Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гориво Марешки


axlrose76

Recommended Posts

Има ли някой в групата който зарежда Дизел постоянно от бензиностанциите на Марешки. Днес минах покрай една, като видях цената на дизела за малко да обърна да заредя. Чувал съм и добри и лоши отзиви. От скоро съм със дизелова кола и не съм зареждал гориво от там. 1.9 105 к.с. ми е двигателчето, октавия2 ф.л. . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Моджо

    11

  • А4и

    8

  • fr1nklyn

    5

  • Боре

    4

Най-много писали в темата

Доста пъти (от години) съм зареждал дизел от Марешки и не съм имал проблеми. Независимо от това, че много не го харесват, за мен дизелът е добър и на супер цена.

Не зареждам само от там и не мога да дам мнение при дългосрочно зареждане. 

За мен, обаче най-добра е нафтата  на Еко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Круиз/Сакса днес продаваха нафта на 1.99/л. По-удачно решение са, зареждат и споменатото над мен Еко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Нафтата е фалшива, не зареждайте. Почне ли яко да пуши като Икарус и да губи мощност при ускоряване - не е добре. При лоша нафта веднага се задръства клапана на ЕГР-то, самото ЕГР,  въздушната клапа, въздушния колектор, клапаните, ДПФ-а и турбото. Има още ГНП и дюзи. Смятай колко трябва да спестяваш от разлика в цената , за да изплатиш само един елемент от изброените! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - В Гр. София, при Марешки, има около 50 колонки за гориво. Колкото пъти съм ходил, поне 45 са заети и на 40 от тях чака по още един Автомобил. Почти съм сигурен, че за един Ден, там минават толкова ако не и повече Автомобили, колкото през всички други Бензиностанции в Гр. София. Минавам покрай един сравнително голям "Лук Ойл" - повече от един-два Автомобила на веднъж не съм виждал. Хиляди Хора зареждат при Марешки всеки Ден. Ако имаше драма, щяха отдавна масово да се оплакват. Бях резервиран към Марешки, но покрай фалшивата Криза с "Covid 19" се престраших и започнах да зареждам там. Повече от 350 Километра между съседни регенерации на "DPF"-а ми не съм виждал от както имам Автомобила (около Две Години и Половина), а сега направих 515 Километра. Нищо по Автомобила не е променяно. Само Горивото.

 

 

Screenshot_20200618-233609_Gallery.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 25 хил. км само от там зареждам. Преди това съм замервал дюзи и съм чистил ЕГР. До ден днешен нямам запушен ЕГР или промяна в работата на дюзите. ДПФ не е светил досега. Никога не усещам промяна във вървежа или звука. Аз сипвам и БДЦ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често зареждам бензин там за автомобил, който въобще не е капризен към качеството на горивото. Нафтата обаче си е менте. Горе-долу по веднъж на година се престрашавам да заредя и винаги имам проблеми след това. Последно се чудех дали с маркуч да източвам резервоара. Проблема е че при потегляне от място от ауспуха се отделя такова количество дим, че затъмнява задното стъкло. И това е непрекъснато без повишаване на оборотите на празен ход за регенериране на  DPF-a. Същото нещо става и при движение по инерция, когато включа на скорост, която е съобразена с километрите за да не се задави мотора. Срам ме е от другите водачи зад мен, когато ги обгазявам. Аз също ползвам BDC добавка в съотношение 0.5 грама на литър. Когато зареждам на друга бензиностанция нямам този проблем въобще. Последните месеци виждам много автомобили да отделят облаци от дим по светофарите. Може да са зарежли и те при Марешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, потърси причината за димността другаде. Откакто разликата в цената на литър нафта между любимото ми Еко и Марешки стана ПЕТДЕСЕТ стотинки зареждам само на Марешки и никакви проблеми нямам. Слагам Бардал в зимна пропорция винаги. Нямам никакъв проблем с димност, ДВГ не е нов, а на 225000 км.

А относно това: 

"Последните месеци виждам много автомобили да отделят облаци от дим по светофарите. Може да са зареждали и те при Марешки."

предполагам, че се шегуваш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че при еднакви други условия  некачественото гориво влошава процеса на горене и отделя голямо количество сажди.  От там запушва цялата верига - дюзи, клапани, въздушния колектор, клапи, EGR, турбо, DPF. След това няма оправия и колата е мъртвец , докато не се почисти абсолютно всичко. Това почти никога не се прави и клеясването с катран, смоли, нагар и сажди се задръстват дюзите , прецаква клапаните, заклинва клапата на EGR-то , заклинва променливата геометрия на турбото, въздушната клапа също клеясва, DPF-се задръства и запушва ауспуха и т.н. Четирите дюзи с поставянето са +5000. DPF-само е 3000. Сваляне и  почистване на турбото е + 500. ГНП и тя е цифра, така че тези 50 стотинки на литър ще ти прецакат новата количка на първия тон менте гориво до състояние на 20 годишен таралясник.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм доволен от нафтата на ВМ Петролеум. Дори ми прави впечатление, че разходът пада леко. Не съм забелязал пушеци или по-честа регенерация на DPF. Моторът е на 280+к км.

