Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октави 2.0 CR FL премахване на DPF и Ремап


klarnetko

Recommended Posts

Преди 2 часа, klarnetko написа:

Брей засрамих се от постъпката ми.Пепи търси ми нов ДПФ и да го слага ме.Не зависимо колко ще струва,защото за мен не е проблем да я поддържам тази кола,както ми беше намекнато от колегите ЕКОЛОЗИ.А знаете ли колко фирми извършват услугата ,,ПОЧИСТВАНЕ НА ДПФ,, вземат 200-300 лева и ефекта е никакъв.За тях какво да кажем? Предлагам да направим списък на всички от форума които са си махнали ДПФа и да направим клубна поръчка за нови филтри.

Може още от хиляда кладенеца да вадиш псевдо доводи и да продължаваш да търсиш причината другаде , а не в себе си .. 

Първо виж себе си и примера, който даваш. Не може вечно някой да ти е виновен и само да търсиш оправдания и после - "Съсипаха я тая държава"; "То ако държавата .."  

Нито съм еколог, нито имам претенции за такъв, но на никоя от колите си не съм махал катализатори/дпф-и. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ID A

    16

  • zloQQ

    12

  • shaft

    8

  • Onewithforce

    6

Най-много писали в темата

И това,че си с катализатори и дпф-и страшно много помага въздуха да е чист въпреки,че едни тарикати горят боклука на Европа.Проблема не е в махнатите катализатори и дпф-и а на съвсем друго място.В момента по софийските булеварди има половин сантиметър химия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Passi написа:

И това,че си с катализатори и дпф-и страшно много помага въздуха да е чист въпреки,че едни тарикати горят боклука на Европа.Проблема не е в махнатите катализатори и дпф-и а на съвсем друго място.В момента по софийските булеварди има половин сантиметър химия.

Не помага особено, но не съм тръгнал да се хваля, че съм ги избушил, защото така правели всички .. 

Ако всички бяха поне малко отговорни, то нямаше да се стига до това се горят боклуци, да се има за най-нормалното нещо да си тарикат на дребно като си махнеш филтрите и катализаторите. Някой си е помислил, че голяма работа боклуци, всички правим боклук , сега защо да не се вземе рушвета, другия проверяващ и той така си е затворил очите с мисълта, че всички правят така и накрая всички го дишаме резултата. 

 

Рим не е построен за един ден .. Идеята е повече хора да се замислят, че промяната тръгва от малките неща и примера, който даваме на следващото поколение. 

Малките неща са точно тези - да не махаме филтри, да изхвърляме боклука разделно, нищо че може в един камион да го хвърлят след това .., да бъдем отговорни и да не мислим само за собствения си трибуквеник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо лицемерие е да тръбиш за екология и в същото време да не излизаш никъде без колата, да държиш две коли на паркинга, да минаваш по 30-50-100 000км на година и да си успокоението, че не замърсяваш, щото колата видиш ли ти отговаряла на някакви измислени норми, дето се правят преди всичко в полза на индустрията, а не на човечеството. Искам хората, който го казват да дадат личен пример, като си обявят колите за продажба, ако си купят други, да използват само такива с нулеви емисии.  Единствено по този начин, аз бих ви приел доводите и че гледате на нещата сериозно, иначе всичко си остава само празни приказки и несправедливи упреци. Не може само да наковавате канчета на тоя и оня, да се правите на света вода, по-добре си замълчете, щото дали с малко или с много и вие сте в кюпа, колкото и да ви се иска и да не го признавате. Всички сме грешни, ама за съжаление живеем в индустриална епоха и да вървиш срещу течението си е доста трудно да кажа невъзможно. Не е лесно да хванеш гората и да загърбиш всичко, да се откажеш от екстрите на живота, за да покажеш на другите, че наистина ти пука и си безкомпромисен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, skauta написа:

Голямо лицемерие е да тръбиш за екология и в същото време да не излизаш никъде без колата, да държиш две коли на паркинга, да минаваш по 30-50-100 000км на година и да си успокоението, че не замърсяваш, щото колата видиш ли ти отговаряла на някакви измислени норми, дето се правят преди всичко в полза на индустрията, а не на човечеството. Искам хората, който го казват да дадат личен пример, като си обявят колите за продажба, ако си купят други, да използват само такива с нулеви емисии.  Единствено по този начин, аз бих ви приел доводите и че гледате на нещата сериозно, иначе всичко си остава само празни приказки и несправедливи упреци. Не може само да наковавате канчета на тоя и оня, да се правите на света вода, по-добре си замълчете, щото дали с малко или с много и вие сте в кюпа, колкото и да ви се иска и да не го признавате. Всички сме грешни, ама за съжаление живеем в индустриална епоха и да вървиш срещу течението си е доста трудно да кажа невъзможно. Не е лесно да хванеш гората и да загърбиш всичко, да се откажеш от екстрите на живота, за да покажеш на другите, че наистина ти пука и си безкомпромисен.

