Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Сервизен интервал ангренажен ремък


Liverpoolec83

Recommended Posts

Здравейте,

 

Искам да ви попитам, къде бихте ме насочили в района на София да обслужа Superb 2014г. DSG, 4x4 170к.? Колата е на 40 000км., но ми се иска да сменя всички видове масла и филтри, въпреки че по книжка, скоро са били сменяни (колата я внасям от Германия). Трябва ли да сменям ангренажен ремък, защото до сега не е бил сменян, а колата си е на 5 години?

Искам да ви помоля и за приблизителни цени.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм да май ще трябва да сменям ремък. Освен ремък, трябва ли да сменям водни помпи и т.н.?

Бихте ли ми казали към кой сервиз да се обърна в София и приблизителни цени?

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До " @Passi " - Колега, в Грешка си. Кати условия за смяна на Ангренаж, освен Километрите има и Години. Категорично е за смяна Ангренажа на Колегата.

 

До " @Liverpoolec83 " - Този Авто-Сервиз е Добър: www.overboost.bg - Собственика Му е Известен Колега от www.vwclub.bg :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топ сервиза, който можеш да потърсиш е Трансексперт. Цени никой не може да ти каже, преди да е ясно какво точно ще се прави и какви части искаш да се вложат.

Ремъка на 5г. е за смяна. Не случайно голяма част от консумативите са на пробег X или време Y с условие "което настъпи първо".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за 5-те години го пише в сервизната книжка или го разтягат нашенските майстори.Ще свали ремък вграден в завода за да сложи не се знае какъв и от кого.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде в сервизната книжка на този мотор пише години? 

Явно на мен ми е избягало от погледа... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Passi написа:

Това за 5-те години го пише в сервизната книжка или го разтягат нашенските майстори.Ще свали ремък вграден в завода за да сложи не се знае какъв и от кого.

 

Преди 1 час, Pepino написа:

Къде в сервизната книжка на този мотор пише години? 

Явно на мен ми е избягало от погледа... 

 

Не препоръчват на 5, а дори на 4. Че дори и по-малко в зависимост от режима на ползване на автомобила. Т’ва са препоръките ~200К км ИЛИ 4 години. Та...не е като да го “разтягат нашенските майстори”! То си зависи и при кои “майстори” ходи човек де :)

 

22239A9C-2C39-43B1-8CBE-E209C3740336.thumb.jpeg.837372585e7aa3f1b6182a8b284624de.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Pepino написа:

Къде в сервизната книжка на този мотор пише години? 

Явно на мен ми е избягало от погледа... 

 

Ще помоля, ако някой има сервизна книжка след 2012г., нека да я снима. Кодът на мотора на колегата е CFGB.

Моля, без картинки от интернет в мили и т.н.

Нека да не подвеждаме никой с прибързани писаници, по-добре е да проверим и да се уверим.

П.п. Километрите пробег на ангренажа на този двигател е 210 000 км., според VAG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен в Шкода ми казаха 150К за години нищо не сме говорили, понеже скоро минах стоте и ходих за друго та реших да питам.

Имам всички книги на автомобила и ще проверя какво пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си - не е сервизния паспорт. Т’ва е от ръководството на Haynes за CR двигателите (вътре има и за PD и за бензинови, споменати са различни интервали и специфики). Предполагам, който се интересува от т’ва, да си направи нещо сам по автомобила е запознат е т’ва издателство, та няма нужда да давам инфо за него. 
В сервизния паспорт на колата е споменат интервал 180К (което е приблизително 120К мили), но нищо не е написано за годините. Помня, че гледах сервизните интервали на CR двигателите специално (когато си взех колата) и говорих с шефа на “Резервни части” в ЕураТек в Надежда, че в началото са били с интервал 180К, но в последствие е сменен на 210К. В разговора стана дума за времевия период на смяна и там чух - 5-6 години. Факт е, че в книжката не са написани години, но всичко старее и има живот (поне моята логика е т’ва!). Ремъка, мен лично не ме е притеснявал никога, но ролките по трасето, особено “паразитните”, такова въртене им се случва, че не е истина. А и всъщност, повечето проблеми там идват точно от покривени/счупени ролки. Тук даже има тема точно за т’ва!
Както по-горе съм написал обаче - всеки си знае за него. Лично аз, съм сменял на предната кола 5-6 пъти ремък, като винаги съм се презастраховал, за да си ми е спокойно на мен и да знам, че за където тръгна - ще стигна. Не са ме бъркали пари за подръжка, а пък колата ми се отблагодаряваше подобаващо! Та, всеки може да си прецени за него си, дали да сменя нещо или да го пропусне :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Pepino написа:

 

Ще помоля, ако някой има сервизна книжка след 2012г., нека да я снима. Кодът на мотора на колегата е CFGB.

Моля, без картинки от интернет в мили и т.н.

Нека да не подвеждаме никой с прибързани писаници, по-добре е да проверим и да се уверим.

П.п. Километрите пробег на ангренажа на този двигател е 210 000 км., според VAG

Според Аутодата за този двигател е 48 месеца или

210 000км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.