Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Skoda Garde 1984г.


Recommended Posts

Нямам нерви да се занимавам повече с тази кола, затова я пускам за продажба.
Повечето от вас я познават, така че няма какво толкова да описвам по нея. Според мен е 1984г.

В момента е с двигател от AUDI 2,0 литра около 100 коня с карбуратор, наличен е и оригиналния двигател, сухото окачване и няколко скоростни кутии - 4 и 5-тепенни. Както и цял гараж резервни части (половината нови, половината употребявани, но годни) + още една жълта Шкода 120L 1981г. за донор. 
Всички зелени лепенки са отстранени в момента.

Цената е много относителна, зависи какво от всичко ще се вземе, дали само колата или и всички части + другата към нея.

Но все пак ориентировъчно между 2500лв. (само Гардето в сегашния му вид) и 5000лв. (Гарде+120L+целия набор части).

Документално е наред, преглед и застраховка няма, защото не я карам, но веднага могат да се направят.

Приемам и бартер за друг автомобил, независимо по-нов или отново ретро - с доплащане от мен или от другата страна.

Намира се на 9км от Пловдив, О8858О7788.

Засега я пускам само тук с надеждата да я купи някой фен и довърши, ако не стане ще я публикувам и на други места.

036348873-big.jpg?r=0

036348874-big.jpg?r=0

036348879-big.jpg?r=0

036348882-big.jpg?r=0

036348883-big.jpg?r=0

Редактирано от Vento
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Знаеш, че имаш обещание към мен, надявам се да го помниш!!!

 

Сега малко съвети.

Познаваме се и искам да ти помогна с продажбата, до колкото мога.

 

Цената, която искаш за колата, никак не е малка, което би било причина, никой да не тръгне просто така, да дойде и да разгледа колата.

Снимките които си качил са доста не актуални, на тях се виждат единственно, липса на оригинални части за модела, няколко удъра, доста нескопосано направени, задните вежди предполагам от голф, също така предполагам зле направени, като се има предвид завършъка им към прага и други и други. Съветвам те да наснимаш колата подробно в този момент от проекта, със всички места които се нуждаят от тенекиджийска работа.

 

За мен и за теб, както и за доста фенове на марката, 2000кубиковия двигател, е само и единственно проблем, но някой може да иска да си кара колата с него, тъй че хубаво би било да покажеш монтажа му в коша, както и документалното му състояние.

 

Интериора, няма никаква информация за него, предполагам той също е доста побългаряван (надявам се да греша), но и аз и ти знаем колко трудно е да събереш оригинален интериор за такъв модел кола. Хубаво би било да качиш снимки и на него.

 

В обявата няма дори линк към снимки на колата донор която включваш в цената, аз съм запознат с нея, но е хубаво и другите да са на ясно.

 

Частите, които предлагаш... хубаво е да ги опишеш, скоростни кутии (ок) но аз като стопанин на около 200кв.м. части за задномоторки, мога да си представя страшни богатства, но съм виждал и 2 мазета ненужен боклук... така че за да продадеш комплект всичко е редно да опишеш частите за 2500лв. като се започне от уникалните джанти, та се стигне до дистрибуторни капачки (които и 2лв. не струват).

 

Като завършак на пледоарията ми, ще те попитам следното, приемаш ли бартер за 1 стотица цяла, един изкърпен скелет с всички документи, едни лети джанти и 2 гаража части намиращи се в София... информацията е доста не пълна нали... 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, абе Коце - да беше станал адвокат (колега) с такива пледоарии. Сигурен бях, че ще вземеш отношение. Мерси!


Да започна накратко да ти отговоря - да, наистина не си направих много труда всичко да е подробно, защото в момента нямам нито време, нито желание. Ядосах се,  че само ми пречи, а нищо по нея не се прави.
Всичко започна от това, че скоро ми се обадиха непознати за мен хора, които искат да я купят. Знаели я от Казакови още. Как са стигнали до мен не зная, като дори не бях я обявил до вчера. Засега ги оставих на изчакване, защото предпочитам да я вземе някой като теб, който да я довърши с мерак. А и окончателно се изнервих, че няма никакъв напредък по реставрацията по независещи от мен причини (липса на майстори, не финансови!).

Относно обещанието - именно затова я пуснах в този вариант - само колата, частите отделно. В момента са в 3-4 бокс-палета, опаковани в кашони и надписани, но нямам място и време да ги разопаковам и опиша.

