Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Felicia ll L&K - Проект


Rosen Raychev

Recommended Posts

Новите придобивки:
Предна стабилизираща щанга от 1.9 със скобите и тампоните + биалетките, които вероятно ще се взимат нови. Някой ден, ако падне може да си взема и щанга от пикап, тъй като знам, че са по-дебели.
IMG_20210204_160550.thumb.jpg.2e87686efee1fba97364839ff9a3b14f.jpg

Също така най-сетне капачка за задната броня за куката и два сеннника,които за разлика от моите не висват на всяко спиране, а лайсните под предните фарове си ги събирам, понеже така като гледам е слабо място при фейслифта и вече съм губил 2.

IMG_20210204_173045.thumb.jpg.cfc0a5cc595b3061afeab35450f0f8a0.jpg

 

Следва като се постопли времето да се монтира щангата, а през това време се надявам да измисля нещичко и за задния мост. Капачката за куката ще почака да си я "мацна" в сиво и тогава ще я слагам с надеждата да не си отиде на първия светофар.?

Редактирано от Rosen Raychev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • Отговори 117
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Rosen Raychev

    55

  • The Best Forman

    21

  • __smirnoff__

    5

  • Logrus

    5

Вчера направихме една разходка до Стара Загора и благодарение на Ясен(lent) се прибрахме с разпънка на макферсоните:
IMG-22fe82104da6f419b3c9978bf03b2be3-V.thumb.jpg.b54be82864c12bc27bcf4de2babf2a7f.jpg
И с тези:
IMG_20210221_132847.thumb.jpg.736a5b647aeb4fb8c966069c56c21079.jpg
Баба Фелка вече си има оригинални джанти 13ки за Felicia Magic + нови капачки за централния отвор.
Skoda-Felicia-Magic-Limited-Edition-1999-UK-Market.jpg.4063045a1d7ef1ea767da527b511f40e.jpg
Искат малко освежаване, но нищо сериозно.
IMG_20210220_120409.thumb.jpg.d48c3ad267abf291c6df85760fe1b12a.jpg
Поговорихме малко, обменихме опит, лично на мен ми беше много приятно? и вече видях на живо редкия борд компютър, което ме накара още повече да се надявам и на мен да ми попадне един такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за джантите, ще подобрят много визията. След освежаване и боядисване ще заспят! 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честити придобивки.

На правилното място си отишъл - Ясен е жива енциклопедия що се отнася до Фелиция, а и си е маниак ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Честито. Джантите са много хубави. Спомних си как се радвах като ги купих и монтирах преди доста години. Днес никакви лети джанти не могат да ме зарадват така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте и благодаря за поздравите.
Установих, че ремъка, който се бях засилил да сменям не е причината за свиренето, което ме тормози, а скърца ролката на компресора на климатика.
Днес смених старите сенници и вече сложих ламбда сондата на Сашо. Колата беше започнала пак да прави мизерии от сорта на това, че студена на тръгване(първите 200-300метра) се чуваше нещо като пукане откъм дросела придружено с притрисане и неравномерни обороти. Е смених я, защото това остана последното нещо, което не е пипано по тоя двигател. Направи ми впечатление, че имаше разлики между моята и новата, но след монтажа все едно се возиш в друга кола. Много съм доволен, отидохме да я измием и след като вече си имам лети джанти, единия тас си дари емблемата:)
IMG_20210327_181513.thumb.jpg.2c9a5a877e51fe50633f8fe24a150525.jpg

Редактирано от Rosen Raychev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте, 
От отдавна не съм писал, но училището е на първо място...
Новите неща по колата:
- още един плафон в багажника, оригинален за другата страна:
IMG_20210405_200758.thumb.jpg.773a7eea73187e1e611b4b1e1c3b88e8.jpg

Здрави мигачи Hella, като ги взех бяха с черно фолио, но прецених, че няма да си отиват с колата и го махнах:
IMG_20210522_191120.thumb.jpg.eeb5aed538759a1c9025d7faba782be0.jpg

Джантите китосани и боядисани(както и капачката на задната броня и едната лайсна под фара). Беше ми за пръв път и се получи прилично, въпреки, че не са перфектни

