Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Масло


SlaviDeshov

Recommended Posts

Здравейте , карам Scoda Octavia 2.0 Бензин 116 коня , 2003 година , Фейслифт
Проблема е следния , започна на дълъг път да ми светва червена лампа за маслото , и след няколко дни вече и на късо разстояние ми пищи . Запалвам колата , карам 2-3 минути и лампата се е появила на бордкомпютъра и ми пише на немски да загася мотора. Не е за смяна на масло , защото е обслужена , нито пък гори масло , за 4 години никога не е горила. Днес и долях 600 грама и отново пищи. КАКЪВ МОЖЕ ДА Е ПРОБЛЕМА ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Шкода октавия 1 1.9 тди и на мен ми правеше така  а бях сменил маслото. Смених датчик на маслото и се оправи. Би трябвало  и твоя проблем  да е същия. Само трябва да видиш къде  се намира датчика. 

Редактирано от цветан13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долял си 600 и още пищи? А защо си долял толкова след като е била обслужена? Щеката отчиташе ли изобщо нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази червена лампа дето свети, голяма червена лейка на дисплея ли е или малката лейка? Голямата лейка е за налягане на маслото, което значи, че маслената помпа е заминала, а другото е за доливане, но тука може вярно да се е прецакал датчика щом нивото е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.04.2020 г. at 17:59, skauta написа:

Тази червена лампа дето свети, голяма червена лейка на дисплея ли е или малката лейка? Голямата лейка е за налягане на маслото, което значи, че маслената помпа е заминала, а другото е за доливане, но тука може вярно да се е прецакал датчика щом нивото е ок.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето , може и да е налягането , знам ли ! Тези дни ще я карам да я качат на диагностика , ще си покаже всичко20200404_133859.jpg

Редактирано от SlaviDeshov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с налягането е това. Най-вероятно наистина помпата е заминала.

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега с VW Кади с двойка бензин имаше същия проблем. Смениха му някакъв датчик на картера за 30 лева и всичко е шест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, SlaviDeshov написа:

Тези дни ще я карам да я качат на диагностика , ще си покаже всичко

Ще покаже, но трябва да светне и така да я гледат, иначе файда няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sauber написа:

Един колега с VW Кади с двойка бензин имаше същия проблем. Смениха му някакъв датчик на картера за 30 лева и всичко е шест.

Тойе за нивото,не за налягането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, cuca7 написа:

Тойе за нивото,не за налягането

 

Точно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли пише на немски на дисплея? Защото аз немски не разбирам.

Иначе към колегата, които е пуснал темата - Купи си една блутут тъпня от OLX. Има ги от 5 до 50 лв. Нищо не става от тях, но грешка можеш да прочетеш поне. Вади ти кода на грешката, даже ти дава предложение според марката на колата какво значи. Поне ще има ясно какво е.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, sauber написа:

Това ли пише на немски на дисплея? Защото аз немски не разбирам.

Иначе към колегата, които е пуснал темата - Купи си една блутут тъпня от OLX. Има ги от 5 до 50 лв. Нищо не става от тях, но грешка можеш да прочетеш поне. Вади ти кода на грешката, даже ти дава предложение според марката на колата какво значи. Поне ще има ясно какво е.

 

Тва чете грешки само в мотора

АБС,климатроник например не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мястото на датчика се поставя уред за проверка на налягането и резултата ще покаже какво да се прави. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че проблема не е от заминала помпа, а най-вероятно  цедката на маслоприевника на помпата е задръстена.Сваля се картера, маслаприемника и се почистват се с домакински обесмаслители и някакъв разредител..Иска се търпение, киснене и търкане.Пиша това от личен опит със същия двигател.Ина мен ми светваше лампата и пищеше зумера особено като е топло времето.С описаната процедура проблема се реши.Преди почистването си купих механичен манометър за масло и мерих налягането при което даде прекрасни стойности на свободен ход и на 3500 об.,но при натоварване на двигателя на пътя и особено в топло време както съм написал си светваше лампата и зумера пищеше. Дано съм полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.04.2020 г. at 17:17, Peev64 написа:

Предполагам,че проблема не е от заминала помпа, а най-вероятно  цедката на маслоприевника на помпата е задръстена.Сваля се картера, маслаприемника и се почистват се с домакински обесмаслители и някакъв разредител..Иска се търпение, киснене и търкане.Пиша това от личен опит със същия двигател.Ина мен ми светваше лампата и пищеше зумера особено като е топло времето.С описаната процедура проблема се реши.Преди почистването си купих механичен манометър за масло и мерих налягането при което даде прекрасни стойности на свободен ход и на 3500 об.,но при натоварване на двигателя на пътя и особено в топло време както съм написал си светваше лампата и зумера пищеше. Дано съм полезен.

Да , прав си колега ! Отвориха я целата цедка с чернилка , сичко беше в нагар , изчистиха я целата помпа , цедката , картера , сложиха и ново масло с нов филтър и сега си върви добре и няма никакви проблеми !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.