Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октави 2.0 CR FL премахване на DPF и Ремап


klarnetko

Recommended Posts

Е да се похваля и аз ,дойде му времето на ДПФа 142000км.Отидох при Пепино и решихме да го махнем и да направи Ремап.Като  си вземах колата неможах да повярвам на очите и ушите си.Мотора работи много тихо ,ускорява уникално особено в ниските обороти и раазхода ми е с 1 литър надолу.НЯМА НИКАКЪВ ПУШЕК.Нямам думи.БЛАГОДАРЯ на Пепи за любезното съдействие и за уникалния краен продукт.Горещо препоръчвам на всички колеги да направят тзи манипулация.Още веднъж хиляди благодарности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ID A

    16

  • zloQQ

    12

  • shaft

    8

  • The Best Forman

    6

Най-много писали в темата

Дано не почнат да гледат за DPF ?

Иначе - важното е, колата да диша и да набира! Детето к’во диша е друга тема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я се огледайте колко таралясници се движат наоколо и какви сажди бълват.Точно моята кола сега я 100 пъти по екологична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш, всички са махнали фиктрите и катализаторите - давай и ти в кюпа.

Баси...то, много джендъри се навъдиха, са ако кажеш, че и натам залиташ ?

Странно ми е, как целокупнио български народ реве, че иска промяна на статуквото, ама никой не иска да я започне. Еб@ го - аз съм капка в морето - не е у мен проблема! Ама, докато всеки мисли за хубави неща, но само мисли - нема да мръднем и метър напред. Което е жалко, но...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @zloQQ " - Не съм ТЕ видял да упрекваш Държавата, че си затваря Очите на "ГТП"-тата. Не е честно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро, Държавата, лека полека, специално за пунктовете за ГТП позатяга нещата. Казвам го от лични наблюдения на около 10 ГТП-та. Но, докато 98% от хората предпочитат да замърсяват, “защото всички го правят”, ще се намери пункт за ГТП, който да си затвори очите :) За всичко е така! Що аз да съм балък - всички правят или не еди-к’во-си - и аз така ще права. Ей така мисли Ганьо. 

DPF-a е филтър, демек - консуматив. Сменя се на определено време. Предлага се чистене също. Или взимаш нов с отстъпка ако върнеш стария. Примерно. Но пък е повече финансово изгодно да се премахне. Както по-горе написах - важното е да се отпуши колата - да тръгне и да “диша”. Хората к’во дишат обаче...”Абе аре бе, аз съм капка в морето. Знаеш ли к’ви масларници и кадилници има. Аз съм сууууер! Ако другите цапаха, колкото аз - щеше да е рай!” Т’ва го чух лично. Та...сам знаеш, че държавата може да е проблем, но основния такъв е мат’риала ?

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, не си съвсем прав. Това, което се натрупва в ДПФ при регенерация се бълва на ура с все повишените обороти и цялата смрад. Да, нещо остава и в него.

Служебната баница Румстър е с премахнат ДПФ, колежката която я кара я мачка немилостиво. Ами като карам след нея аз пушек не виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пушека идва от повредена горивна система, а не от премахнат дпф. 80% от автопарка в България нямат фабрично дпф. Това означава ли, че няма да минат гтп?... Ако е така, то доста ще се разреди трафика по улиците. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF си е баш филтър и той гарантира, че никога няма да има пушеци отзад. А държавата лека полека позатяга нещата във всички сфери. Някак си всички сме недоволни от мръсния въздух, ама ако може балъците да спазват правилата, а тарикатите да си я карат през просото. Споко, покрай тия задръствания и замърсявания най-много до година две така ще ги ударят тия от ГТП, че автопарка бързо бързо ще намалее. При това без управляващи да си навличат гнева на тълпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, прав си, че бълва пушек кола с повредена горивна система. Но не е въпроса, че 80% нямат DPF филтър. Въпроса е, че ако автомобила има въпросния DPF - то, трябва да е с него. За да си отговаря на евро категорията. Тези без DPF си имат катализатори, освен ако не са избушени и те. Казвам просто, че трябва да спазваме правилата. За да има някаква промяна. И говоря принципно - не само за т’ва тук.