IMG_20210506_201529.thumb.jpg.302d2e7997e9e927cae1063b2e45d256.jpg
 

IMG_20210605_121402.thumb.jpg.bf70ede15c01ff2b961dcc0cc2a2c7b5.jpg

Последва срещата в Първенец, беше много приятна и се нагледах на няколко броя истински Шкоди :)
2021_06_05-Parvenec_030.thumb.jpg.9992748fee91dd43433f54baebd19ea1.jpg.d600b71fa19ceb88f98942745d2e158a.jpg

След това си намерих оригинални ветробрани на Шкода за Фелиция (за жалост само предните):
IMG_20210610_195848.thumb.jpg.f30503ff4819d2d4b4ef71e34f634bc4.jpg

И сега последно започнах да се занимавам с панелчето за ел. стъклата от фейслифта да го направя да работи със префейсовите мотори (копчетата не са като нормалните - вместо да обръщат поляритета, те само пращат сигнал до модула на фейсовите мотори, който префейсовите нямат)- за целта използвах тези релета на платка- по 1 за всеки мотор:
IMG_20210602_194149.thumb.jpg.9b21d56a785a86cd361fd26ee47d25e5.jpg

Връзва се така:  https://www.instructables.com/DC-Motor-Controller-With-Two-Relay/?fbclid=IwAR3OTokeBvAJGYh0ldb4d1TQwCK-XWftNYGMnTibGBS03zOBZ9G9VuxV8mw
Направих опит и работи (не успявам да прикача клип), сега остава да ги вържа като хората, да скрия релетата и ми се иска да направя дупка в панела за да пъхна контрола за подгрева на седалките както тук:
190807472_343038400775957_5027217182587328303_n.jpg.4a7eea9e4e09724c47af388245c33031.jpg много ми харесва как изглежда.

 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,колега! Доста добре се получава всичко. Харесва ми старанието ти да се изпипва всичко и да е максимално близко до заводското. Продължавай в същия дух и скоро дано имаме "най-натупаната" Фелиция L&K, не само във форума а и изобщо! ?

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте, пак да се похваля с новосъбраните части:
Намерих си нова лайсна на задната броня, защото старата имаше много дразнеща дупка, и я боядисах. Заедно с нея си имам и "нова" емблема на багажника от поредния тас, който развалих (имам още 2 възможни опита?)
Ето снимка само на лайсната, че емблемата я сменях по-скоро:
IMG_20210725_195735.thumb.jpg.af70cce24a52a5443038e483d5eccd37.jpg

Преди да идем на почивка се наложи колата да мине и през Автоцентър Люси за освежаване на спирачките и смяна на накрайници.
След това боядисах и монтирах разпънката:
P1020630.thumb.JPG.3e0d612861674bf33452144c68e80b3a.JPG

Сдобих се и със стабилизираща щанга за отзад, макар и по-малка от това, което бях замислил. Вместо от L200, която е 27мм, взех от Tigra/ 15-20мм, понеже са за по 5лв в моргите. Не знам кога ще я слагам, защото има нужда да се преправя, а към момента нямам с какво да заварявам.

Другото, което се надявам да се случи до края на септември е боята на новия калник, за момента съм приключил с подготовката му и с грунд.

И последно, за което най-много се радвам е новото радио - оригинален grundig със CD:
IMG_20210813_135603.thumb.jpg.2ba289ddbcc8419b664499f41636f264.jpg
IMG_20210813_171433.thumb.jpg.afad2fd56e7a3355bc15ec04df65eebd.jpg
IMG_20210813_210127.thumb.jpg.775549a1fc8f4f82bc29c78fa8a71e70.jpg
Дойде даже с упътване и смятам, че много повече подхожда на останалия интериор в сравнение със старото радио, което и без това не работеше хубаво.
От интериора остават да намеря оригиналните стелки, кожени волан, ръчна и скорости, да оправя реглажа на предните фарове, борд компютър и рафтовете под таблото за колите с airbag. Малко по малко се надявам да я съберем и някой ден пак да изглежда така:
DSC06282.thumb.JPG.33dbf7b790332450db7e3f0c62281d6f.JPG
...но с малко повечко екстри?

 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравление за положения труд и резултат !

Ще се радвам скоро да я видя и на живо.

