Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ŠKODA 120L - |Boreslava|


malkiq

Recommended Posts

Харесва ми, с добро темпо се движат нещата :) Марто, аз пък щях да ходя днес на монтаж в любимото място, но отложих за другата седмица. Сега ме е яд, щяхме да се засечем 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    35

  • malkiq

    24

  • Боре

    24

  • SKODA 105 RS

    12

Иво, да не те е яд. И аз не знаех нищо. Днес по обяд Марто ме изненада по тлф. - Казвай как да стигнем до СПА центъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безкрайно съм щастлив !

Разбира се, благодаря от сърце на Марто и на Жоро, че така живо се интересуват /сигурен съм че и за себе си, но най-вече за мен/ от Бореслва и СПА почивката и !

Спокойно мога да спра да се притеснявам, че не ми остава време да отида и да я видя !

Дай Боже всекиму, такива приятели !

Батката, определено си изпипва нещата !

Дори е запазил оригиналната лепенка в багажника, както обеща !

Изобщо, явно наистина работи с удоволствие по автомобила !

Дано така и да го довърши !

Мисля, че не е далеч деня, за който се надява Патрик !

Пък и както е тръгнало, задномоторки няма да липсват !

Марто, благодаря и тук, за вниманието и за снимките !

Определено, ми направи вечерта !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вчера колата бе боядисана. Цвета е перфектен. Следващата седмица ще бъде полиран лака и ще стане още по-лъскава.?

 

IMG_0244.JPG.15cce1b8762e5768dcafa4fea150dff6.JPG

 

IMG_0247.JPG.b66203dc65508a98acd18beec64d4c6d.JPG

 

IMG_0248.JPG.29e8302b8a414ef546dcbd85c09ac00b.JPG

 

IMG_0245.JPG.cc656c019b5c2195fcd3f8fd231e7f35.JPG

 

IMG_0264.JPG.0a88642ea18f45c779000ced087349bf.JPG

 

IMG_0249.JPG.89a922130af0330127751ba67eb9740f.JPG

 

IMG_0250.JPG.913c1c451f75c85857d2053c659c9035.JPG

 

IMG_0251.JPG.421013ebcb84ed0beb0d07d3d9c78422.JPG

 

IMG_0252.JPG.5de71075ce4123bdcaae5cc3bf070b51.JPG

 

IMG_0253.JPG.80d200c8d7de33a5aadd377b5b5f7ba6.JPG

 

IMG_0256.JPG.b276080271be4d0378b7b0cb86932182.JPG

 

IMG_0255.JPG.118db7b95a74c1fe0a95c31693e284fe.JPG

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре , не съм подстрекател , ама не можеш да напишеш на предния капак "Аййй таз станала по-хубава от моята" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, още веднъж Благодаря !

И за снимките, и за отделеното време, изобщо че си толкова ангажиран с автомобила !

Изключително съм доволен !

Някой по-разбиращ от мен, ако намери някакви кусури, нека сподели. Ще бъде от полза, пък и ще науча нещо !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимки е доста сполучлива боята. Щом ще се полира, ще си стане топ. Сега да разлая кучетата, ще предложа една керамика да се положи след месец. Ще запечата лака, ще му придаде допълнителна дълбочина и поддръжката на боята ще стане доста по-лесна и вероятността за надраскване при миене ще се редуцира също. Според мен проектът го заслужава! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай сиктир бе , колко яка е станала. 
Да не кажа , че малко завидях и искам и Марта така ?.

Браво Жоре , че ни държиш информирани по развитието на колата.

още веднъж изглежда супер яка :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цвета е 1/1 с оригиналния. Чудесен е. И на живо. Бежовото има 1000 нюанса. Много се радвам, че се получи точния цвят. Или точния нюанс, защото границата с л@йняното е много тънка. Всякакви други нюанси на бежово са неприемливи. Или ще жълтее или ще тъмнее към кафяво. А това е много приятно и интелигентно бежово. Бонбонче.

