Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ŠKODA 120L - |Boreslava|


malkiq

Recommended Posts

За кръглите и фаворитоподобните уреди. Пред блока до преди може би 15г. имахме една синя и напълно оригинална 120ГЛ, мисля 87г. Нямам представа откъде е внесена. Беше с фаворитоподобните уреди.

Аз примерно също не ги харесвам тях. Логично като купих зелената първата работа ми беше да си купя уреди от ранна ЛС/ГЛС. Е, хром рингове, кант и всичките му там особености като лампа за бензина долу и лампа за къси светлини. Това ми харесва, с такова карам.

ГЛС таблото е точно ГЛС. Исторически излиза за модификацията 82 на 105ГЛ и 120ГЛС. Чак след това излиза 130Л и логично получава ГЛС таблото. Жълтата 105ГЛ на Косьо си е точно с такова от завода. Колко съм висял да я гледам нея като ученик в началото на 90-те. Мани мани. Мерак голям.

Червената 105ГЛ, която аз разглобих на отпадъците, беше с табло като на 120ЛС - уреди с оборотомер и останалата арматура като на 105/120Л.

Мене поне ГЛС таблото ми каресва повече. Едно, че място за радио, а и самата жабка е много по-удобна от на 120Л. Примерно, има място за зелената книга и за още куп боклучаци. Не че с чутовната мощ на 136 мотор може много да се нарушава, ама си е ок да има къде да си сложиш телефона.

ГЛС таблото по принцип си върви и с полица в краката на пасажера. Моята няма, но със сигурност е удобно за държане на неща. Е, задължителният за стара Шкода парцал за стъклото по традиция си е между седалките, заедно с шише вода...

Страничните джобове са малко гола вода. Жена ми не мога да я отуча от това да слага в тях бутилки. Чешките щипки на корите са слаби и като има тежест в джоба, две затваряния и кората се откача. И разбира се, при мен е резлизирана гениалната идея да се врежат говорители в корите, което им е допълнителна тежест.

Ганьо обикновено решава въпроса с елегантни рапидки. Аз все още се боря с конвенционалните щипки. Може и да вкарам някое яко двойнолепящо тиксо.

Друга интересна особеност на по-луксозните варианти е изолацията на задните калници. На другите ми коли със си играл бая по въпроса. На зелената яко ме мързи. Да видим докога. Не е лошо си мисля да лепнете нещо непопиващо влага, със затворена клетка и алуминиево фолио. Има разни варианти, докато е чиста колата ще е най-лесно. И в задния багажник ГЛС е по-изолирана от Л. Има мокет на арките и т.н.

 

 

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    35

  • malkiq

    24

  • Боре

    24

  • SKODA 105 RS

    12

Преди 2 часа, m_g написа:

ГЛС таблото е точно ГЛС. Исторически излиза за модификацията 82 на 105ГЛ и 120ГЛС. Чак след това излиза 130Л и логично получава ГЛС таблото.

 

Точно така е Момчиле. Ама нали говорим за М серията и изобщо не се замислих. Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, m_g написа:

Аз все още се боря с конвенционалните щипки. Може и да вкарам някое яко двойнолепящо тиксо.

Извинявам се за спама, ама на Белослава бях решил проблема като бях напъхал нещо в средата на щипката, така че да я държи "напъната".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ах неговата майка хабиби..." 

Прочетох всичко, което се изписали! Извинявам се, че в момента няма да отговоря на всички по отделно, но все още работя по колата (любимата ми операция, обвзвъздушаване на охладителна система) 

 

С две думи, за да не тръпнете в очакване, какво ще се оправдавам, ще кажа следното:

1. Колата е доста късно производатво, което ме задължава да се придържам към елементи монтирани в послесните години. 

2. Колата трябваше да е нормална 120, каквато си е била, но изпадна "рЕдкото" и не устоях на изкушението, за това всичко, освен зареждачката в жабката по интериора е оригинален ГЛС и мога да кажа, че успях да събера всичко, което е имал и може да има един ГЛС. Мокетените бомбета в задния багажник, са налични, но не ми се връзваха на виниления гръб и под, за тва реших да остане 120 заден багажник и ГЛС преден. 

3. Както каз Боре, тва е едва първи етап от реставрацията, когато го завърша, ще ви разкрия и втория етап, за до година! 