 

Поздрави.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес с една стъпка доближихме последната снимка от предния ми пост:
IMG_20210905_135557.thumb.jpg.1c0b4ed7a78bef003376e3bcf97587d5.jpg

IMG_20210905_142449.thumb.jpg.ed0efed63097f046a8246ca59cdc2a0b.jpg

IMG_20210905_142438.thumb.jpg.28100b6b41cf657edc4c29670b70712a.jpg

IMG_20210905_200320.thumb.jpg.4d68504321dd47e0230b9e0df1973673.jpg

IMG_20210905_200741.thumb.jpg.20a71b3fd6b72d4dcfe52246681f21c3.jpg

Малко повече снимки като за един калник, но съм доволен от резултата?
Като за боядисване със спрей не се получи никак лошо според мен, пък и в цвета няма някаква фрапираща разлика. Утре ще се помъча още малко с напасване, уплътняване и ще направя някакъв опит за пастиране.

За финал снимка от преди 2 години преди да започна да се интересувам от Шкоди и да си "играя":
IMG-aa86eaa4723551d13450527449e858ff-V.thumb.jpg.e693e41a17c768e7b0e64ff376fa78c8.jpg

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

От бая време не съм писал в темата. В последно време си мисля за заглавието "Проект". Когато взехме салона, представите за тая кола пък и думата "проект" бяха съвсем различни, заради ентусиазма, който далеч не е изчезнал все още. С времето разбирам колко труд, време и средства са необходими, за да се направи дадено нещо както трябва и да може да се нарече проект.  Като изключително много се радвам, че имаме не една или две такива клубни коли,а продължават да се появяват и нови! Аз все още съм доста далеч от това, но някой ден се надявам да постигна нещо такова.

 

Та, след малката среща тук в Пловдив се наложи бабата да превози над 150кг строителни материали, с което успях да придобия по-реална представа как ще изглежда на спортно окачване?:

IMG_20210925_144726.thumb.jpg.93be705a10959b8ed211043b2dce0076.jpg

 

IMG_20210925_144736.thumb.jpg.12cec7cb8f9f58eed1e5f7f5f77392e0.jpg

 

Намерих "кожен" волан, който има дребни забележки, но си ми харесва. Като им дойде времето на седалките и него ще освежим:

P1030067.thumb.JPG.50f4e6244a8883f32f414e253de8b6e7.JPG

Отстраних дразнещото свирене след вече половин година. Научиха ме как се сваля ремъка, свалих компресора на климатика и смених лагера:

IMG_20211022_120230.thumb.jpg.30b8028fa94620901e0daef929ff0811.jpg

 

IMG_20211022_120857.thumb.jpg.cd1208e38a84a7d0e4c5df59e9c5f8c3.jpg

 

Идва по-неприятната част от поста. Преди 2-3 седмици се разходихме до Равногор и разбира се да не пропусна реших да нащракам няколко снимки. Светлината беше хубава и реших да пусна всички светлини за 1 снимка. Точно след половин минута се връщам да ги спирам и какво да видя - в купето не се вижда от дим... Прибрахме се някак си до вкъщи без фарове, стопове и аварийки, невредими за щастие, а и без проблеми с полиция.

Тук, ако се увеличи снимката, ще се види даже дима през задната врата:

P1030061.thumb.jpg.20a5ff802d87cde37a10e878de39f12b.jpg 

 

На следващия ден се започна разглобяване на таблото - всичката ел инсталация около копчетата беше изгоряла + стопен ключ за фаровете. Изолирах кабелите и подмених където беше нужно(може би ако ми изпадне някъде цялата ел. инсталация зад таблото, ще си я взема да е цяла с правилните цветове и всичко).

IMG_20211101_134934.thumb.jpg.8a7d53f52e81e2337574360fa5828559.jpgIMG_20211101_162746.thumb.jpg.f22d31e54c028da02caaf876f652c0e4.jpg

В крайна сметка заработиха светлините и си помислих, че пиновете от единия куплунг са се извадили и са дали на късо, понеже беше хлабав, и див и щастлив започнах да сглобявам, след което пак се подпали на същото място. Айде пак цялата хамалогия, този път започнах да меря всичко с мултицета и да следя по схеми. Габарити, къси, дълги и стопове  тръгнаха, та поне успяхме да си минем прегледа. Тук проблемът се оказа в ментета бушони - то пише 10А, обаче явно е доста повече. Остана само късо някъде по веригата на халогените, което не мога да хвана все още къде е, но ми писна и ги разкачих за известно време. 

