Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ŠKODA 120L - |Boreslava|


malkiq

Recommended Posts

Донора приключи земния си път...

Паркирах го пред гаража...215513691_203561961673013_835002046267330460_n.jpg.f043e4264ea478190d6febb81bd40d3a.jpg

 

Дойде @roodnb и кат я захапахме...

200541442_866224524251877_1822057639751425093_n.thumb.jpg.099dfc2f06c97d30087654329c5f7923.jpg

212636508_224250096221660_6262280066571011990_n.thumb.jpg.e253fc848074776c8da2d677ca57a834.jpg

213558106_826991354613330_7600008326541470877_n.thumb.jpg.2c580babdc9e280d5ade8efe493d0306.jpg213979163_409829013768281_1224861262087819568_n.thumb.jpg.33076b86eb29b27ad01bb78aad043ca2.jpg214644784_346835396843097_2017766134764256213_n.thumb.jpg.0f4f4d40b2b1a059dadf5902d4dc684d.jpg

 

След това дойде @mRt , да помогне с хамалската работа, по прибирането на ценни части, както и @m_g да си набере некви части за Ленка...

196732144_421353606007104_4566877555170531142_n.jpg.ea989d9e544d545d4051329d81e7b26a.jpg

 

В края на работния ден, улицата беше изметена и нямаше и помен от колата...

 

Благодаря момчета, за хамалогията която си причинихме за 5 6 часа...

 

За финал един клип, който се казва "къде е Шкодата"

 

 

 

  • Одобрявам 8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    35

  • malkiq

    24

  • Боре

    24

  • SKODA 105 RS

    12

Добре си прекарахме съботно :) освен че 1 облък не се появи , и един полъх нямаше , но пък важното е ,че свършихме работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май грабва приза за най-бързо приключеният донор?! Евала за отметнатата работа и искренно съжалявам, че не успях да се включа, че така имам нужда да счупя нещо ... ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измина една година от последната разходка на Бореслава и дойде момента малко да се раздвижи .

След края на работната седмица (Петък 16.07) седнахме на лека вечеринка за разбор на отхвърлени и предстоящи задачки и след това директно към гаража (разбира се оставихме двама "сухи" водача на МПС).

И така , Бореслава чинно си запали и напусна спалнята...

 

 

IMG_20210716_234718.thumb.jpg.27cd9c9d50baa3d742bbaf4d9eb712b6.jpg

 

IMG_20210716_234937.thumb.jpg.e5fedc975586e99a68e439291e89aca3.jpg

 

Последва кратко пътуване към позната дестинация

 

IMG_20210716_235311.thumb.jpg.9422617fe70ea321afab0227368ce84d.jpg

 

И тихичко приключи нощната разходка 

 

IMG_20210717_001624.thumb.jpg.3fe936e7398ef5caf05c56af681b4366.jpg

 

 Дойде Събота (17.07) и без да се губи много време започна същинската част . Както обикновено , @malkiq  и Чичи @The Best Forman действаха в синхрон с леки нотки на чешка реч

IMG_20210717_183346.thumb.jpg.eb52ef3740a2adb92c88d7ff784698bb.jpg

 

А Бореслава си сияе

IMG_20210717_181513.thumb.jpg.d657ad6bc29716bda0bee8f8ec917fae.jpg

 

Един младеж бе споменал нещо по напред за детайлите.... ?

 

IMG_20210717_195054.thumb.jpg.8eda7eff67d6aebac91b5dfe7c73a995.jpg

 

IMG_20210717_181524.thumb.jpg.42b436acde6263867a9629dbcd3764fc.jpg

 

И част от свършената работа...

Пали кат кибрит 

IMG-4208ee3766e839a316f3f5605caa6127-V.thumb.jpg.9840a8173e7d92d72a3c3f6f24fb54ba.jpg

 

 

Засега това е от мен .

Тепърва има още доста неща за отхвърляне , та ще има още за какво да пишем и снимаме .

П.С. Наистина занимавките с тази кола доставят голямо удоволствие.

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mRt за назидание, че последната снимка е наобратно, другия път да хванеш една четка и с малко обезмаслител и топла вода, моторният отсек да лъсне! ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, SKODA 105 RS написа:

@mRt за назидание, че последната снимка е наобратно, другия път да хванеш една четка и с малко обезмаслител и топла вода, моторният отсек да лъсне! ????