 

Жорката, каза нещо уникално правилно!!! Тея коли са събирани с квото има по складовете, и заводски са такъв миш маш, че дори да не съм орландовски скрападжия с няколко пещери пълни с боклуци, освен да се придържам към някви основни познания, относно окомплектовката на моделите през годините, не мисля, че може да сбъркам, каквото и да сложа. Всичко е възможно да е излезнало от завода... 

 

Калобраните и още няколко неща, които съм решил да сложа по колата и които ще ви вадят очите са напълно ясни, че са автър маркет, не са излизали така от завода или са от др модели на марката. Но всяка кола се прави по вкуса на собственника или "липсата на такъв", което различава колите и собствениците един от друг, а не регистрационния номер или летите джанти. Пояснявам го, защото Жорката нещо се сепна на тази шега, а неговото, както и мнението на всички останали е важно за мен!!! Жоре, просто шега, като котешките очета!!! Знаеш, че ти си мотивацията тая кола да се реализира в такъв вид!!! 

 

Така, както мислех да не отговарям на всички май отговорих достатъчно изчерпателно, освен на Патрик. 

Брат въобще не е спам, а си е проблем! Новите щипки са една идея по-малък диаметър и изпускат, аз също рязах клинчета от пластмаска 0.6мм и заспаха, а където успях слагах стари и здрави, които държат. 

 

Всичко прочетено и написано ме навежда на една мисъл... 

Трябва да почна да правя само чужди коли, за да има интерес, коментари и критики, че за мойте коли си трайкате! Което води със себе си още две мисли, Гена почвам Формана, да има коментари и продавам 110 ката, щот ако е чужда може и да я направя някога!!! 

 

Следва продължение... (ама по на там сега ще работя) 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, malkiq написа:

Всичко прочетено и написано ме навежда на една мисъл... 

Трябва да почна да правя само чужди коли, за да има интерес, коментари и критики, че за мойте коли си трайкате!

 

Като се видим, напомни ми да ти дръпна още една реч по този въпрос! ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, malkiq написа:

Но всяка кола се прави по вкуса на собственника или "липсата на такъв", което различава колите и собствениците един от друг, а не регистрационния номер или летите джанти. Пояснявам го, защото Жорката нещо се сепна на тази шега, а неговото, както и мнението на всички останали е важно за мен!!! Жоре, просто шега, като котешките очета!!! Знаеш, че ти си мотивацията тая кола да се реализира в такъв вид!!! 

 

Това последното, добре, но,

Така съм се сепнал, че чак съм се стреснал. Що ми вземаш всички постове на сериозно? Явно майтапите не ми се получават.

Всичко е наред, Коце. Няма проблеми. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за липса на вкус …

На мен пък, не ми харесват надписи и емблеми !!!

Знам, че заводски е така, но ако зависеше от мен, нямаше да има нито един/една !

И децата /порасналите/ знаят, че само Шкода са произвеждали такива станиолени консерви, с форма на сапунерка, стойка на немска овчарка и една педя разстояние между гумата и веждата на калника. Няма нужда, да го пише навсякъде.

Тези които знаят, като видят салона ще разберат веднага, че не е обикновена 120-ка, а на другите, ако ще и на предния и задния капак, че и на тавана да напишеш GLS, пак нищо не им говори. Те, 120 от 105 не различават, ти ще им обясняваш за GLS …

Бих предпочел, изобщо да няма надписи на калобраните, ама нъцки - сигурен съм даже, че някой ден орландовският проклетник ще ме издебне и ще осъмна с калобрани с бял /слонова кост/ надпис …

Ама то, луд човек и силен вятър, спиране нямат !

Много, ама много си искам черните странични лайстни, обаче за момента, решение на проблема няма. Дупчене е изключено, а лепенето не е оптимален вариант. Отделно, че са неоткриваеми и ако се изрежат за да се лепят, а не се получи по някаква причина, край - нада …

Искам и задни подглавници, с тях салона стои завършен. Обаче, отзад няма меки и тапицирани като предните, а решетъчни, които стоят ужасно. Не че ми трябват - те седалките ми стигат до плешките и всъщност подглавниците се явяват междуплещници или за някой по-нисък, подвратници … Но, би било красиво.

