Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Octavia Vision 2,0 TSI / 140 kW / 190 к.c., 7DSG, 4x4, EU6


penchevbg

Recommended Posts

Здравейте,

Някой има ли наблюдение над следната комбинация за нов автомобил: 

 

Octavia Vision

2,0 TSI / 140 kW / 190 к.c., 7DSG, 4x4, EU6

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Май никой няма с такава комбинация или поне аз не се сещам. Звучи обещаващо де! DSG-то се разбира идеално с бензиновия мотор, а в комбинация 4х4, усещането в завоите с по-висока скорост, вероятно ще е доста приятно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, zloQQ написа:

Привет!

Май никой няма с такава комбинация или поне аз не се сещам. :)

Yep4u е с такава комбинация. Няма оплаквания за 2 години употреба и си движи стабилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @igeorgiev82 " - 1.8, Бензин, 180 Конск Сили е, да :) " @JORDITO " да си "Up Date"-не списъка.. Ха-ха..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.01.2020 г. at 15:06, penchevbg написа:

А има ли някой с 1,5 TSI / 110 kW / 150 к.c., ACT, 7DSG ? Това ми е другия вариант и се чудя..

Аз съм с такъв, 13000+км 1г. Главно я използвам градско. Като мощност е ми е добре. На магистрала нямам ядове с пълна кола. То според зависи с колко караш ?

DSG-то на този модел е давало много дефекти в миналото. Сега уж е по-добре. Не съм имал проблеми засега. Да вметна, че е със сухи съединители.

Трябваше ми известно време да свикна с кутията. Има едно забавяне при подаване на газ. В началото натисках газта допълнително, защото нищо не се случваше и задвижването идваше изведнъж, въртеше яко гуми. Но се свиква.

 

Разход магистрала тракия със 140-150 6.5.

Градско вече според зависи колко караш по големи булеварди, трафик и т.н. да кажем 7.5-9.5.

София-Плана ми даде среден 5.

 

Ако нещо конкретно те интересува пиши.

Поздрави.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.01.2020 г. at 15:06, penchevbg написа:

А има ли някой с 1,5 TSI / 110 kW / 150 к.c., ACT, 7DSG ? Това ми е другия вариант и се чудя..

 

Врътнах около 1000 км. на такова нещо, само че Пасат. Комбинацията е много приятна според мен, особено ако човек не е ръчкач като мен. Ускорява повече от достатъчно, кутията работи перфектно с мотора и е доста бърза. Изпънах я на един Аутобан, 230 си ги поддържа, а 220 ги прави без никаква драма. Около 200 км. каране в Мюнхен, останалото по Аутобан със средна скорост около 130 кмч. - 8.4 L/100 даде. Повтарям средна. През повечето време бях на автопилот на 180.

 

Ако ти се кара бегачка и на ура - взимай двойката (не знам дали има вариант за без 4по4 при двойката, но ако има - недей, няма да може да тръгне). Ако си умерен, ама чат пат ти се кара на ура - това ще ти свърши работа. Мисля, че разликата в разхода ще е пренебрежима. По отношение на поддръжка и консумативи - не знам. Естествено ще са по-скъпи при двойката, ама колко - нямам идея.

 

п.с. - Мен лично ме изкефи и звука на мотора, особено като връщаш в по-високи обороти. Предполагам, че с някаква яко гърне за 1000-2000 лв. може да се направи хем да не звучи като пернишка Голф двойка, хем като ръчкаш да те прави щастлив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.