Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ŠKODA 120L - |Boreslava|


malkiq

Recommended Posts

Преди 1 час, Боре написа:

..... а до тогава, Бореслава ще се движи с това, с което е излязла от “Родилното” ?

 

Боре, и с тасчетата е добре. И те са дефицит. Рядко срещани. Поставяни са само на специални модели.

Преди да си намеря джантите, точно тези тасове ми бяха мечта, ама нямаше. :)

 

01-Skoda-Rapid-135-136-1440x1111.thumb.jpg.737c86511dc08ae227e42d17bcd4579e.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    35

  • malkiq

    24

  • Боре

    24

  • SKODA 105 RS

    12

Бил имал мнение и колата била негова... тинтири минтири... ти си документален собственик, спонсор, водач, ползвател, архиватор-съхранител-пазител и много си слушкал, с което си заслужил да ти подарявам личния си запас от части, НО КОЛАТА НЕ Е ТВОЯ, НИТО РЕШЕНИЯТА!!!  

 

Лайстните никога не са ми харесвали хромирани, нито на тавана нито на прага, не знам в какво се изразява спора ни, като преди да си помисля за ГЛС знаех, че всичко ще е черно, колата е от последните производства и за тва се стремя към тази визия, говоря за лайстни, огледала и тн...

 

Кефи ме как върви спора за маската, честно казано бяхме капарирали ГЛС донора с Данчо, още когато тази беше в Пловдив за боя. Нали се сещате, че не съм пропуснал тази разлика и можех да пратя маската да се боядиса и тя. Да кажем, че умишлено съм пропуснал нещата, но не е така и имам конкретна идея за тези дупки, просто имайте търпение да се "разпиша".

 

Сега вече имам малко време да допълня темата със снимки.

Освен глезотии колата имаше нужда от отстраняване на механични проблеми...

за да стане боята в багажника като хората, бояджията е свалял педалбокса, след което не е обезвъздушил спирачките, имаше некви спирачки колкото да я докарам до София, но бяха зле, както и съединителя...

Сменихме с Пепо, цялата спирачна течност, както и някакви дреболии по спирачната система и обезвъздушихме спирачки и съединител...

241727204_555738282417478_7850511660229820874_n.jpg.e12aa7eadf2cb76fc34119591d2e4485.jpg

 

След това свалих и обслужих карбуратора, че течеше на лейка, смених всичко което може да се смени...

241717238_4919140064782620_7721127132789776576_n.jpg.da7473ed1b8fb7751b055ef86a29bdbf.jpg

241728100_368901351488798_6306474799051011799_n.jpg.01f11060950a79aea4be083e15a2952a.jpg

 

През това време, Пепо смени ауспуха...

241742693_273246591294921_6095317839708124889_n.thumb.jpg.2534f40187909e751d37f0bc9e57abe7.jpg

 

След това реших, така и така сме вече с Фаворит запалване, що да не сме с Фаворит алтернатор. Както помните според Варненските стандарти, нейния алтернатор не работи!!! Та изработих си втулки от бутален болт и го монтирах с нов ремък...

240781173_567660231243500_3877331060185641722_n.jpg.3ff3b1ae8b7cc90039e8737aaaee7953.jpg240803248_853642225520972_6064566926497441302_n.jpg.91526fc6f4f86d296e53e97572275f7b.jpg 

 

оказа се обаче, че има няква драма със спирачките, защото връщайки стоп машинката ръчно, лампата на таблото изгасваше до първото докосване на педала и пак светваше. Оказа се че маншона на сервото се е извадил и натиска палеца на стоп машинката...

за да го сваля трябваше да демонтирам педала на спирачката...

 241725490_177734894500908_8075789229743594461_n.jpg.e4486dd5ee834102ca56901684697df3.jpg

 

241725374_1022503401863925_155892655494613621_n.jpg.a628fff3aeb567f8bf98d8ad59f1c26f.jpg

 

На снимката с педала се вижда малко повърхностна ръждичка. която ме побъркваше и я обработих...

241717080_396904355151321_6409689942506878054_n.jpg.d0a0758454a26b4299d35f846a4a86ea.jpg

241663875_1059594144813101_1229370436679293118_n.thumb.jpg.585587c02f88aaafdf44d55283ca35c6.jpg

 

След това се замислих, че винаги ме е дразнела основата на седалката в цвета на колата и поправих тая грешка...