Незнам за какво говориш ?? , но и до там ще стигнем.... Ама първо ще освободим място за по лесно търканЙЕ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, SKODA 105 RS написа:

@mRt за назидание, че последната снимка е наобратно, другия път да хванеш една четка и с малко обезмаслител и топла вода, моторният отсек да лъсне! ????

 

Пепи, наред е снимката. Марто може и нищо да не прави. Само да снима и да разказва. Красавица! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре , коригирах я... ? Търкането си е задължително...

Ама Патрик шА удари едни рЪки ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, mRt написа:

Жоре , коригирах я... ? Търкането си е задължително...

Ама Патрик шА удари едни рЪки ?

 

аз гледах да те скатая, ма щом имаш мерак, ще търкаш.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, joro-120L написа:

 

аз гледах да те скатая, ма щом имаш мерак ще търкаш.. ;)

Ще търка, няма къде да избяга :D

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се вижда, вниманието към детайлите е пословично при този автомобил !

Разбира се, има още мноооого работа, но пък има и мноооого желание !

Ето един поздрав, за всички естети следящи работата по Бореслава - как и откъде, историята мълчи…B)

 

 

C6FEF26D-E240-4E36-A1C5-A963A9B1A624.jpeg

CF71CA18-AEB0-4711-993D-48568AB7A150.jpeg

AE1979A7-28E7-4F86-84D1-E7D29BA30011.jpeg

B16100B0-F336-40FB-B976-B2F1CE97D095.jpeg

  • Благодаря 2
  • Одобрявам 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, SKODA 105 RS написа:

@mRt за назидание, че последната снимка е наобратно, другия път да хванеш една четка и с малко обезмаслител и топла вода, моторният отсек да лъсне! ????

Ако имаш забележки по аранжирането на запалването ..  говори на ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

 

Доста време стана да не съм писал в темата, но всеки ден след работа влизам в гаража и работя по колата и с наближаващия събор, предпочитам да отделям време за работа, а не за писане в форума, но с изглед на натрупаната умора, днес е момента да ви запозная със свършеното до момента.

 

Завърших всичко изцяло багажника като:

Набавих чисто нова стойка, казанче, пръскалки, гумени уплътнения и шлаух, изтърках рамената на чистачките, боядисах ги и монтирах всичко.

241631561_277177317569216_6674344054972954629_n.jpg.41ab4613d42c1b39dd59d803bfd8a17d.jpg

221234772_329854202211280_8228376143082871199_n.jpg.ae812595e7bf6ddf41cfc4c6b8032b88.jpg

 

След това монтирах въздуховодите на предния капак...

221831646_290756832828675_2331586993858560851_n.thumb.jpg.669b9fc429732cdc989ba7621a6bb628.jpg

217508096_156020756625836_98316363112662923_n.thumb.jpg.362526b14453b8243ff1a7623e1136ce.jpg

220576204_519494845922532_8253255148795310415_n.jpg.e681119c4ffbb19da91cd3b6bcac6d17.jpg

 

Освежих капака на педалбокса

221854846_359736942177913_1920599173323743497_n.jpg.c13f413e8caf25fb05d11ae89fc611ef.jpg

 

Изпрах ГЛС мокета, измих тапичките и всичко останало за завършването на багажника...

241380088_228035655829068_4002615309815006306_n.jpg.84f2a14b4dbb337d4adcc0bcdb71c4cb.jpg

 

При разглобяването на колата, се счупиха ушичките на квадратната гайка, която захваща предната решетка...

240802904_3044944545747910_8005386426232885499_n.jpg.2dbce9f56fff59f042bb486def8f2eca.jpg241655503_298986352030932_3387897059457932906_n.jpg.18da067dd2d000bda3950469b0b85986.jpg

 

Още при покупката забелязах, че стойката за реглаж на левия фар...

240820689_2616025848706367_1764766141877958985_n.jpg.52b023463d7378c405cfaae667d12015.jpg

Намерих една основа в лошо състояние и подмених само стойката...