И за това най-много съм се притеснявал и за моята, като се боядисваше. Избора на цвета е изцяло на майстора. Нищо не сме сравнявали предварително, гледали или правили проби. И при мен беше така. Звънна ми и каза, че колата е готова. Да ходя да си я взема. При свършен факт.

Исках да го улесня, като му дам мостра или номера на боята, която направи за моята Шкода. Каза ми, че на Боре бежовото не е като моето и няма да му свърши работа. Как го помни, не знам.

 

Пепи, технологично след боядисване на база-лак се прави полиране на лака. 

Забравих да кажа, че освен полирането следва слагане на броните и пасване на врати и капаци.

 

п.п. Данчо, и Марта ще направим :) У София толкова ли няма майстори бе. /първо виж на Боре и тогава/

 

Преди 3 часа, Боре написа:

Жоре, още веднъж Благодаря !

И за снимките, и за отделеното време, изобщо че си толкова ангажиран с автомобила !

Изключително съм доволен !

Някой по-разбиращ от мен, ако намери някакви кусури, нека сподели. Ще бъде от полза, пък и ще науча нещо !

 

Моля, Боре. Не се чувствай длъжен за нищо.

Кусури на автомобила по-скоро могат да се търсят или видят на живо. По снимки е трудно.

Последните две снимки нарочно съм ги пуснал. Там се виждат на извивката на калниците, над отвора за стопа някакви неравности, като не добро заглаждане с кит, но това си е фабрично.Там Батката не е пипал. Изрично го питах що е така. И разни други неща, но той ще си ги оправи.;)

 

Преди 5 часа, The Best Forman написа:

Жоре , не съм подстрекател , ама не можеш да напишеш на предния капак "Аййй таз станала по-хубава от моята" :)

 

Мога да го напиша. Дори и да не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Изглежда много добре! Като знам колко трудно се намира кой да ти направи качествено боядисване, разкарването до Пловдив съвсем не е проблем. Аз и до ден днешен съм си любител на бежовите Шкоди. Зелената и тя е бивша бежова. Отвреме навреме ми минава през акъла да възстановя стария й цвят, но и зеленото ми харесва, даже много.

От професионална гледна точка, сега е момента каросерията да се консервира, като кухините се напръскат със съответния препарат. Схема за консервирането на 120 има и в зелената книга, и в "Борба с корозията по автомобилите". Като материал съм с две ръце за заводския БМВ консервант. Продава се по БМВ дилърите. В Ауто Бавария литърът е 30 и няколко лева цена клиент. На Кар Систем преди месец и кусур нямаха наличен. С 1л Шкодата ще се налее, но аз бих взел 2 и бих наливал навсякъде без да му мисля. Бояджията най-вероятно има съответния пистолет за пръскане на консервант. Иначе Кар Систем и по-евтините марки имат консервант за директно пръскане с маркуч с дюзи. По моите коли съм ползвал и двата варианта.

Трябва и аз да се размърдам да налея зелената преди есента.

Дори и когато колата е прибрана в гараж, корозията действа, особено, ако се оставя есенно време мокра и гаражът не е идеално сух.  В тоя ред на мисли консервантът дава още години живот на каросерията, неслучайно го препоръчват още от 60-те години насам.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето от вас знаят, че аз се занимавам с ремонтите по автомобила.

Колата както се забелязва се прави напълно безкомпромисно, не се пестят нито пари, нито време, нито труд!

Консервацията ще се извършва в моя гараж, от мен. Ще я "налея" мъжката, по всички кухини в които мога да бръкна, освенн в описаните в зелената книга, ще напълня добре вратите, капаците, праговете, подкалниците, джобовете на двигателния отсег и тн.

След като обслужа мотора и мина окачването на пясък цинк и прахово (това няма да е веднага), ще изпръскам и целия под външно, както и окачването.