 

Я пак? Кое е лицемерно? Че си си купил маломощтна кола, че нямаш пари да я поддържаш и за да си "готин пич" си избушил филтри и си я ремапнал? И тези дето още са с катализатори, да си продавали колите? Ти защо не отиде до общината да си декларираш ремапната кола и да започнеш да плащаш по-висок данък? После яко чалга, псуване и няма такава държава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Автомобилите са по-малък процент проблем, от колкото ги обвиняват. Най-добре се видя и то за поредна Година, че между Коледа и Нова Година, когато София бе празна откъм Автомобили и Движение, въздуха пак беше мръсен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро, всичко се натрупва. И хоп границата на допустимо замърсяване е премината. Иначе съм 100% съгласен, че в София причината за замърсяването сега зимата не е в колите. Най-голямо замърсяване има нощем, а тогава трафик отсъства. Ама няма как и печките на дърва или въглища да ми смърдят на изгоряла пластмаса нощем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, ID A написа:

 

Я пак? Кое е лицемерно? Че си си купил маломощтна кола, че нямаш пари да я поддържаш и за да си "готин пич" си избушил филтри и си я ремапнал? И тези дето още са с катализатори, да си продавали колите? Ти защо не отиде до общината да си декларираш ремапната кола и да започнеш да плащаш по-висок данък? После яко чалга, псуване и няма такава държава.

 Не помня да съм ти давал банкови извлечения, колко пари имам и да ми правиш квалификации какво мога да подържам.  За сведение не съм казал да си продават колите само с катализатори, а всички с ДВГ, за да докажат уж нещо и не слушам чалга, ама явно на тебе ти е любима щом я споменаваш. Ако имаш нещо друго да ми кажеш, може да ми го кажеш на НИМ в очите и да не продължаваме тоя махленски спор тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, skauta написа:

 Не помня да съм ти давал банкови извлечения, колко пари имам и да ми правиш квалификации какво мога да подържам.  За сведение не съм казал да си продават колите само с катализатори, а всички с ДВГ, за да докажат уж нещо и не слушам чалга, ама явно на тебе ти е любима щом я споменаваш. Ако имаш нещо друго да ми кажеш, може да ми го кажеш на НИМ в очите и да не продължаваме тоя махленски спор тука.

Я вземи да ми посочиш къде в мнението ми има квалификация към теб? А да наречеш някои, че се възмущават за свалени катализатори лицемери, какво е? Да ги приканваш да си продадат колите, защото тук други не се възмущават и няма как мнението ти да е насочено към всички. А за финасовото ти положение, ами хич, ама хич не ме интересува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@skauta, Иво, не мисля, че Ивчо говори изобщо за теб конкретно. По-скоро обобщава нещата :)

Аз нямам възможност да си купя кола с нула емисии, но правя, каквото е по силите ми и съответно съм взел кола, която не ме бърка с подръжката. Ако можех - със сигурност бих взел електричка - 100%. Ама пусто - нямам такива възможности в момента. Колегата по-горе страшно точно е написал в няколко реда и моето мнение:

Преди 4 часа, Onewithforce написа:

...

Рим не е построен за един ден .. Идеята е повече хора да се замислят, че промяната тръгва от малките неща и примера, който даваме на следващото поколение. 

Малките неща са точно тези - да не махаме филтри, да изхвърляме боклука разделно, нищо че може в един камион да го хвърлят след това .., да бъдем отговорни и да не мислим само за собствения си трибуквеник.


Истината е, че трябва да се замислим сериозно с главите си! И ако искаме нещо по-добро за нас и децата ни, трябва да почнем да ПРАВИМ нещо, а не само да изискваме. И да не мислим, че сме капка в морето само. Да, капка сме, но има и други отговорни хора. Със сигурност можем да живеем в по-добър свят и да оставим нещо читаво за дребосъците и дай Боже - внуците :)

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаме, не искаме забранят ли колите с двг в западна Европа, много бързо и ние ще минем на електрички. Аз се замислям сега, като изкарам акт 16 за къщата да си вдигна лимита на ток от 15 на 30 кВт, точно за да може електричка да зарежда нощно време с 22 кВт/ч, което е макс за електричките днес. По-големи мощности могат само DC зареждачки, а те са прекалено скъпи за частно използване. Шкода еСитиго май е с 7,5 кВт/ч максимум, което осигурява бързо зареждане за около 4-4,5 часа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, ID A написа:

Я вземи да ми посочиш къде в мнението ми има квалификация към теб? А да наречеш някои, че се възмущават за свалени катализатори лицемери, какво е? Да ги приканваш да си продадат колите, защото тук други не се възмущават и няма как мнението ти да е насочено към всички. А за финасовото ти положение, ами хич, ама хич не ме интересува.

