Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Петно от антифриз при по продължителен преход на Шкода Октавия 2 1,9 105 кс, ПД


pachogr

Recommended Posts

Здравейте започна колата да прави петно от антифриз от сраната на разшерителния съд теча е минимален за сега не може да се установи от къде е има две предположения от майсторите радиаторче на парното или духната гарнитура на главата като теча ако е от радиаторчето става през одушника на климатика а ако е от гарнитура на главата през разширителния съд,колата е ОК2 1,9 105кс ПД 

Моля за съдействие

 

 

82286801_459516391363454_5804757581691879424_n.jpg

82387414_529356907670614_3312037328498720768_n.jpg

82597766_1063662637308729_7637179436927811584_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките са  от четвъртък 09,01,2020 а агренажа и помпата са сменени във вторник 07,01,2020

Проблема с петното започна някъде от лятото по голям преход като прибиране от 2000 км,

по голямо петно но пък съм долял към 100гр, от лятото до сега, няма запотени стъкла няма светене

на датчика за доливане в казанчето не вдига температура и няма фрапантна загуба на течност от

казанчето за доливане,

 

 

Редактирано от pachogr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казанчето за антифриза проверено ли е, да не е пукнато?

О-пръстена към блока зад щеката на маслото гледал ли си го за течове?

Там трябва да гледаш на студен двигател защото като е топъл изпарява бързо и не се хваща.

Лошото е, че се сменя не много лесно а струва три лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Здравейте, реши ли си проблема с теча на антифриз. При мен на същия двигател за два месеца съм долял 700мл. А не мога да намеря от къде се губи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на същата кола и същия двигател (1.9 105) проблемът беше от някакъв пластмасов тройник, който се беше спукал/напукал и оттам губеше антифриз. Това преди около 2 години. Евгени я диагностицира още по телефона и го смени за нула време на следващия ден.

 

Имам някакъв спомен, че същият този тройник при 2.0 TDI е метален, но може и да греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако става дума за пластмасовият тройник под тандем помпата в ляво от главата и мотора и при мен губеше от там антифриз и след смяна нямам проблеми. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм сменял въпросният тройник в Голф 5 с BKC мотор.

Бих почнал от него, струваше под 20лв по спомен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.