 

При такава реставрация обичам няколко години след това, паркирана на слънце, колата да оставя диря парафин !!! 

 

Вече павя план в главата си, за сглобяването на колата... нямам търпение да си дойде прекрасната !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчиле, много й върви зеленото на твоята Шкода. Недей да съжаляваш или да правиш промени.

Според моето скромно мнение по принцип бежово не върви на Естел 1. За разлика от Естел 2. Заради различния дизайн на двете коли, въпреки, че в общи линии са еднакви.

 

п.п. това е реалния цвят на колата, защото някои от снимките лъжат. /червенеещите бяха правени на слънце/

 

IMG_0262.JPG.3823b38dd2c7cef74f2c9977ec59af9c.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, браво! Хубава Шкодичка!

Жоро - безкомпромисен, както винаги. 

Успех на Коцето в довършителните дейности!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.07.2020 г. at 21:35, desislav stanev написа:

Жоро - безкомпромисен, както винаги. 

Успех на Коцето в довършителните дейности!

 

Безкомпромисен съм, Но Малкия е по-лют от мен. Повече ги вижда нещата. Не знам как ще му я сдавам. :)

Колата е готова. Снимките са от днес по обяд, правени на силно слънце, затова и не са качествени.

 

IMG_0280.JPG.5daf73f35b76105a9ccac6134fa880bd.JPG

 

IMG_0281.thumb.JPG.a7e72456f3e7f4336eaec7d3ed0cf282.JPG

 

IMG_0293.JPG.eb415aaa913a3e213552edf00076ee44.JPG

 

IMG_0283.JPG.770e6816eb4c5b4c3382dfce63a207aa.JPG

 

IMG_0292.JPG.caae861f82ffc5b770e3733f3cd5261a.JPG

 

IMG_0279.JPG.d99b44934c0d4090d4552f6975e5ad53.JPG

 

IMG_0276.JPG.018c92aef5897d04de7c3809fa6be33b.JPG

 

943030258_IMG_0294(2).JPG.7a31d4a63a47f654aaf38ef1b4dc6247.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, отново хиляди благодарности, приятелю !

За мен, резултатът е впечатляващ !

Многого хора претендират да са “майстори”, но малко от тях заслужават да се наричат такива !

Батката, определено е майстор !

Освен това, е човек който държи на думата си и каквото обещае, го върши !

Бореслава е станала чудна !

Вярно, че съм лаик и окото ми не хваща всички дребни и специфични детайли, но аз няма какво повече да искам !

Г-н Кузмов може и да има някакви забележки, но само хора с неговият опит и познания, биха ги открили, а мисля че дори в този форум, те се броят на пръсти !

Аз съм щастлив !

Предстои Бореслава да се прибере у дома и живот и здраве, с г-н Кузмов да и отделим нужното внимание. 
Жоре, още веднъж Благодаря !

Без твоето съдействие, този резултат нямаше да е възможен !

Имам да черпя и то много !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Вчера в компанията на @The Best Forman се разходих до Пловдив.

По пътя си набрахме един двигател за есин друг проект. 

IMG_20200724_122557.thumb.jpg.61400a670c757193587e3aaf4cc9061d.jpg

След това повисяхме пред нотариуса, а за по цигара време ни посети @smirn0ff с Ръстьо

IMG_20200724_154748.thumb.jpg.add9d3893c7d87abed790281966c5a93.jpg

След това се запътихме към Батката, след пристигането ни, не губехме и минута и започнахме да сглобяваме... 

IMG_20200724_173738.thumb.jpg.3cfe82b108434f3c024f5b2a174d71d4.jpgIMG_20200724_173746.thumb.jpg.4ac1f6ff421b06693b55cc618ab951e9.jpg

Събрахме най-важното и поехме на път

IMG_20200724_193446.thumb.jpg.d1c43884a1b7747d6f0b9de15a85aa3f.jpg

Лека почивка на Ихтиман

IMG_20200724_211944.thumb.jpg.ae41997deffebb394ccc5a208b1e72e8.jpg

И след това директно в гаража

IMG_20200726_155121.thumb.jpg.3268672206e4d61f69350ee5509a236d.jpg

 

Днес Боре си я видя, но щастливата му физиономия, бе документирана от Марто 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се разбра … Бореслава се завърна вкъщи ! 