И да, автомобилът е абсолютен Франкенщайн ! Но, както каза Кузмов - оригинален !

Като гледам, в последните години какви сбиротъци са предназначените за чехословашкия и западно-експортния пазар, нашият е 100 % оргиналдъ… Даже разбирам, защо са слагали надписи, където им хрумне - ми то иначе, е невъзможно да ги определиш или разпознаеш. То не са фаворитови табла, то не са салони от какъвто модел има, то какво ли не, то е чудо направо.

И, в заключение на тъпия ми и безмислен пост, с който не казвам нищо по същество или от значение, искам да кажа нещо смислено и от значение - никой от нас, на никого от Вас, не се сърди и прочие - напротив !!!

Ако не ви искахме мнението и не беше важно за нас, просто нямаше да има тема !

Щях да се появя с патешкото лайно на някоя среща и да кажа: Здравейте момци, имам си сто и двайско-трийско-нещо си …

От мен, весел уикенд и не спирайте да коментирате - нека и е гадно на Малката Гад, че не коментирате 110-та :D

 

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пост в стил колцентър на български мобилен оператор или депутат с поне 3 мандата в Парламента ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, malkiq написа:

Всичко прочетено и написано ме навежда на една мисъл... 

Трябва да почна да правя само чужди коли, за да има интерес, коментари и критики, че за мойте коли си трайкате! ..........

 

Коце, твоите проекти ги следя с не по-малък интерес, но просто няма за сега с какво да ти помогна. Затова и не пиша.

Колата е още на скелет, слагаш разни подобрения, т.е. специални възли и агрегати, от които аз нищо не разбирам. Имаш си някаква визия за тях.

Като стигнеш до нещата, които ще се виждат, като боичка, интериор, други дребни неща, може и да кажа нещо. Или, ако преценя и имам нещо да ти казвам, ще пиша. За сега, в повечето случаи ще се огранича предимно с "лайкове", които между другото са напълно заслужени.

За на Боре Шкодичката: Имам по-особени чувства към нея. Все едно ми правиш моята кола. Искам да стане хубава! По-хубава от моята. И ще стане! Справяш се чудесно! Слагаш допълнителна изолация, която аз нямам, салона е чудесен, завършен ГЛС, с много хубава, като цвят, свежа, качествена и здрава тапицерия на седалките, която не прегаря от времето, както моята и сега съм с едни измислени калъфи на нея. Външно също е добре, като цялостен облик - Хубав цвят, нови стъкла на стопове и мигачи, оригинални надписи на задния спойлер и т.н. Може и да пропускам нещо.... Сега, някакви лайстни и калобрани са дреболии и както разбрах са лични предпочитания, а не невъзможност да се намерят други.

За лайстните на тавана - Не знам как ще изглежда, ако сложиш хром-никелови. За мен, лайстни на прагове и таван би трябвало да вървят в к-т и съм склонен да подкрепя мнението на Боре, че и на тавана трябва да са черни. И от завода са така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, joro-120L написа:

 

Коце, твоите проекти ги следя с не по-малък интерес, но просто няма за сега с какво да ти помогна. Затова и не пиша.

Колата е още на скелет, слагаш разни подобрения, т.е. специални неща, от които аз нищо не разбирам. Имаш си някаква визия за тях.

Като стигнеш до нещата, които ще се виждат, като боичка, интериор, други дребни неща, може и да кажа нещо. Или, ако преценя и имам нещо да ти казвам, ще пиша. За сега, в повечето случаи ще се огранича предимно с "лайкове", които между другото са напълно заслужени.

За на Боре Шкодичката: Имам по-особени чувства към нея. Все едно ми правиш моята кола. Искам да стане хубава! По-хубава от моята. И ще стане! Справяш се чудесно! Слагаш допълнителна изолация, която аз нямам, салона е чудесен, завършен ГЛС, с много хубава, като цват, свежа, качествена и здрава тапицерия на седалките, която не прегаря от времето, както моята и сега съм с едни измислени калъфи на нея. Външно също е добре, като цялостен облик - Хубав цвят, нови стъкла на стопове и мигачи и т.н. Може и да пропускам нещо.... Сега, някакви лайстни и калобрани са дреболии и както разбрах са лични предпочитания, а не невъзможност да се намерят други.