241630316_227060746039631_8903220472541133750_n.jpg.2d9b5c558dda77a5d7cb0f6840933c9c.jpg240740560_871101240184432_4983244934465267075_n.jpg.889c6a41d7a80032c34da2bff6f17eb5.jpg

 

Така и така бях разглобил муцуната и подмених и мигачите с рефлекторите с чисто нови, защото старите имаха забележки...

241666436_437069397681511_171465846092930761_n.jpg.21465460c089139dbe920ab928ec0928.jpg241628079_1370986623296802_5645146177262742415_n.jpg.2384c78f6143609e66f2aecd90b2c6f3.jpg240829725_842102013148580_4220410875612963848_n.jpg.58708f6f3f0cb08738200c3cc35f213a.jpg

241633068_386467199684505_5128022117383731534_n.jpg.f03fc6791167e03cef663f52a93b0ca6.jpg241180142_841134856774857_7172325481590079708_n.jpg.b7ac0206ee65f302531b8a4102dd7bb3.jpg240801390_615872632711861_9029746211137041312_n.jpg.6de7e00d4612f9eb51070c4fbefcf5fa.jpg

В склада ми се подмотваха и едни чисто нови фарове, наредих нови крушки на всякъде като за фара ползвах Филипс Найтбрейкър и сглобих всичко на ново със ситна решетка  (не едрата с която купихме колата) 

240751240_538258054170701_474450074709472978_n.jpg.abff4aaed506848d778fb8723b1dc48e.jpg

239818181_252532143386416_5413785402233765978_n.jpg.96402f064537b03742aabd7ba4f78787.jpg 

 

След това се заех със задницата...

Стоповете бяха много добри, но със забележки...

241533848_534645474494848_2044758232439312989_n.thumb.jpg.5a767b1a99950ecb375a3b69008998bc.jpg

Разглобих ги и възстанових покритието на рефлекторите...

240805952_552763992514000_3824407598878602739_n.thumb.jpg.411074a8fc0b16b5b001ea4a286b138f.jpg

взех чисто нови стъкла...

241636280_845278586124992_4688431553683873107_n.jpg.a908f3f4e22973ab7e310009df90499e.jpg

Обърнах стъкълцата за осветлението на номера, доказано се осветява повече, когато стърчи на вън...

241661926_1002278833939304_1837788761213342820_n.thumb.jpg.dd29ec0d8083fd14faa5e33f6ae6188c.jpg

 

Раздупчихме възможно най-добрия спойлер който успях да намеря...

241656817_720563322675052_9031528766468675133_n.thumb.jpg.8b854ea09d58b6f5920419fde8ba788c.jpg

 

Намерих чисто нови калобрани...

240819518_574357720582971_5508834796537225427_n.thumb.jpg.06c0bdbb97b99b2df70ab12921fcbaaa.jpg241653416_582582879581638_9138088105139456761_n.thumb.jpg.5790852563ddb120157acf118ab15138.jpg

 

Нита на номера ме побъркваше...

240809088_525653915208599_5408593652941011985_n.jpg.8ce89bd292e6ee46d3b610a62d12a8c6.jpg240787552_525324931893368_7596551676312538391_n.thumb.jpg.564891ff4ac9b5f4c50946d15092ee52.jpg

 

И задницата е почти готова...

240828292_589382672058442_5643293712752357793_n.jpg.21f47be9860728aa1fdd8c6877b03441.jpg

239460534_4165753496885415_8137046825120706249_n.jpg.b061ead79b50de8c8a400a86b67ee910.jpg

 

След това монтирах огледалата, тях също подмених, защото колата излиза с по-ръбестия модел, а по облия ми харесва доста повече...

236928155_233361695362521_3873289769774849967_n.jpg.2ba2c8c60b8e78210278df90f8820043.jpg241405394_376937117258947_870276838500345564_n.jpg.0aa8ea8f5e6eb524472b414ce7456f6a.jpg

 

Доста трудно набавих лайстните на праговете, но вече имам 4 или 5 комплекта, подбрах най-правите и ги минахме прахово, черен сатен мат...

236811533_974621273318971_4658775379059802013_n.jpg.eb232e224f858b8dcb8ed5925ff1cec8.jpg239666601_175473954655382_607078002809144241_n.jpg.6524ee479fa37df30802f6fd5ff3c77f.jpg 

 

И с това завърших едрите неща по екстериора.

