Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Алтернаторни неволи edition 100


maxrpm

Recommended Posts

Здравейте. Пускам темата за собствено успокоение, тъй като в момента съм леко бесен. Поредната драма на терена е че моята обичана от всички зареждачка сутрин , когато е студено не иска да зарежда. Ако дам газ , ремъка изсвирва , все едно колата се движи от него, и тока се появява. Без консуматори напрежението е 14.1, с всички консуматори пада на 13,6 при 4000оборота. Зареждачката е от Fabia II 90A , шайбата е ИНА и е чисто нова. Алтернатора е правен 01.2017 зимата от мен , сменен е колектор, четки и лагери. От една страна не вярвам за 10000км да е изял пак колектор, от друга и аз не знам. Вие как мислите?

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги мерите тия 13,6. На алтернатора или на клемата на акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ги мерих в запалката, защото валеше дъжд, после ги измерих на акумулатора същите с разлика 0.2v. горе долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измери и директно на алтернатора, ако там показанията са над 14в, сещай се къде е проблемът. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите може да са много

- четките се одървярят от студа, затова сутрин ми светва лампата за секунди.

- колектора се мокри от мъглата и като запаля е мокър и като зацепи на алтернатора му става тежко, защото е в обороти

Това че при пълно натоварване е на 13,6 ме кара да мисля че е изял колектора, затова се разбрах с колега да ми даде зареждачка от волво и БМВ, мисля че скоро и 2 те ми коли ще са с динамо от БМВ , ама ще видя , може този от волво да е 140А и да сложа него ... :) Дразня се , защото този от Фабията го взех за 90лв уж щото е 2012 , след 4 дни го ремонтирах в снега на -10, дадох 60лв за шайба и 30 лв за части за ремонта и той изкара 3 години, което е жалко...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното е, че го прави само в студено и мокро време, днес я карах и нямаше абсолютно никакъв яд, никакво присвирване, същото нещо правеше и със стария алтернатор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.