 

На прегледа ми казаха, че съвсем съм без задни спирачки и днес смених челюстите, още едно ново нещо, което не бях правил до сега. Това е и една от главните идеи на колата - покрай всичко останало и да се науча.:)

В друга тема споменах за ръжда по задните бомбета, както и по веждите е тръгнала, ще гледам да се погрижа за това по-скоро, но е твърде вероятно да остане за на пролет, ще видим.

 

Това е за сега. Малко да намаля хобито, че и училището ми е важно, а и осъзнавам, че напоследък каквото и да докосна се чупи. Освен подпалените кабели, днес вратата на багажника ми се стовари върху телефона (екранът леш), да не казвам и колко чаши счупих вкъщи през последните месеци?

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно , не си първия "палил" инсталация на Фелиция .. те по принцип си страдат от малоумно изработено бушонно табло и още по-странно управление на консуматорите . Ако намериш , граби цялата инсталация и подменяй всичко .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, The Best Forman написа:

те по принцип си страдат от малоумно изработено бушонно табло и още по-странно управление на консуматорите

Убедих се в това. Два-три дена разглеждах схеми и пак нищо:

237187016_Diagram9.thumb.jpg.71d929bf3639c59cd80911e51e8d55b2.jpg

Самият проблем е някъде по веригата на бушон номер 22 на диаграма 9.

От него са показани 3 извода:

1 - осветление по радиото- не е от това.

2- интериорното осветление- и от него уж не е.
3- остана осветление на номера, багажника, преден ляв фар и заден ляв габарит, които вече работят

може би трябва просто да си играя с проба и грешка

1809777778_Diagram10.thumb.jpg.82de9c09a831d580e98e67bb37a9051f.jpg

На тази диаграма са стоповете горе вдясно - тук беше проблемът с бушон номер 14.

Сега всъщност като го изписах не виждам да има останал някакъв проблем. Ще ги замеря пак и ще пробвам идните дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

 Ако намериш , граби цялата инсталация и подменяй всичко .

 

От такава Фелиция 1.3, ми остана част от елинсталацията, предимно лявата част, защото удара беше в предна дясна част. 

Но нямашв климатик. най- обикновено оборудване. 

Ако мислиш, че може да ти свърши работа, ще я потърся и ще разпъна, за да се види какво има, че вече  съм забравил какво беше и ще  я снимам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Ако Росен няма интерес, аз имам. Каква цена се търси за нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпревариx те?

Вече е при мен заедно с още 1-2 дреболии, за което благодаря на shotik?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте, 

Както разбрахте, снабдиха ме със здрава ел инсталация:
IMG_20211211_175019.thumb.jpg.9288b25f3c16f9272eec691dd7a2c993.jpg


 Внимателно разкарах цялата изолация и пин по пин си взех всичко необходимо почти без да се налага да режа кабели, включително извадих маншоните без жертви(моите са скъсани от идиотите дето са прекарвали алармата, която е вече в боклука :))


IMG_20211229_184344.thumb.jpg.5c8463177752daf44e9655dd58284114.jpg

 

Последва сглобяване на старо табло от общо две, като исках да ползвам циферблатите от 1.6, но се оказа, че имам само оборотомер и си сложих моите, нови крушки и залепване на всички счупени части/крепежи от първото ми сваляне преди 3години...

 

IMG_20211224_165717.thumb.jpg.848886e5f3ae2de9256e4a45ae71ac80.jpg

 

IMG_20220109_125736.thumb.jpg.4b9b9b3c88f00aa1470fe19600a868a7.jpg

 

Лед осветление по копчетата:
 

IMG_20220111_162440.thumb.jpg.5ff1a8d2d8ce3b5e7d4cd7038a725311.jpg

 

IMG_20220210_190606.thumb.jpg.e0cc938899a96876984f65db6a62ce5c.jpg

За задните халогени се е разместила клемата, но ще го оправя

 

Следва отново разправията с тия клапи за парно/климатик от предната страница...