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След екстериора започнах интериора...

Купих 3 кашона изолация...

232659764_954478258728156_82913270493927622_n.thumb.jpg.65eca2e497f87616a84f50d4d481d8f3.jpg

И започнах да лепя вратите...

1211764853_234403583_806515916702079_6118703826792350496_n(1).jpg.de8d1ee662a603c4c6f37b48f7dfa2f4.jpg

и след това на всякъде където сметнах за нужно...

235728386_1049666732442988_1645667003423498704_n.jpg.30988cbc1d639e51786cc65424d8699d.jpg236261435_523292562292330_3788428203146379110_n.jpg.40009ab79b55d4a54703fccc2eb2f326.jpg236507376_400501128077831_1226259040243033692_n.jpg.1805c538eb6ce9fd79760dbb934634f6.jpg

241647718_634482737935493_7310274560383783043_n.jpg.2577662f0a17354589bef1b7e09aa1c3.jpg

 

налепих найлоните на вратите...

239443903_380791813695114_8161256505803396757_n.jpg.a93c07bcd7aae59c3c0b804bce019af0.jpg

И сглобих ГЛС корите с чисто нови щипки и изтъркани и боядисани болтчета...

241621392_581627066343381_8365255080288060487_n.thumb.jpg.d5084525cb37030b1eb5829135509aed.jpg

236591709_2075559439264193_270081283446472225_n.jpg.6b7fb88b7988d5d9c07ed9840adad3b6.jpg

 

Предполагам, че много от вас не знаят но ГЛС дръжките на вратите са гумени отливки, а на нормалната 120, са пластмасови отливки, за жалост ГЛС дръжките са много изгорели и отлепени от металната основа, за това направих компромис и сложих чисто нови пластмасови...

241654408_590155275495784_8714803285058449261_n.thumb.jpg.bce475cdcf563ea9f45b13cadb86a164.jpg241669519_814365925895728_2864470083805029209_n.thumb.jpg.ff72f9b5604bb7733e8bc2a1f38f084f.jpg

И чисто нови задни пепелници...

236291039_273951140822943_8725065998302533794_n.thumb.jpg.93dc9509948dfd08bafca41465c390ee.jpg237648851_3008857266054371_5919041739460505985_n.thumb.jpg.93bab8d1c46cec48ab6454824efe1798.jpg

 

След това се заех с окабеляването, пуснах изцяло нова инсталация за аудиото, а Гената добави всички екстри които я различаваха от ГЛС ...

241643043_539027833872769_4895209009486673597_n.jpg.61c027b65efac9d6113647c2897dd3ca.jpg

 

След това се замислих, че на колата ще и липсва една екстра, която Боре ще ползва ежедневно за ''фазомера'', който пуши...

Взех едно ЮСБ зарядно...

241653416_249350513601125_7369589786234039162_n.thumb.jpg.3db20b175d77b00a1ce8a609eda422d4.jpg241668177_538322410780773_4215041122097275574_n.thumb.jpg.5dace9e38b20e7aa1c06f1387de39522.jpg

разглобих го...

241660943_928776901040557_3861060485255717272_n.thumb.jpg.af66d978259c78568a66f88f6b54ce66.jpg

разделих платките, защото там където исках да го монтирам няма място...

241659378_1972445346250324_2598324853302108693_n.jpg.cba1531e080ab6880aae7d16207073ab.jpg

 

измислих захват и залях всичко с топъл силикон...

241657372_1007791196455370_462679187899862898_n.thumb.jpg.ee51e7a4976ec6c2811d0cd1fd1dcb55.jpg

Дрънчащата жабка ме дразнеше много за това я изолирах...

240729362_2145130752293263_6641751127727773059_n.jpg.ea7282e08377b6b241df446effa52465.jpg

 

Залепих и мокетчето обратно, след като го изпрах...

241664910_242207247830531_8539663283912733375_n.thumb.jpg.a6912a9ce7571c41fdb5e9ef6e3373f1.jpg

 

И вече Боре имаше къде да си зарежда цигарата, а портовете имат и зелена подсветка...