Цитирал си ми поста и си ми написал отговор, съвсем недвусмислено си личи за кой е. Второ никой не си е махнал катализатора, виж заглавието за кое е. Между другото ремапите и данъците каква връзка имат с вредните емисии не ми стана много ясно, ама няма значение, ти си знаеш.

 

Велко, аз съм съгласен с тебе, но съм ти казал, че всичко една измама за мен и всичко се свежда до това да се оправдае индустрията, а не да се промени нещо, вижте и статията дето пуснах. Ти и да си купиш електричка няма промениш кой знае колко, защото за произвеждането на батериите на една кола се отделяли не знам си колко вредни емисии равни на няколко години да караш обикновена кола. Това още миналата година излезнаха статии за този факт, чудя се как не си прочел. В момента най добрата алтернатива е водородния двигател, но той е още в етап на разработки и не е ясно кога ще навлезе, дано сме живи да видим тая нова епоха, пък дано и хората станат по отговорни до тогава и не е късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, skauta написа:

Цитирал си ми поста и си ми написал отговор, съвсем недвусмислено си личи за кой е. Второ никой не си е махнал катализатора, виж заглавието за кое е. Между другото ремапите и данъците каква връзка имат с вредните емисии не ми стана много ясно, ама няма значение, ти си знаеш.

 

Естествено че е към тебе! Ти ни наричаш лицемери. Пак те питам, къде в мой пост има квалификация към теб?

А данък за мпс се определя по кВт и ЕВРО категория. ЕВРО категорията определя колко цапащ е даден автомобил. ЕВРО категорията се постига чрез сертифициране от производителя на определен модел с даден тип двигател с определена мощност, катализатори и каквото има накачено още по изпускатлната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, ID A написа:

 

Естествено че е към тебе! Ти ни наричаш лицемери. Пак те питам, къде в мой пост има квалификация към теб?

А данък за мпс се определя по кВт и ЕВРО категория. ЕВРО категорията определя колко цапащ е даден автомобил. ЕВРО категорията се постига чрез сертифициране от производителя на определен модел с даден тип двигател с определена мощност, катализатори и каквото има накачено още по изпускатлната система.

Като плащам повече данък по-добре ли ще се почустваш. При тебе с пълна сила важи поговорката не е важно аз да съм добре, важно е на Вуте да му е зле. Като слезеш от старата фабия 1 и старата х3 и започнеш да въртиш педалите на колелото, тогава ми обяснявай  за евро категории,  изпускателни системи и вредни емисии. ПАК ЩЕ СЕ ПОВТОРЯ, ТОЯ  ЛИЦЕМЕРЕН И МАХЛЕНСКИ СПОР ПРЕДПОЧИТАМ ДА ГО ВОДИМ НА НИМ, НЕ ТУКА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, skauta написа:

Като плащам повече данък по-добре ли ще се почустваш. При тебе с пълна сила важи поговорката не е важно аз да съм добре, важно е на Вуте да му е зле. Като слезеш от старата фабия 1 и старата х3 и започнеш да въртиш педалите на колелото, тогава ми обяснявай  за евро категории,  изпускателни системи и вредни емисии. ПАК ЩЕ СЕ ПОВТОРЯ, ТОЯ  ЛИЦЕМЕРЕН И МАХЛЕНСКИ СПОР ПРЕДПОЧИТАМ ДА ГО ВОДИМ НА НИМ, НЕ ТУКА.