Значи те управляват дали въздуха да духа към пътниците, или да обдухва стъклото и седят така:
IMG_20220208_115645.thumb.jpg.7e09c5465e72d01966b8ac57d1b5b55d.jpg

Намират на място където до колкото знам обикновените фелиции нямат нищо, управляват се от моторче с реле, което да обръща поляритета и от ключета тип шау-бау на самото табло:
IMG_20220208_120010.thumb.jpg.b1d663878ec4dff32dcb6ffee699bf87.jpg

 

Накратко разглобих целия механизъм на моторчето и почистих и смазах всичко старателно:
IMG_20220129_161123.thumb.jpg.e51101e382a7d804068d8393c914cd44.jpg

След известни проби докато загрея кое за какво е и как работи по цялата верига на клапите установих, че платката и релето са гръмнали:

IMG_20220204_133833.thumb.jpg.c93e919f1a61b991f46e54ee00ad1767.jpg
IMG_20220208_120035.thumb.jpg.0cf914184beea1aea728c765d5647c74.jpg

Запоих платката и смених релето, като съответно накарах моторчето да работи. Проблемът обаче е следния- лявото ключе от панела, което отговаря за моторчето само казва на коя страна да върти (отваря/затваря клапите), но моторчето не спира, а върти постоянно, в следствие на което и новото реле замина след няколко движения на клапите. Последва пореден опит с ново реле, но този път гръмнаха още две други писти по платката (тук може вече и аз да съм капнал някъде с поялника и да е моя грешката, но тя стана неизползваема ) Теглих им майните на тия клапи и реших, че така и така не бачкат и ги махнах съвсем, за да видя дали въздухът ще е достатъчно силен да обдухва и  стъклото както е на Нормалните фелиции...
Но както и да е, продължих със смяната на ел инсталацията по копчетата, както и отстраних проблема при моторчето на парното, което също се оказа, че е пострадало след "пожара".

Отново цялата изолация на боклука, пин по пин сложих всичко и добавих инсталация за предните халогени, понеже колата на Shotik не е имала, по заводските снопове:
преди:

IMG_20220130_165513.thumb.jpg.32ad19bd08cbb652864b9cbd4fa4b0b9.jpg

 

 и след:

 

IMG_20220208_114203.thumb.jpg.9c448f120dcfc2dc860a846b51c7091a.jpg

За жалост счупих част от щипките, които държат снопа и за това със свински опашки...

IMG_20220208_114221.thumb.jpg.93dc48bef41d910fc8659b77581570b1.jpg

Където беше нужно сложих нови уплътнения по въздуховодите:

IMG_20220210_115824.thumb.jpg.ecba9a9d9f84a805a7fef94e8bb0ff9b.jpg

 

Почистих всичко, залепих шпилките на таблото, този път с poxipol вместо горещ силикон, че и на тва му ядох попарата ? и монтаж:

IMG_20220206_153506.thumb.jpg.a61998b9f3567edf2ba110539eb83a4b.jpg

 

IMG_20220209_125922.thumb.jpg.93d0c13f8b264e6814dd28f751b3aafb.jpg

Тук може да видите къде реших да скрия релетата за ел. стъклата от лятото - вдлъбнатината под барчето
Също така между другото боядисах таблото около уредите и другата ми придобивка в комплект с кабелаците - оригинална планка за акумулатора, че баща ми ,разбира се, я е хвърлил някъде и до сега беше с една грозна ръждива ламарина:

IMG_20220206_144320.thumb.jpg.5903ba749d06c2ee6ae86322fcded9bb.jpg

 

IMG_20220116_173351.thumb.jpg.e34b5a505349b9f34fdcf70a8a467935.jpg

 

И вече сглобено:

IMG_20220210_130559.thumb.jpg.a2a8ff17bc6b4d299d8d094dd6ccd685.jpg

Хареса ми как стана цялата процедура, аз съм доволен. Следващите неща по списъка са да освежа халогените, че единия е счупен, а другия е мръсен и да се погрижа за инсталацията в задната част на автомобила за където трябва да си изнамеря маншон за кабелите на петата врата и плафони за регистрационния номер.

 

Въпрос: Ако се вгледате в последната снимка, копчетата и лостовете на волана са много избелели, та има ли някакво решение да се възвърне цвета малко от малко?

 

 

 

 

 

Редактирано от Rosen Raychev
  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм , но не съм виждал и не съм правил такова нещо - избелели лайстни ги затоплят с пистолет и те си връщат цвета .

Лостовете може първо да пробваш да ги забършеш щателно с амонячен препарат за стъкла и после се пробвай да ги грееш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, The Best Forman написа:

Чел съм , но не съм виждал и не съм правил такова нещо - избелели лайстни ги затоплят с пистолет и те си връщат цвета .

Лостовете може първо да пробваш да ги забършеш щателно с амонячен препарат за стъкла и после се пробвай да ги грееш .