240731433_1833135256874828_3796254123047614245_n.jpg.4aacce356dc66c9ac1c09ce12cb76d5e.jpg

 

Също така много ме дразнеше гадното цъкане на релето и неравномерното мигане на мигачите, а Гената знаеше решение...

241096693_381502233483768_2396641633172880282_n.thumb.jpg.6ffad3dfc9ed8779e76b404e8e2f2581.jpg

 

След това се заех с монтажа на задните говорители, избрахме Херц 13'. Изработих дървена кора, облякох я с мокет и я захванах зад задните седалки така, че да не се виждат и да не развалят оригиналната визия на колата...

240960102_264228512204530_3818600458008327901_n.jpg.73da5f0f4eff944ddfba58888d091cdc.jpg

241135002_588956572472883_4322297943994141675_n.jpg.d38ac2c393e5a94743b06d5a7d145334.jpg241631564_4725823557430820_5041545929824368091_n.jpg.8f67fe7961ec60aa8201e2681c22332e.jpg

 

след това подготвих таблото за монтаж...

235381545_4107270549399316_4920771034348673735_n.jpg.92ce11d0f38966ae63665cd153ba6627.jpg

 

Възстановихме лайстната с надписа над жабката...

241137938_826385077934401_7970416233546882262_n.jpg.1cf1e5557f67fd1bdf7bdf2a14ffeab9.jpg

241134831_3385730181654125_1190186179270701635_n.jpg.680bbae67c88cc2ba642bf8eee51e387.jpg 

 

И го монтирах...

241520530_374909134307628_8809718865995516626_n.jpg.924a84f55b4103a61744f0358d684a0c.jpg

 

за да мога да избера място за предната линия говорители, за тях избрахме Херц 10'

241531233_2029114303894031_7451041131779988362_n.thumb.jpg.644efd98106a2e0b9c3763c77ce502f8.jpg

 

за монтажа избрах стари, български, пластмасови кутии, изрязани за пищялките и им изработих удължаваща дълбочината добавка, защото не се хващаше магнита, а за място на монтаж избрах да бъдат под таблото...

241628086_293061149249171_4873582889659430992_n.jpg.20c46920cb0df2fdc9a2fd522f37eb80.jpg241214527_520955455641381_566294947026357309_n.thumb.jpg.6b7bf1bdc395890ae38fb8f88bface1b.jpg

 

Смених блокиралото кранче на парното...

241564442_391987119099527_7657855461654361203_n.thumb.jpg.785f8592ec4637fd397c294f0fe3f38a.jpg

 

Понеже ме карат да излизам на пазар, ще продължа разказа довечера... 

 

 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 11
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се получава страхотно! Тази тема трябва да е за пример на всички, заемащи се с реставрации - обръща се внимание и на най-малките детайли! Огромно БРАВО на Коцето, и поклон! Кара ме да се усмихвам само като я гледам! :)

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, malkiq написа:

 

 

И задницата е почти готова...

240828292_589382672058442_5643293712752357793_n.jpg.21f47be9860728aa1fdd8c6877b03441.jpg

Как е положението с 'японковите' GLS-и, май не са с онази, другата задна маска, 'рапидовата'.

Ама така или иначе, за дупчиците май трябваше да помислите още като беше по Филибето...

Иначе просто нямам думи за тази кола - изключително прецизно се подхожда към нея и за мен е удоволствие и душевен мир да следя темата. Браво на всички замесени.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, desislav stanev написа:

Как е положението с 'японковите' GLS-и, май не са с онази, другата задна маска, 'рапидовата'.

Ама така или иначе, за дупчиците май трябваше да помислите още като беше по Филибето...

Иначе просто нямам думи за тази кола - изключително прецизно се подхожда към нея и за мен е удоволствие и душевен мир да следя темата. Браво на всички замесени.   

Ами, когато още беше във Филибето, концепцията беше за 120 L - пълно възстановяване в абсолютно оригинално състояние и визия B)

Концепцията за GLS се появи на по-късен етап.

Що се отнася до “дупчиците”, принципно “GLS”-вата маска е налична, в прилично състояние и може да бъде подготвена за боя и боядисана. Но, това ще стане на по-късен етап.