""Комитета по посрещане" видя една много Чаровна , Прекрасна и Свежа софийска Дама ! ? 

Колата е станала много добре !

Цвета е Жесток , много добре се е получил , както и самото боядисване.

Пускам и няколко пресни снимки , както е видно колата все още не е сглобена а и не е мита след пътуването.

 

Започвам с една снимка , която казва много ….

След като я видя , @Боре се скри ЗАД @malkiq , за да не бъде заслепен ! ?

Тези от вас които познават Учтивия лос на живо , ще разберат какво липсва на тази снимка !

IMG_20200726_154751.jpg.ede54c87aaf1bd1842fb8f8c9d773a01.jpg

 

И няколко кадъра на колата …

IMG_20200726_154710.jpg.47aac2ec10eb7f03176f12a87f312435.jpg

 

IMG_20200726_154747.jpg.959d517103ec83674a21841b3bdcac80.jpg

 

IMG_20200726_154725.jpg.e410366a5fd32b2c40b8ce79e5a855df.jpg

 

Тук ясно си личи какво си мисли @malkiq в този момент...

"Всичко мноУ хубаво , ама мен колко работа ме чака "

IMG_20200726_154800.jpg.67ceb83287b47c53d81fd074451f20aa.jpg

 

IMG_20200726_154550.jpg.5a8289874dcaea298ed777579318698b.jpg

 

Новата маска

IMG_20200726_155133.jpg.ed67fe1a7bc962e4c74818348004fe1d.jpg

 

И вече на тишина и спокойствие след полученото внимание и емоциЙ .

IMG_20200726_155417.jpg.b43b5148f4aba8cae60659cc7c669c4f.jpg

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам щастливи лица. Това ме радва най-много. Значи резултата е на лице.

Съвсем сериозно говоря, че падна голяма отговорност от плещите ми. Предварително Боре лично ме пита за майстора дали ще свърши работа. Заложих, дето се казва името си, че колата ще стане! Можеше и да кажа - търсете друг.

За всеки клиент перфекционист, трудно ще се намери майстор перфекционист. Винаги ще има какво още да се желае. Още по-малко, майстор с влечение и отношение към по-старите коли. Почти всички майстори са на мнение, че ще оправи два огънати калника и някоя спукана броня за няколко дена и ще вземе същите пари, отколкото да се занимава с цяла кола поне месец. Т.е. трудно се навиват за такава работа. Затова, за сега за Пловдив, това е решението. Също е вярно, че Шкодата на Боре бе в идеално за годините си първоначално състояние. Без изгнило, без удари и сериозни кривини по купето, което за възможностите на бат Данчо бе една не сложна задача.

А за Коцето, нещата, които има да свърши по колата са елементарни, на фона на това, което прави с Ерката.

Така, като се накичи започва да добива вид. Ще стане още по-хубава. И много се радвам, че сложихте правилната решетка отпред. Ще следя развитието с интерес.

Съжалявам, че не можах да присъствам на вземането на колата. Бях на тест-драйв на една Скала.

 

Поздрави от тунското езеро

 

IMG_7650.jpg.04226ba42fdfb31b4be94e881ca12b48.jpg

 

 

 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи такива снимки само топлят душата и галят окото :)
Евала на Батката , евала и на Жоро ,че я наблюдава.
Естесвено евала и на Коцето за всичко :)

Както и на всички други замесени.
Боре честито , страхотна е и да караме скоро всички заедно :)
 

Както няколко дни не бях пипал Марта , сега се надъхах малко и ще има бачкане уикенда :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Тая кола нали не сме я забравили ? :)

Ето ви кратка история от мен , а останалото от Коце.