За лайстни, кори на врати и подобни съм съгласен. На лостовете обаче да не им избягат означенията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам няколко резервни копчета и един от лостовете, така че първо с тях ще пробвам. Мерси?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,
Време е и аз да споделя какво се случи с колата през последните седмици.
Срещата в Първенец тръгна да наближава и съответно трябваше да се подготвя лека полека. Ще започна от там, че от от известно време отново имам много дразнещи проблеми с централното и бравите на вратите от типа на: заключване на колата след минаване през някоя дупка или да дръпна дръжката и вратата да се заключи. Реших да ги отворя всичките и да отстраня проблемите, като се опитам да оеднаквя бравите на всяка врата (всяка се усещаше различно при отваряне и затваряне). Понеже до сега на два-три пъти съм сменял машинки на централното, отворих едната от интерес да видя какъв е механизма и дали има начин да се оправи - еми няма...(или поне аз не съм успял) Пластмасови елементи, които с времето явно се износват и искат смяна:

IMG_20220411_211705.thumb.jpg.64b947d5deb9d44b85fd0ba5af10ee66.jpg

 

Не знам кой какво е правил с тая кола преди да попадне в семейството ми, но ми стана интересно, че в предна и задна врата откъм пасажера машинките не бяха оригинални,  а от най-разпространените ,които вървят в комплектите с алармите. Предната вече си е на Brano, а за задната ми беше плана да направя една от старите, но не се получи и все още не съм сложил оригинална. В крайна сметка почистих механизмите на вратите старателно, смазах и настроих горе-долу да се оеднаквят.

Понеже в колата се бяха натрупали много шумове от разглобяване през годините, а и вероятно от родните пътища, реших също за интересно да пробвам да я обезшумя леко. Първата част от това беше когато свалях таблото - за разлика от първия път, може и в миналия пост да съм написал, че вече е закрепено с всяко едно болтче, което е нужно. Така направих и по вратите - кабелите и буксите са закрепени с всички оригинални щипки. Освен това, колата ,от която взех салона, имаше тези пластмаси във вратите, а аз имах само на задните(вероятно пазят от мръсотия) така, че ги  сложих и тях (отново старателно измити):

IMG_20220320_135028.thumb.jpg.4c395c0840cc9d39259797135a91540a.jpg 

 

IMG_20220320_135017.thumb.jpg.c4886614ad7c47e2a6e267afcf4ced7a.jpg

 

Дойде време да затварям вратите и използвах нещо, на което обърнах внимание в темата на Иво за 105цата - изолация за ламинат по 3 мм. Задните кори с малко мъка събраха 4 слоя, докато предните с много мъка събраха около 2 и половина. Резултатът е повече от доволен и бих казал, че много се промени звукът при пътуване и затваряне на вратите. (и не, не е само защото си играх 2-3 дена да режа и да правя опити да напъхам повече слоеве...?) Въпреки това, след като чух как глухо се затвори багажникът на Пейо, май май лятото ще се сдобия с една ролка от изолацията, която той е слагал.

 

Последва монтажът на "новите" ми дълго търсени светлини за рег. номер. Не, че е трудно да се купят нови за по 10тина лева, но както и при предните мигачи държах да са оригинални и в случая на TRW ?:

IMG_20220402_180059.thumb.jpg.d56cd1c6844bf9f5b794e34a859cd2ae.jpg

 

IMG_20220402_184255.thumb.jpg.9a4d5733f350bd4e01b2e440b23c2093.jpg

 

Един от най - дразнещите шумове поне за мен по колата беше тракането от щеката на предния капак още със запалването на двигателя. Търсех решения, като едното от тях, което горе-долу се получи беше парче маркуч и около него някакъв тампон от Лада. Малко след това обаче се оказа, че в магазиннчето на Симеоновско има оригинални тампончета и набързо си поръчах 2 заедно с още дреболии:

 

IMG_20220310_155106.thumb.jpg.8314fc6c290360d1310025e0b6944adb.jpg

 

IMG_20220310_145731.thumb.jpg.23735bed01f508a5a55e3352e7cd2e16.jpg

 

Такаа, осъзнавам, че това трябваше да се случи много отдавна, но чак сега реших да почистя салона по - обстойно:

IMG_20220405_171255.thumb.jpg.13fdb13bc92a89dbdcaab04688042c58.jpg

 