Само за лайстните на тавана не знам как ще изглежда, ако сложиш хром-никелови. За мен, лайстни на прагове и таван би трябвало да вървят в к-т и съм склонен да подкрепя мнението на Боре, че и на тавана трябва да са черни. И от завода са така.

Аз пък искам оригинална 110Р. Външно. И разните там рейки от Фиат и спирачки от Форд ме отвращават. А в същото време изпитвам Огромно уважение към Коцето и блъскането, което се блъска с тези коли...

Ето, казах това което мисля. Нямам никакво право, но го казах.

А колата от темата е ясна - тя си е готова вече и е страхотна с каквито калобрани и лайсни да я обкичите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МиДеси, да обясня извъщението, ако пак си отвратен, стигаме до въпроса на вкус. Просто индивидуалността в един автомобил е сериозно обвързана с мнението ми за стари коли. Никак не се представям да карам кола с този силует, а на 14 ка 4инча с тасче, на 2 педи прага от земята, 20санта гума и стойка на празна Татра... 

Такъв съм си, разсипник на стари скъпи класики, ако не 110 кво да съсипя. 

Ако си религиозен се извинявам, но тя ще е Христос на анаболи!!! 

Пример:

 

Screenshot_20210918_174344.thumb.jpg.39b87693727ecccffe38915e195f425b.jpgScreenshot_20210918_172918.thumb.jpg.8c71c4a535071e0157197e1d6e18628b.jpg

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези Поршета са различни поколения, много различни. Ама са много хубави и двете.

Коце, нали сме си говорили вече в темата ти. Не е нужно да ми обръщаш внимание - след някой и друг месец може пак да го напиша същото, така че... на Десо писанията кучета ги яли?

 

Извинения от мен за излизането от рамките на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея теми да не са конституция, ще си пишем квот си искаме... 

 

Поршетата са точно тва което правя и аз, информирай се за Порше Сингер, взимат купета от 70' каквото съм показал, пясък, кърпежи, раздувки, джанти, спирачки, мотор и мпдерни технологии... Тъй че от едно поколение са, ама рестомод! 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Боре написа:

Бих предпочел, изобщо да няма надписи на калобраните, ама нъцки - сигурен съм даже, че някой ден орландовският проклетник ще ме издебне и ще осъмна с калобрани с бял /слонова кост/ надпис …

 

Има решение. Изрязва се гума по контура на закупените и си готов. Без грам надписи.

Значи, Малкия и той ги харесва?

Боре, така вървят ве майна. Бели. От Шкода 100 до последната задномоторна. :)

За 1000МВ не съм сигурен дали изобщо е излизала от завода с калобрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкия не би сложил калобрани, на задномоторка!!! Най ги мразя, след буферите на металните брони!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За протокола да завърша темата , въпреки че колата вече е представяна на Широката публика и собственика си.

 

В общи линии беше един скучен процес на довършване на дреболии...

Стария собственик е бил доста едър мъж и въпреки 20 000 км. които е навъртял на колата е успял да смачка дунапрена на седалката...

242452521_452520095990031_2766577367092828864_n.thumb.jpg.c0537ff2c8336c150c48ea2c01103190.jpg

разглобих седалката...

242457097_374747664343337_4475083752437054417_n.thumb.jpg.e02e28d7bbf1ff3e42c0ae112cc09e21.jpg

Тук се включи Патрик и подари перфектен дунапрен...

242477472_852036795673152_3825794869320157919_n.jpg.dd2a406d64cab105f5f3f4ada0c159af.jpg

И сглобих на ново седалката...

242540353_402752177896837_6786392195539013411_n.thumb.jpg.c06cd5add05c57a34b2afd68e4c7f1b0.jpg

 

Една бърза проба на седалките с последвало одобрение (облечени са в стреч фолио, защото при разглобяването на колата бяха изпрани и прибрани в склада)

242600737_225529602888070_6241525669197388739_n.thumb.jpg.19eb0511d142e8fd95b43a0f3ccef210.jpg

242529760_2904923176392547_4670952092516294132_n.jpg.eef1339b3b93b96cacc9415b459e3db6.jpg

 

Коланчета, капачката на ръчната...

242459763_277288480699125_4784067323194089036_n.thumb.jpg.a9a17a26f5618d6ea51275644c819ac6.jpg

 

за да не се кара по чорапи, сложих ОРИГИНАЛНИ стелки...

