Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не свети подгрева фелиция 1.9


Amitival365

Recommended Posts

Здр нов съм във форума, имам проблем с шкодата фелиция 1.9комби не свети подгрева на свещите, четох във форума , че може да е реле но, ако може да ми кажете къде седи и какъв му е номера и евентуално от къде да закупя ново за София става въпрос . Мерси предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесния тест - изключваш датчика за температура , запали ли не е от релето .. ако пак не запали , тогава сменяш релето .. някъде в коша по роговете мисля е закачено (проследи кабела от свещите)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 До сега гледах колата и видях че бушона е заминал 60А ще го сменя утре и ще пробвам както каза колега, мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

60 А да изгори , трябяа да е сериозен товар или късо .. провери преди да сложиш новия бушон .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес гледах всичко и не виждам проблем, единствено за което се сещам е че сложих по голям акумулатор и се чудя дали е възможно от него да е изгорял бушона, сложих 75ампера 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на бушона веднага гори новия, а не виждам някъде да има скъсан кабел... 

Редактирано от Amitival365
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Има вероятност някоя свещ да е повредена.

Откачи кабелите от свещите, изолирай ги добре и тогава дай на контакт все едно, че палиш. Ако не ти изгори предпазителя, инсталацията до свещите ти е здрава.

Ако е така, трябва да демонтилаш всички свещи и да ги пробваш дали са здрави.

За такава проверка се сещам като начало.

Успех в отстраняването на проблема! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са свещите колата пали от раз, с кабел взимам от + на акумулатора и директно на първата свещ, подгрявам 10 секунди и пали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това намерих като схема за подгревните свещи.  Трябва да огледаш тогава оперативната верига, тази която управлява бобината на релето. Тя ще бъде с по-тънки кабели. Моше да има нагорели кабелни обувки и кабели, а може и самото реле да окъсява. На схемата релето за подгрев е с №14 а свещите са с №15 в дясната част на схемата.

ecd12204d673fbbdd858b94662818ab0.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са елементите в схемата

 

Обозначение компонентов

1 — Батарея 2 — Стартер 3 — Фильтр подавления шумов 4 — Генератор 5 — Выключатель зажигания 6 — Монтажный блок реле/предохранителей 7 — Датчик-выключатель вентилятора системы охлаждения 8 — Электромотор вентилятора системы охлаждения 9 — Предохранители вентилятора системы охлаждения (дизельные модели) 10 — Последовательный резистор вентилятора системы охлаждения 11 — Реле вентилятора системы охлаждения второй стадии 12 — Блок датчика-выключателя вентилятора системы охлаждения 13 — Предохранитель свечей накаливания 14 — реле свечей накаливания 15 — Свечи накаливания Шкода Фелиция 16 — Клапан-прерыватель полной нагрузки 17 — Начало подачи топлива клапаном впрыска 18 — CTS 19 — Сигнальный потенциометр нагрузки 20 — Диагностический разъем 21 — Блок управления устройства прекращения подачи топлива 22 — Запорный клапан прекращения подачи топлива 23 — Клапан EGR 24 — Клапан стабилизации оборотов холостого хода 25 — Предохранитель блока управления дизельного двигателя 26 — Блок управления дизельного двигателя Обозначения цвета изоляции электропроводки

Обозначения цвета изоляции электропроводки авто

Ws — Белый Sw — Черный Ro — Красный Br — Коричневый Gn — Зеленый Vi — Фиолетовый Bl — Синий Gr — Серый Li — Лиловый Ge — Желтый Or — Оранжевый

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, ще я покажа на някой който е повече в час с тия токове, защото аз съм доста далеч от тях и не са ми ясни нещата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да гори този предпазител има късо в силовата верига - или свещ или кабел има дал на късо.

Кабела е само един и се дели на четирите свещи .. разкачи ги и премери по отделно свещите и после кабелите.

Нормално свещите дават 1-1.5 Ома (по спомен)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема беше както каза, имаше изгоряла свещ след смяната всичко е точно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.