241707315_153103456996182_7424235350997975368_n.jpg.c1b2d4f20fa68754ce545a732f0b081d.jpg

241714163_536980704054068_8011885925938360290_n.thumb.jpg.dbe13f4449f67d259c6f1a02d5cf43c6.jpg

 

и започнах да редя изпрания мокет, но преди него смених кечетата...

избрах полиестерен материал с висока плътност и 4 пъти по-дебел от оригиналните "гъби". Производителя твърди че е непромукаем, пробвах го... не пие вода!

241730677_828866717991993_8859822259341227876_n.thumb.jpg.cb4e56fc88e697be2a077f8c2406bfa5.jpg241717476_445012383492278_6926550170985423218_n.thumb.jpg.0437bea84f99ada1a9c2050a3aab5fd1.jpg241701096_553961939184686_5269784541167794515_n.thumb.jpg.6c871e20981782b07297be8bfc2a50b5.jpg

 

След като го положих опънах мокета...

241663875_421375752737129_8649957486179915572_n.jpg.608e42077c50ebb801f9ce6ff8e82c8d.jpg

241741634_633016381012217_5595032197277590823_n.jpg.3403cd6148525d34e1a5d0c77f08aeb8.jpg

 

Залепих оригиналните кечета в задния багажник...

241786232_441787453840514_2488167844038104441_n.jpg.ad897372962ed237501bd0ddccd4e5d9.jpg

 

Изчистих, най добрите кори на задните колонки, които открих...

241334467_842021073165837_7123613668596022466_n.thumb.jpg.fed3f7f2447fe892caf6adcda55d5831.jpg

 

А Пепо реставрира максимално задната кора...

241738282_1058788648189920_3551620938983473484_n.jpg.62cd8f7a2d038243b75ef1361a347bd5.jpg

 

и продължаваме с мноооооого дреболии от рода на емблемата на волана...

219780994_137341895193045_3266598217497621473_n.thumb.jpg.088899fe28fdfa047cd82814fba6fc10.jpg

216593528_286779416549896_4076400424124345653_n.thumb.jpg.37c5d437efa63587d5dcb52ad853bc0d.jpg

 

За финал на дългия пост, ще отбележа, че и аз се радвам на тасчетата... за сега!!!241670690_1245186959302079_3277703281917391658_n.jpg.6323ed4d72ff89a96462afa581e3ba5d.jpg

 

 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, malkiq написа:

Бил имал мнение и колата била негова... тинтири минтири... ти си документален собственик, спонсор, водач, ползвател, архиватор-съхранител-пазител и много си слушкал, с което си заслужил да ти подарявам личния си запас от части, НО КОЛАТА НЕ Е ТВОЯ, НИТО РЕШЕНИЯТА!!!  

Добреееее ….

Така да бъде ! 
Раздаването свърши, сваляме всички карти на масата !

Имаш време до 02 Декември - Четвъртък, да си избереш удобен за теб час, във времето между 09’00 часа и 17’00 часа, който да запиша при колега, за да станеш официално /документално/ собственик на Бореслава !

Тъй като автомобилът ще ти бъде дарен, единствените разходи които ще имаш, са нотариалните такси на колегата и местния данък при придобиване, плюс 21.80 лева, за заявяване на предварително изготвяне на Свидетелство за регистрация.

Което, при застрахователна стойност от 200 лева, означава общо 65.60 лева разходи по прехвърлянето !

Макар, че няма да бъде вписано в договора за дарение, условия има:

1. Да довършиш автомобила и да го докараш на някое организирано мероприятие на клуба.

2. Да му намериш подходящо място за съхранение /гараж, навес и прочие/.

Официално, темата я продължаваш ти.

Преди няколко дни, искаше за рождения ден да ти подаря Рапид /макар да беше червен/. 
Уви, нямам тази възможност, но ще ти подаря Бореслава ?

А, Рапид ще подаря на … себе си ?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така не сме се разбирали!!! Рапид аз ще си купя!!! А бореслава си е моя ма ти давам да си я караш!!! 

 

Не ми вкарвай таралеж в гащите, че имам един Форман да събирам след тази!!! 

 

Ако беше за мен отдавна да е на земята, да е с лр пакет, 2 легена, фабиев мотор, 15ки и щях да я събера просто да се движи за месец! 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, malkiq написа:

Така не сме се разбирали!!! Рапид аз ще си купя!!! А бореслава си е моя ма ти давам да си я караш!!! 

 

Не ми вкарвай таралеж в гащите, че имам един Форман да събирам след тази!!! 