 

Продължаваш да даваш квалификации на хора, които не познаваш! Тази стара Фабия 1 е при мен от чисто нова, специално поръчана и когато на километража се мъдреше 6 км. Колата си е купена директно от Еуратек и притежавайки я, не нарушавам нито един закон. 2005 беше с най-високата категория, която имаше. Същата въпреки, че е ЕВРО 4 е регистрирана без категория и честно казано хич не ме притесняват 40тина лв повече, които плащам данък за нея. Нищо че още е и с двата си катализатора. БМВто Х3 е закупено от Германия преди около 2 години, след немски тюв и с валиден зелен стикер за Германия. Също е ЕВРО 4. С налични и изправни катализатор (даже май бяха 2) и ДПФ. Същото грам не се използва в града, първо е дизел, второ е голям двигател, трето е голяма кола и го ползвам само за дълги преходи извънградско над 200+ км. А такива при мене бол. А най-вече ми е съвестно да го ползвам в задръстванията. Затова и редовно Фабията му дава ток, че понякога не се кара и по две седмици. За същото плащам по около 500 лв данък годишно. 

Колело не карам, но с кеф ходя когато имам възможност пеша.

Сега остава да се похвалиш колко си умен, че си ремапнал скаута и си му махнал катализатора, въпреки че съм сигурен, че съвсем целенасочено си търсиш отстъпките по документи за колата, когато дойде време за плащане на данъци. Та как при мен важи поговорката за Вуте? Пак ще ти го напиша - не ме познаваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zloQQ написа:

кола с нула емисии

Такова животно няма. И както Иво ( @skauta) е написал, за производството на една батерия за електромобил се отделят между 11 и 14 тона СО2. Отделно за производството на тока за зареждане през време на експлоатацията ѝ. А някой интересувал ли се е, че все още няма ефективен метод за рециклиране на изчерпаните ресурса си ЛиЙон батерии? И поради тази причина просто ги складират някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че на държавата не и дреме. Няма стратегия, регулации и правила.
Редът е винаги принудителен. Умните трябва да го налагат на невежите.
Последните 70 години в България е обратното: неграмотността, кражбата, безнаказаността и измамата са издигнати в култ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ID A написа:

 

Продължаваш да даваш квалификации на хора, които не познаваш! Тази стара Фабия 1 е при мен от чисто нова, специално поръчана и когато на километража се мъдреше 6 км. Колата си е купена директно от Еуратек и притежавайки я, не нарушавам нито един закон. 2005 беше с най-високата категория, която имаше. Същата въпреки, че е ЕВРО 4 е регистрирана без категория и честно казано хич не ме притесняват 40тина лв повече, които плащам данък за нея. Нищо че още е и с двата си катализатора. БМВто Х3 е закупено от Германия преди около 2 години, след немски тюв и с валиден зелен стикер за Германия. Също е ЕВРО 4. С налични и изправни катализатор (даже май бяха 2) и ДПФ. Същото грам не се използва в града, първо е дизел, второ е голям двигател, трето е голяма кола и го ползвам само за дълги преходи извънградско над 200+ км. А такива при мене бол. А най-вече ми е съвестно да го ползвам в задръстванията. Затова и редовно Фабията му дава ток, че понякога не се кара и по две седмици. За същото плащам по около 500 лв данък годишно. 

Колело не карам, но с кеф ходя когато имам възможност пеша.

Сега остава да се похвалиш колко си умен, че си ремапнал скаута и си му махнал катализатора, въпреки че съм сигурен, че съвсем целенасочено си търсиш отстъпките по документи за колата, когато дойде време за плащане на данъци. Та как при мен важи поговорката за Вуте? Пак ще ти го напиша - не ме познаваш!

Катализатор не съм махал, а с ремап колата не става по-вредна и стига с тия данъци, че почваш да ставаш смешен. Плащай си твойте и не се занимавай с мойте. ЕВРО 4 вече не е на мода така че е време да си подмениш гаража вместо да ми да даваш акъл и започни да използваш градския транспорт, така ще си по-екологичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, skauta написа:

Като плащам повече данък по-добре ли ще се почустваш. При тебе с пълна сила важи поговорката не е важно аз да съм добре, важно е на Вуте да му е зле.

Лицемерничане е да си махнеш филтърчето и после да обясняваш поговорката за Вуте .. Вуте се трови точно от такива индивиди. Ти си направил същото, нали ? 

Виж линка от @Penata, където ясно се вижда с и без DPF, без изобщо да се впускат в подробности до какво води увеличеното гориво без DPF .. нали не си мислиш, че тази допълнителна мощност идва от нищото ..

 

Преди 3 часа, skauta написа:

Ти и да си купиш електричка няма промениш кой знае колко, защото за произвеждането на батериите на една кола се отделяли не знам си колко вредни емисии равни на няколко години да караш обикновена кола.

За производството на литиеви елементи е нужна енергия, но нали не си мислиш , че стотиците елементи по ДВГ, филтри и доп. системи на стандартните коли с ДВГ ги правят лапландските елфи с магия и от Еко материали ?