IMG_20220405_172746.thumb.jpg.fad07820f29317e4f8fadc42662c57e5.jpg

 

IMG_20220405_172751.thumb.jpg.ad48bb3c63b85063148ce568ec0fc1af.jpg

 

IMG_20220405_180222.thumb.jpg.acb0725311388f86b68e588b86323d4b.jpg

 

След това и с препарат:

IMG_20220405_182959.thumb.jpg.f6fcfaa489bd0608f56e9e9824fee7ca.jpg

 

И вече в тази кола започна да мирише на чисто за пръв път от години насам. Последваха седалките, които ако забележите на предните постове бяха съвсем различен цвят:

IMG_20220406_161846.thumb.jpg.81da91b9fd52a9276bf557886af4e0c2.jpg

 

IMG_20220406_172402.thumb.jpg.a9d9ce59806c1128b8e3c6b7b3843335.jpg

 

IMG_20220406_172435.thumb.jpg.b09c26c677586c4ec65883bb48caf985.jpg

 

Използвах бяла магическа гъба и препарат за почистване на кожа
Също така си сложих пластмасите от старите седалки, съответно светлия интериор(сами можете да се досетите защо):

IMG_20220325_175032.thumb.jpg.2c2589f58853398bfde0e3d2edc4dcaf.jpg

 

IMG_20220325_184839.thumb.jpg.bd78d983171450f0ce1e2a2be409e19c.jpg

 

Някак си така започнаха да изглеждат много по-свежо, а снимката е преди почистването.

След това се пренесох в багажника, отново същата процедура - четка с прахосмуч и препарат за килими.
Предполагам, че който е притежавал фелиция е имал кори в такова състояние в багажника:

IMG_20220405_162505.thumb.jpg.16bf141ca8f802c2cf7518d7f757e0ce.jpg

 

IMG_20220405_162523.thumb.jpg.8237c69322f5c30ecc37a17f89c87da8.jpg

 

IMG_20220405_162519.thumb.jpg.befa92d5f5778c15f9da77102998f2b0.jpg

 

Купих един спрей само, за да пробвам:

IMG_20220406_190452.thumb.jpg.4ced55adbfd3b6c13de2675526b638bd.jpg

 

IMG_20220406_190506.thumb.jpg.b8c177eec007e5a105de428be36df042.jpg

 

Резултатът лично според мен е страхотен, а разликата в цвета с оригинала е достатъчно малка, че да не ми пречи и ще го използвам и за другите части по интериора.

Поредната точка от списъка ,макар и с близо година закъснение, беше закача контрола за подгрева на фейсовото панелче с копчетата за ел.стъклата:

IMG_20220406_210321.thumb.jpg.875b03252b5b94c05062210cec9d73a3.jpg

 

IMG_20220406_221703.thumb.jpg.f20c0a9ac984dee7dd0b7ae27b51e187.jpg 

 

IMG_20220407_175535.thumb.jpg.1fce9a9690294f62638a90e30dfdb1b6.jpg

 

Сега, вярно е, личи си, че не съм най-сръчният в рязането с макетно ножче, но не мисля, че е чак толкова зле?

Това е за сега, ще видим за по-нататък как ще се развият нещата.
За финал слагам снимка на цели три фели, че и комбита, спряни една до друга, което не мисля, че бях виждал наживо до сега?
 

P1030857-2.thumb.jpg.f0f2f71756a87eb986552d4820dcadaf.jpg

  • Одобрявам 7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роска, като те гледам теб и темите-проекти в задномоторния свят, тези Шкодаджии всичките все перфекционисти са! Всички от една порода са. Не знам. Взаимно ли си влияете. Разпространява се някакъв заразителен пример ли. Всеки се старае да прави нещата по най-добрия начин и да изглеждат добре. Кеф е да се наблюдават такива хора как работят.

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултата от към интериора е огромен, а копчето както ти споделих е станало перфектно.

На срещата в Първенец след като се качих в колата направо ахнах :) и ти завидях благородно .

Изключително много се радвам на ентусиазма и желанието с което работиш по колата.

 

А относно изолацията , като се решиш пиши ще помагам. Аз скоро ще правя вратите и ако имаш време може дойдеш да видиш процеса.

 

Поздрави и чакаме с нетърпение,  какво още се намислил ;)

 

 

 

 

 

Редактирано от kukumitcin
  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.