Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабия 1 1.4 TDI - губи ток, свети еърбег


Nasko G

Recommended Posts

Здравейте, от Бургас съм. Нищо не разбирам от коли. Днес взех нов акумулатор и ми засякоха загуба на ток 010 A. Насочиха ме към един електричар до КАТ. Той започна да вади бушоните и на номер 43 (с надпис BSG) загубата на ток спря. Бушонът е здрав. Като го върна светна лампата за еърбега, която никога не е светила преди. Каза ми, че там са вързани много неща и той не може да идентифицира проблема. Каза също, че Еуратек ще го открият, но взимали много скъпо.

 

В книжката пише, че този предпазител е за централен блок за управление. Като го извадя се изключват светлините в купето и фона на таблото, мигачите и централното заключване. Лампата на еърбега свети постоянно, независимо дали бушона е изваден или не. Ето снимка на логото за всеки случай.

IMG_0253.JPG.e8ee94f2dd75e91d178c2727bde65696.JPG

 

Моля за помощ. Може ли да е нещо дребно с което да се справя сам? Знаете ли някой в Бургас, който може да помогне или Еуратек са единствената опция? Преди седмица бях при тях за смяна на масло и при прегледа не отриха такъв проблем.

 

Колата е Фабия 1 2006 г. 1.4 TDI 59kW

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставте колата за 30 мин. заключена и с отворен преден капак и ще изчезне тази "загуба" .

Блока на централната елвктроника има време след заключване , в което е в готовност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетихте ли се да заключите бравата на предния капак ?

По някога и ключето на плафона в жабката може да дава ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като извадиш ключа от ключалката на волана , светва ли плафона и работи ли централното от ключа (ако има централно заключване) . Питам , защото има вариант и от микро ключе в контактния ключ да си мисли , че има ключ в ключалката и да не "заспива" модула на централната електроника. Другия вариант ако има добавена аларма тя да прави проблеми също , но по-скоро е някое микро ключе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, като извадя ключа жабката свети и централното от ключа работи. Колата си е с фабричната аларма, нищо не е добавяно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак замервахме и няма промяна. Можело консумацията да е от аудиото, което лятото се повреди. Радиото работи, но не приема дискове. Reset не помага. Sony CDX-GT200, колата си е фабрично с него.

 

Някаква идея за майстор в Бургас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Фабия 1 радиото е свързано през отделен предпазител към акумулатора. Ако не работи при изгасен двигател не е правилно свързано и черпи ток от сигнална верига вместо силова. 

Разкачете радиото от буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.