 

Ако беше за мен отдавна да е на земята, да е с лр пакет, 2 легена, фабиев мотор, 15ки и щях да я събера просто да се движи за месец! 

 

 

Докато нямаш съответните документи, нямаш нищо ?

Така че, имаш време до 02 Декември !!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, malkiq написа:

...

Не ми вкарвай таралеж в гащите, че имам един Форман да събирам след тази!!!

...

 

Коце , направо записвай час при Боян.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Боре написа:

 

Колкото до калобраните - тези са абсолютно оригинални. Просто аз НЕ ХАРЕСВАМ тези с белия надпис - стоят ми кичозно. 

Тук си пролича, че като малък не си се вглъбявал в детайлите. Та във връзка с това, Жоро го разбирам..?

Но ти да не се обидиш нещо, не всички сме еднакви и вкусовете ни - също.

Преди 9 часа, malkiq написа:

 ...имам и ГЛС имам и Рапид имам и Естел1 с и без решетка... ще го мислим. 

 

 

Няма ли решетки и за тези, последните GLS-и. Що си мисля, че трябва да има - те чехите са Флюбени в тези решетки /както и аз/ и не може да не е имало някакви...

И благодаря, че ми уточни /потвърди/ за маските - какви са за модела.

А за котешките оченца...нямам думи, търся вече и аз оня емотикон, дето се кланя?  И ще отиват на нарязаните капачки от оцет на чистачките, дето Боре ще ги слага за кадем преди да ти я продаде...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, desislav stanev написа:

Няма ли решетки и за тези, последните GLS-и. Що си мисля, че трябва да има - те чехите са Флюбени в тези решетки /както и аз/ и не може да не е имало някакви...

 

Няма Деско. Чиста задница на 120ка е. Японките нямат нищо на задната маска. Каквато и модификация да са. Само някои експортни варианти имат лайстна на задната маска и тя е във вид на фолио. Предимно изпълненията за Англия.

 

п.п. Коцето може и англичанка да я направи Бореслава. Колко му е да изработи една такава лайстна и да скрие дупките. Няма да е лошо, мисля.

 

image.jpg.bfa4c24ca61359e838506a5d9e26eb53.jpg

 

Преди 1 час, desislav stanev написа:

Тук си пролича, че като малък не си се вглъбявал в детайлите. Та във връзка с това, Жоро го разбирам..

 

Калобрана с белия надпис е най-оригинален и най-качествено изработен!

Този калобран, за разлика от останалите ментаци има вградена и вулканизирана метална планка в самата гума, вътре, където са отворите за закрепване и е супер здрав. Освен това белият надпис не е бял, а слонова кост и е изработен от плат, който не знам как е залепен към гумата, но няма мърдане! Гумата ще се скъса, но плата не пада. Така е направен, защото боя в/у гума не държи!

А на кой, какво му харесва е съвсем отделен въпрос.

 

п.п. тези обяснения не се отнасят за теб, Десо.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, desislav stanev написа:

Тук си пролича, че като малък не си се вглъбявал в детайлите. Та във връзка с това, Жоро го разбирам..?

Но ти да не се обидиш нещо, не всички сме еднакви и вкусовете ни - също.

Няма ли решетки и за тези, последните GLS-и. Що си мисля, че трябва да има - те чехите са Флюбени в тези решетки /както и аз/ и не може да не е имало някакви...

И благодаря, че ми уточни /потвърди/ за маските - какви са за модела.

А за котешките оченца...нямам думи, търся вече и аз оня емотикон, дето се кланя?  И ще отиват на нарязаните капачки от оцет на чистачките, дето Боре ще ги слага за кадем преди да ти я продаде...?

Както реалният собственик на автомобила написа: Решенията не ги взимам аз !!!

Каквото реши, това е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, ако се придържаме към еднаквостта на малките детайли, как ще си различавате колите на събор, като паркирате един до друг с Боян? 

Знаете, че винаги съм гледал да бягам от оригинала, но тази кола единодушно със СОБСТВЕНИКА, решихме да е оригинал, а хубавото за мен е че оригинала има много вариации от които да се избират детайли! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.09.2021 г. at 9:46, malkiq написа:

Жорка, ако се придържаме към еднаквостта на малките детайли, как ще си различавате колите на събор, като паркирате един до друг с Боян? 

 

Мисля, че GLS оборудването е напълно достатъчна разлика и много се радвам за него.