Не зареждам често, понеже ми е далече, но ако имам път от там се възползвам. Последно заредих там преди 2-3 месеца.

Колега @А4и, би ли споделил на каква кола и с какъв мотор наблюдаваш тези ефекти? Има ли някакви модификации по мотора и на какви км е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с падането на разхода е малко особено. И моята кола харчи по-малко когато заредя на тази бензиностанция. Но причината за това е, че просто я усещам как се мъчи и изобщо не я настъпвам както съм свикнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @А4и -

 

преди 21 минути, А4и написа:

некачественото гориво влошава процеса на горене и отделя голямо количество сажди.  От там запушва цялата верига - дюзи, клапани, въздушния колектор, клапи, EGR, турбо, DPF.

 

При мен (2.0TDI, 170кс, Код на Двигателя: CFGB) две съседни регенерации на "DPF"-а бяха на около 350км а от както започнах да зареждам с Марешки станаха на над 500км. Какво е обяснението на този факт според ТЕБ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай Пепино какви са регенерациите след дизелгейт софтуера. 500 километра през крив макарон , по скоро 150. Ако всичко ти е наред , не би трябвало да забележиш пушаци и т.н. Най много грешки , щом о си угасил двигателя, преди цикъла да завърши. Пушка е от горивото на бай Ганьо, опс Вм .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно уточнение, истински фалшиво гориво съм зареждал на Петрол, около 500 метра от централата им на Черни Връх , колонката за тирове. Тогава нямаше пушаци, просто автомобила при малко газ гаснеше и заковаваше на място. Така ме блъснаха на един светофар след няколко километра. Добре че съм с теглич.

Редактирано от А4и
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, ти си единствения недоволен и с най-много мнения в тази тема. Аз съм със ремап от Пепино и зареждам само там 25 хил. км. Дюзите са като когато я купих, дпф още не ми е светнал. Специално съм карал хора да карат зад мен и да гледат какво пуши като натисна и това което ми казват е, че ако натисна изпушва малко сив пушек, но не и черен. Аз също редовно гледам назад, за да видя кога изпушва и досега е винаги само на пълна газ, иначе не пуши нищо. Ти имаш някакви проблеми с колата, иди си ги реши, не ти е проблема нафтата.

Аз съм зареждал служебни коли от няма да ти казвам какви варели и досега само една ми е изгаснала и след това сменихме половината горивна система, в другите случаи просто не върви толкова, ама да гасне, едва ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , нали вече писах че зареждам бензин там за автомобил, които съм прежалил , сам си го ремонтирам, двигателя е чук и сипвам каквото и да е гориво , читаво, фалшиво , няма значение, стига да е евтино. Ако и ти си на това положение, ОК карай и си свиркай до когато изкара. Като спре да върви колата я даваш на вторични и си взимаш за 2-3000 друга. Има други колеги със нови шкоди, по 60 бона и нагоре, които си им правят всички технически обслужвания в Еуратек, заради гаранцията. Сметката им никога не е под 1000лв, щото винаги има я дискове, я Халдекс, я нещо друго. Та техните коли и не са за скрап. Качи се в нов автомобил , покарай малко и сам ще се убедиш. И ще знаеш какво пазиш и за какво се бориш.Това е , иначе за тебе и за мене не е опасно да зареждаме менте нафта.

Редактирано от А4и
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако обръщаш темата към това кой каква кола кара и може да си позволи не е ок. Ако желаеш да подкрепяш картели и да пълниш джоба на определени хора, то е твоя работа.

Карал съм всякакви коли и мога да си позволя да карам също почти всякакви коли, това каква карам и как я обслужвам си е моя работа. Определено не карам брак и не я поддържам с части от железарията. Моите влизания в сервиз, също са често за над 1000лв.

Ти твърдиш, че си зареждал гориво и колата е имала проблеми и едва ли не, всички които пушат по светофарите зареждат от там, т.е. пряко и косвено обвиняваш бензиностанцията за твоите и чужди проблеми. След това директно казваш, че зареждаш на прежалена кола скапани горива, пак косвено става дума, че въпросната бензиностанция спада към тях.

Плащат ли ти да пишеш такива неща по форумите?

Темата е ясна - хора които зареждаме от там, да си кажем мнението и впечатленията, не е нужно да развиваш теории и умишлено да се опитваш да заблуждаваш хората.

На всяка сбирка съм с гориво от VM, ако някой е видял пушилка от мен, нека си каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам и моите 5 /пет/ стИнки...

 

Няколко пъти съм зареждал гориво /дизел/ от бензиностанцията на Марешки.

За разлика от колегата, нямам впечатления че автомобилът пуши или пък че двигателят не работи нормално, равномерно и прочие...

Да, зареждам стар автомобил - произведен през 2009 година, оборудван с небезизвестния двигател "Бомба-дюза" на Фолксваген Груп, с табун от 140 заводски кончета и магарета. Колко от тях са живи, само Господ, Рогатият и Пепино знаят...