.
Миналата година сестра ми ме помоли да ги закарам с разни нейни приятелки да си поркат на една вила в село Гълъбово до Сливница.
Та тръгваме натам , сичко точно , багажника пълен с мръвки и пиене и след кратко пътуване по едни страхотни пътища се оказвам по средата на нищото.
Слизам аз от колата и блеейки нещо в небитието , сестра ми вика : ейй гледай какво има там.
Обръщам се и виждам в съседния двор под едно дърво тъне , ама тя си беше много потънала в калта една дърта Шкода. И си викам е тва е , аз като разправях на Теодора ,че по малките села винаги някъде трябва да има един гараж с някоя стара Шкода и хоп стара Шкода дето седи и чака някой да я вземе.
Естествено веднага почнах да гледам през оградата и изведнъж нещо ми привлече вниманието.
Това беше надписа GLS.

Викам си , опааа тука има игра , поразходих се около къщата и една приветлива дама ме покани след като и обясних защо нахалствам.

 

192969751_299120211931462_4110629726527150511_n.thumb.jpg.42da6aef96961b856c86cad536e4957b.jpg

 

Реално всичко това се случи след като аз вече си бях набавил всички глезотии , които исках като :

1. Добавките по вратите

2. Инструменталното табло с оборотомер

3. 5-степенната скоростна кутия

4. цялото арматурно табло


Естесвено звъня веднага на Коце и викам , братле тука имаме победител. Да я пазаря ли да го играе донор на Бореслава , която потенциялно може да стане ГЛС. Коце вика , говори там и да я дигаме.

Та мина известно време , може би около година , и миналата седмица Коце вика , отиваме. Еми отидохме. Натоварихме . Докарахме и започнахме да разкостваме , каквото ни трябва.
Няма да се лъжем , колата е пълен скрап , но това , от което Бореслава има нужда е налице и спасено :)

Та и тази събота не бе погубена , и поредната Шкода бе оглозгана , за да стане донор .


И си разглобяваме с Коце , и по едно време се чува в дълечината тежки стенания... Спира пред гаража едно поло с от пасажерския прозорец се подава 1 плик с 4 бирички и 1 чипс.
Айде и Марто @mRt пристигна. Според мен беше дошъл на кибик и биричка , но не това стана :D

Ето и малко снимки от деня.

IMG_8946.thumb.JPG.7db6247fdcc5fb4f561b6a935936598a.JPG

IMG_8949.thumb.JPG.16469e4a30c16b65ddd8c2943bc7b911.JPG

IMG_8950.thumb.JPG.d6c48e45ef2235eaf6b0a6e1c84bff54.JPG

 

Двете задни врати не искаха да се отворят Марто и Коце дълго време ги увещаваха и в крайна сметка те се съгласиха и двечките :D

IMG_8955.thumb.JPG.23f04fe642d3d285bab9db1537b5af93.JPG

 

А така ми трябваше заден десен панел и врата :(

IMG_8956.thumb.JPG.6b0ac5c3645196f3322aa58ee08bf286.JPG

 

И за последно Марто получи урок по ръкопашен бой и рязане с флекс :D Разбира се под зоркото око на Коце

 

IMG_8962.thumb.JPG.54fd48664ac94e610fec19a9d6e71ce0.JPG


Скоро нещата ще започнат да се случват и за Бореслава , аз лично чакам Коце да каже , ае да я сглобиме и таз , че да стане една истинска 120 ГЛС :)

Поздрави на всички

 

 

 

 

  • Благодаря 2
  • Одобрявам 11
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Кат гледам, няма кой знае къв интерес към проекта и няма кой знае къв смисъл да пиша, но поне да информирам Боре за случващото се по колата.

 

Следва дълъг, без интересен пост с много снимки и нищо съществено!!! Няма смисъл да го четете!!!

 

Донора е закупен само и единствено за прехвърляне на всичко ГЛС на нашата кола.