Също много ме кефи, че сложи ситната решетка. Тука вкусовете ни съвпадат. Отпред са 1/1 двете.

Да, аз пък съм с ляти джанти....няма как да се сбъркат. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.09.2021 г. at 18:13, The Best Forman написа:

Жоре , ти си и с пловдивска регистрация ?

 

Номерът е ясен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще дам своите 5 ст. по темата.

Отпред харесвам ситната решетка. Единствено бих добавил голямата емблема "Шкода 120" на мястото на малката от 120Л.

За хрома - много обичам хром и имам няколко изобилно хромирани коли. В случая обаче бих направил черни всички лайсни, включително на тавана.

На каросерията тип М основната външна разлика на Л и ГЛС вариантите отстрани са черните лайсни по вратите и частично преден и заден калник. Оригинално и по спомени са на щипки и вратите са надупчени. С друга гумена лайсна няма да стане, а пък без - колата си остава съвсем стандартна Л версия. Съвсем отделно е свинщина да се разпробива вече боядисана кола. Получава се дървено желязо. Елементарният вариант е залепване на комплекта. Бих потърсил нов от Чехия.

За калобраните - от завода излиза с бели букви, всичко друго на мен ми седи много ширпотреба. Съвсем помежду другото, има и български с бели букви, но са за стария модел калник.

Задната маска - не виждам приличен вариант, освен под стопа да няма нищо. Ако има нещо да ме дразни, това е да се завинтят по 5 табелки, все едно не е ясно, че е Шкода.

Английската версия ми иде "джипси кингс" с тоя винил и тия лепенки. Хората са продавали морално остарял модел на пренаситен пазар и са се чудили какво евтино и ефектно да измислят. Има ли некво такова сивкаво украшение под стоповете, трябва да има и лайсни отстрани, и лети джанти, и под бронята да виси любимия на всички соц айдуци фар за мъгла Пал.

Аз лично бих запълнил дупките и отново при бояджията.

Да видим Коце какво е наумил. Ако завинти две зелени болтчета на маската мога да почерпя и аз две нови за от другата страна - да се пробие за симетрия. Те са М6, и отворите на емблемата ще дойдат малки. Ще играе бормашината ми се вижда... И задължително светлоотразители на калобраните! И отпред едни културни пластмасови дневни светлини, както и два фара за мъгла над и два под бронята.

Интересно какви ще са седалките? Тия, с които е заводски с онзи светъл плат и черна кожа? Или планирате едни Рапидови да минат през тапицера? Или баш сток черните с бели конци от някоя българска Л, които хич не са грозни, ако са здрави? ГЛС салоните не са кой знае какво. Старият вариант поне е с тапицирани подглавници, ама на тая късната слагат едни решетести, които не харесвам. Не харесвам и оная тапицерия с чертите на 120ГЛ/ГЛС.

Аз съм с две ръце за Рапидов салон на седана - много ми е удобен, а и изглежда добре.

Помежду другото, таблото ГЛС е супер удобно за държане на телефон. Отваряш жабката и екрана за уейза ти е готов. Това със зарядното не е лоша идея, но аз бих го забучил някъде по-навътре, така че да има само един кабел в самата жабка. Кеф ти телефон, кеф ти цигара...

И да напомня за консервацията на купето... Сега е момента, ако не е направена.

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, m_g написа:

Ще дам своите 5 ст. по темата.

Отпред харесвам ситната решетка. Единствено бих добавил голямата емблема "Шкода 120" на мястото на малката от 120Л.

За хрома - много обичам хром и имам няколко изобилно хромирани коли. В случая обаче бих направил черни всички лайсни, включително на тавана.

На каросерията тип М основната външна разлика на Л и ГЛС вариантите отстрани са черните лайсни по вратите и частично преден и заден калник. Оригинално и по спомени са на щипки и вратите са надупчени. С друга гумена лайсна няма да стане, а пък без - колата си остава съвсем стандартна Л версия. Съвсем отделно е свинщина да се разпробива вече боядисана кола. Получава се дървено желязо. Елементарният вариант е залепване на комплекта. Бих потърсил нов от Чехия.

За калобраните - от завода излиза с бели букви, всичко друго на мен ми седи много ширпотреба. Съвсем помежду другото, има и български с бели букви, но са за стария модел калник.

Задната маска - не виждам приличен вариант, освен под стопа да няма нищо. Ако има нещо да ме дразни, това е да се завинтят по 5 табелки, все едно не е ясно, че е Шкода.