Не знам дали има някой, който да иска децата му да имат респираторни заболявания от 2 годишни и да НЕ дишат чист въздух. Е да, ама масово викат - ще махна филтъра - колата диша по-добре, отпушва се, върви - да си еве мамата! А кажи ми, Ганьо ли е тоА човек или...да? Ако филтъра е ОК, няма грижа. Ако има проблем - смяна, почистване - има варианти. Ама му се бърка в джоба на “нашио великан” и не му отърва. “Всички карат така - аз да не съм балък?” Просто - НЕМА МИСЪЛ в кухата кратуна ? А ако се разтърсиш из нет-а из Англия примерно - има DPF филтри на съвсем поносими цени. Нали, все пак го казвам с идеята, че човек си е взел кола, която може да подържа, както е редно. 

Ице - всякакви неща се изписаха за бълването по време на регенерация - видях. Ама чисто, като процес, изгарянето при доста по-висока температура има ефект. Химиците могат да кажат. Моята кола я гледам - мина 210К и филтъра си е ОК. Като регенерира в града - бълва мизерия 4-5 пъти по светофарите и толкова. Следващите 4-500 км няма видими следи от сажди/пушек. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради такива не може да се диша по кръстовища и булеварди!

Най-лесно е да го махнеш, щото е трудно да отидеш на едно машинно почистване!

Това премахване на филтри трябва със закон да се забрани. Такива не мислят защо има толкова онкоболни, защото не им е дошло до главите...те се интересуват колата им да вървяла.

Ужас!

П.С:

Дон Пепино, адмирации за тунинга, който ти е в кръвта...ти и Самуил сте хора, които много ни помагат, но съм разочарован, че премахваш филтри.

Лошото е, че докато на човек не му дойде на главата, НЕ му пука.

Редактирано от Ванко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Ако и Държавата мислеше за нас  ни предлага качествени горива,няма да се стига до такива интервенций.Иначе на думи всички сме големи,а на дела нищо.Съгласен съм че трябва да се пази околната среда и  ако всички коли са като моята  и по-добри тогава ще стане работата.Ако затворят заводите ,тецовете,спре горенето на гуми,въглища и боклуци.Иначе поздравления за това че се палите.Успех в подмяната на ДПФ на всички които искат да го направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Никой не казва, каква част от Заплатата на един среден клас Германец Струва един нов "DPF" и каква част от Заплатата на среден клас Българин. После ще питам колко Германци са средна класа и колко Българи. В София отдавна не става за Живеене. Тук трябва да се идва, да се Работи ударно и да се бяга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, klarnetko написа:

...ако всички коли са като моята  и по-добри тогава ще стане работата.


Е за т’ва говорим ? Цапам, ама малко, не като другите....

Миро, ако не може човек да подържа автомобила - не го купува. Съгласен ли си? В Германия, колко хора се изхвърлят с МПС-та, които не могат да подържат и да минават TUV? Така че, заеби заплатата на греманеца и българина в тоя случай. Май не е коректно да се изхвърля човек и като дойде време за ремонт - ми...скъпо ми е. Финансова култура братче. Ама българина иска да има най-новия и скъп телефона, скъпа кола и изобщо най-най...т.н. Щото...данък обществено мнение се плаща яко. Много е важно, какво другите мислят за НЕГО, па̀ нищо, че не се познават ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като си купя 20 годишен Пасат 1,9 тди (за да не се изхвърлям с нова и скъпа за поддържане кола) той ще цапа по-малко, от колкото 1,6 тди КонУмрел без дпф, така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пасата е 20 годишен с ЕВРО 3 все още с катализатора си, минал тюв и го сравним с един 1 годишен 1,6 с премахнат катализатор и дпф, да по-чист е. Защото 1 годишната не покрива и ЕВРО 1. Въобще откъде си мислите че идва допълнителната мощност при тунинг? Просто колата започва да цапа повече и пропада в еко категорията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си вземеш пасат на 20

години, бухаш му един нов катализатор и си свиркаш. Спазваш си евро нормата и е ОК. Но иначе - нямам идея дали цапа повече ако има изправен катализатор срещу избушен DPF. Вероятно ще е по-читав :)

Като цяло, не пиша, за да споря и доказвам разни истини. Става дума за по-мащабна картинка. Всеки иска по-хубаво да е, но в същото време не е готов да жертва някой лев или време/труд. И оправданието - “Всеки прави така, аз да не съм балък?” се вкарва веднага в разговора. Както колегата е споменал по-горе - на думи сме големи, а на дела - нищо. Иска се нещо, ама в замяна - “Ааааа, нема да давам аз нищо! Не съм балък я!”