И да - проблем имам, но той се състои в разхода на гориво, както по данни на борд-компютъра, така и изчислен от зареждане до зареждане /по обясними причини, не на една и съща колонка/. 

А разликата, е повече от прилична: средно 2 /два/ - 3 /три/ литра на 100 /сто/ километра. 

Отделно, че редовно успяват да ми заредят между 3 /три/ и 6 /шест/ литра, повече от нормалното. Така, разликата става повече от сериозна.  

Резервоарът се обезвъздушава самичък, т.е. причината не е в това, дали съм го обезвъздушил или не. 

Поради посоченото по-горе, както и фактът че въпросната бензиОстанция е "на майната си" от обичайното ми местообитание, спрях да зареждам от нея. Не обичам, да се чувствам по-глупав от обичайното...

Нито плюя, нито хваля, просто споделям !

 

Поздрави на всички и не се сърдете един на друг - в спора, се ражда истината ! Бъдете здрави !

 

П.С. Имам доста познати, които си харесват и качеството на горивото от VM, и разхода! 

Обаче имам и такива, които имат моя проблем - повишен разход и/или необяснимо разтегливи резервоари за гориво !   

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ma_in написа:

Ако обръщаш темата към това кой каква кола кара и може да си позволи не е ок. Ако желаеш да подкрепяш картели и да пълниш джоба на определени хора, то е твоя работа.

Карал съм всякакви коли и мога да си позволя да карам също почти всякакви коли, това каква карам и как я обслужвам си е моя работа. Определено не карам брак и не я поддържам с части от железарията. Моите влизания в сервиз, също са често за над 1000лв.

Ти твърдиш, че си зареждал гориво и колата е имала проблеми и едва ли не, всички които пушат по светофарите зареждат от там, т.е. пряко и косвено обвиняваш бензиностанцията за твоите и чужди проблеми. След това директно казваш, че зареждаш на прежалена кола скапани горива, пак косвено става дума, че въпросната бензиностанция спада към тях.

Плащат ли ти да пишеш такива неща по форумите?

Темата е ясна - хора които зареждаме от там, да си кажем мнението и впечатленията, не е нужно да развиваш теории и умишлено да се опитваш да заблуждаваш хората.

На всяка сбирка съм с гориво от VM, ако някой е видял пушилка от мен, нека си каже.

Различни хора - различни идеали, това казвам аз. Твоя мироглед е оформен от личния ти опит, който е различен от този на другите хора. За това имаш и различно мнение по въпроса за качеството на горивата.

Опитвам се да преценя какво те кара да твърдиш, че нафтата на ВМ е качествена, след като за мен е очевидно фалшива. 

Нека дам един друг пример : Темата е качеството на слушалките , включени в комплекта с мобилния телефон. За голямата част от хората качеството е супер, те не биха си купили други , а ако се счупят , отиват в Кауфланд/Лидъл и си взимат нови за 3 лева . За 5% качеството е лошо и те инвестират примерно в AKG. Защо се получава така - опита на доволния човек е силно ограничен и включва слушалки с определено ниско качество . Опита на критичния потребител е по-широк. Няма криви и прави хора. 

Друг пример - нафтата в чужбина , примерно заредена на  ОМВ в Австрия , е доста по различна от горивата в България . Сега горивата на кои български бензиностанции се приближават по качество с тези в Австрия ? Моят опит показва че това не е нафтата на ВМ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз спирам да пиша по тази тема, ясно е написано защо и какво аз мисля с нагледни примери в продължение на хиляди километри и няколко години и много различни наблюдения.

А ти си заредил 2 пъти и било пушело черно на място на кола с катализатори и ДПФ (!), което е безумно, всеки с малко акъл би ти го казал.

Продължаваш да внушаваш разни неща несвързани с темата и според мен достатъчно се дискредитира, не е нужно да продължаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз подкрепям мнението на @Бореза повишения разход, тъй като неколкократно ми се е случвало същото. При мен разликата е около литър нагоре. За сравнение ще кажа, че преимуществено зареждам на бензиностанциите с по-ниски цени Круиз, Интерспийд и Кристал, при тях не съм имал такъв проблем. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Друг пример - нафтата в чужбина , примерно заредена на ОМВ в Австрия , е доста по различна от горивата в България"

 

Изобщо не съм съгласен с това мнение. От години по автофорумите се върти като мантра как нашите горива не стават и как с другите колите стават самолети. Може би някога да е било така. Сега, обаче, точно за OMV мога да споделя следното:

Пътувах до Виена миналото лято. Тръгнах с нафта от OMB БГ. Зареждах на OMB в Будапеща и OMB във Виена. Обичам да съм обективен и за това ще кажа, че не намерих НИКАКВА разлика-нито във вървеж, нито в разход. Става въпрос за обикновената нафта. Пътуването беше със Ситроен С4 1,6 HDI 80 kW, на ~80000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.