На този етап, г-н Кузмов смята да скрие “дупчиците”, но как точно - нямам идея, каза че ще е оригинално като идея, но иска да ме изненада !

Та, аз самият не знам и респективно - не мога да дам инфо…

Всъщност, може да се каже че живот и здраве, автомобилът ще бъде приведен в доста добро състояние и ще се движи по пътищата, до края на месеца.

Но, с това ще завърши I-ви етап от работата по него.

Имаме идея, за II-ри етап /следващата година/, който да да доразвие и надгради, свършеното до момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че има хора, които гледат снимките детайлно! Деси, маската на глс е същата като на 120, само че без дубките за емблемата, не е като за Рапид/Гарде. Тази която е на колата е чисто нова и както отбеляза Боре когато я сложихме на колата, концепцията беше друга. Изненадата която съм приготвил на Боре са 2 зелени котешки очички за номер?, ако не се изкефи имам и ГЛС имам и Рапид имам и Естел1 с и без решетка... ще го мислим. 

 

Благодаря за хубавите думи и лайковете на всички! Чакам критиките!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, malkiq написа:

Чакам критиките!!! 

 

Ама точно навреме го написа. Малко се позабавих с поста, щото търсих една снимка на моята 120ка.

 

Мисля, че каквото правиш по колата е съгласувано с Боре.

"Критика" е много силно казано, но да си кажа какво не ми харесва:

Не ми харесват въздухозаборниците на предния капак. Виждам, че са оригинални, но стоят грубо. За черните лайстни сме говорили. Аз предпочитам хром никеловите, въпреки, че фабрично има и с черни лайстни, на последните 120ки. Моята беше с такива. И на праговете и на тавана, но ги разкарах.

За дупките на задната маска - бих подготвил другата. А тези дупки временно бих ги затапил с фини коларски болтове с облата глава. Стоят, като нитове. Но не си е работа. А за котешките оченца, бих сложил червени.

Коце, знам че си упорит, пълен с идеи и за теб няма невъзможни неща. Търси оригинални калобрани, с белия надпис. Знам че е трудно, но все някога могат да "изскочат". Много по-добре стоят на колата.

 

Поздрави и Браво за старанието и изпипването на нещата!

 

index.jpg.28822fc23e119736dcdd963a677147ea.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, joro-120L написа:

 

Ама точно навреме го написа. Малко се позабавих с поста, щото търсих една снимка на моята 120ка.

 

Мисля, че каквото правиш по колата е съгласувано с Боре.

Не ми харесват въздухозаборниците на предния капак. Виждам, че са оригинални, но стоят грубо. За черните лайстни сме говорили. Аз предпочитам хром никеловите, въпреки, че фабрично има и с черни лайстни, на последните 120ки. Моята беше с такива. И на праговете и на тавана, но ги разкарах.

За дупките на задната маска - бих подготвил другата. А тези дупки временно бих ги затапил с фини коларски болтове с облата глава. Стоят, като нитове. Но не си е работа. А за котешките оченца, бих сложил червени.

Коце, знам че си упорит, пълен с идеи и за теб няма невъзможни неща. Търси оригинални калобрани, с белия надпис. Знам че е трудно, но все някога могат да "изскочат". Много по-добре стоят на колата.

 

Поздрави и Браво за старанието и изпипването на нещата!

 

index.jpg.28822fc23e119736dcdd963a677147ea.jpg

Жоре, за нова маска, сега няма време !

Идеята е, автомобилът да “излезе” на пътя преди Зимата.

Колкото до калобраните - тези са абсолютно оригинални. Просто аз НЕ ХАРЕСВАМ тези с белия надпис - стоят ми кичозно. Ако сложа такива, следващата стъпка е да сваля чистачките и да сложа разрязани капачки от оцет на рамената и кученце/негърче с клатеща се глава на таблото, а може и китеник и възглавнички/футболни топки на кората под задното стъкло.

Иначе, оригинални калобрани с бели надписи, има доволно много и както се сещаш, са доста по-евтини от тези.

По същия начин, стои и въпросът за лайстните - аз харесвам черните. И сега, водя война с г-н Кузмов, защото искам и тези на тавана да са черни, а той - не …

Ти си естет човек, с поглед върху нещата, но всеки си има вкус и респективно - различно възприятие и разбиране.