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра при ВАГ е задължителен за да има > Евро 3 с много малко изключения около 2006 когато вече става абсолютно задължителен.

Не знам кое е по-тъпото - да се хвалиш, че си избушил филтъра и причиняваш още повече вреда на околните и себе си или това, че постоянно някой друг е виновен за всичко - държавата с горивата, комшията с неговата таратайка, спорната финансова култура. 

 

На запад не живеят по-добре само защото гео-локацията им е такава. Не случайно в Германия има TUV, превъртането на километражите е подсъдно и има ефективни присъди.

Обидното в случая е, че въздуха е общ, да тровеше само себе си и децата си с ТВОИТЕ действия - ОК, но тровиш и чужди. Бащиния пример също е чудесен - "татковото тук всичко минава и другите са ни виновни, че не можем и не искаме да бъдем отговорни." 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рядко коментирам във форумите,но не се сдържах.

Притежавам старо Паджеро с дизелов мотор който се използва основно лятно време и не се въртят повече от 6-7к км на година.(При това извън София)

Преди 15-16 дена,установих,че зад джипката не се стои от смрад на нафта и 2 дена по-късно закарах колата в сервиз за да локализират проблема и съответно да го разрешат.

В момента колата е с чисто нов катализатор и центрована горивна помпа.

Въпросните интервенции ми струваха 4 цифрена сума,а реално можех да мина и без тях.

Само,че ме е грижа що за въздух дишам, аз и хората зад мен. В момента съм с чиста съвест,че колата макар и стара е технически и еко изправна.

Нито съм длъжен да дишам саждите от бангиите на другите,нито искам тези хора да ми скъсяват живота който не са ми дали.

Държавата няма нищо общо с човешката простотия!

Всяка кола която не отговаря на евростандарта си трябва да се спира от движение.

Не може Ганьовеца с махнатия дпф да плаща 60лв данък,аз с GPF (Бензинов филтър за твърди частици,отговарящ на евро6D) да се ръся с над 300,вместо да има облекчение,че не бълвам отрови,или поне не толкова като печка без дпф.

По-лошото е,че хората които премахват въпросните филтри от колите си дишат същия въздух,както и децата им.

Което ме навява на мисълта,че,или нямат никакво чувство за самосъхранение,или си нямат абсолютно никаква идея,какво се случва с дробовете им. И в двата случая невежеството/простотията ще ни затрие рано,или късно!

 

 

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей засрамих се от постъпката ми.Пепи търси ми нов ДПФ и да го слага ме.Не зависимо колко ще струва,защото за мен не е проблем да я поддържам тази кола,както ми беше намекнато от колегите ЕКОЛОЗИ.А знаете ли колко фирми извършват услугата ,,ПОЧИСТВАНЕ НА ДПФ,, вземат 200-300 лева и ефекта е никакъв.За тях какво да кажем? Предлагам да направим списък на всички от форума които са си махнали ДПФа и да направим клубна поръчка за нови филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ДПФ и без него е все тая, всичко е заблуда, можем само да се залъгваме за чистата съвест.

https://www.capital.bg/politika_i_ikono ... mursiavat/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто количествено: NOx емисиите, който остават при изгарянето на дизеловото гориво при един и същ автомобил без дпф става почти двойно спрямо това да има. Простичко казано все едно караш две коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, Penata написа:

Чисто количествено: NOx емисиите, който остават при изгарянето на дизеловото гориво при един и същ автомобил без дпф става почти двойно спрямо това да има. Простичко казано все едно караш две коли.

 

Това не е вярно. NOx зависят от изгарянето в цилиндрите, по-точно от съотношението въздух-гориво. DPF намалява ФПЧ, като ги задържа докато се напълни и после ги изгаря чрез отработените газове. NOx се намалява чрез допълнителен катализатор с впръскване на адблу след дпф-а.

 

Edit: Ад блуто е разтвор на вода и карбамид ( урея ) и при висока температура разбива NOx молекулите на азот и вода. А причината NOx да е вреден е, че спомага образуването на смог и киселинни дъждове, както и затруднява образуването на озон. Който се интересува от повече информация може да попита чичко Гугъл.

Редактирано от ID A
питане от чичо Манчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.