 

Не знам по-удобно ли е да изместваш фокуса от дискусията, която определено не е EDV vs ДВГ. 

Просто е безотговорно да си махнеш филтърчето да бълваш в пъти повече гадости, защото било скъпо . Никой не е казал - продавайте бъбреци - купувайте електрички, но явно това са ти аргументите и начина да си мислиш колко мъжка постъпка е да не ти пука за останалите като ги тровиш.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, skauta написа:

щото дали с малко или с много и вие сте в кюпа, колкото и да ви се иска и да не го признавате.

Само,че между малко,или много,разликата е голяма.

Лично,аз си купих ел.тротинетка и ходя на работа с нея,а ти какво направи за бъдещето на децата и внуците си?

Не те питам за държавата,а лично ти,като индивид с какво допринесе?

Естествено,че автомобилите не са най-големите замърсители ,но като застана зад някоя лютива печка на светофара,длъжен ли съм да кашлям и да пускам рециркулацията на въздуха ? 
Ама понеже видиш ли,производството на акумулаторни батерии и тяхното рециклиране е много вредно,давайте да изкорубим дпф,катализатори и да мислим само за ядене и пиене...


 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност Ице, рециклират се :) Финландците са напред с мат’риала! Рециклират до 80%, което свежда емисиите на СО2 с над 90% за производство на батерии. Отделно, при производство се замърсява на едно място, като заводите отдавна имат сериозни филтри и не се допуска замърсяване като преди 5 години да речем. Ама т’ва е друг въпрос. Аз изначало имах предвид, че няма как една кола с катализатор или DPF да цапа повече от кола без! За т’ва и писах тук. Да се казва, че с тези филтри или без тях е все едно, не е сериозно. Да, може да не е “да-си-еве-мамата!”, но със сигурност спира част от мизерията. И не, при регенерацията не се изхвърля повече! Горенето при по-висока температура си има своето преимущество (пиша го отново). Средно 130 гр/км СО2 бълва една кола с дизелов агрегат. Нека филтъра да спира 30 гр/км. Помислете, колко коли, колко километра минават дневно/месечно/годишно...и вижте, дали всъщност има разлика :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя темата е станала...

На този автомобил НЕ е премахнат катализатора.Той е наличен в автомобила. Когато ДПФ-а е повреден, той е с нарушена структура, разрушава се, става на въглен-НЕ подлежи на почистване, става тапа в изпускателната система.Това се получава от некачественото гориво, което сипваме в автомобилите си. Оригинален ДПФ е много скъп, а афтърмаркет, дори и доста по-евтини, не са качествени, с китайски или някакъв подобен произход, независимо дали са от Англия или от някъде другаде-не стават. Нямат свойствата на оригинала, автомобила е в почти постоянна регенерация, датчика за диференциално налягане показва извън максималните  прагови стойности. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, Pepino написа:

Тя темата е станала...

На този автомобил НЕ е премахнат катализатора.Той е наличен в автомобила. Когато ДПФ-а е повреден, той е с нарушена структура, разрушава се, става на въглен-НЕ подлежи на почистване, става тапа в изпускателната система.Това се получава от некачественото гориво, което сипваме в автомобилите си. Оригинален ДПФ е много скъп, а афтърмаркет, дори и доста по-евтини, не са качествени, с китайски или някакъв подобен произход, независимо дали са от Англия или от някъде другаде-не стават. Нямат свойствата на оригинала, автомобила е в почти постоянна регенерация, датчика за диференциално налягане показва извън максималните  прагови стойности. 

Хубаво излагаш причини, но удобно пропускаш последствията от интервенцията. 

Спора тук е именно за последствията от безотговорността  - защото можело, защото било скъпо, защото всички така правели .. 

Филтъра спира NOx и производните, за които е доказано че директно те убиват. Да CO2 ни убива индиректно, но NOx води до кофти заболявания, които са необратими.

 

Цитат

There is only one constant, one universal. It is the only real truth. Causality. Action, reaction. Cause and effect.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , филтъра за твърди частици се казва така , защото спира само саждите , а азотните окиси се преобразуват от системата АдБлу ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, The Best Forman написа:

Колега , филтъра за твърди частици се казва така , защото спира само саждите , а азотните окиси се преобразуват от системата АдБлу ;)

 @The Best Forman, дам прав си, имах впредвид PM2.5 и другите ФПЧ. Като днес отново сме доста напред N14 WW

Всеки един изрязан филтър спомага да катерим нагоре в класацията! 

Редактирано от Onewithforce
добавен линк
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.