242461608_877217239892482_1343153470890304084_n.thumb.jpg.268d67b2b6aa443cb9761eda5f181203.jpg242466716_273659491100605_8125940962264029183_n.thumb.jpg.6de9b87b8e6e72efe5fce1e4d4e5bd42.jpg242505263_290002709256080_8614782657174368143_n.jpg.29e30ed71869da6e58f034ddc67c0d58.jpg242453322_352684543274642_208962865144373401_n.thumb.jpg.d5b700d97ae8e5eea874cf77e01353f9.jpg

 

чисто нов преден пепелник...

242511063_208257651241589_2042237889235806956_n.thumb.jpg.1e2e42c5c1317f16ae95c95b756717b1.jpg

новото реле застана добре...

381952852_242490269_821865088501199_1935229470792828976_n(1).thumb.jpg.0631d9111460545f6646368790424eff.jpg

 

Сенниците липсваха, Данчо осигури перфектни...

242457089_336783608197711_5644345224304394857_n.jpg.c96017b3d9663a34a33bf9c09e7a9dc8.jpg

 

Рафтчето под жабката...

242464564_339227667953830_5588308163943200661_n.jpg.9f6f7f50d1f9970f8db36edad83eec20.jpg

 

Избрахме максимално ретро визията за чисто нов "касетофон" с максимално екстри...

242489376_583908619461725_7612615765867835529_n.jpg.853ef664e3b5b4192f89204f8031380a.jpg

 

Стария собственик беше направил дупки на праговете, през които е пръскал парафин за да съхрани колата, аз ги ползвах по същото предназначение, като изпръсках 8 флакона... (във вратите и кухините на багажника също)

242504123_423458172464726_5355022038103717553_n.thumb.jpg.265f2a6be856cfeb3f01dfb26c00dedc.jpg

 

Намерих прекрасни черни капачки за да запълня дупките, защото стария собственик беше ползвал тапи от стъклените шишета разредител...

242484832_563037298309572_7789270785744467517_n.jpg.64a063251e6ff26b0f81ae4ca5fdcc42.jpg242496408_226335256137616_4364911089516847252_n.thumb.jpg.efd41e953c6ee1c88f4df0b5540419b1.jpg

 

Обезвъздуших охладителната система...

242107173_392047202330778_7904874939610700752_n.thumb.jpg.8082b3f4e04da671835935af10ba2acb.jpg

 

минах на преглед...

242125516_1258855921209311_4027958833141661322_n.thumb.jpg.3ed19ddfff2014f80f5743e74dc609c9.jpg

 

Докато си играя с лъскането на салона...

242464525_388371272918444_2202777430100579757_n.jpg.8d0e3b71a8d75a6358e3cb4bbdd3d4ae.jpg242490974_272869607841852_1933840176809360555_n.jpg.c107fc823d740565d6226b8ed0eb60f8.jpg 

 

Данчо произведе прословутата задна табела...

242695836_1973896116113018_6380010046822053045_n.thumb.jpg.209bce429cba9a447539d757d8252a1b.jpg242816110_852699252107630_5604701785774191745_n.thumb.jpg.031560ca685bdd959a131104325105e1.jpg

 

След това излъсках екстериора и колата беше готова, буквално минути преди срещата на Бояна.

Исках да изненадам Боре, той не знаеше, че работя по колата и ще я завърша за срещата...

 

За жалост нямам снимки от срещата и реакцията му, за това ще ползвам тези от другата тема.

Ако някой е снимал, сега е момента да прикачва снимки!!!

Реакцията на Боре си заслужаваше всяка минута труд по колата!!!

GPTempDownload(5).thumb.jpg.11a742e6b4d68b6e8d3add3971ba2ffa.jpg.8bffbec3e224fcfeca08dffd405ab543.jpg

 

И тя...

IMG_9285.thumb.jpg.90ce52ce4094c36cbb5c0ae053d7eb23.jpg.6792e083bb7d0341e92d092c697b6e20.jpgGPTempDownload(17).thumb.jpg.839345a132f9c27ddacfd73c485765a7.jpg.1fd1e93b8b320cbdd849f6a071455209.jpg

Патрик не пропусна, дори дистанционно , да връчи "ордена" традиционен за задномоторкаджията!!!

