Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Кофти среща с бордюр


Марио88

Recommended Posts

Здравейте,днес спирам на един паркинг и леко засякох един бордюр 5-10км/ч,поръчах вече нови гуми само,германците тука от Шкода ми казват да сменям и джантата а бг колегите ми казват да си карам така . Джантата е одрана и малко от гумата е отчупена. После карах около 150км малко и на магистралата 130км/ч всичко си беше нормално. 

FCA04403-96C7-4490-A217-1013679BFC76.jpeg

Редактирано от Марио88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

Кофти среща, но още един Бг. колега в мое лице ще ти каже, че можеш да караш с тази джанта, даже и с тази гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

борда на гумата си е свършил работата. кофти тръпка, но според мен всичко е наред

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги ще си карам джантата а в сервиза ме чакат 4 нови toyo за лятото иначе шкодата е супер за една година 130000км няма проблеми ?

A2096E01-84F1-4796-955A-42BF2AFB8401.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как успя да врътнеш тея 130000 за година само? Да си с камион - ОК, ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работя като куриер ,даже се притеснявам вече че е 1.0 3 цилиндъра 110 коня  ,а аз я юиркам по цял ден иначе на магистралата 190. Яма проблеми тук бензина е добре само vpower  слагам :) бих искал някоя Октавия дизел,но засега нямам възможност... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехеееее - лудница! По ~11К месечно с т’ва малко междуосие - ти си герой! Да те слуша колата и дай Боже, скоро дизелова Октавия! Успех и безаварийно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих дал становище, без да съм видял джантата с демонтирана гума. От снимката изглежда повърхностно, ама това е снимка. Трябва да се види в какво състояние е борда на джантата, който борд натиска гумата при налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, sauber написа:

....Трябва да се види в какво състояние е борда на джантата, който борд натиска гумата при налягане.

 

За кой борд става дума и за какво налягане. Предполагам за борда, в който уплътнява гумата да не спада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, zloQQ написа:

Ехеееее - лудница! По ~11К месечно с т’ва малко междуосие - ти си герой! Да те слуша колата и дай Боже, скоро дизелова Октавия! Успех и безаварийно!

Благодаря взех книжка миналата година ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

 

За кой борд става дума и за какво налягане. Предполагам за борда, в който уплътнява гумата да не спада.

 

Не знам дали борд е правилният термин. Говоря за ръба на джантата, в който се притиска борда на гумата от налягането й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, sauber написа:

 

Не знам дали борд е правилният термин. Говоря за ръба на джантата, в който се притиска борда на гумата от налягането й.

 

Този ръб на джантата, който е ожулен ли? Искам да разбера точно, защото смятам да дам някакъв отговор за твоите притеснения, а трябва да е точен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Приемам варианта, че борда може да е крив.

Това по никакъв начин не влияе на пътното поведение на автомобила, нито на джантата, нито на гумата.

Или, заради това, не е нужно да се сменя джанта. Ако наистина е крив борда, то може да се изправи, да се заглади с една пиличка и това е.

За мен поражението е по-скоро козметично.

Е, ако колегата го дразни тази визия на джантата, може и да се направи, като нова.

Мисълта ми е, че не пречи колата да се кара така. Какъвто бе и въпроса на автора на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @mario_88 - Как така е минал джантите с шлайфа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали се изразих правилно,но като взех колата той каза че ги е минал един път и нямаха следи от бордюри . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @mario_88 - Е след шлайфането, как е защитен алуминия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.