За цената - не е малка, но според мен не е и прекалено висока, а и при сериозен купувач на място винаги ще се разберем. Изобщо не бързам, нито ми трябват пари. Стои вече 4 години (в гараж), още толкова да стои - само започна да ми пречи и си освободих гаража от нея. Според теб колко струва само сухото + 5-степенна кутия + джантите? Щото аз само тук ги виждам 2 бона и знам как да ги реализирам, ако се стигне до там.

Тия дни ще направя актуални снимки, но повечето сериозни потенциални купувачи тук познават колата дори по-добре от мен, а откакто я имам нищо по нея не се е влошило. Интериорът е много добър, няма много побългарявано, освен грозните дупки за тонколони на задните кори и пред задното стъкло и 1-2 допълнителни копчета по таблото. От всички части, за да се докара в оригинален вид, не успях да намеря само предна броня (която е трудна), задни вежди и огледала на вратите (които не вярвам да са проблем) и оригиналната решетка, но имам няколко много подобни и идея как да станат като оригиналната. Тенекеджийска работа има много - аз съм накупил нови предни престилки, калници и употребяван добър капак - трябва да се сменят + изчукване и изправяне на места. Май от ламарините има всичко нужно (без споменатите вече задни вежди). От жълтата ще се вземат никелиринати лайсни на праговете (под вратите), които са въпрос на вкус.

Сегашният мотор е монтиран добре, пали и върви. Но това е само временно, защото нито има документи, нито може да мине КАТ (дори и да имаше - трябва Технотест), нито пък се връзва с идеята на колата. Наличен е оригиналният, мисля, че и още един трябва да имам + другата Шкода почти цяла (моторът не е разглобен).

Слагам линк към нея, макар да съм сигурен, че който има интерес я знае: 

Като завършек ще ти отговоря, че причината да мисля да се разделя с тази, е че нямам нерви да се моля на някой да ми направи кола. А аз нямам нито време, нито умения по тенекеджийските неща. Нито от такива мотори разбирам, само от по-съвременни. Така че замяна бих направил само за нещо, което мога да карам веднага - довършено, разбира се с доплащане от мен. Или за някаква масова кола от 1998 до 2005г. примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа - ако някой я купи, доставката до всяка точка на България е за моя сметка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да говорим в липсващи части тогава. 

Предна пластмасова броня в 3 части с кофти мигачи, може и нови!!! (каквато ти е нужна) 

Лява пластмаса около фара чисто нова, решетка употребявана но перфектна и 2 фара употребявани но добри (ще ти подбера най-добрите)... 

Всичко това за кутия за сухо окачване и ако имаш някви периферни боклуци около нея резервни (носач някой, барабан някой и тн.) 

 

Знаеш, че като търсиши редки части, еднин от телефоните които трябва да провериш е моя!!! 

 

Към въпроса за задно сухо окачване, около 500лв. ще се намери човек да даде, за джантите още толкова... Не че не са редки и търсени части, но в БГ пазра е ограничен и никой не дава пара за тази марка коли... Обърни внимание в задномоторните раздели, колко човека пишем... 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм се ограничавал с БГ пазара, отдавна купувам и продавам от цяла Европа и Щатите.

Пускам я първо тук, казах защо. Но ако до няколко месеца не се появи сериозен купувач, знам какво да правя.
Подробни снимки и опис на всяка част от резервните имаше в snimka.bg, но сайтът им каталяса и всичко замина.

Много интересно как човек като продава нещо е много ценно, а като го купува - не струва толкова пари.

Намери ми колкото искаш сухи окачвания по 500лв., че аз имам на кой да ги дам по 1000 евро в Чехия веднага - ще изкараме пари! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат ти си знаеш, аз ти казвам къв е БГ пазара, щот аз съм ограничен и гледам него, като прпдадеш в БГ над 500 лв окачването ми се обади... Последното когато излезе,още си бил много далече от шкодите, седя 4 месеца и на всички гроздето им беше киселодокъто не падна на 500лв.

За джантите самия ти обясняваше на Ванко Варната, че изкарва пари на наш гръб и обясни колко точно струват тея джанти.... 

 

Май нещата стават точно както ги описа, купуваме на тънките пари и после обясняваме колко е ценно всичко... 

 

Не се превъзбуждай толкова, нямам никъв интерес към колата, изхвърлял съм къде къде по-читави купета, точно заради пазара и се опитвам да ти дам съвет. 

 

Успех с продажбата извинявай, че се намесих в темата ти, ще помоля да разчистят мненията ми за да не пречат на продажбата ти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

И аз да се включа (не знам от кога не съм влизал във форума). 

 

Интересува ме цената за сухата птица и полуоските (носачи и главини си имам) а ако искате ми дайте цена и за комплекта. 

 

Предварително благодаря за съдействието 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.