Английската версия ми иде "джипси кингс" с тоя винил и тия лепенки. Хората са продавали морално остарял модел на пренаситен пазар и са се чудили какво евтино и ефектно да измислят. Има ли некво такова сивкаво украшение под стоповете, трябва да има и лайсни отстрани, и лети джанти, и под бронята да виси любимия на всички соц айдуци фар за мъгла Пал.

Аз лично бих запълнил дупките и отново при бояджията.

Да видим Коце какво е наумил. Ако завинти две зелени болтчета на маската мога да почерпя и аз две нови за от другата страна - да се пробие за симетрия. Те са М6, и отворите на емблемата ще дойдат малки. Ще играе бормашината ми се вижда... И задължително светлоотразители на калобраните! И отпред едни културни пластмасови дневни светлини, както и два фара за мъгла над и два под бронята.

Интересно какви ще са седалките? Тия, с които е заводски с онзи светъл плат и черна кожа? Или планирате едни Рапидови да минат през тапицера? Или баш сток черните с бели конци от някоя българска Л, които хич не са грозни, ако са здрави? ГЛС салоните не са кой знае какво. Старият вариант поне е с тапицирани подглавници, ама на тая късната слагат едни решетести, които не харесвам. Не харесвам и оная тапицерия с чертите на 120ГЛ/ГЛС.

Аз съм с две ръце за Рапидов салон на седана - много ми е удобен, а и изглежда добре.

Помежду другото, таблото ГЛС е супер удобно за държане на телефон. Отваряш жабката и екрана за уейза ти е готов. Това със зарядното не е лоша идея, но аз бих го забучил някъде по-навътре, така че да има само един кабел в самата жабка. Кеф ти телефон, кеф ти цигара...

И да напомня за консервацията на купето... Сега е момента, ако не е направена.

 

 

 

 

 


Такаааа…

1. С голямата емблема, не ми харесва;

2. За черните лайстни, вместо хромираните, сме на едно мнение;

3. За страничните лайстни - имаме, но не искаме да дупчим купето ! Поне, за сега;

4. За калобраните - не ми харесват с белия надпис;

5. За задната маска - обяснихме по-горе, че има налични, за момента ще е тази. Искаме да изкараме колата и да се повозим преди Зимата. За по-натам е ясно. Все пак, проектът няма да приключи утре или вдруги ден;

6. Седалките са оригиналните, които са слагани на GLS, но са от моята. Тя е купувана в Чехословакия и е излезнала с тях. И да- с тапицирани подглавници са, не с онези решетъчни безумия, в стил Вартбург;

Рапидов салон, не се обсъжда и предвижда;

7. Жабката е коментирана и одобрена в този вариант; 

8. Консервацията е завършена, до степен да капе на силно слънце !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение , че колата се прави от двама видни столични естетЕ (единия знае от къде да вземе всичко , а другия не знае какво иска) , ще се получи един уникален , български мишмаш ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

При положение , че колата се прави от двама видни столични естетЕ (единия знае от къде да вземе всичко , а другия не знае какво иска) , ще се получи един уникален , български мишмаш ?

 

 ?

 

Преди 3 часа, Боре написа:

1. С голямата емблема, не ми харесва;

 +

Преди 3 часа, Боре написа:

2. За черните лайстни, вместо хромираните, сме на едно мнение;

 

GLS - Grand Lux Super. Луксозните варианти предразполагат към хром. Черното - към спорт.

Без да оспорвам мнения, да ви кажа защо не харесвам черното. На времето, като ръждясат хром броните, собствениците на колите за по-лесно ги боядисваха в черно. От там са ми асоциациите за замаскиран хром, боядисан в черно.

Японките или М серията /по-късните/ нямат хром и са допустими черни детайли. Май ще трябва и на тавана да са черни.

 

Преди 3 часа, Боре написа:

5. За задната маска - обяснихме по-горе, че има налични, за момента ще е тази. Искаме да изкараме колата и да се повозим преди Зимата. За по-натам е ясно. Все пак, проектът няма да приключи утре или вдруги ден;

6. Седалките са оригиналните, които са слагани на GLS, но са от моята. Тя е купувана в Чехословакия и е излезнала с тях. И да- с тапицирани подглавници са, не с онези решетъчни безумия, в стил Вартбург;

Рапидов салон, не се обсъжда и предвижда;

8. Консервацията е завършена, до степен да капе на силно слънце !