И колкото и главния виновник този автомобил да “се случи” - Г-н Кузмов, да твърди че нямам право на мнение, щото виждаш ли - нямам необходимите познания за задномоторни автомобили Шкода, 

все пак, това е Моят автомобил ;)

В този смисъл, решението за “дупчиците” още не е взето окончателно - за сега се обсъжда на ниво парламентарна комисия, тепърва ще се внася за гласуване и то на първо четене :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Боре написа:

Жоре, за нова маска, сега няма време !

Идеята е, автомобилът да “излезе” на пътя преди Зимата.

 

 Да, разбира се. Говоря за в бъдеще неопределено. С оглед цялостната визия на колата е недопустимо да се "маскират" някак си отворите. Може временно. ;)

 

преди 22 минути, Боре написа:

Колкото до калобраните - тези са абсолютно оригинални.

 

Знам. Бях с такива, поради липса на други:

 

DSCF2016.thumb.JPG.45fea8dc3a49edfb9a195dd9be67c32f.JPG

 

преди 22 минути, Боре написа:

Ако сложа такива, следващата стъпка е да сваля чистачките и да сложа разрязани капачки от оцет на рамената и кученце/негърче с клатеща се глава на таблото, а може и китеник и възглавнички/футболни топки на кората под задното стъкло.

 

Прекаляваш! ?

 

преди 22 минути, Боре написа:

Иначе, оригинални калобрани с бели надписи, има доволно много и както се сещаш, са доста по-евтини от тези.

 

Моля? С бял надпис, колата излиза от завода! Нещо ги подценяваш, като качество и цена.

Моите преди десет години ги взех от Чехия. Никъде тук не намерих нови такива. Ни в магазина, ни по обяви. Сигурно две години търсих.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, joro-120L написа:

 

 Да, разбира се. Говоря за в бъдеще неопределено. С оглед цялостната визия на колата е недопустимо да се "маскират" някак си отворите. Може временно. ;)

 

 

Знам. Бях с такива, поради липса на други:

 

DSCF2016.thumb.JPG.45fea8dc3a49edfb9a195dd9be67c32f.JPG

 

 

Прекаляваш! ?

 

 

Моля? С бял надпис, колата излиза от завода! Нещо ги подценяваш, като качество и цена.

Моите преди десет години ги взех от Чехия. Никъде тук не намерих нови такива. Ни в магазина, ни по обяви. Сигурно две години търсих.

 

 

 

Да, за в бъдеще ще е друго, ще се изпълнява Етап II ;)

Еми, прекалявам разбира се :D ?

Да, разбира се че за Чехия говоря, но наистина има доволно много, на съвсем прилични цени !

Единственото което не се намира - не и на нормални цени, са оригинални алуминиеви джанти !

Което ми е голяма мъка, защото колкото и да са оригинални и редки настоящите тасове, с тях автомобилът изобщо не ми харесва …

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, Боре написа:

Да, разбира се че за Чехия говоря

 

Аз мисля, че за тука говориш, понеже калобраните без бял надпис по-лесно се намираха или са по-ново производство.

Моите тогава ги взех от Бг. От магазина.

 

преди 31 минути, Боре написа:

Единственото което не се намира - не и на нормални цени, са оригинални алуминиеви джанти !

 

Това винаги си е било проблем. Наистина са дефицит от край време, защото според мен, са произведени определени бройки джанти само за заводско монтиране на отделни експортни варианти. Не са били в свободна продажба. Само, ако ги свалиш от даден автомобил. Произвеждани са в Англия. Сигурно по поръчка на Шкода.

 

преди 31 минути, Боре написа:

Което ми е голяма мъка, защото колкото и да са оригинални и редки настоящите тасове, с тях автомобилът изобщо не ми харесва …

 

Разбирам те, щото и аз бях така. Изкарах късмет. Намерих ги на един изоставен Фолксваген Бийтъл - в състояние за скрап. Те също са с такова междуболтово. Говорих със собственика и ми ги даде. Късмет.

Така, че и на теб може да ти се усмихне щастието. Дано да изскочат от някъде.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано изскочат отнякъде, а до тогава, Бореслава ще се движи с това, с което е излязла от “Родилното” ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.