 

Веднага след разтоварването от пътната помощ, започнахме разглобяването на целия интериор и вечерта всички части бяха в гаража.

На следващия ден започнах да възтановявам детайлите.

Започнах първо с инерционните колани. 

197402292_478219303260225_496171017959070747_n.thumb.jpg.437d87534bbb0a093372d3cc66f439de.jpg

Състоянието им беше плачевно...

Късаха се болтове...

191801790_471358017289156_4671849906614239191_n.thumb.jpg.bead3ea22d4b2ca56a3592c09eee9965.jpg

Разплитаха се пружини...

198364668_512161400102034_5008889227148419376_n.thumb.jpg.dd50b10987ff37a59964106606eb6640.jpg

196731902_838536097043741_7063884795130408523_n.thumb.jpg.c0d5105fdf0ca1a11a4d8e612f21183c.jpg

Другата, беше счупена, наложи се да я разкаля сгъна и закаля на ново...

196676707_330365395137959_1234110330142850976_n.thumb.jpg.f7e868f57eb18a82f7ae67e02390dec2.jpg

Металните части бяха в плачевно състояние, направо се разграждаха...

194331797_2679112392213207_8183403902033974122_n.thumb.jpg.4f0bf0ddee06241354dbc9adb7c587c6.jpg195364041_146572547408084_7789117758845761939_n.thumb.jpg.662c91d5f8024b468f4a982fd105b382.jpg

След правилната обработка, се получиха добре...

196839482_357159745834263_6712804405280809928_n.thumb.jpg.bb32571a85e8d653c0acf832bf6fa912.jpg

След това изпрах плата...

198050692_771317280221176_5062263256335650280_n.thumb.jpg.79a392d00aa3f65fa1721281b45ce60d.jpg

Почистих шините на закопчалките...

197590089_3026856417601363_4187134259137692284_n.thumb.jpg.97f99a1daf4da7d82600f7ad6abef4de.jpg

Самите закопчалки...

196873947_1129119064241565_6563735208766477682_n.jpg.03ea5236fe2b879351498672319ff165.jpg198268703_2593477614290473_5022926852271529826_n.thumb.jpg.400ae41fc7f2cebd5801a14b7a428f86.jpg

Подмених болтовете...

197428266_529912718036083_6412052500808235292_n.thumb.jpg.6694e8d309941bf5bfcb214fc7419187.jpg

И единия беше готов...196486028_302803238154127_4838030263522791213_n.jpg.64ca84f637a1b950266362545d86f276.jpg

След това повторение...

197476985_484830212745547_5283866618503654191_n.thumb.jpg.39a41187acaaa8173b05a2ab0a1ac580.jpg197673642_157355229643967_1548608362197622119_n.thumb.jpg.758c1dcc8397a66fa939dc9a152ffb9e.jpg

197476985_484830212745547_5283866618503654191_n.thumb.jpg.39a41187acaaa8173b05a2ab0a1ac580.jpg

И двата са готови!

196694081_475216397103472_1135518947095653924_n.jpg.8edb6c1fcf4c5f9cf827d9ea324da04d.jpg

    

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 10
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безсмисления пост продължава!!!

 

След коланите се заех с таблото...

194631821_172245571504768_445413019024137689_n.jpg.417bafab8675868c083e627cdd79f30d.jpg

Разглобих го напълно...

193709511_222411079447026_8206023420536283350_n.jpg.ff930a74237fa5f247f9a37bc558f16e.jpg

И започнах да премахвам ръжди...

198142528_498728138028800_8589908264666520041_n.thumb.jpg.03991dfb08de1dfd6e9c9c6b28db5524.jpg196535433_509821490358623_1726417423502049200_n.jpg.cea6414b1d7e7488b01a0092acdd8be3.jpg196780050_2719167968305579_695064017863164449_n.thumb.jpg.1126bdf183abb0c092c00693a6427214.jpg

След това възтанових грапавата, видима част, против отблясъци в челното стъкло...