+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз друго се чудя, как никой, никога не се усети, че 120-ковото табло е по-стилно и по-хубаво от джи-ел-есовото. Загледайте се хора, не че не сте се заглеждали, но променете малко точката на възприятие. Кръглите уреди са много по-спортни от фаворитоподобния километраж, а също така стандартното табло изглежда по-масивно като цяло /това за цялото табло, от врата до врата/.

Това е мое мнение, разбира се и просто вмятам, без да отправям каквито и да било упреци към Шкодата от темата и майсторите и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, desislav stanev написа:

Аз друго се чудя, как никой, никога не се усети, че 120-ковото табло е по-стилно и по-хубаво от джи-ел-есовото. Загледайте се хора, не че не сте се заглеждали, но променете малко точката на възприятие. Кръглите уреди са много по-спортни от фаворитоподобния километраж, а също така стандартното табло изглежда по-масивно като цяло /това за цялото табло, от врата до врата/....

 

Да, и ключовете са наредени, като на готварска печка. :) Това си е табло тип 130. Няма джи-ел-есово.

Екзотика е. Рядкост. Добре е да има и такива коли. Да се види какви Шкоди е имало, извън Мототехника. А и целият салон си е такъв, така че всичко си е к-т.

Като гледам моделната година на колата, това табло трябва да е с кръглите уреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, joro-120L написа:

 

 

Като гледам моделната година на колата, това табло трябва да е с кръглите уреди.

Всъщност да, има М-ки GLS с кръгли уреди и с рапидови/фаворитоподобни?/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, The Best Forman написа:

При положение , че колата се прави от двама видни столични естетЕ (единия знае от къде да вземе всичко , а другия не знае какво иска) , ще се получи един уникален , български мишмаш ?

Искаш да кажеш, че единият просто затваря очи, бърка в гаража/мазето/склада и вади каквото му трябва, а другият иска нещо, което не се харесва на некои други 'ора, ма него си го кефи ? Да не говорим, че аФтомобила се прави в Орланденбург (Градът на рязаните пружини), а още не се е тръшнал, което си е за отбелязване ? 
Аз, бидейки просто селянче и Хабсолютно некомпетентен, смятам че без лайстни, надписи и емблеми е по-добре, също и че ако всички лайстни са черни ще е по-хубава (хромът не мисе връзва с цвета на колата)  - въпрос на вкус (или липса на такъв). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, desislav stanev написа:

Всъщност да, има М-ки GLS с кръгли уреди и с рапидови/фаворитоподобни?/

 

По-скоро тези уреди, които те притесняват/фаворитоподобни/ се монтират на 135/136 и Рапид 135/136 от 88 - 90та г. Това са последните модели преди края на производството. Наследници на 130.

За 120, 125 няма такива, каквато и модификация да са. А и ГЛС 88-90та г. не се произвежда вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, joro-120L написа:

 

По-скоро тези уреди, които те притесняват/фаворитоподобни/ се монтират на 135/136 и Рапид 135/136. от 88 - 90та г. Това са последните модели преди края на производството. Наследници на 130.

За 120, 125 няма такива, каквато и модификация да са. А и ГЛС 88-90та г. не се произвежда вече.

Така е Жоре, правилно си обяснил.

Аз имам едно последно предложение- променете малко екстериора. Коце, сложи и едно 110R купе, на мен така най ще ми хареса.?

Редактирано от desislav stanev
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото е с кръгли уреди и е свалено от GLS !

Кой, как и защо реши, че е с новото табло, нямам идея !

Впрочем Жоре, за Чехословашкия пазар и за експорт в западния свят, с новото табло /да го наречем - правоъгълното/, са излизали 120 L и то хич не рядко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, Боре написа:

Впрочем Жоре, за Чехословашкия пазар и за експорт в западния свят, с новото табло /да го наречем - правоъгълното/, са излизали 120 L и то хич не рядко ;)

 

Може. Тогава са слагали каквото е останало по складовете. С други думи, са ги чистили към края на производството. Или са им свършили таблата с кръглите уреди. Запазили са ги за Бг. експорта. ;) /Само за нас. Както винаги, най-обикновените и най-стандартните неща. Живият пример е твоята 120 L, закупена от Чехия, какви разлики има от тези за Бг. пазара/

 Моята е една от последните бройки и е с ръбестите огледала. И, както каза Малкия, те са от по-ранни модели. А заоблените, които той постави са от по-късните или последните. Слагали са квото има. Така, че за експорт, напълно е възможно. Нямам наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.