Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Octavia 4


Stucata

Recommended Posts

Гледате ли премиерата :)

 

Изглежда, че има доста добри пропорции :) Разбира се, трябва да се види на живо, но на видео и снимки прилича маалко на Артеон-а, което мен ме кефи. :)  

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, изглежда доста добре! :) Кефи ме, че най-после махнаха лоста вътре, сложиха HUD, но пък това би било скъпичко, определено :) 

 

Воланчето са го барнали доста добре, малко е странно, но пък изглежда доста интересно с двете спици. :)

 

Сега остава и материалите да са приятни на допир и може би, това е най-красивата осмица до сега :) 

 

Белият "хечко" ми хареса най-много от всички, но тя пък е електричка, с този голям капак отпред на калника няма какво да е :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хибрида е, да. Наистина с тази капачка на калника отпред - няма какво друго да е. Аз лично много се изкефих на премиерата на Октавия IV. Определено е НОВ автомобил! И вътре е много Барбара. Стойката и муцуната особено е определено агресивна, а представям си, какъв ще е vRS-a. Сега да видим ценовата листа. Ако (за мен) е на приемлива цифра - направо давам сегашния дзвер като “down payment” :)

Мнооого доволна кола изглежда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, електричка е:

image.thumb.png.b3a51af3481c83e68dbc7bc4073baf56.png

 

 

Малко детайлни истински снимки: 

https://www.motor1.com/photo/4498597/skoda-octavia/

 

Определено ми харесва на снимки и на вид - най-сетне не е много гей дизайнера, направил е перфектните пропорции и на муцунката и отстрани, навсякъде е перфектно съразмерна, изглежда страхотно на снимки :)

 

Предполагам, че хубаво ниво на оборудване ще стига Супърб с прилично ниво.... :( 

 

Иначе палчето на скоростите, определено ще е джойстик, като го гледам така - буташ и се връща в същата позиция, няма да се мести и да остава, където го бутнеш... като му гледам дизайна, нещо такова ще е. Отпред е P-то, май е бутонче...

 

image.thumb.png.4f4b89a3f340cf441e5f1a8513539e42.png

image.thumb.png.cea2b82f184251d4f2d8e336cb862fc3.png

 

Най-красивата Октавия правена някога :) Определено ме кара да продам бъбрек :) Истински спазени пропорции - страхотно изглежда. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми харесва, ... като изключим предният капак. Малко ми е в повече :( 

И ми е много странно какво точно целят с това нарастване на размерите? Октавия почти настига Супърб по размери (все още е с 18см по-къса и 4 по-тясна), а Супърба е доста непрактичен в града, поради липса на места за паркиране. Да, ще се подобри комфорта на пътуващите, но за сметка на всекидневната употреба. Може би от Шкода се опитват да качат Октавия в по-горен клас, а долният да се попълни от Скала? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва с растежа си е тенденция... От както са започнали производствтото на Октавия (по-скоро - възстановили) през 1996 г. все расте. А и не е само тя. Всичко в автомобилния бранш "разпъва размери" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, хич не съм съгласен. Тая година пообиколих Италия и масово се карат малки коли. Със супърба не можех да мина по малките улички на Неапол, Перуджа и т.н. За паркиране да не говорим, само платени паркинги, като оставях ключовете за да могат да я местят, че запушваше по две коли :( И не е само Италия така. Просто ми се струва, че Октавия от семеен автомобил за всеки ден, все повече отива към кола за почивните дни ... Дано не съм прав, защото това винаги (в новата история) е бил най-силнят модел на марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, специално Европа и по-специално централна Европа - наистина карат малки коли. Но те са си просто малки. Аз говоря за тенденция в нарастването на даден модел. Примерно - Октавия, Фабия, Клио, Мини Купър, БМВ 3, 5,  Ситроен С4, Мерцедес А клас... безкраен списък. Просто расте обема и предлаганото вътрешно пространство, за да има повече комфорт за пътуващите и съответно като цяло расте габарита на автомобила. 
А иначе - малките коли са отделна тема (както и даунсайзинга при двигателите). И ги карат, защото са практични хората. Поне в т’ва съм се убедил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, точно това не разбирам. Колите имат своя сегмент. Защо изкуствено се опитват да изместят Октавия в сегмента на Супърб, а мястото на Октавия попълват със Скала? Защо просто не запазят габарита? Октавия 1 беше перфектна (според мен) комбинация от всекидневен автомобил за града и разумна кола за дълъг път. О2 нарастна и, въпреки че все още е добра всекидневна кола, почва да излиза от градския сегмент заради габарити. При О3 нещата са още по-зле в тази посока, а О4 вече отива към неразумно голямо за града... Да, вкарването на нов модел на пазара е трудно, но дали "избутването" нагоре и освобождаването на ниша е решението?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна визия наистина. Дано и на живо е така впечатляваща. 

 

.....само не мога да разбера, защо "ск.лост" са го направили, като голямо копче за ел.стъкло ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, sharpshooter_ написа:

.....само не мога да разбера, защо "ск.лост" са го направили, като голямо копче за ел.стъкло ?

Само, ако си вземеш опцията "shift by wire", което означава, че копчето е така и така чисто електрическо и няма никакъв смисъл да се прави голямо и здраво ... а така и ще е по-еФтинко ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България се очаква да дойде към Март или Април 2020. Производството започвало след месец някъде.

 

За джойстика - определено никакво кафе или кола, вода, ала-бала, около него, защото колата ще остане на място, като го гледам... :) дано има някаква защита все пак.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.