196988272_800367503985611_5812081013761276316_n.thumb.jpg.e82fa420e26acc818f4325f0edc9ce53.jpg198247112_524653708723263_3600975915378593520_n.thumb.jpg.b4435464d1182de6b7248e7784f9f57c.jpg

Хареса ми как става и реших, така и така имаше ръждички около отвора на жабката , както и по металния гръб на вратичката, а винаги ме е дразнела гладката ламарина, когато отвориш жабката и ги направих грапави ...

196703049_229924381967269_1767638058307838442_n.thumb.jpg.e163adc9ca6855ed2bfc8ca5f6d235ce.jpg198273108_5531952013546225_291519719041620731_n.thumb.jpg.df4cc2d411821c788360b23a79ee98af.jpg

След това изчистих ръждичките на централната конзола...

196803640_1871819182983106_3965573693836108909_n.thumb.jpg.0f901d53e629c4fd4b074211c32345a7.jpg

197788250_151442183692961_3131653131676279912_n.thumb.jpg.a4e3ee3f4b14350d33da3b9da231ce36.jpg

197550314_246788110576898_8252716530686186920_n.thumb.jpg.53bd1aa2b11c47461c8e4279c4f1bcc0.jpg

197687800_317367729847459_4064768620327316431_n.thumb.jpg.0c1426697909a1906490fd9a72bfde70.jpg

Както и на декоративната лайстна...

194538967_788105125195940_2319226137419898077_n.thumb.jpg.9b426552ae4f7d10717533cd145eb01e.jpg

197823271_1985702718243762_975920572816521010_n.thumb.jpg.f2a0e558904fd808990911ab9adac3de.jpg

197539379_1923502394484377_5026126022169918021_n.thumb.jpg.321296290a5d04a657d96317470ef671.jpg 

След това почистих всички гумени детайли...

197905096_3856016557859607_8186056398868437696_n.thumb.jpg.76feb34e99c25baeb45883266822c21c.jpg

Бях забравил металната част под радиото...

197380584_846365295974323_1399893855731539851_n.jpg.ff603ded2c2c91a810d24901b81c8169.jpg196131433_132494328948411_1622443856771219496_n.jpg.df4e891894274574e7a11667e9ec0066.jpg196427877_1413560252352100_1480080647445233049_n.thumb.jpg.2b214f4a0ccfd26f1aecb23f31aec5ef.jpg196767913_245737450685596_2181062579510121537_n.thumb.jpg.2c80aee65a3b34f8e9b6651f34ef9465.jpg

След това събрах Таблото...

197637058_3909965715787152_2245979206448086304_n.jpg.1e2d766ee828791401f620a125a91687.jpg921981093_197719440_1653313388201890_4386210871899473596_n(1).jpg.dd769219be413fae226e9884b76f1c09.jpg196668535_544135186604643_2873712477674302202_n.thumb.jpg.ec12c1eaa7c365c15c571625f9d685fc.jpg

А ето как изглежда вече жабката, когато се отвори...

196859945_2870981269808817_656402388796300888_n.thumb.jpg.255488691860d2d78f3a2ac55d36f189.jpg197445726_1217804015319504_5504671040632990797_n.thumb.jpg.6330a7700b610ae5871e4a903ceeaef0.jpg

Забравих да отбележа, че подмених духалките с такива със здраво уплатнение.

 

След като таблото беше готово на 80%, почистих барчето...

198504841_147621700758742_8094004251138499063_n.thumb.jpg.25edeb64650763ac4dbc0f2b862b9cfd.jpg

Както и етажерката под жабката...

197903615_531525221202058_3927179076761004688_n.thumb.jpg.b1ac2f628d642a716c897b979c0dff21.jpg197776623_313883640461298_1857216378975170402_n.thumb.jpg.ef6405196bcef8ef3cf8b64e38ee4c8f.jpg

 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.