242461940_878466852783432_4317572049957691550_n.jpg.9980e06da29645b0c5344fe1ea237bf6.jpg

 

С това аз приключвам проекта.

От тук на татък, пожелавам на Боре, да ни радва редовно със снимки от приятни моменти с колата.

 

 

 

 

 

  • Одобрявам 9
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приключваш вафли ?, няма начин да свърши толкова лесно ?. Радвам се , че макар и малко допринесох за текущото състояние на Бореслава , и чакам последващите подобрения по нея. Естествено , ще помагам с каквото мога, а собственикът и да си кара с кеф и да си търка задните части в удобните седалки ?

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , доста е скучна тази кола - жабката не се отваря при движение по дупки и паваж , таблото не се саморазвива , волана се движи леко като с хоравлика и пломбите на зъбите и камъните в бъбреците си остават на място .. скучна кола ?

П.П. Измислете каква ще е съдбата на шляпащите презервативи зад задните гуми !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина се превърна в еталон на това как трябва да се отнасяме и поддържаме един такъв автомобил. Въпреки огромното желание, представянето пред публика съвпадна с друг мой ангажимент и не успях да дойда да поцъкам с останалите, докато я оглеждаме пред НИМ. Надявам се, г-н @Боре да я изкарва редовно от гаража да се проветрява и да й се радваме, че иначе язък за труда на всички, ако седи заключена в гаража.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малки, големи и още по-големи, почитатели на марката и на моделите със задно разположен двигател !

Както се вижда, Бореслава вече е в прекрасен вид и официално беше представена на срещата пред НИМ в Неделя - 19 Септември 2021 година. 

Всички знаете, колко много труд, части и време, а и не малко средства, бяха вложени в този "проект" ! 

Резултатът е повече от прекрасен, а аз ..., направо онемях, когато видях Малкия да излиза с нея от завоя преди паркинга, където я бяха скрили !

Емоциите, чувствата и мислите които нахлуха в главати ми, не подлежат на описание. Буквално ми омекнаха шенкелите :D

Ако нямаше толкова свидетели и не бяхме само мъже, сигурно щях да разцелувам Малкия !!! 

Малък, вече стана изтъркан израз, буквално се превърна в клише, но ... Голям си !!!  Много Голям !!!  Много, много Голям !!!

Благодаря ти, за желанието, за вниманието, за безвъзмездния труд през всички дни, вечери, понякога и нощи, в които заряза всички свои ангажименти, спокойствие, сън, лично време и изобщо всякакъв личен живот и комфорт, в името на това, да завършиш проекта !!!  

Стана малко като изказване на кифла на регионален конкурс за красота, но ..., искам да благодаря и на всички останали, замесени в осъществяването на тази моя отколешна мечта: 

1. На любимият на всички, Д-р Иванов, а.к.а. Гената, а.к.а. @The Best Forman , за безвъзмездния труд по автомобила, за това че вечно беше "на линия" и готов да помогне /както и го прави, безброй пъти/, за това че... ме изтърпя да му говоря по нощите, споделям, мрънкам, или да го врънкам за какво ли не ;

2. На Данчо, а.к.а. @roodnb за желанието с което се включи в проекта, за безвъзмездния труд, за помощта и безвъзмездно предоставените, някои доста важни, търсени и ценни детайли по автомобила и разбира се за последния щрих, който скри двете дупки на задната маска, които толкова вадеха очите на всички :D;

3. На Патрик, а.к.а. @SKODA 105 RS , за съветите, идеите и вярата в проекта;

4. На Марто, а.к.а. @mRt , за това че винаги беше готов и винаги помагаше с каквото може, че дори се вдигна до бояджията /в жегата в Пловдивска околия/, за да нагледа автомобила, да го наснима, да ми докладва развитието на нещата, за това че винаги с огромно желание отразяваше всичко което се случва с автомобила, но най-вече за това, че ми търпи идиотския характер ;

5. На Жоро от Пловдив, а.к.а. Аптекаря, а.к.а Морално-етичният, критичният и до болка откровен, но винаги безпристрастен стожер на задномоторната част от Шкода Клуба България, а.к.а. @joro-120L , за това че ми осигури бояджията, че контролира целия процес по боядисването, за съветите, за градивната критика, за това че бе "будната съвест" на проекта, за ... абе за всичко, той най-добре си знае;

