041_1826880490785133_1618339574038

 

115343042_1826880844118431_2091047151639

 

112720102_1826880974118418_1918384517395

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се поразтъпче след някой друг ден, пусни снимки, да видим стойката. Поздрави за ентусиазма и педантичността, с която работиш по колата! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 2 часа, SKODA 105 RS написа:

Като се поразтъпче след някой друг ден, пусни снимки, да видим стойката. Поздрави за ентусиазма и педантичността, с която работиш по колата! ?

След някоя друга седми ще да е ? , че се печатат разни неща, а вчера лепихме ленти и сега не мога да я гледам, но не мога и да я мия... ще се наложи да изчакам.

А колкото до новата фото сесия, планирали сме я към края на август, началото на септември и ще има доста за разглеждане ?.

Редактирано от DSG-doctor.BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.