Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Управление климатроник


vladkant

Recommended Posts

Здравейте, да се похваля с нещо което свърших и има неочякван ефект за мен :)

тази седмица си играех с осветлението на пепелника и понеже нещо не ми се получаваше, отверката ми се отплесна и бутоните и цялото управление на климатроника беше свалено за секунди. Имаше едно място до дисплея, което е малка решетка и там имаше яко прашоляк и боклуци и все не можех да ги изчиста. Т понеже не ми се получи с осветлението на пепелника, реших да видя дали ще мога да го изчистя този боклук, отделно от това самите бутони за усилване и намаляване на оборотите на вентилатора запецваха в натиснато положение.

И като за начало, цялата кутия се държи на 4 винта към таблото, отзад са (по спомен) 6 или 7 винта и две щипки в средата- по една в надлъжната част.

Оказа се че зад пластмасовата решетка където има прах и боклук, има някаква перка и предполагам някакъв датчик който е част от основната платка. Първоначално изчистих датчика с мека четка за рисуване докато махна огромния пласт боклуци и прах (предполагам че там не е чистено откакто е излязла от завода), после с леко намокрена салфетка с вода забърсах самия датчик и около него.

Вентилаторчето само го продухах с уста, не исках да се заигравам с него.....

Самите бутони които се отделят с предния панел, без да ги разглобявам защото реших че ще ги изпочупя, накиснах за една нощ във вода и течен сапун, като от време на време ги раздвижвах.

На следващият ден оставих да изсъхнат и следваше монтаж- по обратния ред, и да вметна че подсметката на дисплея пада прекалено лесно ? внимавайте 

Неочакваният резултат дойде когато ползвах колата, до сега толкова бързо никога не е започвала да духа топло, а и сега забелязвам че никога от както я имам не е било толкова горещо, все ми беше студено и парното ми се струваше че не е в ред.

За съжаление не се усетих и не направих снимки, но мисля че не е нищо сложно и всеки би се справил сам.

Сега бутоните не запецват на натиснато положение и парното и студеното са на ниво :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е датчика за температурата в купето. Явно е бил достатъчно мръсен и не е работил коректно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, winrg написа:

Полезна информация, но е хубаво да се напише и за кой/кои модели се отнася.

Извинявам се за пропуска :)

Шкода октавия 2003 1.9tdi 4х4 105 магарета

Прилагам и снимка на самото управление

1573467787328-913245110.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е въпросният датчик който изчистих покрай чистенето на бутоните.

При мен се намира в ляво между копчето за обдухване на прозореца, и да върти въздуха вътре

1573467856812-629166327.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, като гледам снимките си мисля, че ако на някой не му се разглобява, може да вземе спрей за почистване на дебитомер и да пръсне върху датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Mishelle написа:

спрей за почистване на дебитомер и да пръсне върху датчика

По скоро си мисля за онези флакони с въздух под налягане.

Това за дебитомера да не вземе да разяде платката ?

А и аз разглобих предимно заради запецващите копчета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.