6. На Пепо - повечето не го познавате, но това е един от най-близките приятели на Малкия, който напълно безрезервно и безвъзмездно се включваше безброй пъти, в работата по автомобила, а всяко нещо което правеше, го правеше с чувство за отговорност и изпипваше всичко. Всъщност, доста от колегите го познават - това е онзи готин пич, който така старателно работи и се грижи за автомобилите ви, в сервиза на @Pepino ;

7. На всички четящи, гледащи, пишещи, критикуващи или пък съветващи колеги от форума, които макар и не физически, допринесоха за финализирането на проекта и за неговото популяризиране.

 

БЛАГОДАРЯ ВИ !!!

 

Първи етап на проект "Бореслава", официално е приключен !!!

 

За втори етап, времето определено ще е следващата година, но той ще се състои предимно в "пудрене и гримиране" ! 

 

Автомобилът е цялостно завършен и сега, докато още позволява времето, ще си го карам с кеф, винаги когато мога и/или имам време. Желанието ми е огромно, а не липсват и доста желаещи да се возят, че и да го карат !

 

Още веднъж, БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ !!! 

  • Благодаря 2
  • Одобрявам 7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, много благодаря за хубавите думи! Всичко, което съм писал в темата и в разговори е било с ясното съзнание да е в интерес на колата и за нейно добро. За мен бе удоволствие да допринеса с нещо за проекта. Можеше и повече да помогна, но Пловдив-София си е далечко. А и Бореслава е попаднала в много силна група, начело с Малкия. И хубавото е в това, че всеки е с различен профил, като знания, идеи, можене, и взаимно се допълват.

 

И аз не знаех какво е намислил Коцето. Не заради това присъствах на НИМ. Бях приятно изненадан и много развълнуван от появата на Бореслава. А, за табелката на задната маска, изобщо не съм предполагал. Уникална идея и изпълнение!

 

Боре, жив и здрав да си и само усмивки с новата Шкода! :)

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В абсолютно НЕтипичен за мен стил , просто ще пусна само няколко снимки от реакцията на @Боре при "връчването" на колата.

Те говорят достатъчно...

IMG_20210919_150311.thumb.jpg.5aaee6ffe38370f9f6267469ea5642dd.jpg

 

IMG_20210919_152856.thumb.jpg.1e4e8aed4bd36e2098c60f4bf6397418.jpg

 

IMG_20210919_150305.thumb.jpg.176f4729a745faa390ef208ee43685ea.jpg

 

IMG_20210919_150553.thumb.jpg.e1ed16aca44c09b3692ea1a371f6687e.jpg

 

IMG_20210921_172922.thumb.jpg.09298d7cb26334cdf5b97df28a1d5824.jpg

  • Благодаря 2
  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво хора,евала. Браво на Коце. Коце, искрено ти желая така бляскаво да завършиш и 110-ката.

Гледам с наслада снимките и страшно много ви се радвам.

А табелката отзад - никога не я махайте, страхотна е.

Много приятни моменти и километри пожелавам на Боре с Шкодата, в което впрочем не се и съмнявам, имайки предвид каква е колата. 

 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И... Първата разходка вече е факт...

100на км из София ... безценни и безаварийни !

Ми

Първо....

"Търкай и не мъркай" ?

 

IMG_20210925_160049_1.thumb.jpg.cf42a2a9b49924ea4e61a93f67ce871c.jpg

 

И веднага след това....

МНОГОООО УСМИВКИ

IMG_20210925_161714.thumb.jpg.76c8cff7cc24f6b3e0e9a2d1ad19f9df.jpg

 

Подпират се новите Шкоди...

 

IMG_20210925_161809.thumb.jpg.2f7f1e9a0c70e75a60a3425d4e11060f.jpg

 

А разходката продължава да е много приятна 

IMG_20210925_182041.thumb.jpg.f542b10e6de5c150dc565c0878dd143f.jpg

 

 

В заключение....

Емоцията да се возиш и шофираш такъв автомобил из "баш центъра" на София е неповторимо.

Стара кола по стари улици ❤️

 

Благодаря на @Боре за прекрасните часове и километри...

Скоро още инфо... ?

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 10
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.